Söpö vai kaunis?

Utelias-yksilö

Näette julkisella paikalla söpön naisen ja kauniin naisen, kumman valitsisitte?

Ei lähdetä sen tarkemmin analysoimaan että millainen on söpö tai jos on kauniisti söpö jne.

13

2624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Söpön. Ainakaan perinteinen "missikauneus" ei minun silmääni erityisemmin miellytä.

• --jesse---

kun kauneus on katsojan silmässä, kaunis voi olla olematta "missikaunis". Kaverini hehkutti tavanneensa maailman kauneimman naisen ja kun alkoivat seurustella, tietysti sitten häneen tutustuinkin... No joo... Odotimme sitten jotain missimittaista nuorta naista, no tämäpä onkin just ja just yli 150cm, sähäkkä minivenus. Itse sanoisin nätiksi. Toisen kaverin tyttis oli tämän mielestä "ihan kivan näköinen" - jestas, melkein itsekin pyyhin kuolaa suupielistä hänet tavattuani, pitkäsäärinen kurvikas kaunotar...

No mutta, itse ottaisin sen kauniin...

• .........
        --jesse--- kirjoitti:

kun kauneus on katsojan silmässä, kaunis voi olla olematta "missikaunis". Kaverini hehkutti tavanneensa maailman kauneimman naisen ja kun alkoivat seurustella, tietysti sitten häneen tutustuinkin... No joo... Odotimme sitten jotain missimittaista nuorta naista, no tämäpä onkin just ja just yli 150cm, sähäkkä minivenus. Itse sanoisin nätiksi. Toisen kaverin tyttis oli tämän mielestä "ihan kivan näköinen" - jestas, melkein itsekin pyyhin kuolaa suupielistä hänet tavattuani, pitkäsäärinen kurvikas kaunotar...

No mutta, itse ottaisin sen kauniin...

Tarkoitinkin lähinnä ettei itseä juurikaan hetkauta perinteisesti missi- ja mallimaailmassa arvostetut piirteet.

• miekkolainen

Ehdottomasti kauniin. Söpiksiä mahtuu 13 tusinaan, mutta oikeasti kaunis, jumalainen nainen, on harvinaisuus, joita kuitenkin onneksi joskus päsee ihailemaan ihan livenä.
      Olen myös huomannut, että tällaiset söpöt tytöt, ovat mielestään todella kauniita ja haluttavia.Varmasti ovatkin, mutta todellinen kauneus vaatii enemmän.
      Missit eivät ole kauniita, vaan nimenomaa söpöjä.

• pätkämys

Kauniit ovat dominoivia pitkiä korkkarinkuluttajia. ei nappaa

• joujoujoujou

Ehdottomasti söpön.

• jaaaaaaaaa-a

no naisena minä toivon että minua pidetään kauniina en söpönä. Söpöstä tulee mieleen 5 vuotias pikkutyttö kun taas kauniista aikuinen nainen.

No niin tai näin, itse olen (kuulemma) kaunis, mutten mikään missi, joten hyvä niin...

• Hanskiiiii

Söpön tietysti joka on semmoinen pieni ja ihana.

• Metsoman

Nainen ei voi olla söpö...

• Söböböbbeli

Miksi söpöksi mielletään aina lyhyt ja kauniiksi pitkä? :O Mielestäni ainakin lyhytkin voi olla kaunis ja pitkä voi olla söpö... Söpö kuvaa minusta pikkulasta tai vaikka koiranpentua...

• timberman77
        Söböböbbeli kirjoitti:

Miksi söpöksi mielletään aina lyhyt ja kauniiksi pitkä? :O Mielestäni ainakin lyhytkin voi olla kaunis ja pitkä voi olla söpö... Söpö kuvaa minusta pikkulasta tai vaikka koiranpentua...

kaikki naiset ovat sisimmiltään ihania prinsessoja,toiset söpöjä, toiset klassisen kauniita.

söpöjen etuna on saada miehet tuntemaan itsensä tarpeellisiksi, kun taas klassinen kaunotar on yleensä melko itsevarma ja saa miehet tuntemaan helposti alemmuutta.kynnys lähestyä söpöä naista on huomattavasti matalampi kuin todelisen kaunottaren tavoittelu.Yksinkertaisesti miesten on helpompi lähestyä söpöä naista, joka antaa miehen olla mies. itselläni luonnollisesti on kaunein ja söpöin prinsessa.

• Anonyymi

Öö

• Anonyymi

Riippuu kummallako on isommat tissit. Rintavamman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      117
      3103
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2778
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2172
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2081
    5. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      125
      1940
    6. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1931
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      8
      1085
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      974
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      11
      908
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      880
    Aihe