Eli omistan mustan, siistin, juhlallisen liivin Kapphalista, mutten keksi sen alle mitään. Valkoista kauluspaitaa olen kokeillut, mutta tuli jotenkin tarjoilijamainen olo. Kesällä on yhdet häät, joihin olin ajatellut pistää tämän liivin, eli jotain kevyttä, josko keksisitte. Ja vastaanotetaan tietysti myös muita ehdotuksia ja neuvoja, että minkä kanssa liiviä voi käyttää.
Ja kyseessä siis on nuori nainen.
Mustan liivin alle?
Liiviprobleema
2
434
Vastaukset 2
- .....
Osta ihana röyhelöpaita, joka voisi olla melkein mitä väriä tahansa, tai vaikka musta-valko -kirjava. Paita voi olla vaikka läpinäkyvää/kuultavaa, koska liivi peittänee kriittiset kohdat. Ihan kateeksi käy, kun omiin mittoihini sopivaa liiviä ei ole missään tullut vastaan.
Alaosa voisi olla tosileveät housut tai trumpettihelmainen hame sen mukaan mikä sopii sulle ja kokonaisuuteen.- liiviprobleema
Kiitos vinkeistä, röyhelöpaita kuulostaa mukavalta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493