Parcourhan taitaa vaatia aika paljon keskivartalo lihaksia?
Ajattelin kysyä jos joku osaisi sanoa minulle että mistä aloittaa? Ja jos on jotai eri ''kikkoja'' niin miten ne tehdä?
Parasta olisi jos pääsisi jonkun asiasta tietävän kanssa kunnolla puhumaan aiheesta
Mistä aloittaa?
ppaarr
1
2038
Vastaukset 1
- traceur
itse olen kokeillut parkouria ja olen jopa käynyt yhden kerran parkourkoulussakin((siis vain yhden ainoan kerran)).kannattaa aloittaa kaikenlaisista laskeutumiskikoista,rolleista esim=kun tullaan ilmasta,vedetään kieppi maassa,näin vältytään venähdyksiltä.ääh...emmä osaa selittää,mut youtubesta löytyy hyviä videoita.ja sit suomen parkour ry sivuiltakin löytyy varsinkin hyviä kysymyksiä alottelijoille.tunnen monta tempun nimeä,mut en muista,mikä oli mikäki temppu...harmi,mut onnee sulle parkouris.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831099
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut125739- 57680
- 43595
- 30582
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136558Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555