Rusketus vuoden ympäri

keisari

Kuinka usein suunnilleen pitäis solariumissa käydä jos haluaisin pitää jonkinasteisen rusketuksen yllä vielä kesän jälkeen, koko seuraavan talvenkin jne? Oon kyllä suunnitellut sellaistakin että kävisin solariumissa niin usein kun ihon puolesta pystyn ja sitten käyttelisin itseruskettavia siinä tukena vielä... ei tarvis sitä ihosyöpääkään niin paljoo pelätä ;)

5

838

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senja

tiedä, et solarium on nykysin vaarallisempaa ku aurinko ja ympärivuotinen rusketus TODELLA vanhanaikaista. Ja jos haluat ehottomasti vanhentaa ihoasi ja näyttää tyhmältä siitä vaanruskettumaan.!!

• pöppöä

Mitä sitten vaikka ei rusketus muotia olisikaan, on se kumminkin PALJON paremman näköistä katseltavaa kuin valkonen haamunaama!!!
        Solarium on turvallisempi nykyään kuin aurinko.
        Korkeintaan 10x vuodessa itse tohtisin käydä solkussa.
        Aurinkoa harkiten ja kunnon voiteiden kanssa!!

• itseruskettavat

Käytä mieluummin itseruskettavia voiteita. Rubinsteinilla ja Sisleyllä on hyviä tuotteita.

• jenna

Suomen säteilyturvakeskuksen mukaan turvallinen määrä solariumia on 10 kertaa vuodessa. Sillä ei vielä rusketusta riitä koko vuodeksi... Itseruskettavat voiteet on hieman vaivalloisia, mutta turvallisia. On totta että päivettynyt iho näyttää yleensä hyvältä, jos sen kanssa ei liioitella. Sopivasti ruskettunut iho on kaunis, liika on likaa, ei näytä enää hyvältä... Tiedän ihmisiä, jotka on aikoinaan käyneet paljon solariumissa ja sen kyllä huomaa...Se vaan on taivahan tosi (ikävä kyllä) että UV-säteet myös vaurioittaa ihoa, vähentää ihon kimmoisuutta ja edesauttaa solujen vanhenemista...

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4431
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      74
      2862
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1379
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      75
      1114
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe