Joo, eli kaipailisin vinkkejä, missä olis hyvä päästellä menemään täällä Helsingissä.. Ettei tarviis koko aika jarruttaa esim. tien ylitystä varten tai varoa millon joku pikkulapsi tekee pyörällä äkkijarrutuksen ja jää alle. Jos siis jollain vaan suinkin on joku paikka mielessä, minkä on hyväksi kokenut, niin vinkkejä saa antaa :)
Hyvä paikka luistella, Helsinki
9
3794
Vastaukset
- Hair of the dog
Missä päin helsinkiä luistelet? Itä helsingissä paras mesta on vuokin golf kentän lähistö. Paljon pitkiä suoria eikä paljoa ihmisiä liikenteessä.
Jos lännessä niin länsi väylä on ihan must se o parempi ku vuokki=)
Ois kiva itte löytää jotai rullistelu seuraa itä helsingin suunnasta. Mahtaisko täältä löytyä? - rullaluistelija
Helsingin ympäristö on täynnä upeita luistelureittejä. Käytännössä lähtee mihin päin vain, aina löytyy hyviä lenkkejä. Sen sijaan että yksittäisiä lenkkejä esittelisin suositan että lähdet hakemaan reittejä yrityksen ja erehdyksen kautta. Tietyöt yms kuitenkin sulkevat osan pätkistä kesäisin ja reittien pituus vaihtelee kans.
Jos nyt jonku pätkän nimeäis niin radanvarsi, vihdintien suunta, Hämeenlinanväylän varsi, Länärinvarsi ja Kehä I/III ovat suht varmoja.- pintintinnnn
Minäkin kiitän vinkeistä. Itse olen itä-helsingistä ja täällä pyörätiet on tosi mokkulaisia. Pitääpä suunnistaa joskus tuonne vuosaareen. Olisi vain kiva kun voisi luistella kotiovelta eikä tarvitsisi autoa. Itse en voisi mennä kehien varrelle, olen pyöräillyt siellä ja se on epämukavaa. Länsiväylää voisin kokeilla, eikös siellä ole komeat merimaisemat. Minnekähän voisi jättää auton siellä?
Kerran olen luistellut kaivopuistosta hakaniemeen, se reitti toimii paremmin pyörällä tai lenkkeillen, mutta sitäkin voi kokeilla. - rullaluistelija
pintintinnnn kirjoitti:
Minäkin kiitän vinkeistä. Itse olen itä-helsingistä ja täällä pyörätiet on tosi mokkulaisia. Pitääpä suunnistaa joskus tuonne vuosaareen. Olisi vain kiva kun voisi luistella kotiovelta eikä tarvitsisi autoa. Itse en voisi mennä kehien varrelle, olen pyöräillyt siellä ja se on epämukavaa. Länsiväylää voisin kokeilla, eikös siellä ole komeat merimaisemat. Minnekähän voisi jättää auton siellä?
Kerran olen luistellut kaivopuistosta hakaniemeen, se reitti toimii paremmin pyörällä tai lenkkeillen, mutta sitäkin voi kokeilla.Nää on mielipidejuttuja, itselle kehien varsissa on kivasti vaihtelua ja monin kohdin rauhaa, pääosin hyvää pintaa eikä jatkuvasti ole risteyksiä.
Mitä pintojen kuntoon tulee niin olen kyllä sitä mieltä että jokaisen kodin (jonka luota kulkee asvaltti) pihalta pääsee kelvollisen luistelulenkin heittämään. - roller71
rullaluistelija kirjoitti:
Nää on mielipidejuttuja, itselle kehien varsissa on kivasti vaihtelua ja monin kohdin rauhaa, pääosin hyvää pintaa eikä jatkuvasti ole risteyksiä.
Mitä pintojen kuntoon tulee niin olen kyllä sitä mieltä että jokaisen kodin (jonka luota kulkee asvaltti) pihalta pääsee kelvollisen luistelulenkin heittämään.Pirkkolan pikaluistelurata.
Ei tule pikkulapsia tai pyöräilijöitä vastaan.
Erinomainen paikka.
http://www.helsinkiroller.fi/
- Rullaa
Helsingissä on paljon hyviä reittejä. Pääkaupunkiseudun ulkoilukartasta voi aina tarkistaa onko haluttu reitti asfaltoitu.
Hyvä merellinen reitti idästä esim: Uutela - Mustikkamaa - Vanhan kaupunginlahti - Itäkeskus - Uutela - KingKong of Blades
Kalasatama on loistava. Suhteellisen hyvää asfalttia, mielenkiintoista nähtävää, ei autoja ja muutenkin paljon hauskempi kuin joku kilometrien mittaisista suorista koostuva reitti.
- Rullaa
Joo hakaniemestäkin löytyy paikkoja minne voi mennä :)
- Nice
onhan myös kulosaaressakin mustikapaa ei tartte edes maksaa siel voit olla vieä niin pitkää kuin haluat sielllä ei edes ole valvontaa kaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947