poika tulee jokaiseen, joka uskoo häneen ja haluaa hänen tulevan. Jumala oli tuossa Joosefin pojassa ja siksi tuo Joosefin poika on nostettu korkeaan arvoon. Jeesus sanoo tulevansa ihmiseen, joka uskoo.
Joosefin
9
106
Vastaukset
- Se on näin!
En huoli Joosefin poikaa, vaan ainoastaan Jumalan Pojan. Kamala ajatus, että ihmisestä korotettu tulisi astiaani asumaan. En ota vastaan!
- Syvästi kummeksuva.
kun ekivaarin mukaan ei tiedä onko hän edes Joosefin poika. Ekivaari on sanonut monesti, että Jeesus voi olla vaikka roomalaisen sotilaan poika. Enkelin ilmoitukset ja muut profetiat ovat ekivaarin mukaan valhetta ja nikeain kokouksessa Raamattuun lisättyjä temppuiluja. Kuka tuollaista poikaa uskaltaisi vastaan ottaa.
vallan hyvin sanottu.
En minäkään ota vastaan Joosefin poikaa.
En tahdo että minun astiaani tulee asumaan joku syntinen ihminen.
Herra Jeesus Kristus on monin verroin miellyttävämpi asukas.- ἀντίχριστος
jaikal kirjoitti:
vallan hyvin sanottu.
En minäkään ota vastaan Joosefin poikaa.
En tahdo että minun astiaani tulee asumaan joku syntinen ihminen.
Herra Jeesus Kristus on monin verroin miellyttävämpi asukas.Jeesus on Jumala!!
Jumala on yksi!!
Jeesus on Jumala ainut!! - Löytyykö?
Syvästi kummeksuva. kirjoitti:
kun ekivaarin mukaan ei tiedä onko hän edes Joosefin poika. Ekivaari on sanonut monesti, että Jeesus voi olla vaikka roomalaisen sotilaan poika. Enkelin ilmoitukset ja muut profetiat ovat ekivaarin mukaan valhetta ja nikeain kokouksessa Raamattuun lisättyjä temppuiluja. Kuka tuollaista poikaa uskaltaisi vastaan ottaa.
sokeita, että uskovat tuollaiset ekivaarien opetukset?
Daavidin siemenestä syntynyt, [Room.1:3] Jumalan voitelema Jeesus Kristus on syntynyt pyhyyden Hengen mukaan Jumalan tahdosta jokaisen Jumalan tahtoa tekevän
Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä, hyvästä omastatunnosta, vilpittömästä uskosta, [1.Tim.1:5] ja neitseellisestä mielestä, [2.Kor.11:1-4].
´Luuk. 3:23
”Ja hän, Jeesus, oli alottaessaan vaikutuksensa noin kolmenkymmenen vuoden vanha, ja oli, niinkuin LUULTIIN, Joosefin poika” (Luuk.3:23).
---
Jeesuksen syntymä ja siihen liittyvät yliluonnolliset tapahtumat on jo kerrottu Luukkaan evankeliumin alussa.
Siitä käy ilmi, miten ASIAN LAITA OIKEASTI OLI!
Jeesus oli Joosefin poika siten, että tämä oli ottanut Marian vaimokseen ennen Jeesuksen syntymää ja omistanut Jeesuksen pojakseen (Luuk.2:5,48).
Joka tunsi Jeesuksen alkuhistorian (Luuk.1:26-38), tiesi myös Jeesuksen yliluonnollisen sikiämisen.Tapio522 kirjoitti:
Luuk. 3:23
”Ja hän, Jeesus, oli alottaessaan vaikutuksensa noin kolmenkymmenen vuoden vanha, ja oli, niinkuin LUULTIIN, Joosefin poika” (Luuk.3:23).
---
Jeesuksen syntymä ja siihen liittyvät yliluonnolliset tapahtumat on jo kerrottu Luukkaan evankeliumin alussa.
Jeesus oli Joosefin poika siten, että tämä oli ottanut Marian vaimokseen ennen Jeesuksen syntymää ja omistanut Jeesuksen pojakseen (Luuk.2:5,48).
Joka tunsi Jeesuksen alkuhistorian (Luuk.1:26-38), tiesi myös Jeesuksen yliluonnollisen sikiämisen.on hyvin sanottu.
>>>Joka tunsi Jeesuksen alkuhistorian (Luuk.1:26-38), tiesi myös Jeesuksen yliluonnollisen sikiämisen.- joku kirjoitti.
Tapio522 kirjoitti:
Luuk. 3:23
---
Joka tunsi Jeesuksen alkuhistorian (Luuk.1:26-38), tiesi myös Jeesuksen yliluonnollisen sikiämisen.Kyllä niitäkin löytyy. Täälläkin on muutaman ristinvihollisen joukosta esiin nouseva, joka haluaa nimenomaan tällaisen kuolevaisen ihmisen vapahtajakseen. Tai tarkemmin - ei tarvitse mitään itselleen, koska kaikki kuulemma pelastuvat, vaikka väkisin.
Ekivaari käy omaa herjauskampaanjaansa Kristusta vastaan sivuuttaen kokonaan sen mitä Raamattu kertoo Jeesuksen syntymään liittyen. Ylösnousemus vaan tekee Jeesuksen Jumalan Pojaksi ja näin hänen on pakko selostaa, koska riivajatkin vapisivat Jumalan Pyhän edessä. Näin ollen riivaajahenkien suustakin kuului enemmän totuutta kuin ekivaarilta.
Sama väsähtänyt lässytys jatkuu ekivaarilla. Siinä näkyy pitkäaikaisen uskonnollisuuden ja valehtelun aiheuttamaa sairaalloista sekavuutta. On pyhyyden henkeä ja neitseellistä mieltä suloisessa sekamelskassa rivouksien ja Jumalan pilkan kanssa.
Eletty viikko toi esiin jotain uutta.
Ekivaari hyökkäsi rajusti ristinsovitustyötä vastaan ja itse paljasti näin saatanallisen hengen sydämessään. Aiempi aiheen ympärillä pyöriminen muuttui esille tuloksi.
Raamattu sanookin pilkkaajien menevän syvemmälle pilkassaan ja pahuudessaan. Hän on vähäinen tekijä omilla tökeröillä puheillaan, mutta muistus tästä ajasta, jossa eksytys pahenee koko ajan. Ja osoittaa kuinka tärkeätä on rakkaus totuuteen ja pitäytyminen Sanaan, kun todellisia raatelevia susia sattuu kohdalle
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873705
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661879
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698