nakamura hammerin vaihteiston korvike katkesi yhtäkkiä. Paljonkohan maksaa uusi korvike ja asennus. Vaihteistosta saattaa olla rikki myös se isompi osa mihin korvike kiinnittyy, mitähän homma maksaa silloin? Tarkempaa informaatiota ei ole mutta kiitos avusta!
vaihteiston korvike katkesi..
11
729
Vastaukset
- dffffffdfdfdfdfdfdf
korvake olikin oikea nimi ja siis takavaihtaja saattaa ola rikki myös!
- reif
Nuo korvakkeet on tosi ikäviä vaihtaa sillä ne ovat usein merkki- ja mallikohtaisia. Pari korvaketta olen tilannut tuolta: http://www.pilo.co.il/ Tosin merkkipyöriin, jolloin oikea korvake löytyi suoraan valikoimista.
Nakamura on käsittääkseni Budget Sportin oma halpismerkki, joten kannattaa ehkä kilauttaa heille niin ohjaavat eteenpäin.
Korvakkeet ovat muuten yllättävän arvokkaita. Suomalaiselta maahantuojalta kyselin korvaketta Cuben maastopyörään niin hintaa olisi tullut 30e postit. Hyvät katteet tulee pienelle alumiiniläpyskälle. - dfssssssssdsfdsfsdds
reif kirjoitti:
Nuo korvakkeet on tosi ikäviä vaihtaa sillä ne ovat usein merkki- ja mallikohtaisia. Pari korvaketta olen tilannut tuolta: http://www.pilo.co.il/ Tosin merkkipyöriin, jolloin oikea korvake löytyi suoraan valikoimista.
Nakamura on käsittääkseni Budget Sportin oma halpismerkki, joten kannattaa ehkä kilauttaa heille niin ohjaavat eteenpäin.
Korvakkeet ovat muuten yllättävän arvokkaita. Suomalaiselta maahantuojalta kyselin korvaketta Cuben maastopyörään niin hintaa olisi tullut 30e postit. Hyvät katteet tulee pienelle alumiiniläpyskälle.Onkohan noita korvakkeita näillä pyöräliikkeillä/korjaamoilla? Kun ei ole aika tilailla.
- reif
dfssssssssdsfdsfsdds kirjoitti:
Onkohan noita korvakkeita näillä pyöräliikkeillä/korjaamoilla? Kun ei ole aika tilailla.
Voihan sitä kysyä mutta ne on edelleen merkki-/mallikohtaisia joten en olisi liian toiveikas, että hyllyssä olisi sopivasti juuri Nakamuran korvakkeita. Elleivät ne sitten ole kopioita jostain merkkiripustimesta. Puhelin siis kouraan ja kyselemään korjaamoilta ja sieltä Budget sportista.
- reif
reif kirjoitti:
Voihan sitä kysyä mutta ne on edelleen merkki-/mallikohtaisia joten en olisi liian toiveikas, että hyllyssä olisi sopivasti juuri Nakamuran korvakkeita. Elleivät ne sitten ole kopioita jostain merkkiripustimesta. Puhelin siis kouraan ja kyselemään korjaamoilta ja sieltä Budget sportista.
Kuten näet niin niitä on aika montaa eri sorttia: http://derailleurhanger.com/allderailleurhangers.htm
- sdafsaffsaafsfasfsaa
reif kirjoitti:
Kuten näet niin niitä on aika montaa eri sorttia: http://derailleurhanger.com/allderailleurhangers.htm
sram x-7:n korvake ilamisesti....tietääkö kukaan hintaa ja saak ovarasosana?
- reif
sdafsaffsaafsfasfsaa kirjoitti:
sram x-7:n korvake ilamisesti....tietääkö kukaan hintaa ja saak ovarasosana?
Usko pois, korvake ei ole vaihtajasta kiinni vaan rungosta.
- ssdadasddsaasdasdsd
reif kirjoitti:
mutta oliko siis mitää havaintoja paljonko voisi maksaa? Runko oli nakamura hammer tarkempaa en muista..
- apfjkölafdsödgslkj
ssdadasddsaasdasdsd kirjoitti:
mutta oliko siis mitää havaintoja paljonko voisi maksaa? Runko oli nakamura hammer tarkempaa en muista..
Varmaan selviät alle satasella. Kukaan ei voi tietää, millainen korvake sinulla on, paitsi jos tuurisi on hillitön. Ota se vanha korvakkeesi, kuvaa se ja lähetä kyselyjä vaikka tälle palstalle kuvan kanssa. Toinen vaihtoehto on verrata korvaketta ihan itse esimerkiksi tuolla yhden viestin linkissä oleviin korvakkeisiin.
- reif
reif kirjoitti:
Sanon vielä sen, että on aika hanurista että alumiinikorvakkeellisen pyörän mukana ei tule automaattisesti varakorvaketta. Korvakkeen kuuluukin mennä helposti hajalle, jotta törmäystilanteessa se hajoaisi ennen runkoa. Sitten jos/kun korvake hajoaa niin korviketta saa etsiä kissojen ja koirien kanssa.
- VarthDader
dfssssssssdsfdsfsdds kirjoitti:
Onkohan noita korvakkeita näillä pyöräliikkeillä/korjaamoilla? Kun ei ole aika tilailla.
... ainakin takuuhuoltopisteistä, n. 19 EUR. Jos ei löydy hyllystä, niin tilaavat maahantuojalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197