Söpö vai kaunis?

Utelias-yksilö

Näette julkisella paikalla söpön naisen ja kauniin naisen, kumman valitsisitte?

Ei lähdetä sen tarkemmin analysoimaan että millainen on söpö tai jos on kauniisti söpö jne.

13

2314

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Söpön. Ainakaan perinteinen "missikauneus" ei minun silmääni erityisemmin miellytä.

      • --jesse---

        kun kauneus on katsojan silmässä, kaunis voi olla olematta "missikaunis". Kaverini hehkutti tavanneensa maailman kauneimman naisen ja kun alkoivat seurustella, tietysti sitten häneen tutustuinkin... No joo... Odotimme sitten jotain missimittaista nuorta naista, no tämäpä onkin just ja just yli 150cm, sähäkkä minivenus. Itse sanoisin nätiksi. Toisen kaverin tyttis oli tämän mielestä "ihan kivan näköinen" - jestas, melkein itsekin pyyhin kuolaa suupielistä hänet tavattuani, pitkäsäärinen kurvikas kaunotar...

        No mutta, itse ottaisin sen kauniin...


      • .........
        --jesse--- kirjoitti:

        kun kauneus on katsojan silmässä, kaunis voi olla olematta "missikaunis". Kaverini hehkutti tavanneensa maailman kauneimman naisen ja kun alkoivat seurustella, tietysti sitten häneen tutustuinkin... No joo... Odotimme sitten jotain missimittaista nuorta naista, no tämäpä onkin just ja just yli 150cm, sähäkkä minivenus. Itse sanoisin nätiksi. Toisen kaverin tyttis oli tämän mielestä "ihan kivan näköinen" - jestas, melkein itsekin pyyhin kuolaa suupielistä hänet tavattuani, pitkäsäärinen kurvikas kaunotar...

        No mutta, itse ottaisin sen kauniin...

        Tarkoitinkin lähinnä ettei itseä juurikaan hetkauta perinteisesti missi- ja mallimaailmassa arvostetut piirteet.


    • miekkolainen

      Ehdottomasti kauniin. Söpiksiä mahtuu 13 tusinaan, mutta oikeasti kaunis, jumalainen nainen, on harvinaisuus, joita kuitenkin onneksi joskus päsee ihailemaan ihan livenä.
      Olen myös huomannut, että tällaiset söpöt tytöt, ovat mielestään todella kauniita ja haluttavia.Varmasti ovatkin, mutta todellinen kauneus vaatii enemmän.
      Missit eivät ole kauniita, vaan nimenomaa söpöjä.

    • pätkämys

      Kauniit ovat dominoivia pitkiä korkkarinkuluttajia. ei nappaa

    • joujoujoujou

      Ehdottomasti söpön.

      • jaaaaaaaaa-a

        no naisena minä toivon että minua pidetään kauniina en söpönä. Söpöstä tulee mieleen 5 vuotias pikkutyttö kun taas kauniista aikuinen nainen.

        No niin tai näin, itse olen (kuulemma) kaunis, mutten mikään missi, joten hyvä niin...


    • Hanskiiiii

      Söpön tietysti joka on semmoinen pieni ja ihana.

    • Metsoman

      Nainen ei voi olla söpö...

      • Söböböbbeli

        Miksi söpöksi mielletään aina lyhyt ja kauniiksi pitkä? :O Mielestäni ainakin lyhytkin voi olla kaunis ja pitkä voi olla söpö... Söpö kuvaa minusta pikkulasta tai vaikka koiranpentua...


      • timberman77
        Söböböbbeli kirjoitti:

        Miksi söpöksi mielletään aina lyhyt ja kauniiksi pitkä? :O Mielestäni ainakin lyhytkin voi olla kaunis ja pitkä voi olla söpö... Söpö kuvaa minusta pikkulasta tai vaikka koiranpentua...

        kaikki naiset ovat sisimmiltään ihania prinsessoja,toiset söpöjä, toiset klassisen kauniita.

        söpöjen etuna on saada miehet tuntemaan itsensä tarpeellisiksi, kun taas klassinen kaunotar on yleensä melko itsevarma ja saa miehet tuntemaan helposti alemmuutta.kynnys lähestyä söpöä naista on huomattavasti matalampi kuin todelisen kaunottaren tavoittelu.Yksinkertaisesti miesten on helpompi lähestyä söpöä naista, joka antaa miehen olla mies. itselläni luonnollisesti on kaunein ja söpöin prinsessa.


    • Anonyymi

      Öö

    • Anonyymi

      Riippuu kummallako on isommat tissit. Rintavamman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      15
      1014
    Aihe