Tyttökaverin liian villit vuodet

Osmo-2

Mitä mieltä olette seuraavasta:
Tyttökaverin kanssa tarkoitus muuttaa yhteen, mutta itseäni on alkanut kalvaa hänen menneisyytensä, hänellä on ollut kertomansa mukaan reilut 15 seksikumppania ja ne ovat tulleet kaikki alle kahdessa vuodessa opiskelijaelämässä. Olemme molemmat päälle parikymppisiä opiskelijoita. Minulla on ollut eläessäni vain 3 kumppania hänet mukaanlukien (pidempiä suhteita). Nyt olen alkanut epäillä öisin ilmaantuneista puheluista, että soitetaanko hänelle "booty calleja".
Häviääköhän asia vaivaamasta minua koskaan vai mietinkö naisen menneisyyttä myös tulevaisuudessa? Hän ei itse ole kovin halukas puhumaan asiasta ja _suuttuu_ heti jos mainitsen asian. Vai olisiko helpompi vain lykätä yhteenmuuttoa tai lähteä kokonaan, hän kuitenkin tuntuu olevan yhteenmuuttamisesta innoissaan. Yli puoleen vuoteen asia ei vaivannut tippaakaan, mutta nyt muuttamisen kynnyksellä se on jotenkin kokoajan mielessä. Ahdistaa miettiä, että hän ei ole ehkä sittenkään sellainen millaisena hänet tunnen, vaan pelkkä jakorasia.

65

2858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lonelyfox89

Itse tuossa tilanteessa kyllä lykkäisin yhteenmuuttoa. En usko että ainakaan itse voisin unohtaa epäilyjäni helposti jos toinen ei edes olisi halukas niitä selvittämään. Teidän on mielestäni saatava tuo asia selvitettyä ennenkuin etenette minnekään...

• Rehellisyyttä...

Kyllä asioista pitää pystyä puhumaan. Ehkä se juuri onkin suhteenne ongelma, eikä entiset. Ei hyvältä näytä.

• joopa...

Kokonaiset 15 seksikumppania. Buhuu, maailmanloppu!!1

Suhteellisuudentajua, saatana. Tai sitten asiassa harmittaa vain se, että itse olet päässyt pukille harvemmin. :P

Minulla on ollut enemmän kuin 15 seksikumppania, mutta eipä tuo suhteeseen vaikuta - tauteja ei ole koskaan ollut, vahinkoraskauksista nyt puhumattakaan ja nykyisen miehen kanssa asustellut jo kolme vuotta.

En vain ymmärrä miten aikaisemmista seksikumppaneista tehdään noin iso numero. Minulta mies ei ole tainnut omaa lukuani koskaan kysyä, enkä minä häneltä omaansa. Joskus tästä puhuimme ja molemmat olivat vain niin että ei tuollaiset jaksa kiinnostaa, kun ei se aikaisempi _meidän_ elämäämme yhdessä vaikuta.

Mutta niinhän se on, että ongelman saa kehitettyä ihan mistä vain, vaikka sitten tyhjästä, jos ei muuta keksi :P Tosin mukavampaahan se elämä olisi, jos ei ihan kaikesta kehitä maailmanluokan itkupotkudraamaa.

• kyssäri---

jos miehes olisi käynyt huorissa?

ilmeisesti ei?

• ...............
        kyssäri--- kirjoitti:

jos miehes olisi käynyt huorissa?

ilmeisesti ei?

Enpä olekaan tuota aikaisemmin huomannut edes pohtia, mutta nyt miettimisen jälkeen voisin sanoa, että eipä se haittaisi.

Kun ei se vieläkään ole minulta pois, mitä joku on joskus tehnyt, jos siitä ei ole vahinkoa aiheutunut. Eli olkoon kukakin käynyt huorissa jos on, kunhan vain fiksusti välttyy taudeilta eikä tietenkään mitään Thaimaan 13v lapsihuoraa ole käynyt painamassa.

Voisihan sitä toki joku vänkääjä väittää, että olen niin epätoivoinen, että mikä tahansa mies kelpaa ja minkä tahansa aikaisemman seksielämän hyväksyn vain siksi, että mies ei jättäisi, mutta ei...jokunen vuosi sitten olin vielä suhteellisen epävarma ja ajoittain melkoisenkin mustasukkainen, mutta ajan myötä opin siitä eroon ja nykyään tuntuu turhalta miettiä toisen seksielämää ennen minua. Täysin kokemattomana suhteen aloittanutta ja esim. sata kumppania läpikäynyttä koskevat aivan samat asiat - he joko voivat olla uskollisia kumppaneita tai sitten eivät. Molempia olen nähnyt.

• ooooooooooo
        ............... kirjoitti:

Enpä olekaan tuota aikaisemmin huomannut edes pohtia, mutta nyt miettimisen jälkeen voisin sanoa, että eipä se haittaisi.

Kun ei se vieläkään ole minulta pois, mitä joku on joskus tehnyt, jos siitä ei ole vahinkoa aiheutunut. Eli olkoon kukakin käynyt huorissa jos on, kunhan vain fiksusti välttyy taudeilta eikä tietenkään mitään Thaimaan 13v lapsihuoraa ole käynyt painamassa.

Voisihan sitä toki joku vänkääjä väittää, että olen niin epätoivoinen, että mikä tahansa mies kelpaa ja minkä tahansa aikaisemman seksielämän hyväksyn vain siksi, että mies ei jättäisi, mutta ei...jokunen vuosi sitten olin vielä suhteellisen epävarma ja ajoittain melkoisenkin mustasukkainen, mutta ajan myötä opin siitä eroon ja nykyään tuntuu turhalta miettiä toisen seksielämää ennen minua. Täysin kokemattomana suhteen aloittanutta ja esim. sata kumppania läpikäynyttä koskevat aivan samat asiat - he joko voivat olla uskollisia kumppaneita tai sitten eivät. Molempia olen nähnyt.

puhut nainen niin asiaa! meidän pitäis melkein olla kavereita koska ollaan niin samoilla aallon pituuksilla ;)

• tuomitkaa jotta teid
        ............... kirjoitti:

Tää mua hieman aina ärsyttää, tää seikkailijoitten tekopyhyys tautien kanssa. Kun esim. "fiksusti välttyy", niin, tai entäs kun on itse saanut jonkun taudin parisuhteessa?? Miten niin aina "fiksusti välttyy", entäs jos välttyy säkällä osittain kuitenkin. Niin, että tavallaan kun se on myös säkää, älä edes yritä läykyttää, että ihmiset käyttää parisuhteessa useimmiten kortsua: kun useimmiten ei käytä. Ja puolet miehistä on kuulemma viimeisen panonsa vetäneet paljaalla. Eli siis...
        Tai sitten 15 kumppania ja tauteja ei ole koskaan ollut, jaa no, kyllä mä tunnen useamman kenellä on ollut, ja nehän sitten on sitä pohjasakkaa vai? Että ikäänkuin kuitenkin täytyy sitä omaa itseään nostaa jollain, ihan niinkun kuitenkin olisi se lutka-olo. "Kyllä minä olen pannut kaikkien kanssa, mutta en ole virheitä tehnyt, sen sijaan ne ketkä ovat... Hyi, hyi..."
        Jotenkin tekopyhää. Tuskin heistäkään kaikki mitään hirviöitä on, vaan inhimillisiä ja erehtyviä.
        Tai onko se eri asia saako taudin parisuhteessa? Huoralta? Yhden illan suhteessa? Niin, tavallaan, että on, mutta onko? Jos ajatellaan, että kaikki on ihmisiä.

No joo, mutta että hyvähän se on, jos aina ehkäisyn muistaa, jos mitään ei koskaan satu, jos kumppani on ollut yhtä huolellinen, jos testit on kaikki tehty, jos koskaan ei joudu petetyksi, jos tietää varmasti kaiken kumppaninsa historiasta, jos vahinkoja ei satu, jos ehkäisy ei petä jne...

• vljvlv

Jos nyt ajattelet että jätät tyttösi tuon perusteella, niin hyvin luultavaa että seuraavallkin on ollut enemmän kuin 3 kumppania. Kaikilla meillä on historia kuitenkin. Ja voisin myös sanoa että tuollaiset asiat käyvät yleensä aika merkityksettömiksi kun vähän vuosia tulee lisää. Ei silloin ole tärkeää onko se numero 5 vai 25.

Eri asia jos sulla on olo, että sun pitää vielä itse mennä ja kokea. Tuo tunne ei varmaan helposti noin vaan lähde pois, vaan usein ajan kanssa voimistuu.

• sdfsfsdf

"Jos nyt ajattelet että jätät tyttösi tuon perusteella, niin hyvin luultavaa että seuraavallkin on ollut enemmän kuin 3 kumppania. "

joo, mutta vain alle 10%lla 24-vuotiaista naisista on yli 10 kumppania. Ts APn nainen kuuluu kaikkein lutkahtavimpaan kymmenykseen eli todennäköisesti on aivan liian antavainen ajatellen pidempää parisuhdetta.

• Noona
        sdfsfsdf kirjoitti:

"Jos nyt ajattelet että jätät tyttösi tuon perusteella, niin hyvin luultavaa että seuraavallkin on ollut enemmän kuin 3 kumppania. "

joo, mutta vain alle 10%lla 24-vuotiaista naisista on yli 10 kumppania. Ts APn nainen kuuluu kaikkein lutkahtavimpaan kymmenykseen eli todennäköisesti on aivan liian antavainen ajatellen pidempää parisuhdetta.

sehän se vasta ikävää oiski, jos muija vielä vuosienki jälkeen antaa pesää.

• -mies-
        Noona kirjoitti:

sehän se vasta ikävää oiski, jos muija vielä vuosienki jälkeen antaa pesää.

"sehän se vasta ikävää oiski, jos muija vielä vuosienki jälkeen antaa pesää. "

teoriassa tuollainen nainen on hyvä, kun se antaa miehelleen pesää. käytännössä se sitten antaa kaikille muille miehille, paitsi omalle.

• ex-rilluttelija

lieventää ahdistustasi hieman. Ajattele asiaa positiiviselta kannalta. Ainakin tyttö on seikkaillut ja kokeillut, ja tietää mitä sellainen meininki on, joten toivon mukaan osaa arvostaa enemmän kunnon parisuhdetta joka perustuu rakkauteen, seksikin on niin paljon parempaa, ei vaan kännipanoa jonka jälkeen on morkkis.

Itselläni oli elämässäni myös parin vuoden jakso, jolloin kertyi noita seksikokemuksia eri miehien kanssa vielä vähän enemmän kuin sinun tyttöystävälläsi. En pitänyt itseäni jakorasiana, enkä pidäkään, vaikka kieltämättä siltä se näyttääkin. On kuitenkin otettava huomioon nuoruus ja naiivius, varsinkin minun tapauksessani. Yksinkertaisesti minä olin liian kiltti, en osannut sanoa ei, en ajatellut seurauksia, enkä arvostanut itseäni tarpeeksi. Minulla oli huono itsetunto. Ajauduin tilanteisiin joihin en olisi kaikkiin edes halunnut, ja joita kaduin jälkikäteen karvaastikin. Ryyppäsin liikaa ja liian paljon kerralla. Klassista. Ja olin yksinäinen. Ja halusin tuntea itseni halutuksi. Ja toki tykkäsin seksistä, sitä en kiellä. Pohjimmiltani etsin kuitenkin rakkautta ja parisuhdetta. Eivät ne panot minulle merkinneet mitään, paitsi tapauksissa, joissa olin ihastunut ja muodostui suhteentapaista. Silti se on tyhjää jos ei saa rakkautta ja hyväksymistä kokonaisvaltaisesti. Kadun montaa asiaa, mutta annan anteeksi itselleni koska en ollut niin viisas kuin nyt. Nyt näen asiat eri tavalla kuin silloin. Ja osaan olla onnellinen siitä, että olen oppinut, ja tiedän millaista se on.

Pelkät panot ovat merkityksettömiä ja tyhjää täynnä. Minä en ainakaan siltä tieltä tyydytystä löytänyt. Enkä muistele niitä, enkä kaipaa. Olen tyytyväinen parisuhteessa, ja olen uskollinen. Luonteeni on aina ollut uskollinen, joku rilluttelujakso ei tee ihmisestä huoraa, ja se ei varsinkaan tarkoita, että ihminen ei olisi luotettava ja uskollinen. Asenne ratkaisee, kaikki ei ole aina sitä miltä ulospäin näyttää.

En tiedä mikä asenne tytölläsi on, ja onko hän luotettava. Sinä ehkä tiedät, ainakin vähän paremmin. Ajan kanssahan nuo asiat selviävät, eivät välttämättä menneisyyden perusteella. Mikään ei anna sinulle takeita uskollisuudesta, ei edes se, että tyttösi olisi neitsyt. Muista, asenne ratkaisee! Ota siitä selvää. Olisi myös kohtuullista että tyttö kertoisi ketkä hänelle yöllä soittelevat, ja olisi valmis ehkä puhumaan menneisyydestä ja siitä mikä hänet ajoi useisiin seksisuhteisiin. Voi olla, että hän ei halua puhua niistä, koska ei halua muistella menneitä, ja ehkä koska häntä hävettää. Voit olla tyytyväinen että hän on sentään kertonut panokavereiden määrän. Usko pois, moooni valehtelee siitä asiasta. Ja jotkut eivät kerro ollenkaan.

Minua henkilökohtaisesti häiritsisi enemmän, jos kumppanilla olisi takana pidempiä rakkaussuhteita. Ne kun ovat jotain merkinneetkin. Pelkät panot eivät. Yleensä. Tsemppiä!

• noproblemm

..jos asia vaivaa sua niin sano se hänelle. itse olen tavallaan tossa tyttösi tilanteessa, tosin itselläni on kyse seurustelun aloittamisessa. puhelin on piipannut muutamaan otteeseen illalla, mutta en ole vastannut niihin viesteihin / puheluihin miehen läsnäollessa. jos olisin yksin, en välttämättä silloinkaan olisi vastannut, mutta JOS olisinkin, niin olisin kertonut soittelijalle etten ole enää vapaa.
      mulla itselläni ei ole aikomustakaan jatkaa menneisyyttäni, kerta nyt on jo seurustelusta kyse.

muista, että on sinkuillakin halut, ei haluja ole vain parisuhteessa olevilla ;)

• Mallymelooni

Juu, onhan se ihan hirveää tuo 15 miestä. Niitä tulee kahdessa vuodessa siis yksi joka toiselle kuukaudelle. Tosi paha!

Mikä sua mies vaivaa? Sekö, että et itse ole saanut kaadettua yhtä montaa naista? Vaiko se, että sun naisesi on haluttava ja kaunis ja että jotain toistakin saattaa kiinnostaa?

Kaikilla on menneisyys, turha sitä on alkaa kaivella. Jos ne yöpuhelut häiritsee, sitä voi laittaa puhelimen pois päältä yöksi. Kyllä, ne voivat olla jotain entisiä miehiä. Mitä sitten? Eikö sulle ikinä kukaan exä soita edes vahingossa kännissä? Ei se nainen kuitenkaa niiden kanssa ole, eihän tai niille takaisin soittele, joten mitä väliä?

Kyllä sun kannattaa antaa naisesi etsiä paremmalla itsetunnolla varustettu mies tai sitten kasvaa aikuiseksi. MIksi tämä asia vaivaa sinua? Ongelmahan on pääsi sisällä ei missään muualla.

• joopoa

pipipää! huora

• Prkl !

Tässä se taas nährään, kandeeko parisuhteissa olla rehellinen. Ainakaan miehet eivät kestä ollenkaan, että asiat ja entiset on kerrottu liian tarkkaan.

Järjestele omat korvien väliset juttusi ensin kondikseen, jatka suhteita ja yhteenmuuttoja vasta sitten.

• -turha murehtia

Mun ystävä on parhaillaan sinkkunainen, hänellä piippaa puhelin jatkuvasti ja seksiä olis tarjolla. Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä (huom nykyään!), jos myös terve nuori nainen haluaa ja antaa seksiä. Hänellä on aina jonkin aikaa ns. vakiopano, mutta samaan aikaan voi olla muitakin. Ei sen ihmeempää. Toiveissa on myös normaali parisuhde, mutta vielä ei ole niin hyvää miestä löytynyt. Ehkä sinä olet hyvä mies?

• sdfsdfs

"Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä (huom nykyään!), jos myös terve nuori nainen haluaa ja antaa seksiä. "

jooh, mutta ei siinä ole mitään ihmeellistä, että jos terve nuori mies haluaa itselleen jonkun muun kuin jakorasian.

jokaisella naisella on oikeus jakaa pillua (ja miehellä nussia ympäriinsä, vaikka niita thaihuoria jos siltä tuntuu!!!), jokaisella miehellä (ja naisella) on oikeus valita itse seurustelukumppaninsa semmoisilla kriteereillä, jotka tuntuvat sopivilta.

• helppoa kun osaa

Käyt panee niitä 12 naista, niin ootte tasoissa.

• yytyggd

huomannut noita puheluita tuossa mitenkään outoina?

Jos yöllä tulee puheluita joista tyttö ei suostu puhumaan, ota herrajumala nyt itseäsi niskasta kiinni ja pakota puhumaan! Tuo ei ole tervettä, jos ette pysty puhumaan asioista edes yhteenmuuton kynnyksellä.

Joo yhyy teille valittajat, mutta kyllä tuo tottakai joillakin mielessä käy jos ei ole jakorasia kuten teillä ilmeisesti asiasta kokemusta on.

• Mitä väliiiii
        yytyggd kirjoitti:

huomannut noita puheluita tuossa mitenkään outoina?

Jos yöllä tulee puheluita joista tyttö ei suostu puhumaan, ota herrajumala nyt itseäsi niskasta kiinni ja pakota puhumaan! Tuo ei ole tervettä, jos ette pysty puhumaan asioista edes yhteenmuuton kynnyksellä.

Joo yhyy teille valittajat, mutta kyllä tuo tottakai joillakin mielessä käy jos ei ole jakorasia kuten teillä ilmeisesti asiasta kokemusta on.

Otapa viimeinen kappale uudestaan oikealla, hyvällä Suomen kielellä. Nyt ajatuksesi jää epäselväksi.

Mitä pahaa siinä muuten on, että entiset kaverit muistavat soitolla tai tekstarilla ? Mukavaahan sen pitäisi olla.

• Nti863vsuhde
        Mitä väliiiii kirjoitti:

Otapa viimeinen kappale uudestaan oikealla, hyvällä Suomen kielellä. Nyt ajatuksesi jää epäselväksi.

Mitä pahaa siinä muuten on, että entiset kaverit muistavat soitolla tai tekstarilla ? Mukavaahan sen pitäisi olla.

Kyllä munkin puhelin piippasi vielä pitkään seurustelun alettua. Minun miesmäärääni lasketaan kymmenissä, varmaan menee sadan ylikin reippaasti. On tullut pidettyä hauskaa, nautin seksistä Suojattuna, taudittomana ja lapsettomana. Who cares? Miehet soittelivat perään aika pitkäänkin, jotkut vielä muutamaan kuukauden välein, jos olisinkin ollut vapaalla jalalla. Nyt kolmannen vuoden jälkeen ei enää soittoja kuulu, mutta oli se alkuvaiheessa noloa vastailla "moi, mitäs tässä, joo seurustellaan vielä, mmm, ei olla eroamassa, niin, heh, joo moi".

Älä tuomitse toista menneisyyden takia, mutta muiden syiden takia yhteenmuuttoa voi mielestäni hyvin lykätä, ihan siitä syystä, että sinua epäilyttää. Itseäni epäilyttää vain se, haluaako nykyiseni uusia kokemuksia ja uutta lihaa myöhemmin, hän kun on ollut vain muutaman kanssa. Minä olen seikkaillut nuorena, tiedän etten kaipaa sitä.

• hyväp
        Nti863vsuhde kirjoitti:

Kyllä munkin puhelin piippasi vielä pitkään seurustelun alettua. Minun miesmäärääni lasketaan kymmenissä, varmaan menee sadan ylikin reippaasti. On tullut pidettyä hauskaa, nautin seksistä Suojattuna, taudittomana ja lapsettomana. Who cares? Miehet soittelivat perään aika pitkäänkin, jotkut vielä muutamaan kuukauden välein, jos olisinkin ollut vapaalla jalalla. Nyt kolmannen vuoden jälkeen ei enää soittoja kuulu, mutta oli se alkuvaiheessa noloa vastailla "moi, mitäs tässä, joo seurustellaan vielä, mmm, ei olla eroamassa, niin, heh, joo moi".

Älä tuomitse toista menneisyyden takia, mutta muiden syiden takia yhteenmuuttoa voi mielestäni hyvin lykätä, ihan siitä syystä, että sinua epäilyttää. Itseäni epäilyttää vain se, haluaako nykyiseni uusia kokemuksia ja uutta lihaa myöhemmin, hän kun on ollut vain muutaman kanssa. Minä olen seikkaillut nuorena, tiedän etten kaipaa sitä.

voisin veikata että on ollu joskus lutkamainen olo?

• --89
        hyväp kirjoitti:

Onhan sitä tullut kaikkea tyhmää tehtyä nuorena on ollut kännipanoja ilman ehkäisyä ja välillä ehkäisyn kanssa, raskaaksi tultu onneksi meni kesken heti alkuviikoilla, morkkista podettu ja hävetty ensiviikon mutta kyllä ne aina ennen vkloppua unohtu ja niistäkin oppi:)
        Nyt parisuhteessa ja odotamme ekaa lasta ja oli täysin suunniteltu;)

• Nti863vsuhde
        hyväp kirjoitti:

"voisin veikata että on ollu joskus lutkamainen olo? "

Ommmmm, lutkamainen? Mitäköhän haet tällä? Vai halusitko vaan päästä osoittamaan sormella "lutka!"

• sdfsdfsdf
        Nti863vsuhde kirjoitti:

"Älä tuomitse toista menneisyyden takia,"

niinhän ne jakorasiat aina sanoo.

Itse tunnen vain pari "villiä naista" ja kummatkin ovat pettäneet _kaikkia_ miesystäviään.

"Minä olen seikkaillut nuorena, tiedän etten kaipaa sitä."

samaten voi varmaan ajatella, että jos mies on hakannut exäänsä, se tietää mitä siitä seuraa, eikä halua tehdä uudelleen. Tai jos mies on pettänyt exiänsä, ei se varmaan sua petä kun tietää minkälaista se on, eikä ole sitä jännitystä.

• äädpdeifp
        sdfsdfsdf kirjoitti:

"Älä tuomitse toista menneisyyden takia,"

niinhän ne jakorasiat aina sanoo.

Itse tunnen vain pari "villiä naista" ja kummatkin ovat pettäneet _kaikkia_ miesystäviään.

"Minä olen seikkaillut nuorena, tiedän etten kaipaa sitä."

samaten voi varmaan ajatella, että jos mies on hakannut exäänsä, se tietää mitä siitä seuraa, eikä halua tehdä uudelleen. Tai jos mies on pettänyt exiänsä, ei se varmaan sua petä kun tietää minkälaista se on, eikä ole sitä jännitystä.

kaksi eri asiaa, miten ihminen käyttäytyy sinkkuna, ja miten parisuhteessa.

Katsos kun parisuhteessa elävä ei ole sinkku. Jos tulee ero, niin mitä väliä sillä enää on miten se exä sitten taas sinkkuna käyttäytyy, vaikka panisi jokaista vastaantulevaa. Jos on sitoutunut suhteeseen ja on tyytyväinen ja haluaa olla siinä missä on, niin miksi silloin sinkkuusajat merkitsevät? Sehän on ihan eri elämäntilanne ja menneisyyttä. Jos taas ihminen on sellainen joka haluaa panna kokoajan kaikkia ja pettää, niin sitten se niin tekee, tai ei edes halua elää normi parisuhteessa.

Samalla viivalla exän hakkaamis-asiassa on se, että on edellisissä parisuhteissa pettänyt, ei se mitä on sinkkuna touhunnut.

Parisuhteessa olevat ovat pettäjiä, kukaan sinkku ei.

• köhigö
        äädpdeifp kirjoitti:

Katsos kun parisuhteessa elävä ei ole sinkku. Jos tulee ero, niin mitä väliä sillä enää on miten se exä sitten taas sinkkuna käyttäytyy, vaikka panisi jokaista vastaantulevaa. Jos on sitoutunut suhteeseen ja on tyytyväinen ja haluaa olla siinä missä on, niin miksi silloin sinkkuusajat merkitsevät? Sehän on ihan eri elämäntilanne ja menneisyyttä. Jos taas ihminen on sellainen joka haluaa panna kokoajan kaikkia ja pettää, niin sitten se niin tekee, tai ei edes halua elää normi parisuhteessa.

Samalla viivalla exän hakkaamis-asiassa on se, että on edellisissä parisuhteissa pettänyt, ei se mitä on sinkkuna touhunnut.

Sanoit että tunnet pari villiä naista ja molemmat pettäneet kaikkia kumppaneitaan. Voi voi, siinä pari stooria pettäjistä. Kai ymmärrät, etteivät kaikki ihmiset ole samanlaisia? Näkökulmasi pohjautuu vain kahteen ihmiseen. Minä olen ollut "villi nainen", ja en ole koskaan pettänyt miesystävääni, eikä koskaan ole ollut halua, pettäminen on vastenmielisintä hommaa ikinä. Hyi helvetti. Muut miehet eivät myöskään ole kiinnostaneet tässä kolmen vuoden aikana kun olen ollut parisuhteessa, vaikka on ollut hyvin vaikeitakin aikoja välillä ja varmasti vientiä ja lohduketta riittäisi. Minua ei kiinnosta panna muita miehiä. Onko se vaikeaa uskoa, että tiedän etten kaipaa liutaa kännipanoja? Ja hautaako parin vuoden villit ajat sen faktan, että kolme vuotta olen ollut täysin uskollinen (aina ollutkin, tämä ainoa vakava suhteeni), ja se on nykyaikaa? Tässä siis tällainen tapaus, enkä ole ainoa. Laajentaisiko tämä hieman näkökulmaasi asiaan?

Se on myös bullshittiä, etteikö ihminen muutu ja kypsy ja kokemuksen kautta näe asioita toisin kuin aikaisemmin, sekä käyttäytyy eri tavalla. Nuoruus se vasta onkin sitä aikaa, jolloin ei voi tietää, mikä siitä ihmisestä tulee, silloin ollaan itseä vasta etsimässä. Ja kokeillaan asioita, myös tyhmiä. Väitätkö että tupakanpolttaja on ikuinen tupakanpolttaja jos on polttanut aiemmin elämässään, tai ettei sitä ikinä halua lopettaa, ja myös tehdä niin?

• seli seli seli
        äädpdeifp kirjoitti:

"kaksi eri asiaa, miten ihminen käyttäytyy sinkkuna, ja miten parisuhteessa. "

kyllä ne pahasti korreloivat keskenään.

itsekäs ihminen on itsekäs myös parisuhteessa.

" Jos on sitoutunut suhteeseen ja on tyytyväinen ja haluaa olla siinä missä on, niin miksi silloin sinkkuusajat merkitsevät? "

etkö sinä laps pieni ymmärrä, ettei sillä toisella ole kristallipalloa jolla näkee tulevaisuuteen? mistä vitusta AP tietää kuinka sitoutunut nainen hänen avokkinsa on? avokki on jakorasia se semmoisetjakorasiat tuppaavat nussimaan muiden kanssa myös parisuhteessa! tuosta ei pääse yli eikä ympäri!!

"Jos taas ihminen on sellainen joka haluaa panna kokoajan kaikkia ja pettää, niin sitten se niin tekee, tai ei edes halua elää normi parisuhteessa. "

älä viitsi. useimmat noistakin haluavat elää parisuhteessa JA nussia muiden kanssa. silloin saa sekä syödä että säästää kakun. toiseksi, kumpikohan ihmistyyppi haluaa panna kokoajan kaikkia ja pettää, semmoinen joka on jakanut urakalla vai semmoinen, joka ei ole? jotenkin minusta tuntuisi että jos ei ole jakanut urakalla, ei sitä todennäköisesti tule tekemään edes parisuhteessa.

on se kova pala myöntää, ettei ole miesten mielestä aivan parasta vaimoainesta...

• sdfsdfsf
        köhigö kirjoitti:

Sanoit että tunnet pari villiä naista ja molemmat pettäneet kaikkia kumppaneitaan. Voi voi, siinä pari stooria pettäjistä. Kai ymmärrät, etteivät kaikki ihmiset ole samanlaisia? Näkökulmasi pohjautuu vain kahteen ihmiseen. Minä olen ollut "villi nainen", ja en ole koskaan pettänyt miesystävääni, eikä koskaan ole ollut halua, pettäminen on vastenmielisintä hommaa ikinä. Hyi helvetti. Muut miehet eivät myöskään ole kiinnostaneet tässä kolmen vuoden aikana kun olen ollut parisuhteessa, vaikka on ollut hyvin vaikeitakin aikoja välillä ja varmasti vientiä ja lohduketta riittäisi. Minua ei kiinnosta panna muita miehiä. Onko se vaikeaa uskoa, että tiedän etten kaipaa liutaa kännipanoja? Ja hautaako parin vuoden villit ajat sen faktan, että kolme vuotta olen ollut täysin uskollinen (aina ollutkin, tämä ainoa vakava suhteeni), ja se on nykyaikaa? Tässä siis tällainen tapaus, enkä ole ainoa. Laajentaisiko tämä hieman näkökulmaasi asiaan?

Se on myös bullshittiä, etteikö ihminen muutu ja kypsy ja kokemuksen kautta näe asioita toisin kuin aikaisemmin, sekä käyttäytyy eri tavalla. Nuoruus se vasta onkin sitä aikaa, jolloin ei voi tietää, mikä siitä ihmisestä tulee, silloin ollaan itseä vasta etsimässä. Ja kokeillaan asioita, myös tyhmiä. Väitätkö että tupakanpolttaja on ikuinen tupakanpolttaja jos on polttanut aiemmin elämässään, tai ettei sitä ikinä halua lopettaa, ja myös tehdä niin?

kyllä se on naiselle aivan helvetin kova paikka kun pidetään jakorasiana.

olet jakorasia ja sillä selvä, ei se kuule siitä miksikään muutu!!

"Väitätkö että tupakanpolttaja on ikuinen tupakanpolttaja jos on polttanut aiemmin elämässään, tai ettei sitä ikinä halua lopettaa, ja myös tehdä niin? "

väitän että tällä hetkellä polttaja tupakoi myös viiden vuoden kuluttua todennäköisemmin kuin sellainen, joka ei tupakoi! väitätkö sinä jotain muuta?

• jakorasia..
        seli seli seli kirjoitti:

"kaksi eri asiaa, miten ihminen käyttäytyy sinkkuna, ja miten parisuhteessa. "

kyllä ne pahasti korreloivat keskenään.

itsekäs ihminen on itsekäs myös parisuhteessa.

" Jos on sitoutunut suhteeseen ja on tyytyväinen ja haluaa olla siinä missä on, niin miksi silloin sinkkuusajat merkitsevät? "

etkö sinä laps pieni ymmärrä, ettei sillä toisella ole kristallipalloa jolla näkee tulevaisuuteen? mistä vitusta AP tietää kuinka sitoutunut nainen hänen avokkinsa on? avokki on jakorasia se semmoisetjakorasiat tuppaavat nussimaan muiden kanssa myös parisuhteessa! tuosta ei pääse yli eikä ympäri!!

"Jos taas ihminen on sellainen joka haluaa panna kokoajan kaikkia ja pettää, niin sitten se niin tekee, tai ei edes halua elää normi parisuhteessa. "

älä viitsi. useimmat noistakin haluavat elää parisuhteessa JA nussia muiden kanssa. silloin saa sekä syödä että säästää kakun. toiseksi, kumpikohan ihmistyyppi haluaa panna kokoajan kaikkia ja pettää, semmoinen joka on jakanut urakalla vai semmoinen, joka ei ole? jotenkin minusta tuntuisi että jos ei ole jakanut urakalla, ei sitä todennäköisesti tule tekemään edes parisuhteessa.

on se kova pala myöntää, ettei ole miesten mielestä aivan parasta vaimoainesta...

minäkin aloin seurustella tyypin kans jolla ollut vain muutama nainen ennen minua ja yhden kanssa oli ollut moooonta vuotta yhdessä. Itselläni ollut parikymmentä miestä kun suhteemme alkoi.
        Kyllä se vaan niin meni että sen vuoden minkä suhteemme kesti oli mies säännöllisesti käynyt painamassa myös sitä entistä avokkiaan ja minä olin ollut uskollinen.

Eli ei se aina mene niin että me jakorasiat petetään ja ne pitkiä suhteita harrastavat ovat uskollisia.

• dfghdfgdfgdfdg
        jakorasia.. kirjoitti:

minäkin aloin seurustella tyypin kans jolla ollut vain muutama nainen ennen minua ja yhden kanssa oli ollut moooonta vuotta yhdessä. Itselläni ollut parikymmentä miestä kun suhteemme alkoi.
        Kyllä se vaan niin meni että sen vuoden minkä suhteemme kesti oli mies säännöllisesti käynyt painamassa myös sitä entistä avokkiaan ja minä olin ollut uskollinen.

Eli ei se aina mene niin että me jakorasiat petetään ja ne pitkiä suhteita harrastavat ovat uskollisia.

mitä tekemistä tuollaisella yksittäistapauksella on kokonaisuuden kanss?

tuskinpa jakorasiat kirjoittelevat tähän säikeeseen että "olen jakanut pillua pitkin kyliä ja pettänyt kaikkia poikaystäviä ja varmaan jatkan jatkossa tätä touhua vaikka en edes haluaisi, mutta kun kännissä panettaa niin sitten panetta, oon täys huora". no eivät todellakaan kirjoita, tänne kirjoittaa vaan ne jotka ovat joko aikuistuneet ja lopettaneet tuollaisen tai sitten ovat jakaneet, mutta eivät ole pettäneet.

• dfgjld

15 seksikumppania, tai 20 ole kovinkaan paljon vielä. Nainenhan saa lähes aina halutessaan. Tietysti jos kaikki miehet ovat joltain pieneltä paikkakunnalta, jossa asutte nyt, niin sitten tilanne voi olla vähän ikävämpi sinulle.

• sdfsdfsdf

10 seksikumppania on ollut ainoastaan 10%:lla 24-vuotiaista naisista. Ikää tuossa ei kerrota, mutta jos nainen on just 24v, niin se kuuluu kaikkein lutkahtavimpaan kymmenykseen.

• Tollo !
        sdfsdfsdf kirjoitti:

10 seksikumppania on ollut ainoastaan 10%:lla 24-vuotiaista naisista. Ikää tuossa ei kerrota, mutta jos nainen on just 24v, niin se kuuluu kaikkein lutkahtavimpaan kymmenykseen.

Oliskohan sulle pajon rakentavampaa ja kasvattavampaa miettiä välillä, mihin "kymmenykseen" mahdat itse kuulua.

• joo...
        sdfsdfsdf kirjoitti:

Mistä tuollainen luku on keksitty? Ei varmasti pidä paikkaansa.

• tyttö-tyttö-2

Olen lähes varma, että nainen on valehdellut tuon 15, oikea lienee jotain 40. Siksi ei halua puhua asiasta, niin tein itsekin mutta totuus paljastui. Hän haluaa, että tiedät kumppaneita olleen paljon, mutta ei halua kuitenkaan lopullista lukua tietoon.

• minä vain

AP:LLE ,Tutkimuksen mukaan nainen valehtelee sexikumppanit ja kertoo niistä vain 10-20% ,syynä on
      ettei uusi kumppani ala luulee vaikka mitä.. Minä ihmetyttää naisesi saamat ylimääräiset puhelut??
      sinuna en sitoituisi häneen vielä....Naisellasi tuntuu olevan selvittämättömiä asioita ,enkä olisi ihan
      varma olisiko hän sinulle uskollinen,näiden juttujen vuoksi..

• Hah !

Jaaa että naisimmeisellä ei saisi olla muuta elämää kuin se yksi mieäs ? Etsi aikakone jostain ja muuta sinne minne kuulut; pimeälle keskiajalle.

• ------

Itsellä ollut petikavereita lähemmäs 40, näistä ~30 kerääntyneet yhden villin kesän aikana! Miehellä ollut kolme yhden yön juttua ennen minua. Kumpaakaan meistä ei ole haitannut, ilmeisesti molemmat tajuaa että kyse on ajasta, jolloin emme vielä edes tunteneet toisiamme. Seurustelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa 4 vuotta huonossa teinisuhteessa huonolla seksielämällä, joten sinkkuuntuessani villiinnyin tajutessani, että seksi voi olla kivaakin :D

Veikkaan että mahtava ja ihana seksimme johtuu siitä, ettei miehelläni ole ollut ennen minua montaa kumppania, joten huonoa seksikäyttäytymistä ei ole ehtinyt kehittyä, ihan itse on saanut kouluttaa ;D Lisäksi se että itse olen kokenut enkä nyyhkytä kipua lähetyssaarnaajassa.

Kyllä minullekin miehet ekan vuoden puolella soitteli ja yritti ottaa kontaktia, mutta ilmoitin seurustelevani ja käskin lopettamaan yhteydenpidon. Eikä kukaan heistä yrittänyt toista kertaa! Olinhan minä "helppo" saalis noina aikoina ja petin kaikkia poikaystäviäni, mutta on se vaan jännä miten ihmiset muuttuu (tai aikuistuu).. Tyttöystäväsikin saattaa suuttua noista uteluista, koska tietää itse muuttuneensa ja pahastuu kun et häneen luota.

• hyi vittu mikä hutsu

"Itsellä ollut petikavereita lähemmäs 40, näistä "

"Olinhan minä "helppo" saalis noina aikoina ja petin kaikkia poikaystäviäni, mutta on se vaan jännä miten ihmiset muuttuu (tai aikuistuu).. "

Ei sun tartte laittaa tuota helppoa lainausmerkkeihin, olit oikeasti helppo.

Tässä on taas koulukirjaesimerkki. Jakorasia, joka on pettänyt kaikkia poikaystäviään, paitsi yhtä.

eli jos olet jakorasian poikaystävä, sinut tullaan pettämään hyvin suurella todennäköisyydellä, ellei ole tapahtunut sitä ihmeellistä "aikuistumista", jolla sitten voi kuotata nuoruuden huoraamisen.

mutta en olis kyllä sun suhten kovinkaan varma tuosta haarojen kiinnipysymisestä, katsoppa vaan niin muutaman vudoen päästä uuden kullin himo alkaa kutittamaan. toivottavasti olen väärässä.

"Tyttöystäväsikin saattaa suuttua noista uteluista, koska tietää itse muuttuneensa "

:-D

Tietää muuttuneensaa, varmaan olis ihan samaa mieltä joka kerta kun petit poikaystävääsi...

• pöystilasse

ole nyt mies, hyvä mies. Jos teidän yhdessäolon aikana ei ole muille jakanut niin mitä sä oikeen pelkäät. Sulla vois yhtä hyvin olla vaikka sata kaatoa sen kolmen sijaan mutta sulla on ollut onni matkassa kun panosi ovat muuttuneet suhteeksi(tai sit ei, riippuu mistä tykkää) Ja silti niiden sadan jälkeen kun löysit hänen voisi olla ettet enää muita haluisikaan, myös näin voi olla tyttöystävälläsi.
      Itselläni vaimona entinen baarityttö thaimaasta ja hyvin onnellinen oon hänen kanssaan. Olihan mullakin nuorena joitakin kaatoja mut veikkaan että vaimoni johtaa;) mai pen rai

• Osmo-2

En tiedä haluaako kukaan tietää, mutta erohan tässä touhussa tuli. Asiasta saatiin jotakin puhuttua ja paljastui, että neitokainen oli sitten paneskellut enemmän kuin oli alunperin antanut ymmärtää. Vakipanojakin oli _hämmästyttävän_ monta. Ei sitten huvittanut enää jatkaa, kun itse kuitenkin jo etsin pidempiaikaista kumppania. Ikävähän se oli neitokaisen ensimmäinen oikea seurustelusuhde tälleen pilata, mutta tunteilleen kun ei näköjään voi mitään.

Ei minua henk.koht haittaa jos niitä kumppaneita onkin vaikka kymmenen ollut, mutta tuommonen ympäriinsä paneskelu ristiin rastiin on niin hutsua, että Ei kiitos.

• Pimpsloora

On se niiin surullista, että nykyaikana on naisia(kin), jotka tasa-arvon nimissä ovat päättäneet toimia niin kuin mieähet ovat aina toimineet; "ristiin rastiin ympäriinsä paneskelu" on jostain syystä sallitumpaa vain toiselle sukupuolelle, mutta miten se onnistuisi ilman sitä toista.

• oikea homma!

jos naisella on liuta vakipanoja ja helvetisti yhdenillanjuttuja EIKÄ ainuttakaan oikeaa suhdetta, niin kyllä se kertoo karua kieltään kyseisen naisen sitoutumiskyvystä.

olen aivan varma että 90% tämänkin threadin "menneisyydellä ei ole väliä"-naisista dumppaisi heti miehen, joka olisi käynyt sinkkuaikoinaan 20 x huorissa.

• sdfsf346
        Pimpsloora kirjoitti:

On se niiin surullista, että nykyaikana on naisia(kin), jotka tasa-arvon nimissä ovat päättäneet toimia niin kuin mieähet ovat aina toimineet; "ristiin rastiin ympäriinsä paneskelu" on jostain syystä sallitumpaa vain toiselle sukupuolelle, mutta miten se onnistuisi ilman sitä toista.

siinä vaiheessa kun naisten mielissä miehen huorissa käynti on samanarvoinen kuin naisen yhdenillanjuttu, voidaan palata asiaan.

sitä odotellessa jakorasiat ovat jakorasioita.

• Hah !
        sdfsf346 kirjoitti:

siinä vaiheessa kun naisten mielissä miehen huorissa käynti on samanarvoinen kuin naisen yhdenillanjuttu, voidaan palata asiaan.

sitä odotellessa jakorasiat ovat jakorasioita.

Voisitko hieman avata tätä kieroa ajatusta. Käellä taitaa kuitenkin olla käen ajatukset.

• Hah !
        oikea homma! kirjoitti:

jos naisella on liuta vakipanoja ja helvetisti yhdenillanjuttuja EIKÄ ainuttakaan oikeaa suhdetta, niin kyllä se kertoo karua kieltään kyseisen naisen sitoutumiskyvystä.

olen aivan varma että 90% tämänkin threadin "menneisyydellä ei ole väliä"-naisista dumppaisi heti miehen, joka olisi käynyt sinkkuaikoinaan 20 x huorissa.

No mutku sun "varmuudella" ei ole minkään asian kanssa mitään tekemistä, niin mitä shit ?

• jakorasia.
        oikea homma! kirjoitti:

"jos naisella on liuta vakipanoja ja helvetisti yhdenillanjuttuja EIKÄ ainuttakaan oikeaa suhdetta, niin kyllä se kertoo karua kieltään kyseisen naisen sitoutumiskyvystä."

ei se aina ole siitä naisesta ja hänen sitoutumiskyvystä kiinni jos ei ole ollut yhtään oikeaa suhdetta. Siihen kun yleensä tarvitaan se toinenkin osapuoli. Minkä sille voi jos on aina iskenyt kyntensä kusipäisiin pettäjämiehiin tai niihin jotka seksin toivossa vannoo ikuista rakkautta mutta jättää heti kun saa itsensä tyydytettyä. Tai vaihtoehtoisesti kemiat eivät vain käy yksiin, eikä sekään ole kummankaan vika.

• Mallymelooni
        oikea homma! kirjoitti:

miten voi verrata miehen huorissa käyntiä ja naisen yhdenillanjuttuja??? Mieshän käyttää hyväkseen naista kun tämän rahalla ostaa! Nainen ei kyllä käytä miestä yhdenillanjutuissa vaan taitaa käydä toisten päin. Nainen haluaisi suhteen ja tutustua mieheen kunnolla, mutta olettaa että ellei anna myös seksiä, mies ei kiinnostu ollenkaan. Joten sitä harrastetaan. Mutta miespä ei sitten haluakaan enää muuta, joten se siitä.

Missä kohtaa tää huorissa käynti ja yhdenillanjuttu korreloi?

• Mieähet ei muutu
        Mallymelooni kirjoitti:

miten voi verrata miehen huorissa käyntiä ja naisen yhdenillanjuttuja??? Mieshän käyttää hyväkseen naista kun tämän rahalla ostaa! Nainen ei kyllä käytä miestä yhdenillanjutuissa vaan taitaa käydä toisten päin. Nainen haluaisi suhteen ja tutustua mieheen kunnolla, mutta olettaa että ellei anna myös seksiä, mies ei kiinnostu ollenkaan. Joten sitä harrastetaan. Mutta miespä ei sitten haluakaan enää muuta, joten se siitä.

Taidat "Mallymelooni" olla aika nuori vielä. Nimittäin: jos mieähellä on kiinnostusta ja aikomusta tutustua paremmin ja pitempään, niin se ei tapahdu eikä toteudu koskaan, jos flikka antaa ekana iltana. Jos sen 'virheen' tekee ekoilla treffeillä, niin mieähet eivät enää halua mitään muuta, paitsi ehkä 'sitä', kiinnostus ei riitä tutustumiseen kun kaikki jaetaan heti.

"Korrelointi" tapahtuu siinä "kohdassa" - vaikka eletään nykypäivää - että mieäs pitää huorana eli huonona luuskana sellaista, joka levittää itsensä heti alkajaisiksi. Näin maailman kirjat ovat kirjoitetut ja mitään sille ei mahda vielä edes vuonna 2010.

• Mallymelooni
        Mieähet ei muutu kirjoitti:

Taidat "Mallymelooni" olla aika nuori vielä. Nimittäin: jos mieähellä on kiinnostusta ja aikomusta tutustua paremmin ja pitempään, niin se ei tapahdu eikä toteudu koskaan, jos flikka antaa ekana iltana. Jos sen 'virheen' tekee ekoilla treffeillä, niin mieähet eivät enää halua mitään muuta, paitsi ehkä 'sitä', kiinnostus ei riitä tutustumiseen kun kaikki jaetaan heti.

"Korrelointi" tapahtuu siinä "kohdassa" - vaikka eletään nykypäivää - että mieäs pitää huorana eli huonona luuskana sellaista, joka levittää itsensä heti alkajaisiksi. Näin maailman kirjat ovat kirjoitetut ja mitään sille ei mahda vielä edes vuonna 2010.

En ole nuori, olen ihan just 30. Ja kyllä mulla on suhteet alkaneet yhdenkin yön jutuista, jos on oikein hyvä tyyppi osunu kohdalle. Ja monella kaverillakin on, ihan naimissakin ovat. Se siitä teoriasta.

Mies joka ajattelee tavallasi on jurakauden muistoesine. Ja niiden kanssa ei muutenkaan kannata alkaa seurustella. Niiden elämänkatsomus kun on sitä, että nainen tekee kotityöt ja hoitaa lapset, mies käy vapaa-ajalla vain harrastuksissa.

Nyt eletään tätä päivää. Ja lutkittelu on idiootin merkki. Lutka on mies ite, jos harrastaa yhdenillanjuttuja, jos nainenkin on. Tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta.

• Muinaismuistoille
        Mallymelooni kirjoitti:

En ole nuori, olen ihan just 30. Ja kyllä mulla on suhteet alkaneet yhdenkin yön jutuista, jos on oikein hyvä tyyppi osunu kohdalle. Ja monella kaverillakin on, ihan naimissakin ovat. Se siitä teoriasta.

Mies joka ajattelee tavallasi on jurakauden muistoesine. Ja niiden kanssa ei muutenkaan kannata alkaa seurustella. Niiden elämänkatsomus kun on sitä, että nainen tekee kotityöt ja hoitaa lapset, mies käy vapaa-ajalla vain harrastuksissa.

Nyt eletään tätä päivää. Ja lutkittelu on idiootin merkki. Lutka on mies ite, jos harrastaa yhdenillanjuttuja, jos nainenkin on. Tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta.

Olen kyllä nainen käsittääkseni ja olen kanssasi tasan samaa mieltä: "mieähet ovat jurakauden muistomerkkejä".

Onneksi toisenlaisiakin esimerkkejä jo on, kertomasi lailla alkuun lähteneitä parisuheita. Mutta yleisesti ottaen ihmiset, ihmisten tavat, ajatukset, käsitykset, tabut ... muuttuvat niiin hitaasti, että ikään kuin ne eivät muuttuisi ollenkaan.

• sdfdfg5745757
        Mallymelooni kirjoitti:

ei sillä ole kuule itse aktin kannalta paskankaan väliä, vaihtaa omistajaa kylmä raha vai pekät drinkit.

"Mieshän käyttää hyväkseen naista kun tämän rahalla ostaa!"

ja vitun posket. feminististä potaskaa taas tuutin täydeltä. huorien tuntiliksat täällä suomessa on niin saatanan kovat, että pikemminkin puhutaan puutteessa olevan ryöstämisestä.

"Missä kohtaa tää huorissa käynti ja yhdenillanjuttu korreloi?"

kummassakin on vain kylmää seksiä. lisäksi tilanne on ekvivalentti naisen kanssa, nainen saa seksiä aina halutessaan, mies saa varmasti vain huoralta.

eli menneisyydellä ei ole mitään väliä, paitsi jos on käynyt huorissa. jep, jep. ja naisella pitää olla täysin päätäntä omasta ruumiistaan, paitsi jos aikoo myydä seksiä. seksuaalisuuden pitää olla vapaata, paitsi jos raha vaihtaa omistajaa tai mies katselee 20v nuroempia naisia. se on sitä femakkojen lipiralismia. kaikki on niin vitun vapaata, paitsi sitten kun tehdään jotain mistä ei itse tykätä.

• Vapauta itsesikin
        sdfdfg5745757 kirjoitti:

ei sillä ole kuule itse aktin kannalta paskankaan väliä, vaihtaa omistajaa kylmä raha vai pekät drinkit.

"Mieshän käyttää hyväkseen naista kun tämän rahalla ostaa!"

ja vitun posket. feminististä potaskaa taas tuutin täydeltä. huorien tuntiliksat täällä suomessa on niin saatanan kovat, että pikemminkin puhutaan puutteessa olevan ryöstämisestä.

"Missä kohtaa tää huorissa käynti ja yhdenillanjuttu korreloi?"

kummassakin on vain kylmää seksiä. lisäksi tilanne on ekvivalentti naisen kanssa, nainen saa seksiä aina halutessaan, mies saa varmasti vain huoralta.

eli menneisyydellä ei ole mitään väliä, paitsi jos on käynyt huorissa. jep, jep. ja naisella pitää olla täysin päätäntä omasta ruumiistaan, paitsi jos aikoo myydä seksiä. seksuaalisuuden pitää olla vapaata, paitsi jos raha vaihtaa omistajaa tai mies katselee 20v nuroempia naisia. se on sitä femakkojen lipiralismia. kaikki on niin vitun vapaata, paitsi sitten kun tehdään jotain mistä ei itse tykätä.

"... kaikki on niin vitun vapaata, paitsi sitten kun tehdään jotain mistä ei itse tykätä."

Tooota, miten tää ei nyt nappaa: miksi ihmisen pitäisi tehdä jotain, mistä ei itse tykkää ? Joka iikalla pitää olla oma vapaus päättää ja tehdä juuri sitä, mitä itse haluaa ja halajaa, kaikilla elämän rintamilla.

• edellinen kirjoittaj
        Vapauta itsesikin kirjoitti:

"... kaikki on niin vitun vapaata, paitsi sitten kun tehdään jotain mistä ei itse tykätä."

Tooota, miten tää ei nyt nappaa: miksi ihmisen pitäisi tehdä jotain, mistä ei itse tykkää ? Joka iikalla pitää olla oma vapaus päättää ja tehdä juuri sitä, mitä itse haluaa ja halajaa, kaikilla elämän rintamilla.

""... kaikki on niin vitun vapaata, paitsi sitten kun tehdään jotain mistä ei itse tykätä.""

"ooota, miten tää ei nyt nappaa: miksi ihmisen pitäisi tehdä jotain, mistä ei itse tykkää ?"

joo sä et oikein tosiaankaan hiffannut.

kysymyshän on siitä että miksi ihmeessä APn siis pitäisi hyväksyä jakorasia, jos ei jakorasioista tykkää? suurin osa naisista on täällä sitä mieltä että ehdottomasti pitäisi hyväksyä koska "menneisyydellä ei ole väliä". samaan aikaan he ovat sitä mieltä, että huorissa käynyt mies ei kelpaa eli menneisyydellä onkin väliä. ei voi olla niin että menneisyydellä on ja ei ole väliä.

ja itse en ole käynyt huorissa enkä hyväksy jakorasiaa, mutta minä en väitäkään, etteikö menneisyydellä olisi väliä tai että seksuaalisuuden pitäisi olla vapaata tai että seksuaalisesti aktiivinen nainen on ihan hyvä juttu, paitsi ettei tietenkään ole kun se aktiivisuus kanavoituu rahan tekemiseen.

tämä oli se pointti.

• Sinun ongelmasi
        edellinen kirjoittaj kirjoitti:

""... kaikki on niin vitun vapaata, paitsi sitten kun tehdään jotain mistä ei itse tykätä.""

"ooota, miten tää ei nyt nappaa: miksi ihmisen pitäisi tehdä jotain, mistä ei itse tykkää ?"

joo sä et oikein tosiaankaan hiffannut.

kysymyshän on siitä että miksi ihmeessä APn siis pitäisi hyväksyä jakorasia, jos ei jakorasioista tykkää? suurin osa naisista on täällä sitä mieltä että ehdottomasti pitäisi hyväksyä koska "menneisyydellä ei ole väliä". samaan aikaan he ovat sitä mieltä, että huorissa käynyt mies ei kelpaa eli menneisyydellä onkin väliä. ei voi olla niin että menneisyydellä on ja ei ole väliä.

ja itse en ole käynyt huorissa enkä hyväksy jakorasiaa, mutta minä en väitäkään, etteikö menneisyydellä olisi väliä tai että seksuaalisuuden pitäisi olla vapaata tai että seksuaalisesti aktiivinen nainen on ihan hyvä juttu, paitsi ettei tietenkään ole kun se aktiivisuus kanavoituu rahan tekemiseen.

tämä oli se pointti.

No mitä h-n pahaa rahan tekemisessä on ? Ne immeiset, jotka ottavat mania "aktiivisesta" toiminnastaan ovat koulutusta saamattomia sosiaalityöntekijöitä. Monen monta pipipäätä pysyy suht'koht' tolkuissaan sen ammattiryhmän toimenkuvan avulla.

Ooon tosi tytyväinen ihteeni; en kuulu "suurimpaan osaan naisista" - taaskaan, jälleen kerran.

• jaba daa

Jos hän olisi sinulle "se oikea" (tai "se sopiva", riippuu mihin uskoo), ei hänen mennyt elämänsä sinua haittaisi. Eli kyllä välttäisin yhteenmuuttoa, tosin silloin tajuaa nopeammin, jos ei oikeasti toista rakastakaan.

Eli lähtisin, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.

• kk6

"Jos hän olisi sinulle "se oikea" (tai "se sopiva", riippuu mihin uskoo), ei hänen mennyt elämänsä sinua haittaisi."
        No, eihän se nainen ollut hänelle sopiva kun kerran se nainen ei ollut sellainen kuin ap halusi. Vai mitä?

• jaba daa
        kk6 kirjoitti:

"Jos hän olisi sinulle "se oikea" (tai "se sopiva", riippuu mihin uskoo), ei hänen mennyt elämänsä sinua haittaisi."
        No, eihän se nainen ollut hänelle sopiva kun kerran se nainen ei ollut sellainen kuin ap halusi. Vai mitä?

enpä tiedä. Jotenkin uskon, että sen sopivan määrittelee muut asiat kuin seksikumppanien määrä.

• nyt on nyt

Vanhan säännön mukaan miehet liioittelee seksikumppaneiden määrää ja naiset vähättelee, kerroin on kolme.

Oikeasti sinulla on ollut siis yksi kumppani ja tyttöystävälläsi 45. Onko sekään silti paljon... äkkiähän noita kertyy kun on usein menossa ja harrastaa irtosuhteita. Mutta sehän on mennyttä aikaa. Mitäs noista entisistä, jos hän on nyt sinun? Ehkä sinusta on vain nyt tullut mustasukkainen kun suhde vakavoituu, jos mitään ikävää ei tapahdu niin luottamuksesi kasvaa ja unohdat koko jutun.

• pohdiskelija86

Mainitsen siitä vain että jos toinen suuttuu kun jostain mainitsee eikä halua puhua asiasta niin kannattaa vähän miettiä. Aika varmasti ihan syystä suuttuu itsepuolustukseksi kun ei halua asiaa myöntää. Aina vedotaan siihen että ollaan muka liian kyyliä, kun todellisuudessa ei haluta että toinen tietää miten asia on.

• tenula

tyttöystäväsi puolesta ja toivon,että hän ymmärtää lopettaa teidän suhteen.
      Jos jo ennen yhteenmuuttamista näet hänet "jakorasiana" niin et varmaan tule olemaan miellyttävä avomies.

• Tsirpalre

Täällä "villinainen" kertoo :)
      Minulla oli sinkku vuosi ja seksistä kun tykään tuli muutamia yhden illan juttuja. Lukuni on kokonaisuudessaan melkein sama kuin naisellasi.

Miehelläni oli täsmälleen sama ongelma kuin sinulla. Jokainen elokuva, sarja tai vaikka mainos pystyi tuomaan mieleen minun menneisyyden "huolettoman ajan" ja suurimmat pelot hänellä ehkä oli kuitenkin että haikailisin vielä sitä aikaa, kuinka mukavaa se oli ja hyvää seksiä sain. (toki oli varmasti huolettomuuskin vain.)

Itse en miettinyt asiaa kertaakaan, mutta hän muistutti koko ajan ja jatkuvasti. Monien riitojen myötä olin jo valmis eroamaan, koska ajattelin ettei hän pääse yli asiasta ja minäkään en jatkuvaa syyttelyä ala kuuntelemaan. Pysyin kuitenkin vielä, lupasi yrittää hänkin kovemmin. Nyt kun on jaksanut ajan antaa kulua ja olen varmasti myös näyttänyt etten ole muista miehistä kiinnostunut, menee ihan hyvin :)

Rakastan miestäni, olin valmis odottamaan ja keskustelimme jokin aika sitten tästä että miettiikö hän vielä ja ei enää niinkään. Nyt on asuttu yhdessä kohta vuoden päivät ja olen onnellinen, että jäin odottamaan. Hänkin on tehnyt selväksi, olevansa onnellinen ja rakastunut. Molemmat meistä on kyllä myös sitä mieltä että pettäminen on anteeksiantamatonta. Siksi molemmat tietää että jos pettää niin se on sitten siinä. Itselläni ei ole ollut houkutuksia tai mielitekoja ja jopa masturboidessani ajattelen omaa kultaani.

Tässä minun tilanteestani, jospa siitä voisi olla jtn hyötyä sinnekin :)

• Paskapönttö

En ikinä kertonut miehelle kuinka monen kanssa olin ollut ennen häntä ja silti hän "tiesi" että olin pannut kaikkien kaupungin miesten kanssa.
        En ollut...
        Uteli puheluista. Jos kerroin kenen kanssa olin jutellut niin hän suuttui ja epäili heti pettämisestä. Eikä siitäkään ollut kyse.
        Aikani jaksoin todistella ja todistella sitä kuinka tahdoin olla vain hänen kanssaan, enkä muiden mutta mikään ei riittänyt. Hurjemmiksi paisui vaan miehen käytös ja eroaminenkin oli niin hankalaa että piti matkustaa toiseen kaupunkiin ja sanoa lopulta se mitä hän halusi kuulla. Se oli ainoa kerta jolloin hänelle valehtelin ja sitten hän jaksoi vaan häiriköidä ja hokea kuinka oikeassa oli ollut. Olin itse jo niin väsynyt että jaksoin ainoastaan nauraa paskaista naurua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7540
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2969
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1803
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      118
      1483
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe