Kolahtaako halko?

siis koivuhalko ja tiedoksi kaikille, että puusta voi saada tikun sormeen. Oletko muuten käynyt koskaan Siwassa.

7

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpela

kuiva koivuhalko kumahtaa, kostea ei. Klapihommissa kannattaa käyttää työhanskoja. Minkähän takia miehet muuten aina vastustaa kaikkea turvavarustusta henkeen ja vereen; noin niinkun kirjaimellisesti.

Siwassa käyn harvoin, oikeastaan vain silloin kun on pakko.

• scale

Kahvinpuruista on vähän vaikea ennustaa, mutta jotkut käyttävät teenlehtiä. Pakko vastata, että Särkänniemi on mielestäni huvipuistojen ykkönen Suomessa. Kyllä mun mielestä pätmän saisi kuokkaansa teräsmieheltä, paitsi jos pätmänillä olisi riari ässä apuna.

• kirpela

mäkkaiveri *posauttas* koko joukon matalaks ja sitois ne kyttälän poikia ootteleen :)

• Matkailijan on syytä olla tarkkana lentolippujen hintojen kanssa. Lentoyhtiö voi ilmoittaa verkkosivuillaan ensin verottoman hinnan, mutta kun verot ja matkalaukusta perittävä maksu lisätään, lipun hinta saattaa olla yli kaksinkertainen.

• scale
        kirpela kirjoitti:

mäkkaiveri *posauttas* koko joukon matalaks ja sitois ne kyttälän poikia ootteleen :)

nääs ritari ässä painaisi sellaista nappia, että sen kittiauto tulisi ja polttaisi laserilla mäkkaivurin persiiseen adidaksen logon ja sillä välin kun mäkkaivuri jäähdyttelisi persettään jäätölöauton peräkontissa, niin teris, pätmän ja ritari ässä pääsisi pakoon.

Nyt mun on pakko lopettaa tämä akateeminen keskustelu ja alkaa valmistautua palaveriin. Se on moi.

• kirpela
        scale kirjoitti:

nääs ritari ässä painaisi sellaista nappia, että sen kittiauto tulisi ja polttaisi laserilla mäkkaivurin persiiseen adidaksen logon ja sillä välin kun mäkkaivuri jäähdyttelisi persettään jäätölöauton peräkontissa, niin teris, pätmän ja ritari ässä pääsisi pakoon.

Nyt mun on pakko lopettaa tämä akateeminen keskustelu ja alkaa valmistautua palaveriin. Se on moi.

:)

Tää kipaisee kanssa kohta taas. Keskiviikot on kaameita :(

• ponttoh

se halkeaa, liialliesesta itsevarmuudesta voi päästä eroon lyömällä vaikkapa kirveella polveen, näin vähenee tikkujenkin määrä sormissa. en ole käynyt siwassa, mutta siwan myyjättären pilluvärkissä kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8233
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2582
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      938
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      863
    5. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      826
    7. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      820
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe