http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/woman/article366710.ece
Aviomiesten nappaajat: he ovat tällä tänään.
HE ovat hyvännäköisiä, koulutettuja, röyhkeän kunnianhimoisia, ja he ovat valmiit varastamaan miehesi.
Alliyah, 23, malli Wealdstonesta, kietoo "Haluan tarkoituksella naimisissa olevia miehiä, koska saan juuri sitä mitä haluan, ilman että minun täytyy sitoutua mihinkään." "Ihannemieheni on vanhempi kuin minä, ja hänellä on hyvä pankkitili ja sormus sormessa. Tämä tarkoittaa sitä, että hän tulee kohtelemaan minua kuin prinsessaa eikä todellakaan ala kosimaan. Olen vielä liian nuori ja vapaa jotta haluisin sitoutua johonkin mieheen."
Steve vei hänet hänen syntymäpäivänään ulos syömään, mutta vaikka Alliyah oli pukeutunut hienosti, niin Stevellä oli vain farkut ja T-paita, illallinen oli kebabravintolassa, ja syntymäpäivälahja sanomalehteen kääritty käytetty play-station. Alyah pyysi Steveä viemään hänet kotiinsa, ja enää koskaan tavannut miestä, mutta koska oli pukeutunut, lähti Lontooseen, jossa tapasi klubilla 45- vuotiaan miehen, joka tarjosi shampanjaa koko illan ja kutsui parin päivän päästä tosi hienoon ravintolaan syömään. Tästä alkoi uusi suhde.
Tomin kanssa hän seurusteli pari kuukautta, mutta jatkoi omaa elämäänsä ja tutustui myös toiseen pankkiiriin, Daveen, jonka kanssa hän saman aikaisesti oli suhteessa, ja saa myös häneltä kalliita lahjoja. Nyt kolmen vuoden aikana Alliyah on seurustellut useiden naimisissa olleiden miesten kanssa ja tällä hetkellä hänellä on kaksi varakasta miesystävää.
"ihmiset pitävät minua avionrikkojana, mutta en ole sellainen. Ne ovat miehet, jotka ovat parisuhteessa ja ovat valinneet pettää vaimoaan ja perhettään. Minä ole sinkku, ja minun tarkoitukseni ei ole tuhota kenenkään avioliittoa"
"Perheeni ja ystäväni tietävät näistä miehistä, mutta he ovat vain onnellisia puolestani."
"Naimisiin meneminen ei ole asia, jonka koskaan kuvittelisin tekeväni. Jätän naimisissa olon niiden miesten tehtäväksi, joiden kanssa deittaan".
Read more: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/woman/article366710.ece#ixzz0np9fhNbT
Aviomiesten-nappaajat?
2
211
Vastaukset
- taitaa tulla
No onnistuuhan tuollainen niin kauan kun on nuori ja nätti. Keski-ikäisenä se on sitten vaikeampaa tai liki mahdotonta ja silloin voi alkaa kaivata sitä parisuhdetta. Mutta parisuhteen solmiminen myöhemmin voi olla vaikeaa, koska mahdollisuudet varsinkin varakkaaseen mieheen huononevat ja kyseisen henkilön voi olla vaikea enää luottaa miehiin, kun on tarpeeksi monta pettäjää käynyt läpi. Joutuisi aina pelkäämään, että saa maistaa vielä omaa lääkettään.
Jos ihan rehellisesti puhutaan, miten tuo eroaa prostituutiosta ? - Todellisuutta
Olin nuorena tosi hyvännäköinen neiti, ja varakkaita ukkomiehiä oli tarjoutumassa sekä lyhyt- että pitkäaikaisiin suhteisiin jatkuvasti - ei tosiaankaan tarvinnut lähteä etsimään. Ihan kohtuullisen näköisille, hyvin kouluttautuneille, keskustelukykyisille nelivitosillekin näkyy olevan kysyntää, eikä edes seksistä ole kysymys, seuranpidosta vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872