Parcourhan taitaa vaatia aika paljon keskivartalo lihaksia?
Ajattelin kysyä jos joku osaisi sanoa minulle että mistä aloittaa? Ja jos on jotai eri ''kikkoja'' niin miten ne tehdä?
Parasta olisi jos pääsisi jonkun asiasta tietävän kanssa kunnolla puhumaan aiheesta
Mistä aloittaa?
ppaarr
1
1977
Vastaukset
- traceur
itse olen kokeillut parkouria ja olen jopa käynyt yhden kerran parkourkoulussakin((siis vain yhden ainoan kerran)).kannattaa aloittaa kaikenlaisista laskeutumiskikoista,rolleista esim=kun tullaan ilmasta,vedetään kieppi maassa,näin vältytään venähdyksiltä.ääh...emmä osaa selittää,mut youtubesta löytyy hyviä videoita.ja sit suomen parkour ry sivuiltakin löytyy varsinkin hyviä kysymyksiä alottelijoille.tunnen monta tempun nimeä,mut en muista,mikä oli mikäki temppu...harmi,mut onnee sulle parkouris.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307