Osaisko joku kertoa noista rullista, et miten ne koot menee? Mitä pienempi sen pehmeämpi, pitääkö paikkansa? 76mm-78A rullat vaikuttaa aika pehmeiltä, soveltuuko kadulle lainkaan vai onko tarkoitettu jollekkin radalle tms?
Rullien soveltuvuus
1
416
Vastaukset
- rullaileva
Kyllähän noilla rullilla voi luistella missä vain, mutta jos haluaa vauhtia enemmän, niin on aika vaatimaton rulla. Tuossa kokoluokassa 76 mm olen harvemmin törmännyt kovempiin rulliin. Itse olen aikoinani käyttänyt Hyperin 80 mm kovuus 83 A (jos sopivat kiskoon) rullia. Rullaavat erinomaisesti vähän huonommallakin pinnalla. Kilparullat ovat sitten oma maailmansa. Eri asia on sitten, haluaako nauttia luistelusta pehmeämmillä rullilla vai haluaako vähän kovemmat rullat, jotka eivät välttämättä ole kovin miellyttävät luistella. Ainakin oman alueeni pyörätiet ovat sen tasoisia, että en niille kovin kovia rullia laittaisi.Aloittelevalle luistelijalle en kuitenkaan suosittelisi kovin isoja rullia alkuun. Hyviä rullakelejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770