Osaisko joku kertoa noista rullista, et miten ne koot menee? Mitä pienempi sen pehmeämpi, pitääkö paikkansa? 76mm-78A rullat vaikuttaa aika pehmeiltä, soveltuuko kadulle lainkaan vai onko tarkoitettu jollekkin radalle tms?
Rullien soveltuvuus
1
375
Vastaukset
- rullaileva
Kyllähän noilla rullilla voi luistella missä vain, mutta jos haluaa vauhtia enemmän, niin on aika vaatimaton rulla. Tuossa kokoluokassa 76 mm olen harvemmin törmännyt kovempiin rulliin. Itse olen aikoinani käyttänyt Hyperin 80 mm kovuus 83 A (jos sopivat kiskoon) rullia. Rullaavat erinomaisesti vähän huonommallakin pinnalla. Kilparullat ovat sitten oma maailmansa. Eri asia on sitten, haluaako nauttia luistelusta pehmeämmillä rullilla vai haluaako vähän kovemmat rullat, jotka eivät välttämättä ole kovin miellyttävät luistella. Ainakin oman alueeni pyörätiet ovat sen tasoisia, että en niille kovin kovia rullia laittaisi.Aloittelevalle luistelijalle en kuitenkaan suosittelisi kovin isoja rullia alkuun. Hyviä rullakelejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131