Miehet, vastauksia :)

utelias tyttö

Valitse miellyttävin vaihtoehto:

a) vaaleat hiukset ja vaaleat silmät
b) vaaleat hiukset ja tummat silmät
c) tummat hiukset ja vaaleat silmät
d) tummat hiukset ja tummat silmät

Oletetaan siis, että kaikki vaihtoehdot ovat yhtä kauniita, mutta värityksiltään eroavia.

21

663

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghgfhfghfgj

Aika typerä kysymys, koska kaikki vaihtoehdot eivät koskaan ole tasavertaisia, mutta vastaan silti. Ehdoton D.

• rairarai

vihreät silmät ja vaaleat vähän kiharat pitkät kiukset. sori, mun fantasioita vaan. todellisuudessa ei ookkaan niin hienoo.

• minä vain :/

olen muuten kuvailemasi, mutta hiukseni ovat suorat, pitkät ja vaaleat kyllä ja silmäni vihreät.

Enkö siis suomalaisena blondina, vaaleine silmineni ole kenenkään unelma??? Nyyh

:)

• rairarai
        minä vain :/ kirjoitti:

olen muuten kuvailemasi, mutta hiukseni ovat suorat, pitkät ja vaaleat kyllä ja silmäni vihreät.

Enkö siis suomalaisena blondina, vaaleine silmineni ole kenenkään unelma??? Nyyh

:)

No oot unelma. Sain miettiä vähän aikaa, että kumpi onkaan parempi, vähän kihara vai suora, ja hätiköidysti laitoin vähän kiharan. Haluun tulla kahtomaan sun silmiä!

• D

Ehrottomasti D

• puhku

Mulle C on aina semmonen joka vie jalat alta :)

Vielä nätti hymy niin ei auta enää mikään.

• .......

C. Vaaleansiniset silmät yhdistettynä norsunluun vaaleaan ihoon ja lisäksi vielä tummat hiukset = HOT.

• iioioiiiiiooiiooii

Ehdottomasti vihreät silmät ja tummat hiukset. Vetyperoksipäille ei käy ruskeat silmät jo ihan siitä syystä että koskaan en ole tavannut aitoa blondia jolla olisi ruskeat silmät.... hyi, miten rumaa katsottavaa..

• ..............
        iioioiiiiiooiiooii kirjoitti:

Ehdottomasti vihreät silmät ja tummat hiukset. Vetyperoksipäille ei käy ruskeat silmät jo ihan siitä syystä että koskaan en ole tavannut aitoa blondia jolla olisi ruskeat silmät.... hyi, miten rumaa katsottavaa..

No eikös kaikkien ihailema Isabella salkkareista edusta juuri b kohtaa. Värjätty blondi ja tummat kauniit silmät. Kyllä se musta ainakin naisena toimii hyvin, tosi nätti.

• edtfgyhuj
        .............. kirjoitti:

No eikös kaikkien ihailema Isabella salkkareista edusta juuri b kohtaa. Värjätty blondi ja tummat kauniit silmät. Kyllä se musta ainakin naisena toimii hyvin, tosi nätti.

euroviisuissa en muista mikä vuosi mutta venäjän esityksessä oli kolme tyttöä. se blondi vaikka tummat silmät onki on tosi söpö :D

• wsftrge
        edtfgyhuj kirjoitti:

euroviisuissa en muista mikä vuosi mutta venäjän esityksessä oli kolme tyttöä. se blondi vaikka tummat silmät onki on tosi söpö :D

Marina Lizorkina

on nimi :D

• Mies22vkl

Kaikki ihan jees jos kauniita kerta ovat. Ehkä kuitenkin pidän sinisistä tai vihreistä silmistä enemmän kuin ruskeista. Hiuksista en kyllä osaa sanoa.

• since82

D ilman muuta. Jos pitäisi loputkin ränkätä niin koko rivi olisi seuraavanlainen:

1) D
      2) C
      3) A
      4) B

Jep, tummat nappaa :)

• Utelias ukkeli

Mustat hiukset ja ruskeat silmät tai kullan keltaiset hiukset ja siniset silmät.. siinä kaksi paria, jotka iskevät :)

• laalaalaalaa

ö) punaiset hiukset ja silmien värillä ei mitään väliä

• Mies 33

Sanoisin vaaleat hiukset ja vaalet silmät, eli A. Mutta oikeasti asialla ei asialla merkitystä, eli A, B, C & D...

• Arvottaja

Harmaat, siniset, vihreät silmät; vaalea, punainen tai ristiverinen tukka. Siis a). Mutta jos alkaa kipinöidä, niin ei noita värejä edes huomaa :)

• mies 32

pidän paljon naisista, yksityiskohdilla ei väliä jos kroppaa ja luonnetta löytyy! NAM :)

• fjasäfj

C ja D. Silmien värillä ei väliä, kunhan on kauniit kiharat tummat hiukset :P

• vaaleatumma

Kyllä vaaleahiuksisilla voi olla tummat silmät.

Blondi jolla on tummanharmaat silmät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      339
      3395
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      219
      2959
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      61
      2460
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      177
      1530
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      18
      1359
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1336
    7. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      965
    8. 61
      962
    9. 90
      907
    10. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      20
      844
    Aihe