Kävimme 23.5.2010 ja kriittisenä ihmisenä en löytänyt moitittavaa. Yleensä terveellä kritiikillä löydän vikoja ja olen myös itse pitkän ajan asiakaspalvelija sekä myyjä.
Flamingo SPA:ssa asiakkaat on valittanut sitä, että sinne ei pääse alle 20-v. Se on erittäin hyvä asia! Anniskelualueella 18 kesäiset joisivat muutaman margaritan ja seuraavalla viikolla näitä olisikin 4-5 juomassa margaritoja. Kuten tiedämme äänenvoimakkuus kasvaa itse huomaamatta ja kohta siellä saisikin olla henkilökunta komentamassa mikä olisi täysin ideaa vastaan. Paikka on rauhoittumisen ja rentoutumisen aluetta.
Itse olin aikeissa juoda yhden oluen, mutta se jäi väliin, kun jäävesiastia oli tuotu esille. Useat 5-kymppiset pariskunnat viettivät keskenään rauhallista aikaa ja joivat yhdet koktailit.
Altaissa kaikki puhui hyvin hiljaa, tuskin muut huomasivat veden solinalta.
Mineraalivesialtaassa oli kiva kellua, suolavedessä kelluu helpommin kuin pelkässä vedessä. Lämminallas oli iso ja kauniisti rakennettu mukavien kulissien sisälle.
Wellnessin lisämaksulla oli hyvin saatu asiakaskunnasta poistettua kaikki negatiiviset ihmiset, valittajat ja moniongelmaiset, jotka kuitenkin paikassa käytyään alkaisivat keksiä mitä lie subjektiivisia vikoja kylpylästä.
Paikka on ollut nyt pari vuotta auki ja vieläkin kaikki on hyvässä kunnossa. Mikään ei ole irti tai repsota, ole vedestä johtuen pilaantunut tms.
Hintataso on kova, mutta niin se tuleekin olla kun kyse on Suomesta, jossa työntekijämaksut ovat tuplat siihen mitä työntekijälle maksetaan. Sunnuntaikorvaukset ja keskituntiansion nosto erilaisilla lisillä nostavat kustannuksia. Silloin leivän on pakko maksaa kuusi euroa. Ei ole mikään itseisarvo, että varattomille pitäisi jonkin tahon (vaikka yhteiskunnan) järjestää kylpyläkokemuksia. Menkööt kotona suihkuun.
Itse olisin valmis maksamaan SPA:sta vielä 20% lisääkin, jotta paikka saadaan pidettyä elinvoimaisena. Ei missään nimessä pidä mennä väärään suuntaan, eli laskea hintoja tai sallia nuorempaa juoksentelijaa SPA:n käytäville!
Suomalaisena olisin toivonut hieman kuumempia saunoja. Nämä ovat näitä eurooppalaisia saunoja, jotka luonnollisesti miedompia. Toisaalta saatoin käydä saunoissa väärässä järjestyksessä, eli menin kuumemmasta meidompaan. Näissä miedoissa saunoissa oli noin 50 astetta, luulisin. Suomalaisessa saunassa oli hirsiseinät ja hyvää koivu-havuesanssia.
Yhtiö voisi järjestää halukkaille myös pelkän SPA:n, jolloin asiakkaan koko suoritus tilitetään SPA:n kassaan ja sitä kautta SPA saa suoraan tuloa. Iso osa nimittäin SPA:n asiakkaista tuli sinne suoraan eikä mene lainkaan niihin vesipuiston palveluihin.
Eli pidetään jatkossakin paikka hintojen avulla ja ikärajan avulla viihtyisänä ja fiksujen ihmisten rentoutumiseen sopivana kylpylänä.
Flamingo SPA:ssa kaikki toimi
kävijämies
0
950
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150