Lainaus satunnaiselta tuntemattomalta ja osoitettu minulle:
"Niin ja ajattele, että miten hieno maailma olísi ilman sinua ja sinun kaltaisiasi.:( Vallitsisi fiksujen hegemonia, heikompien auttaminen, rauha, ahkeruus ja rakkaus.
Typerys sinua huijaajaa ei kukaan ole vailla: teetkö palveuksen ihmiskunnalle ja teet itsemurhan? "
Onko tämän perusteella jo syytä olla tosissaan huolissaan tuosta tunnistamiskelvottomasta humanistista.
(Lisäksi muutenkin helle tai helluntai on näyttänyt saavan aikaan heikoimpien jäsentemme keskuudessa tiettyä rauhattomuutta)
Huolestuttavaa
20
174
Vastaukset
- Marie-Cecile
Eikös sun kaikkien aikojen suurimpana supersankarina pitäis tehdä töitä just tuon eteen:
heikompien auttaminen, rauha, ahkeruus ja rakkaus?
Ehkä sun jumalattoman suuri työmäärä ei vain näy tarpeeksi hyvin? Tai hän on juuri sen ainoa kissanpennun omistaja, jota et ehtinyt pelastamaan ja hän on vain hyvin surullinen menetyksestään ja olet syntipukki?Se vaan valittaa ja provosoi, mutta ei kerro mikä on vialla ja missä osoitteessa tarvitaan apua.
(tietosuojan takia lienee epäreilua selvitellä ip:tä tai muuta)
Tuskinpa Moloch Baalilainen tuollaisesta hätkähtäisi.
Mehän lähinnä parannamme maailmaa pitämällä uhriroihuille johtavat jonot pitkinä ja tulet kuumina.
buddy-love kirjoitti:
Mehän lähinnä parannamme maailmaa pitämällä uhriroihuille johtavat jonot pitkinä ja tulet kuumina.
Mä Atsteekkina voin uhrata sen jumalalleni.. ja maailma pelastuu :)
Papu.Sparrow kirjoitti:
Mä Atsteekkina voin uhrata sen jumalalleni.. ja maailma pelastuu :)
Uus Moloch-Baalilaiset olemme huomattavasti humaanimpia, eikä meidän uhrimenoihimme liity minkäänlaista kidutusta. Tämä todistaa että olemme moderni ja ajassa kiinni oleva uskonto.
Tosin hiilidioksidipäästöistä on valitettu,mutta mehän kuitenkin käytämme vain uusiutuvia polttoaineita.
(oikeasti tuo tunnistamiskelvoton on alkanut kuulostaa entistäkin oudommalta... sen pitäisi varmaan löytää mies tai jotain... )- Paavo.Sparrow
Papu.Sparrow kirjoitti:
Mä Atsteekkina voin uhrata sen jumalalleni.. ja maailma pelastuu :)
.
Paavo.Sparrow kirjoitti:
.
Silloin kyse olisi ihan eri porukasta.
(pitää pitää teologia järjestyksessä)- baddy-love
buddy-love kirjoitti:
Uus Moloch-Baalilaiset olemme huomattavasti humaanimpia, eikä meidän uhrimenoihimme liity minkäänlaista kidutusta. Tämä todistaa että olemme moderni ja ajassa kiinni oleva uskonto.
Tosin hiilidioksidipäästöistä on valitettu,mutta mehän kuitenkin käytämme vain uusiutuvia polttoaineita.
(oikeasti tuo tunnistamiskelvoton on alkanut kuulostaa entistäkin oudommalta... sen pitäisi varmaan löytää mies tai jotain... ).
buddy-love kirjoitti:
Uus Moloch-Baalilaiset olemme huomattavasti humaanimpia, eikä meidän uhrimenoihimme liity minkäänlaista kidutusta. Tämä todistaa että olemme moderni ja ajassa kiinni oleva uskonto.
Tosin hiilidioksidipäästöistä on valitettu,mutta mehän kuitenkin käytämme vain uusiutuvia polttoaineita.
(oikeasti tuo tunnistamiskelvoton on alkanut kuulostaa entistäkin oudommalta... sen pitäisi varmaan löytää mies tai jotain... )Atsteekit on luontoystävällisempiä ja sese vasta on päivän sana!!
Joku päävikasten hoitolaitos sen tarttis löytää :P- gyne-botti
buddy-love kirjoitti:
Silloin kyse olisi ihan eri porukasta.
(pitää pitää teologia järjestyksessä).
- Hernan Cortes
Papu.Sparrow kirjoitti:
Atsteekit on luontoystävällisempiä ja sese vasta on päivän sana!!
Joku päävikasten hoitolaitos sen tarttis löytää :P.
Papu.Sparrow kirjoitti:
Atsteekit on luontoystävällisempiä ja sese vasta on päivän sana!!
Joku päävikasten hoitolaitos sen tarttis löytää :PMiten ne sen lähistöllä olevat saisi huomaamaan tuon akuutin tarpeen.
Turhauttavaa kun toteaa tilanteen muuttuvan pahemmaksi.
siinnä käsityksessä, että olet nainen. Hyvä etten ole pyytänyt ulos :D
ps. miehet ei kysele muiden mielipiteitä.- ......
mielisairaille, mutta onhan tuo jo aika hauska kirjoitus :D
Tuo alkaa mennä jo tavanomaisen trollauksensa ulkopuolelle.
Jotenkin sen tilannetta pitäisi parantaa.- RohkeaN
buddy-love kirjoitti:
Tuo alkaa mennä jo tavanomaisen trollauksensa ulkopuolelle.
Jotenkin sen tilannetta pitäisi parantaa.Luulin jopa että hän on vanha ISÄNI :D
Sellainen TROLLAUS voi olla veret seisauttava KOKEMUS ! - baddy-love
.
- rose18
kaikkia ei pysty auttamaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
