Personal trainer

Colleen

Onpa vaan tullut mieleeni, että kuinkahan paljon suunnilleen maksaisi personal trainerin palkkaus?

20

6860

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TNT

      luulenpa, että hintatietoja pystyy nykyään jo aika hyvin kaivelemaan treenareiden omilta sivuilta joita löytyy www.faf.fi kautta aika helposti. Suuntaa antavana voisi pitää yleisesti 3 kuukauden peruspakettia joka on usein jostain 750eurosta ylöspäin...

    • liina

      meneppäs kattoon.. www.sunpoint.net/~jkohonen

      • fitguy

        tuo linkki. Onkohan oikea treenari ja missähän koulutettu? Suomessa päteviä treenareita ovat sellaiset joilla on joko FAF tai FISAF lisenssi. Kaikessa ammattitreenareiden toiminnassa huokuu myös sellainen tietynlainen "laatu" joka näyttää puuttuvan tuosta toiminnasta kokonaan. Missähän on kuvat, tiedot yrityksestä, aiemmista asiakkaista? kävin tsekkailemassa monien muiden treenareiden sivuja ja useimmat vakuuttivat minut todella...


      • Pro
        fitguy kirjoitti:

        tuo linkki. Onkohan oikea treenari ja missähän koulutettu? Suomessa päteviä treenareita ovat sellaiset joilla on joko FAF tai FISAF lisenssi. Kaikessa ammattitreenareiden toiminnassa huokuu myös sellainen tietynlainen "laatu" joka näyttää puuttuvan tuosta toiminnasta kokonaan. Missähän on kuvat, tiedot yrityksestä, aiemmista asiakkaista? kävin tsekkailemassa monien muiden treenareiden sivuja ja useimmat vakuuttivat minut todella...

        On asiansa osaava mimmi ja koulutettu...
        Itseasiassa koulutettu paremmin kuin ihan "perus" personal trainer!


      • pt koulutusta lisää
        fitguy kirjoitti:

        tuo linkki. Onkohan oikea treenari ja missähän koulutettu? Suomessa päteviä treenareita ovat sellaiset joilla on joko FAF tai FISAF lisenssi. Kaikessa ammattitreenareiden toiminnassa huokuu myös sellainen tietynlainen "laatu" joka näyttää puuttuvan tuosta toiminnasta kokonaan. Missähän on kuvat, tiedot yrityksestä, aiemmista asiakkaista? kävin tsekkailemassa monien muiden treenareiden sivuja ja useimmat vakuuttivat minut todella...

        Hei, olen itse ft, osteopaatt, kh ja urh hieroja
        Asiakkaani oli pt luona pari vko sitten vaihtaessaan kuntosalia.
        Pt oli 22v ja ehdotti asiakkaalleni 1000e satsausta jalkojen voimaharjoitteluun.
        Sekä totesi että seisot kallellaan kun 70kg niskassa.
        Asiakkaani ei harrasta puntin nostoa!

        Asiakas toi pt paperit mulle tietenkin:)
        Täytyy sanoa että meni metsään pt tunti joka on ns.ilmainen
        Erittäin huono ohjelma ja mautonta tekstiä maratoonarille, asiakkaalleni.
        Huonoa mainosta kaikille kun pohjakoulutus fysiol ja anatomiasta on heikko, eikä ammattitaitoa ollut.
        Menen ohjaamaan ko.salille yai muualle ohjelman nyt asiakkaalleni.


      • WaldemarHagert

        Noin koulutetuksi kirjoitustaitosi harvinaisen heikko. Toivottavasti ei korreloi muihin taitoihisi...


    • KidV
    • lähin kuntosali...

      Joltain oman kaupungin kuntoaliltakin voi kysyä/kattoa nettisivuilta.
      Usein yks kerta maksaa jotain 40-60€, jolloin jutellaan tavoitteista ja tehdään ohjelmaa ja ruokasuunnitelmaa. Sitten voi itte päättää, haluaako kuinka usein tai harvoin tavata jne. Monilla myös kolmen tai viiden kerran paketteja, joita voi kokeilla ja sitten vasta päättää jatkosta. Ei tarvi heti laittaa monta sataa kiinni uuden ihmisen kanssa työskentelyyn.
      Myös fysioterapiaa antavista kuntoutuslaitoksista löytyy PT-koulutusta saaneita valkkuja. Pääasia, että löytää kivan tyypin.

    • ikä 40+

      Hei!
      Omalla salillani pääosalla PT:llä on pohjana liikunta- tai fysioterapian AMK-tutkintoa, johon itse luotin enemmän ja sain aikuiselle sopivaa ohjausta sekä hyvät tekniikkataidot esim punttitunneille. Tavoitteissa minua ja ammattini vaatimia seikkojan kuunneltiin hyvin.
      Hinta oli pakettina vähän yli 500€/10krt

    • Tässä PARAS PT!

      www.markkutikka.fi siinä on asiansa osaava kaveri, ei kannata uskoa kaikkia kirjekurssin käyneitä PT:itä. Tämä kaveri on kisaillut ja vetänyt kisadiettiä, valmentanut monia kilpailijoita EM-tasolle asti. Ei käytä kiellettyjä aineita(testauksen alainen), eli tietää miten oikeasti saavutetaan tuloksia ilman kiellettyjä aineita! Sivustolta löytyy hinnat yms. Jos noudatat hänen vinkkejään orjallisesti, niin et voi olla onnistumatta! Muistat vaan tulla kiittämään mua vinkistä, sitten kun olet timmissä kunnossa!!

    • onnnnenpekka

      Minulla maksaa 7,5 euroa tunti, eli TODELLA halpa personal traineriksi. Vedämme reenit 3 kertaa viikossa ja mukaan kuuluu salikortti.

    • TÄRKEÄÄ LUE!

      Jos viitsii hiukan itse opiskella asioita foorumilta, niin ei tarvitse personal traineria. Toki liikkeet on hyvä katella läpi alussa, mutta jos ne osaa jo.. Ravinto puoli kaikista tärkein tulosten kannalta. Toki liikkeiden pitää tuntua oikeissa paikoissa. Täältä apua/tietoa ravinnosta/treenistä/ihan kaikesta sekä miehille että naisille. Suomen suurin treeni aiheinen keskustelupalsta netissä!

      www.pakkotoisto.com/forum

    • älä usko juttuja

      Huvittaa tuo pakkotoiston mainosviesti. Pakkotoiston entinen nimi oli roinafoorumi, mikä kertoo jo aika paljon tasosta.

    • 2+1=3

      Personal Trainer Jonna Pitkänen, löytyy ainakin facesta. On omatkin sivut, mutta en niitä muista. On fyssari ja PT, itse olin tosi tyytyväinen. Ei ollu todellakaan hinta-laatusuhteelta kallis, tosin en tiedä, onko muuttanut hintoja.

      • carlitosway

        Ystävätär ja hänen miehensä on kovasti kanssa suositellut minulle häntä. Tällaisia puskaradio palstoja pitäisi olla enemmän


    • 17+19

      Aloituksessa kyseltiin pt:n hintoja??

    • yks64

      Olen käynyt salilla 25 vuotta ja ei voi muuta kuin ihmetellä tätä pt-hommaa.Joku on joskus keksinyt hyvän bisneksen.Ihmiset ovat niin hyväuskoisia että maksavat satoja euroja jollekin pikkutytölle joka on muutaman tunnin koulutuksella alkanut peeteeksi.Pääsisi paljon halvemmalla kun menisi salille ja sitten vaan rohkeasti kyselemään ihmisiltä neuvoa että mistä kannattaa aloittaa.Minä ainakin neuvoisin ja näyttäisin liikkeitä aloittelijalle.Eikä maksa mitään.Tietenkin tähän kuuluu myös oikeat ruokailutottumukset mutta niihin saa apua netistä.

    • eatfatstayfitfinland
    • Anonyymi

      Ainakaan Timo Kleemola a ei kannata palkata. Ihme hiippari ja arveluttava tyyppi.. löydät nimellä Trainertimofficial. #timokleemola #trainertimofficial
      Saanut monelle salille porttikiellon ku kuvaillut asiakkaita ja itseään puhelimella..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe