Saako laiha mies naista

honkhonk

Laiha mies on vähän ei ei, samoin kuin naisilla liikakilot. Onko laihalla yhtään toivoa, jos muuten on keskiverron näköinen?

16

1746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaisia pareja.

Itse hoikkana tyttönä en pidä laihoista miehistä, mutta veikkaan pyöreämpien siskojeni tykkäävän hoikista pojista.

• Typykkä...

Olen aina tykänny laihoista pojista. Laiha on mun ihanne. Niin seksikäs.

• ...................

Jos asia häiritsee, niin mikset lihota itseäsi?

• iumur

"Mikset lihota?"

Se on yhtä helppoa kun sanoa lihavalle, että mikset laihduta. Ei se vaan ole niin helppoa.

• j

vaikka kuinka syö ja käy lääkärillä niin ei liho. kaikki lehdet on väärällään laihdutusvinkkejä. Joillain on asia toisinpäin! Kyllä laihatkin naisia saa!!!! :)

• toinen kukkakeppi

Jeppistä jee itsekkin kuulun sarjassa nopea aineenvaihdunta. 182/65kg vedä siitä huuomoria. Syön enemmän kun muut yleensä ja heiniä minä en syö. 2-viikkoa mäkkärin juustohampurilaisilla tai paikallisen grillin mössöillä ei näy missään. Anna olla jos oot päivän syömättä niin heti häviää vaivalla hankittu 1-2 kiloa. Painoo saa ainoastaan kaljan juonilla, mutta se on minusta sellasta kuraa ettei sitä kethaa litkiä. Salilla saa lisää painoa, mutta sit rupee luut paistaa kumpi se sit on parempi?

Ja on siitä muutakin etuutta kun on nopee aineenvaihdunta me tullaan kuolemaan muita nopeemmin.
        Ois se paljon helpompaa olla naisena 2000 luvulla

• 46wje5y67e5

Jos tuota pitää oikeesti kysyä niin ei se paino ole ainakaan sun päälimmäinen ongelma.

Naiset tykkää lihavista, laihoista, pitkistä, pätkistä, rumista, komeista, vaaleista, tummista...jne

• sdgsdgsdgsd

Ei ruma JA pätkä ainakaan ole mennyt kaupaksi.

T. kokemuksen syvä rintaääni

• laiha_847

Olen itse hoikka ja pitkä mies ja oma kokemukseni on että tästä ulkomuodostani on ollut naisten kiinnostuksen herättäjänä enemmän haittaa kuin hyötyä. Vaikka paljon puhutaan naisten vaatimuksista miehen pituuden suhteen, niin minusta oikeasti tarkoitetaan nimenomaan miehen kropan kokoa, lihaksia ja leveyttä hartioiden kohdalta. Kun naiset sanoavat haluavanasa pitkän miehen, se tarkoittaa oikeasti pitkää ja lihaksikasta.

"Kukkakeppi"-haukkumasana laihoille ja pitkille miehille tulee harmittavan usein vastaan naisten suusta eri yhteyksissä (ei tietysti suoranaisesti minuun itseeni viitattuna). Olisiko niin että ainakin keski-ikäistyessään ja usein hieman pulskistuessaan naisten taipumuksena on alkaa vähätellä hoikkuuden merkitystä omalla kohdallaan ja siitä tulee tämä irvailu laihoille miehille.

Jos miehellä on pituuutta, mutta ei kokoa muuten, niin naiset pitävät enemmän vaikka lyhyemmistä tanakammista miehistä, joilla on tuo paljon kaivattu "nallekarhumaisuus" olemuksessaan. Tämän olen todennut verratessani itseäni ja muita hoikkia ja toisaalta tanakampia miestuttaviani naismaailmassa.

Kuntosaliharjoittelu on se mitä hoikat miehet tarvitsevat. Painoa saisi tulla lisää, mutta mieluiten lihaksiin ja yläkroppaan.

• ...........!!

Bullshit!
        Minä pidän pitkistä miehistä, ja vähän lyhyemmistäkin, ja sanon, että hoikka se olla pitää.
        Kukkakeppi on sellainen, jolla on käsivarret niin kuin spagetit, ei siis mitään normaalin näköisiä lihaksia...Ja muutenkin sellainen riuku, jolla on mahdollisesti huono ryhtikin.
        Lihaksikas mies on vastenmielinen, mutta sellaiset normaalit lihakset on aina plussaa, lihaksia nyt pitäisi jokaiselta löytyä edes vähän...Niin miehiltä kuin naisilta. Miehillä se vain tahtoo mennä aina liiallisuuksiin...

Alipainoinen mies, lihaksilla, on vastenmielinen näky. Jos lihaksia on, niin pitää siinä olla vähän pehmeääkin päällä, sellaiset kivikovat lihakset ei sytytä...Mielummin vaikka riuku, kuin punpattu.

"Kuntosaliharjoittelu on se mitä hoikat miehet tarvitsevat. Painoa saisi tulla lisää, mutta mieluiten lihaksiin ja yläkroppaan."

Hoikka ei ole kai sama kuin ei olisi lihaksia ollenkaan...?

• en tykkää

laihoista miehistä. Se vaan tekee helposti sairaan ja vanhan näköiseksi. Mieluummin muutama liikakilo kuin luukaappi.

• Gothique night

Laihuus on aika viehättävää, mikäli muuten on samaa tyyppiä..

• kukkakepin vaimo

Itse olen pitänyt aina hoikista miehistä. Se on oikeastaan ainoa sellainen piirre ulkonäössä, josta välitän. Ja nyt kun aloin miettimään, niin kyllä se veri on aina vetänyt juuri niiden laihojen miesten puoleen ja parisuhteita ollut juuri sen kroppasten miesten kanssa. Karsastan sellasia lihaksikkaita tai tukevan sorttisia, kun näin puhutaan siis omista mieltymyksistä.

Mun mies pitää itseään laihana, kertonut että sen vuoksi on jopa kiusattu aikoinaan. Ja on aika epävarma kropastaan tuon vuoksi. Kuntosaleilla käyty ja syöty sikana, mutta ei häneen tartu lihas tai läski vaikka kuinka koittaisi. Mutta musta miehen kroppa on ihana, eikä edes yhtään niin "ruman laiha" kuin hän tuntuu itse ajattelevan. Just sellanen, joka tekisi mieli piirtää ja hiplailla koko ajan. Ja tossa on siis tosiaan se, että se oma kehonkuva voi olla joskus vääristynyt. Joku voi pitää miestä, jolla BMI siinä 18,5-20 kukkakeppinä, joku taas silloin jos kyseessä on selvästi tuon 18,5 alle menevä. Joku taas pitää laihana vaikka painoa olisi enemmänkin. Ja yleensä sitä itse pakkaa sen oman vartalonsa arvioimaan alakanttiin ja näkemään itsensä negatiivisemmassa valossa kuin tarvitsisi.

Ja mä olen ihan varma, että en ole ainoa nainen, joka ajattelee juuri näin. Eli kyllä sitä varmasti löytyy tilausta sinunkinlaiselle miehelle. Ja silloin tilanne vielä parempi, jos pääset karistamaan tuon epävarmuuden vartalostasi, koska sehän eniten vaikuttaa miten sen kroppasi kannat. Itseesi tyytyväisenä ja hyvällä ryhdillä vai miten. Hyvin on sulla toivoa, ihan liikaakin jos positiivisella mielellä kuljet ja persoona hyvä.

• Gustavsberg

Olen kolmikymppinen laiha mies ja naisia olen saanut oman osuuteni ja vähän ylikin. Rohkeasti vaan juttelemaan tyttärille.

Totuus on että vaikka naiset listaavat täällä säälittäviä listojaan, joita kukaan mies ei voi täyttää, niin todellisuudessa tie suurimman osan naisien stringeihin käy heidän korviensa kautta. Naiset pääsääntöisesti eivät ole niin yksioikoisia eläimiä kuin me miehet jotka naimme mitä vaan kunhan ulkonäköä on.

• ei ääripäitä

hoikka, normaali ja hieman ylipainoinenkin ovat ok.
      Laiha mies tai reilusti ylipainoinen mies eivät kyllä innosta.

• styyli

Riippuu millainen tyyli sinulla on. Eksäni oli laiheliini, jolla oli goottihenkinen tyyli. Upposi minuun ainakin :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1039
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe