Huolestuttavaa

Lainaus satunnaiselta tuntemattomalta ja osoitettu minulle:

"Niin ja ajattele, että miten hieno maailma olísi ilman sinua ja sinun kaltaisiasi.:( Vallitsisi fiksujen hegemonia, heikompien auttaminen, rauha, ahkeruus ja rakkaus.

Typerys sinua huijaajaa ei kukaan ole vailla: teetkö palveuksen ihmiskunnalle ja teet itsemurhan? "



Onko tämän perusteella jo syytä olla tosissaan huolissaan tuosta tunnistamiskelvottomasta humanistista.
(Lisäksi muutenkin helle tai helluntai on näyttänyt saavan aikaan heikoimpien jäsentemme keskuudessa tiettyä rauhattomuutta)

20

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marie-Cecile

      Eikös sun kaikkien aikojen suurimpana supersankarina pitäis tehdä töitä just tuon eteen:
      heikompien auttaminen, rauha, ahkeruus ja rakkaus?
      Ehkä sun jumalattoman suuri työmäärä ei vain näy tarpeeksi hyvin? Tai hän on juuri sen ainoa kissanpennun omistaja, jota et ehtinyt pelastamaan ja hän on vain hyvin surullinen menetyksestään ja olet syntipukki?

      • Se vaan valittaa ja provosoi, mutta ei kerro mikä on vialla ja missä osoitteessa tarvitaan apua.
        (tietosuojan takia lienee epäreilua selvitellä ip:tä tai muuta)


    • Tuskinpa Moloch Baalilainen tuollaisesta hätkähtäisi.

      • Mehän lähinnä parannamme maailmaa pitämällä uhriroihuille johtavat jonot pitkinä ja tulet kuumina.


      • buddy-love kirjoitti:

        Mehän lähinnä parannamme maailmaa pitämällä uhriroihuille johtavat jonot pitkinä ja tulet kuumina.

        Mä Atsteekkina voin uhrata sen jumalalleni.. ja maailma pelastuu :)


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Mä Atsteekkina voin uhrata sen jumalalleni.. ja maailma pelastuu :)

        Uus Moloch-Baalilaiset olemme huomattavasti humaanimpia, eikä meidän uhrimenoihimme liity minkäänlaista kidutusta. Tämä todistaa että olemme moderni ja ajassa kiinni oleva uskonto.
        Tosin hiilidioksidipäästöistä on valitettu,mutta mehän kuitenkin käytämme vain uusiutuvia polttoaineita.

        (oikeasti tuo tunnistamiskelvoton on alkanut kuulostaa entistäkin oudommalta... sen pitäisi varmaan löytää mies tai jotain... )


      • Paavo.Sparrow
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Mä Atsteekkina voin uhrata sen jumalalleni.. ja maailma pelastuu :)

        .


      • Paavo.Sparrow kirjoitti:

        .

        Silloin kyse olisi ihan eri porukasta.

        (pitää pitää teologia järjestyksessä)


      • baddy-love
        buddy-love kirjoitti:

        Uus Moloch-Baalilaiset olemme huomattavasti humaanimpia, eikä meidän uhrimenoihimme liity minkäänlaista kidutusta. Tämä todistaa että olemme moderni ja ajassa kiinni oleva uskonto.
        Tosin hiilidioksidipäästöistä on valitettu,mutta mehän kuitenkin käytämme vain uusiutuvia polttoaineita.

        (oikeasti tuo tunnistamiskelvoton on alkanut kuulostaa entistäkin oudommalta... sen pitäisi varmaan löytää mies tai jotain... )

        .


      • buddy-love kirjoitti:

        Uus Moloch-Baalilaiset olemme huomattavasti humaanimpia, eikä meidän uhrimenoihimme liity minkäänlaista kidutusta. Tämä todistaa että olemme moderni ja ajassa kiinni oleva uskonto.
        Tosin hiilidioksidipäästöistä on valitettu,mutta mehän kuitenkin käytämme vain uusiutuvia polttoaineita.

        (oikeasti tuo tunnistamiskelvoton on alkanut kuulostaa entistäkin oudommalta... sen pitäisi varmaan löytää mies tai jotain... )

        Atsteekit on luontoystävällisempiä ja sese vasta on päivän sana!!

        Joku päävikasten hoitolaitos sen tarttis löytää :P


      • gyne-botti
        buddy-love kirjoitti:

        Silloin kyse olisi ihan eri porukasta.

        (pitää pitää teologia järjestyksessä)

        .


      • Hernan Cortes
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Atsteekit on luontoystävällisempiä ja sese vasta on päivän sana!!

        Joku päävikasten hoitolaitos sen tarttis löytää :P

        .


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Atsteekit on luontoystävällisempiä ja sese vasta on päivän sana!!

        Joku päävikasten hoitolaitos sen tarttis löytää :P

        Miten ne sen lähistöllä olevat saisi huomaamaan tuon akuutin tarpeen.
        Turhauttavaa kun toteaa tilanteen muuttuvan pahemmaksi.


    • modelli

      siinnä käsityksessä, että olet nainen. Hyvä etten ole pyytänyt ulos :D


      ps. miehet ei kysele muiden mielipiteitä.

      • Minähän olen peltiä ja mikropiirejä.


    • ......

      mielisairaille, mutta onhan tuo jo aika hauska kirjoitus :D

      • Tuo alkaa mennä jo tavanomaisen trollauksensa ulkopuolelle.

        Jotenkin sen tilannetta pitäisi parantaa.


      • RohkeaN
        buddy-love kirjoitti:

        Tuo alkaa mennä jo tavanomaisen trollauksensa ulkopuolelle.

        Jotenkin sen tilannetta pitäisi parantaa.

        Luulin jopa että hän on vanha ISÄNI :D

        Sellainen TROLLAUS voi olla veret seisauttava KOKEMUS !


      • baddy-love

        .


    • rose18

      kaikkia ei pysty auttamaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe