Kuinka usein suunnilleen pitäis solariumissa käydä jos haluaisin pitää jonkinasteisen rusketuksen yllä vielä kesän jälkeen, koko seuraavan talvenkin jne? Oon kyllä suunnitellut sellaistakin että kävisin solariumissa niin usein kun ihon puolesta pystyn ja sitten käyttelisin itseruskettavia siinä tukena vielä... ei tarvis sitä ihosyöpääkään niin paljoo pelätä ;)
Rusketus vuoden ympäri
5
838
Vastaukset
- senja
tiedä, et solarium on nykysin vaarallisempaa ku aurinko ja ympärivuotinen rusketus TODELLA vanhanaikaista. Ja jos haluat ehottomasti vanhentaa ihoasi ja näyttää tyhmältä siitä vaanruskettumaan.!!
- pöppöä
Mitä sitten vaikka ei rusketus muotia olisikaan, on se kumminkin PALJON paremman näköistä katseltavaa kuin valkonen haamunaama!!!
Solarium on turvallisempi nykyään kuin aurinko.
Korkeintaan 10x vuodessa itse tohtisin käydä solkussa.
Aurinkoa harkiten ja kunnon voiteiden kanssa!!
- itseruskettavat
Käytä mieluummin itseruskettavia voiteita. Rubinsteinilla ja Sisleyllä on hyviä tuotteita.
- jenna
Suomen säteilyturvakeskuksen mukaan turvallinen määrä solariumia on 10 kertaa vuodessa. Sillä ei vielä rusketusta riitä koko vuodeksi... Itseruskettavat voiteet on hieman vaivalloisia, mutta turvallisia. On totta että päivettynyt iho näyttää yleensä hyvältä, jos sen kanssa ei liioitella. Sopivasti ruskettunut iho on kaunis, liika on likaa, ei näytä enää hyvältä... Tiedän ihmisiä, jotka on aikoinaan käyneet paljon solariumissa ja sen kyllä huomaa...Se vaan on taivahan tosi (ikävä kyllä) että UV-säteet myös vaurioittaa ihoa, vähentää ihon kimmoisuutta ja edesauttaa solujen vanhenemista...
- Anonyymi
Kokemuksia Mytan rusketuspillereistä?
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832