uudet luisitimet

instaari

olen ajatellut hankkia ensi syksyksi uudet luistimet. Aloitin luistelun syksyllä 2009 luistimilla Riedell 133, MK 21 -terällä. Kevään aikana olen siirtynyt SM-noviisi muodostelmajoukkueeseen, ja menen syksyllä varmaan myös taitajiin muokan lisäks. Eli mitkä luistimet ja mikä terä kannattais hankkia, luistelen syksyllä luultavasti noin 6-8 kertaa viikossa? Mikäköhän merkki on paras laadultaan? Paljonko kannattaa satsata tässä vaiheessa uusiin luistimiin? (en oo ihan aloittelija vaikka olen luistellut vasta vähän päälle puol vuotta, osaan istumapiruetin, yksöishyppyjä, perusaskeleet, ina bauerin yms.) Onkohan Coronation Dance terä hyvä?

2

931

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muokkari

Kannattaa mennä vaan rohkeasti luistinliikkeeseen, vain asiantuntika osaa arvioida millaiset luistimet ovat sinulle hyvät:) Luistimia löytyy niin paljon erilaisia ja makuja on monta, joten mars mars luistinkauppaan:) Ja terä osataan sulle kans kertoa siellä, mutta monet muokkarit käyttää juuri Coronation Dance terää. Itsellänikin on ollut se käytössä jo vuosia, siis olen vaihtanut kun terotusvara on loppunut, mutta samoihin:)

• elokuunkukka

Hei,
      Myyjä löytää sinulle varmasti oikean luistimen treeneihisi. Merkkejä ei voi vertaila keskenään. Sillä ne ovat eri mallisia. Joillekkin sopii Eden ja joillekkin Ridelin.
      Danceterä ontarkoitellu jo vaativaan muodostelmaluisteluun. Minä suosittelisin ihan perus tiimiterää.
      Olet luistellut hyvin vähän. Miten noin vähän luistellutta edes otetaan noviiseihin? Ootko porvoost?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      80
      983
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      842
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      543
    6. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    8. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      498
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      485
    Aihe