Nyt on asia sillä tavalla, että:

...

Nyt on asia sillä tavalla, että minä haluan tällä keskustelupalstalla minua ahdistelevien lopettavan sen hyvin ikävän käytöksensä. Olen asiasta puhunut koko ajan ja jos tällä keskustelupalstalla on viestejä kirjoitusten sisältöjen perusteella lukemaan kykeneviä, luulisi olevan selvää, etten pidä ahdistelun kohteena olemisesta. Ei minulla ole mitään velvollisuutta siksi, että käyn keskustelemassa keskustelupalstalla, olla jatkuvan kiusan kohde.

193

914

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka muuten olet?

• RÖMPSÄ-EEWARI

.

• ...

No olen sellainen nimimerkkiä koko saitille tyystin omaamaton, jota sinä kavereinesi suorastaan vainoatte tällä keskustelupalstalla puhuttelemalla minua HENKILÖKSI! Voiko melkein törkeämpää keskustelupalstakäytöstä olla! Hyökkäätte minun tuntemattoman ihmisen kimppuun keskustelupalstalla rekistöityjen nimimerkkien takaa joukolla ja sangen epämiellyttävän salamyhkäistä touhua se on. Kukaan sellainen ei voi perustella itseään täysipäiseksi, joka nyt ei ymmärrä, että minä olen vakavissani: kiusakäytöksenne minua kohtaan on vakava asia ja muutenkin minä haluan kaikenlaisen kiusaamisen loppuvan. Oletko ylpeäkin itsestäsi, kun minua aina suurinpiirtein pelottavat palstajuttunne edes lukea?!

• tunnistamaton
        ... kirjoitti:

No olen sellainen nimimerkkiä koko saitille tyystin omaamaton, jota sinä kavereinesi suorastaan vainoatte tällä keskustelupalstalla puhuttelemalla minua HENKILÖKSI! Voiko melkein törkeämpää keskustelupalstakäytöstä olla! Hyökkäätte minun tuntemattoman ihmisen kimppuun keskustelupalstalla rekistöityjen nimimerkkien takaa joukolla ja sangen epämiellyttävän salamyhkäistä touhua se on. Kukaan sellainen ei voi perustella itseään täysipäiseksi, joka nyt ei ymmärrä, että minä olen vakavissani: kiusakäytöksenne minua kohtaan on vakava asia ja muutenkin minä haluan kaikenlaisen kiusaamisen loppuvan. Oletko ylpeäkin itsestäsi, kun minua aina suurinpiirtein pelottavat palstajuttunne edes lukea?!

sä oot joku uus täällä tai jotain.
        Ei me tunnisteta

• ...
        tunnistamaton kirjoitti:

sä oot joku uus täällä tai jotain.
        Ei me tunnisteta

Etkö osaa kommentoida?

Minä en pidä siitä, että minun kimppuuni käydään keskustelupalstalla käymisen perusteella. Jotakinhan musta v*ttu ilmeisestikin tahdotaan(?!) tällä keskustelupalstalla, koska ei kenenkään muunlaiset keskustelupalstakävujät jaksaisi niin kertakaikkisen systemaattisesti olla tunkemassa sanomisia suuhuni ja vääristellä persoonaani keskusteluissa. Minä en siinä tee mitään laitonta, kun käyn keskustelupalstalla keskustelemassa, mutta sen sijaan sellainen kylläkin tekisi, joka esimerkiksi esiintyisi minuna MUN SELKÄNI TAKANA JA TIETÄMÄTTÄNI tällä saitilla ja samaten mahdollisesti myös ne, jotka PUHUTTELEVAT minua joksikin keskustelupalstalla.

Enpä sellaisia tietoja mihinkään ole antanut, että pitäisi yhdelläkään olla mitään tietoa minusta henkilönä, mutta tästä huolimatta minua rääkätään tämän keskustelupalstan keskusteluissa ja sanomisiani vääristellään. Menen h*vetti kohta poliisille, jollei se lopu! Tän keskustelusaitin rekisteröityneet eivät ole oikeutettuja esiintymään mukamas tietäjinä minun vaikkapa psyykkisestä tilastani, koulutuksestani tai mistään muustakaan! Ja sitä ne törkeät tekevät! Ja jos vittu yksikin tulee puhuttelemaan minua henkilöivillä puhutteluilla, niin saa perustella minulle, että MIKSI SITEN EPÄASIALLISESTI minua kohtaan toimii! Samaten saisivat kertoa minullekin, että onko minulla ilman omia toimiani ja TASAN ILMAN toivettani joku s*tanan profiilikin vielä tälle saitille, typerykset kimpussa roikkujat!

• tunnistamaton
        ... kirjoitti:

Etkö osaa kommentoida?

Minä en pidä siitä, että minun kimppuuni käydään keskustelupalstalla käymisen perusteella. Jotakinhan musta v*ttu ilmeisestikin tahdotaan(?!) tällä keskustelupalstalla, koska ei kenenkään muunlaiset keskustelupalstakävujät jaksaisi niin kertakaikkisen systemaattisesti olla tunkemassa sanomisia suuhuni ja vääristellä persoonaani keskusteluissa. Minä en siinä tee mitään laitonta, kun käyn keskustelupalstalla keskustelemassa, mutta sen sijaan sellainen kylläkin tekisi, joka esimerkiksi esiintyisi minuna MUN SELKÄNI TAKANA JA TIETÄMÄTTÄNI tällä saitilla ja samaten mahdollisesti myös ne, jotka PUHUTTELEVAT minua joksikin keskustelupalstalla.

Enpä sellaisia tietoja mihinkään ole antanut, että pitäisi yhdelläkään olla mitään tietoa minusta henkilönä, mutta tästä huolimatta minua rääkätään tämän keskustelupalstan keskusteluissa ja sanomisiani vääristellään. Menen h*vetti kohta poliisille, jollei se lopu! Tän keskustelusaitin rekisteröityneet eivät ole oikeutettuja esiintymään mukamas tietäjinä minun vaikkapa psyykkisestä tilastani, koulutuksestani tai mistään muustakaan! Ja sitä ne törkeät tekevät! Ja jos vittu yksikin tulee puhuttelemaan minua henkilöivillä puhutteluilla, niin saa perustella minulle, että MIKSI SITEN EPÄASIALLISESTI minua kohtaan toimii! Samaten saisivat kertoa minullekin, että onko minulla ilman omia toimiani ja TASAN ILMAN toivettani joku s*tanan profiilikin vielä tälle saitille, typerykset kimpussa roikkujat!

kuka sä sitte oot.

• wäinämöinen
        ... kirjoitti:

Etkö osaa kommentoida?

Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa.

• jorma...
        ... kirjoitti:

Etkö osaa kommentoida?

vittu, niin sitä täällä halutaan, jos olet mies painu vittuun, nää on mun naisia.

• ...
        tunnistamaton kirjoitti:

kuka sä sitte oot.

No tuohon kysymykseen varmastikin mielellään antavat vastauksen esimerkiksi nimimerkit Papeete1, scale, KoppavaHoro, Ratikkakuski, Kukkomies, Genio.Mente, buddy-love, Noona ja relaxed_eyes, lukuisten muiden lisäksi, koska esimerkiksi nämä ovat näkyneet tietäjinä tällä keskustelupalstalla asiassa esiintyvän.

• 58656
        ... kirjoitti:

Etkö osaa kommentoida?

poliiseilla oo tärkeempääkin tekemistä, vitun idiootti.

• ... kirjoitti:

Etkö osaa kommentoida?

Sinä olet siis palstaystävämme Eewari, joka omien kertomustensa mukaan on kolmekymppinen, akateeminen, joskus psyykelääkkeitä käyttänyt, sytostaattihoidossa ollut ja joskus satunnaisesti melaa mekkoonsa saanut. Jos jotain jäi mainitsematta, voinet täydentää itse.

• Tunnistamaton
        ... kirjoitti:

No tuohon kysymykseen varmastikin mielellään antavat vastauksen esimerkiksi nimimerkit Papeete1, scale, KoppavaHoro, Ratikkakuski, Kukkomies, Genio.Mente, buddy-love, Noona ja relaxed_eyes, lukuisten muiden lisäksi, koska esimerkiksi nämä ovat näkyneet tietäjinä tällä keskustelupalstalla asiassa esiintyvän.

kerro ny kuka oot.
        miks muka pitäis arvata.

• ...
        jorma... kirjoitti:

vittu, niin sitä täällä halutaan, jos olet mies painu vittuun, nää on mun naisia.

Minä en ole täällä jakelemassa "vittua", vaan keskustelemassa keskustelupalstalla ja samalla ajatuksella luultavasti ovat monet muutkin naiset.

• ...
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sinä olet siis palstaystävämme Eewari, joka omien kertomustensa mukaan on kolmekymppinen, akateeminen, joskus psyykelääkkeitä käyttänyt, sytostaattihoidossa ollut ja joskus satunnaisesti melaa mekkoonsa saanut. Jos jotain jäi mainitsematta, voinet täydentää itse.

Haista vittu! Tuo nimi Eewari ei millään muotoa liity minuun ja sen sinä Ratikkakuski varsin hyvin tiedät. Pakko tulla johtopäätökseen, että sinulla - mikä sitten lienetkin- ei ole kunnioitus nyt ihan kondiksessa fiksusti kirjoittavaa kohtaan. Tosiaan minä varmasti alennan itseäni, kun edes julkisella keskustelupalstalla keskustelen kaltaistesi kanssa.

• ...
        jorma... kirjoitti:

Oliks toi jokin tunnustus, kenties? Nyt vasta tajusin. Ei tietysti ole millään muotoa minun velvollisuuteni yrittää käsittää nettikeskusteluja, mutta tarkoitiks sä, että teillä olisi tällä keskustelupalstalla jokin paritusliigakin ihan, tai jotakin? Hui, ei kai. Kuule mä en halua olla tekemisissä ainakaan minkään sellaisten asioiden kanssa edes keskustelupalstalla, joten viattomat kaltaiseni tavalliset ihmiset tulee - ja itseasiassa siihen on lain mukainen velvoite - jättää rauhaan häiriköinniltä. Myöskään vittujen mainostus ei ole sallittua.

• lippa vinossa
        ... kirjoitti:

Ettei tämä täysin tuntematon aloittaja kykene esittelemään itseään?
        KUKA SINÄ OLET?

Ei hemmetti...

• ...
        lippa vinossa kirjoitti:

Ettei tämä täysin tuntematon aloittaja kykene esittelemään itseään?
        KUKA SINÄ OLET?

Ei hemmetti...

Kysymys ei ole siitä, ettenkö kykenisi, vaan siitä, ettei minulla ole velvollisuutta esitellä itseäni. Minua on ahdisteltu tällä saitilla nimimerkkiä omaamatta, joten miksi esittelisin henkilöni, kun asiani koskee anonyymisti julkisella keskustelupalstalla esiintyneiden aiheuttamaan tapahtunutta keskustelupalstahäiriköintiä minua anonyymisti keskustelupalstalla käynyttä keskustelupalstakirjoittajaa kohtaan. Joka olen tavallinen kansalainen, en kriminaali, enkä millään tasolla kenestäkään ainakaan hyötymään pyrkivä. Hyväntahtoinen ihminen myös. Nainen, kolmikymppinen, akateeminen. Tuttavissa ei rikollisia. Mietin joskus jopa sitäkin, että missä Eniron moraali. Näillä palstoilla rehottaa silkka mielivalta.

• lippa vinossa
        ... kirjoitti:

Kysymys ei ole siitä, ettenkö kykenisi, vaan siitä, ettei minulla ole velvollisuutta esitellä itseäni. Minua on ahdisteltu tällä saitilla nimimerkkiä omaamatta, joten miksi esittelisin henkilöni, kun asiani koskee anonyymisti julkisella keskustelupalstalla esiintyneiden aiheuttamaan tapahtunutta keskustelupalstahäiriköintiä minua anonyymisti keskustelupalstalla käynyttä keskustelupalstakirjoittajaa kohtaan. Joka olen tavallinen kansalainen, en kriminaali, enkä millään tasolla kenestäkään ainakaan hyötymään pyrkivä. Hyväntahtoinen ihminen myös. Nainen, kolmikymppinen, akateeminen. Tuttavissa ei rikollisia. Mietin joskus jopa sitäkin, että missä Eniron moraali. Näillä palstoilla rehottaa silkka mielivalta.

on todella hieno piirre ihmisessä!

• ...
        lippa vinossa kirjoitti:

on todella hieno piirre ihmisessä!

Hyväntahtoisuus, juurikin, on hieno piirre, mutta siinä vaiheessa se voi kääntyä ongelmalliseksi, jos sattikirjoittajat kuvittelevat käyttäytyvänsä oikeudenmukaisesti solvaamalla tauotta minua viatonta tai henkilöimällä typeryyttään. Yritin aikoinani, kun muhun kohdistuva häiriköinti tällä keskustelupalstalla alkoi, puhua kiivaasti analyyttisesti siitä, että mitä mun ympärillä palstalla tapahtuu, mutta lukijakunnassa ei juurikaan niin fiksuja ollut, että olisivat tajunneet, kuinka yksittäiset häiriköt minuun olivat takertuneet tai sitten itse olivat melkein kaikki niitä saittihuligaaneja. Ja näin huolimatta siitäkin, että asia oli ihan ilmiselvä: ei ole normaalia, että rekisteröidyillä nimimerkeillä kirjoittavat heiluvat aina saman NIMIMERKKIÄ OMAAMATTOMAN kimpussa. Puhumattakaan joidenkin pakkomielteistä kaikkia nimimerkkikentässäni vähänkin kauemmin käyttämiäni sanoja kohtaan: niistähän ovat jotkut tehneet ilmeisesti oikein saittipersooniakin, kun kerran sellainen outo pulina niistä sanoista tällä keskustlupalstalla käy, joskin silkalla valehtelulla tehneet sen, todennäköisesti (en tunne saittia). Erikoista on myös, että keskusteluhistoria on näemmä ronkittu ja minun erittäin analyyttiset asialliset monet vanhat viestit poistatettu. Ja sitten jotkut yrittävät näemmä koko ajan lavastaa minua seonneeksi: aika sairasta käytöstä se, etten sanoisi!

Kyllä ottaisin yhteyttä ylläpitoon, jollen epäilisi, että joku niistä tai ainakin saitista ja ylläpidosta tietävä auttaa minua häiriköiviä porsaita ihan härskisti. Aikoinaan oli tosi kummallista, että miten jotkut pystyivät kirjoittamaan mulle tauotonta solvausta ja samantien niiden viestit häipyi suurinpiirtein täysin veks, mutta sitten kaikki mun vilpitön puolustautuminen ahdistelijoilleni jätettiin näkyville tai muuten ronkittiin keskustelut sellaisiksi, että näyttäisin todellakin(!) pöpimmältä, kuin kertakaikkiaan on todellisuus.

On se tietysti vittumaista, että olen niin vilpitön ja leikkisä ja ihmissuhdeasioista kiinnostunut ihminen, että kuvittelen keskustelevani edes pääosin kaltaisteni kanssa internetin viihdepalstalla. Mikään oletus ei internetissä kannata, ei koskaan mikään! Hölmöläinen minäkin, että luulen kaikkien tajuavan suurinpiirtein ihmistieteilijän tavalla jotakin viihdesaittia tai arvostavan ajatuksenvaihtoa. Pillut ja kullit ja räkäily ja häiriköintihän tällä palstalla ilmeisesti valtaosalla on mielessä. Ja mun leimaaminen sairaan vääristelevällä tavalla ja vääristelevillä puhutteluilla.

• ... kirjoitti:

Haista vittu! Tuo nimi Eewari ei millään muotoa liity minuun ja sen sinä Ratikkakuski varsin hyvin tiedät. Pakko tulla johtopäätökseen, että sinulla - mikä sitten lienetkin- ei ole kunnioitus nyt ihan kondiksessa fiksusti kirjoittavaa kohtaan. Tosiaan minä varmasti alennan itseäni, kun edes julkisella keskustelupalstalla keskustelen kaltaistesi kanssa.

Eewari on hyvä vaan ja riisuu pöksynsä, niin kyllähän minä voin nuuhkaista. ;-)

• sirpamaikkarilta
        Ratikkakuski kirjoitti:

Eewari on hyvä vaan ja riisuu pöksynsä, niin kyllähän minä voin nuuhkaista. ;-)

Nyt on pakko taas nauraa pissa housussa.

P.S ei tarvii haistella.

• ... kirjoitti:

Olet palstaesiintymisesi perusteella ilmiselvästi... http://www.youtube.com/watch?v=BvsMPOfblfg

• ...
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

Nyt on pakko taas nauraa pissa housussa.

P.S ei tarvii haistella.

Typerys! Naureskelet ton idiootin jutuille. Ihme homma, että sinuntyyppisesi, jossa ei keskustelupalstakäyttäytymisesi perusteella ole juuri mitään asiallista, vielä kehtaakin mainostaa itseään asialliseksi kirjoittajaksi keskustelupalstalla ja jauhaa koko ajan siitä, että kuinka mukamas sinua keskustelupalstalla häiritään, jolla itse aktiivisesti häiritset: tässäkin ketjussa tulit pilaamaan sairaine kavereinesi ja paskanjauhantoinesi asiallisen ketjuni. Enpä tollasia tyyppejä onneksi tiedä tai tartte tollastyen kanssa missään tekemisissä olla, joilla on noin vajavaiset(!) keskustelijanlahjat, että jaksaa kyllä tuntemattomalle keskustelupalstalla räkyttää olevansa mukamas kauheasti ahdisteltu ja suurinpiirtein melkein aina tahallaan ymmärtää kaikkea tuntemattoman kirjoittamaa väärin ( siten on nimimerkkisi minua kohtaan käyttäytynyt), mutta sitten ei näy yritystäkään keskustella asiallisesti. Oikein vedät keskustleuja aina väärään suuntaan ja pois alkuperäisestä asiasta ( oon katsonut miten sä keskustelet...): muka fiksuko tollanen?! Et herätä luottamusta.

Hyi hlvetti miten tyhmiä juttuja teillä on.

• trollaus on alkeellisimmillaan pelkkää häiriköintiä, johon halutaan muiden vastaavan tuohtuneina. Esimerkiksi sama sanoma saatetaan toistaa loputtomasti samoin sanoin. Trollaaja-Peelo Bollaaja sitten naureskelee muiden reaktioille samaan tapaan kuin hiekkalaatikolla hiekkaa muiden päälle heittelevä pikkupoika.

ps. joka ei naisia, viiniä ja laulua rakasta, on koko ikänsä typerys. –Martti Luther

• BOI::::::!!!11!%#?+!

.

on jo ottanut huikat perjantaipullosta

.

• silkkiävaan

lääkehouruissa olevia kaappihomoja tarvitse edes trollata, tekevät sen itse itselleen. muutaman näkyvän nimimerkin viesteistä näkee, että ovat erittäin ristiriitaisia persoonia.

sitaatteihin ei kannattaisi sotkeutua, se näyttää vain sen, että ei ole itseluottamusta käyttää omia sanoja.

• ######???????
        BOI::::::!!!11!%#?+! kirjoitti:

.

on jo ottanut huikat perjantaipullosta

.

*

odottaa perjantaihin asti???????????

*

• EPÄILEN:::.!!!111%#?
        ######??????? kirjoitti:

*

odottaa perjantaihin asti???????????

*

.

et hällä on sekä maanantai-, tiistai-, keskiviikko-, torstai-, että perjantaiputeli

Ehkä hän saa pulloista jotakin turvaa

.

• Tunnistetietohäiriö

Miksi et kirjoita rekatulla nikilläsi, jos saamastasi kohtelustasi valitat?

• ...

Minulla _ei ole_ rekisteröityä nimimerkkiä: oletko joku täysin yksinkertainen?!! Siis kuvitteleks sä, etteikö muka TYYSTIN NIMIMERKKIÄ OMAAMATONTA MINUA muka voisi häiriköt ahdistella netin julkisella keskustelupalstalla? Palaa arkitodellisuuteen, jos sellaista luulet! Häiriköt ovat rekisteröityneitä saitin jäseniä - tuskinpa omilla tiedoillaan ja omilla naamoillaan esiintyviä, jos kerran häiriköintiä harjoittavat, mutta rekisteröityneitä sattijäseniä joka tapauksessa tai ainakin saittia tuntevia. Minulla taas ei koskaan ole ollut mitään mielenkiintoa yhteenkään saittikirjoittajaan henkilökohtaisella tasolla, eikä millään muullakaan henkilöitä koskevalla tasolla, MUTTA TÄSTÄ HUOLIMATTA minua ahdistellaan tällä ihmeen Miehen Logiikka- keskustelupalstalla ja sanomisteni vääristelystä ovat jotkut sairaalla tavalla(!) kiinnostuneita.

• ... kirjoitti:

Minulla _ei ole_ rekisteröityä nimimerkkiä: oletko joku täysin yksinkertainen?!! Siis kuvitteleks sä, etteikö muka TYYSTIN NIMIMERKKIÄ OMAAMATONTA MINUA muka voisi häiriköt ahdistella netin julkisella keskustelupalstalla? Palaa arkitodellisuuteen, jos sellaista luulet! Häiriköt ovat rekisteröityneitä saitin jäseniä - tuskinpa omilla tiedoillaan ja omilla naamoillaan esiintyviä, jos kerran häiriköintiä harjoittavat, mutta rekisteröityneitä sattijäseniä joka tapauksessa tai ainakin saittia tuntevia. Minulla taas ei koskaan ole ollut mitään mielenkiintoa yhteenkään saittikirjoittajaan henkilökohtaisella tasolla, eikä millään muullakaan henkilöitä koskevalla tasolla, MUTTA TÄSTÄ HUOLIMATTA minua ahdistellaan tällä ihmeen Miehen Logiikka- keskustelupalstalla ja sanomisteni vääristelystä ovat jotkut sairaalla tavalla(!) kiinnostuneita.

Nyt sinä olet vähän kuin se pataa soimaava kattila. Ethän sinäkään kaikessa akateemisessa ylemmyydentunnossasi osaa edes galleriasivua klikata auki. Mutta minäpä valistan sinua vähempiälyistä: Myös rekisteröitymättömät pystyvät katselemaan niitä. Jos et osaa neuvoista huolimatta, niin sitten sinulla on autisti ja akateeminen menneet sanastossa sekaisin. Kaikesta huolimatta: Voimahali ja hyvää päivänjatkoa! ;-)

• ...
        Ratikkakuski kirjoitti:

Nyt sinä olet vähän kuin se pataa soimaava kattila. Ethän sinäkään kaikessa akateemisessa ylemmyydentunnossasi osaa edes galleriasivua klikata auki. Mutta minäpä valistan sinua vähempiälyistä: Myös rekisteröitymättömät pystyvät katselemaan niitä. Jos et osaa neuvoista huolimatta, niin sitten sinulla on autisti ja akateeminen menneet sanastossa sekaisin. Kaikesta huolimatta: Voimahali ja hyvää päivänjatkoa! ;-)

Minä en ole tuon niminen ihminen. Ja kenties ehkä valitettavastikin kuulun siihen keskustleupalstakävijöiden vähemmistöön, joiden aivot ja ymmärrys ovat sillä tasolla, että näen mitä sikaa sinä palstakavereinesi teet. Minua kohtaan, ehkä jotakin toistakin kohtaan ( en tiedä). En mä mitään gallerioita pääse katselemaan: rekisteröidyllä nimimerkillä tälle julkiselle keskustelupalstalle kirjoittavan keskustelupalstakirjoittajan sinistä nimimerkkiä klikkaamalla näen kyllä yleensä ne vammaset maisemakuvat tai jonkun saatanan nenän, mutta en kyllä teidän naamojanne. Kun en omaa nimimerkkiä saitille, kun ei minulla sellaista ole. Ja siksi en teitä arvosta, kun olette käyneet mun viattoman kimppuun ja harjoitatte julkista kunnianloukkausta tauotta.

Varmaan voit leikkiä ylemmyydentintoista, mutta tiedät, että idiootin kanssa sä tässä et keskustele. Mun mielestäni on halveksuttavaa alkaa pelleillä vilpittömän keskustelupalstakirjoitajan kustannuksella. Törkeää, miten sinä ja kaverisi buddy-lovet ja mitä teitä nyt on, aina suoltavat valheita. Se onneksi näkyy, että roikutte kimpussani ja vaikka miten runkkailisitte keskusteluhistorioita ja muuta, ette pysty minusta idioottia tekemään tai tekemään minusta mitään muuta, kuin mitä todella olen. Avainasiaksi taitaa nousta monet esillä olleet naamat, ääliö.;) Kuvitteleks sä, ettei niistä voisi päätellä, että mitä tahmanäpit tekee?

• ... kirjoitti:

Minä en ole tuon niminen ihminen. Ja kenties ehkä valitettavastikin kuulun siihen keskustleupalstakävijöiden vähemmistöön, joiden aivot ja ymmärrys ovat sillä tasolla, että näen mitä sikaa sinä palstakavereinesi teet. Minua kohtaan, ehkä jotakin toistakin kohtaan ( en tiedä). En mä mitään gallerioita pääse katselemaan: rekisteröidyllä nimimerkillä tälle julkiselle keskustelupalstalle kirjoittavan keskustelupalstakirjoittajan sinistä nimimerkkiä klikkaamalla näen kyllä yleensä ne vammaset maisemakuvat tai jonkun saatanan nenän, mutta en kyllä teidän naamojanne. Kun en omaa nimimerkkiä saitille, kun ei minulla sellaista ole. Ja siksi en teitä arvosta, kun olette käyneet mun viattoman kimppuun ja harjoitatte julkista kunnianloukkausta tauotta.

Varmaan voit leikkiä ylemmyydentintoista, mutta tiedät, että idiootin kanssa sä tässä et keskustele. Mun mielestäni on halveksuttavaa alkaa pelleillä vilpittömän keskustelupalstakirjoitajan kustannuksella. Törkeää, miten sinä ja kaverisi buddy-lovet ja mitä teitä nyt on, aina suoltavat valheita. Se onneksi näkyy, että roikutte kimpussani ja vaikka miten runkkailisitte keskusteluhistorioita ja muuta, ette pysty minusta idioottia tekemään tai tekemään minusta mitään muuta, kuin mitä todella olen. Avainasiaksi taitaa nousta monet esillä olleet naamat, ääliö.;) Kuvitteleks sä, ettei niistä voisi päätellä, että mitä tahmanäpit tekee?

Nythän saammekin sitten viimein sen listan näkyviin, jossa on kaikki ne asiat joita väität minun valehdelleen sinusta.
        Odotan mielenkiinnolla.

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Nythän saammekin sitten viimein sen listan näkyviin, jossa on kaikki ne asiat joita väität minun valehdelleen sinusta.
        Odotan mielenkiinnolla.

Sä olet ylimielinen tietokoneosaaja. Leikit viattomien kustannuksella, kuten esimerkiksi minun. Tyhmä et ole, mutta sen verran kiero, ettei sinua häiritse jauhaa sontaa, näemmä.

• ... kirjoitti:

Sä olet ylimielinen tietokoneosaaja. Leikit viattomien kustannuksella, kuten esimerkiksi minun. Tyhmä et ole, mutta sen verran kiero, ettei sinua häiritse jauhaa sontaa, näemmä.

Missäs on se lista.
        Palstaoikeudenkäynneissäkin syytetyllä on oikeus nähdä häntä vastaan kohdistetut yksilöidyt syytteet.

Vai toimitaanko nyt huhujen ja mielipiteiden tasolla.

• buddy-love kirjoitti:

Missäs on se lista.
        Palstaoikeudenkäynneissäkin syytetyllä on oikeus nähdä häntä vastaan kohdistetut yksilöidyt syytteet.

Vai toimitaanko nyt huhujen ja mielipiteiden tasolla.

Että konkreettisten syytöskohtien puuttuminen johtaa syytteen raukeamiseen.

Ja nyt siirrymmekin suraavaan tapaukseen, eli palstasolvaus josta meillä on erään tuntemattoman tahon tekemänä runsaasti esimerkkejä. Koska kyseessä on kuitenkin tunnistamaton häirikkö, niin asetamme syytteen lepäämään kunnes syyllisen henkilöllisyys on tutkittu ja julkituotu.

• sirpamaikkarilta

Mä haluaisin kanssa että eräs rekisteröimätön henkilö lopettaisi nimimerkkini solvaamisen. Haukkunut mm. amisjuntiksi, sirparunkkarilta ja monella muulla nimityksellä. Minä taas en pysty tälle nimimerkkiä omaamattomalle henkilölle vastaamaan koska en tiedä kuka hän on. Hänhän nimenomaan on TUNTEMATON!

Suorastaan hävytöntä touhua!

• ...

Vaatisi varmastikin realistista itsekäsitystä ihmiseltä ymmärtää, ettei termi sirparunkkarilta keskustelupalstaviestiin kirjoitettuna tarkoita henkilöä, jollei henkilö ole nimimerkiltään sirparunkkarilta? Joku sirpamaikkarilta on kyllä ollut tosi friikin oloinen keskustelupalstaviesteissään mulle häntä täysin tuntemattomalle keskustelupalstakävijälle: kaunaisen, leimaavan ja takertuvan oloinen. Ihan ihmeellisiä hölisevä. Outoa. Erikoinen homma, että missä tahansa mä liikun, tulen toimeen ihmisten kanssa, musta useimmiten pidetään ja lähinnä symppiksenä olen tunnettu, mutta Eniron Miehen Logiikka- palstalla eivät monet rekisteröidyillä nimmerkeillä kirjoittavat toisensa tuntevat (minulle luonnollisestikin tyystin tuntemattomat) keskustelijat eivät ilmeisesti ymmärrä edes normaalia puhetta tai yritäkään ymmärtää. Aika sairasta, eikö?

• ... kirjoitti:

Vaatisi varmastikin realistista itsekäsitystä ihmiseltä ymmärtää, ettei termi sirparunkkarilta keskustelupalstaviestiin kirjoitettuna tarkoita henkilöä, jollei henkilö ole nimimerkiltään sirparunkkarilta? Joku sirpamaikkarilta on kyllä ollut tosi friikin oloinen keskustelupalstaviesteissään mulle häntä täysin tuntemattomalle keskustelupalstakävijälle: kaunaisen, leimaavan ja takertuvan oloinen. Ihan ihmeellisiä hölisevä. Outoa. Erikoinen homma, että missä tahansa mä liikun, tulen toimeen ihmisten kanssa, musta useimmiten pidetään ja lähinnä symppiksenä olen tunnettu, mutta Eniron Miehen Logiikka- palstalla eivät monet rekisteröidyillä nimmerkeillä kirjoittavat toisensa tuntevat (minulle luonnollisestikin tyystin tuntemattomat) keskustelijat eivät ilmeisesti ymmärrä edes normaalia puhetta tai yritäkään ymmärtää. Aika sairasta, eikö?

Sirpamaikkarilta on sisarhentovalkoinen, joten saisikohan se sinunkin pipipääsi kondikseen?

• sirpamaikkarilta
        ... kirjoitti:

Juuri tätä mä tarkotin! Taas sä sama puska tuut mua haukkumaan tänne. Mä vaan aloittajan tavalla pyysin rekisteröitymättömän henkilön jättämään mut rauhaan! Mutta sieltä sinä taas tulet mua solvaamaan!

Eikö sulla ole minkäänlaisia käytöstapoja? Olet aivan oikeassa, sun tapa haukkua ihmisiä puskasta on täysin sairasta.

En tunne sinua. En tiedä miten sinuun suhtaudutaan ulkomaailmassa.

• sirpamaikkarilta
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sirpamaikkarilta on sisarhentovalkoinen, joten saisikohan se sinunkin pipipääsi kondikseen?

En saisi. Nämä psykoottiset lähtee meiltä sillä piipaa kyydillä eteenpäin heti kun kunto sallii. Mut on niillä jutut.

• 4D väinölinna

suomalainen suurteos palstan jatkosodasta, jossa pieni ja sisukas Rekisteröitymätön taistelee lukumääräisesti ylivertaista Komppiliittoa vastaan: Tuntematon Potilas

• ...
        Ratikkakuski kirjoitti:

En ole pipipää ja jos nimimerkin sirpamaikkarilta käyttäjä on sairaanhoitaja, niin oikeudet pois. Mitäs se häntä tuntemattoman kimppuun keskustleupalstalla käy?! Sairaan oloinen tyyppi.

• ...

En saisi. Nämä psykoottiset lähtee meiltä sillä piipaa kyydillä eteenpäin heti kun kunto sallii. Mut on niillä jutut.

Rikollinen sika: komppaat tota sairasta Ratikkakuskia, joka vääristelee keskustelua puhuttelemalla minua joksikin Eewariksi, vaikken ole sen niminen tai koskaan nähnyt keskusteluissa ketään sen nimistä. Sairasta, miten kiusaatte viattomia, minua tai ketään muutakaan!

Kyllä minä tiedän, että osa sairaanhoitajista on varmastikin hieman yksinkertaisia ( kun ei se koulutus mitään rakettitiedettä vaadi, ainakaan joillakin lähihoitajilla), mutta että NOIN yksinkertaisia! Rikollisesti käytte viattoman mun kimppuun ja valehtelette persoonastani: kertakaikkisen pimeitä ja sairaita ihmisiä, sanon vaan!

• sirpamaikkarilta
        ... kirjoitti:

En ole pipipää ja jos nimimerkin sirpamaikkarilta käyttäjä on sairaanhoitaja, niin oikeudet pois. Mitäs se häntä tuntemattoman kimppuun keskustleupalstalla käy?! Sairaan oloinen tyyppi.

Miten mä voin hyökätä tuntemattoman kimppuun keskustelupalstalla? Enhän mä tiedä kenen kanssa mä keskustelen.

Edelleenkin toistan että mun mielestä on kohtuutonta, sulta tuntemattomana, solvata mua sairaan oloiseksi tyypiksi joka ei saisi tehdä työtään. Minä en voi tietää oletko yksi ja sama henkilö vai onko teitä kokonainen klooni.

• sirpamaikkarilta
        ... kirjoitti:

Rikollinen sika: komppaat tota sairasta Ratikkakuskia, joka vääristelee keskustelua puhuttelemalla minua joksikin Eewariksi, vaikken ole sen niminen tai koskaan nähnyt keskusteluissa ketään sen nimistä. Sairasta, miten kiusaatte viattomia, minua tai ketään muutakaan!

Kyllä minä tiedän, että osa sairaanhoitajista on varmastikin hieman yksinkertaisia ( kun ei se koulutus mitään rakettitiedettä vaadi, ainakaan joillakin lähihoitajilla), mutta että NOIN yksinkertaisia! Rikollisesti käytte viattoman mun kimppuun ja valehtelette persoonastani: kertakaikkisen pimeitä ja sairaita ihmisiä, sanon vaan!

Missä mä komppaan? Mä totesin etten osaa korjata pipipäitä. Mun erikoisosaaminen on enemmän muualla.

Sä taas tulet tuntemattomana solvaamaan mua sairaaksi. Samalla yleistät hoitoalalla olevat tyhmiksi. Miksi sä teet niin?

• ... kirjoitti:

Tässä on muuten taas solvaus käynnissä.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

Missä mä komppaan? Mä totesin etten osaa korjata pipipäitä. Mun erikoisosaaminen on enemmän muualla.

Sä taas tulet tuntemattomana solvaamaan mua sairaaksi. Samalla yleistät hoitoalalla olevat tyhmiksi. Miksi sä teet niin?

Olet solvauksen kohteena.

Haastammeko hänet palstaoikeuteen.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Olet solvauksen kohteena.

Haastammeko hänet palstaoikeuteen.

Mä olen niin surullinen kun _mua_ rekisteröitynyttä solvataan puskasta koko ajan. Enkä mä pysty tekemään asialle yhtään mitään koska en TUNNISTA sitä solvaajaa millään tavalla. Mistä edes voisin, hänhän on TUNTEMATON ja nimimerkkiä omaamaton.

Mä olen niin surullinen kun _mua_ rekisteröitynyttä solvataan puskasta koko ajan. Enkä mä pysty tekemään asialle yhtään mitään koska en TUNNISTA sitä solvaajaa millään tavalla. Mistä edes voisin, hänhän on TUNTEMATON ja nimimerkkiä omaamaton.

Hänen syytöksensä sinua kohtaan on perusteeton jo tosiaan senkin perusteella että hän on ilmoittanut ettei häntä voi tunnistaa ja että hänellä on runsaasti kopioijia.

Sen sijaan hänen solvauksensa voidaan helposti todeta sinuun kohdistuviksi ja sinähän olet rekisteröityneenä tunnistettava palstapersoona. Siispä mikäli solvaus katsotaan riittävän vakavaksi, niin täällä voidaan oikeastikin siirtyä painelemaan sitä "ilmoita poliisille "-nappia ja heillä on virallisestikin oikeus selvittää syyllisen käyttämä ip ja etsiä sen perusteella sen takana oleva todellinen henkilö.

Erityisen syyttämiskelpoinen jutusta tulee niiden kohdalla jotka ovat julkaisseet palstalla oman kuvansa ja sen jälkeen joutuneet solvausten kohteeksi.
        (tämä koskee muuten paria muutakin palstahäirikköä)

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Hänen syytöksensä sinua kohtaan on perusteeton jo tosiaan senkin perusteella että hän on ilmoittanut ettei häntä voi tunnistaa ja että hänellä on runsaasti kopioijia.

Sen sijaan hänen solvauksensa voidaan helposti todeta sinuun kohdistuviksi ja sinähän olet rekisteröityneenä tunnistettava palstapersoona. Siispä mikäli solvaus katsotaan riittävän vakavaksi, niin täällä voidaan oikeastikin siirtyä painelemaan sitä "ilmoita poliisille "-nappia ja heillä on virallisestikin oikeus selvittää syyllisen käyttämä ip ja etsiä sen perusteella sen takana oleva todellinen henkilö.

Erityisen syyttämiskelpoinen jutusta tulee niiden kohdalla jotka ovat julkaisseet palstalla oman kuvansa ja sen jälkeen joutuneet solvausten kohteeksi.

Ikävää etteivät nämmä oikeat kiusaajat sitä tunnu tajuavan.

Onnekseen minä olen tunteva ja hyväsydäminen ihminen. Pidän jopa Tuksusta vaikka ei sekään neiti ihan tässä maailmassa tunnu olevan.

• sirpamaikkarilta

Edelleenkin. Mistä minä sinut tuntemattoman pystyisin tunnistamaan? Sinä se käyt koko ajan minun kimppuuni solvaten sontaläjäksi ja valehtelijaksi.

• Nyt solvaat valehtelijaksi ja vielä jatkat sitä ekstrementtipitoisella kuvailulla.
        Tuo hulluksi väittäminenkin kirjautuu listaan

Kai sinä oikeasti tajuat että tuosta voi saada ihan oikeita sakkoja.

Onnekseen minä olen tunteva ja hyväsydäminen ihminen. Pidän jopa Tuksusta vaikka ei sekään neiti ihan tässä maailmassa tunnu olevan.

Suhteen voi ottaa melko vapaasti negatiivisenkin kannan, sillä hänellä on julkisuuden henkilönä matalampi suoja epäasiallisen kohtelun suhteen (vaikkakin se on kyllä hiukan epäreilua).

Tuksu on mielenkiintoinen tapaus ja mielestäni hänelle olisi itselleen parempi jos ei olisi niin näkyvillä.

• ...

Minua ei kiinnosta mitkään vitun hoitoalat, mutta se kiinnostaa, että joku on niin sairas, että valheella haluaa leimata psykoottiseksi hänestä tyystin kiinnostumattoman ihmisen, kuten sinä haluat leimata minut. Oletko täysin pöpi? Joku jolle on annettu valtuudet esiintyä ihmisten hoitajana ja joka sitten alkaa runkku käyttää rikoksella hyödykseen asioita, niinkö? Mä en ole mikään psykoottinen, en missään tekemisissä mielenterveysinstanssien kanssa, en tiedä miksi puhuttelette juuri minua nimimerkitöntä niin sairaasti, kuin puhuttelette, olen erittäin hyvin elämässäni pärjäävä ja onnellisen elämän omaava, aitoja ystäviä omaava ja _todella suuresti_ tollasia sairaita saittimustamaalareita kummeksuva. Fyrkkaako sä paskaläjä olet vailla? Niin varmaan yhteiskunnassa on tänä päivänä moni muukin, mutta suurin osa ihmisistä ei helvetti ala runkata ja roikkua viattomiem kimpussa siten, kuten sä. Mulla ei vihamieihiä ole, mutta sille en voi mitään, mikäli joku olisi rikoksella tuonut henkilöni julki tällä saitilla (missä itse en sitä todellakaan ole julkistanut: EN MISSÄÄN) ja sitä kautta päästänyt kaiken maailman sinun kaltaisesi sekopäät valehtelemaan minusta julkisuudessa. Moraalia sulla ei ainakaan ole ja se näkyy!

Vittuakos sinä mun psykologiasta höpötät. Ne jotka siitä voisivat puhua, ovat minut hyvin tuntevat ja päivittäin kanssani tekemisissä olevat: et esimerkiksi sinä, ruippija ja typerä keskustelupalstakyttäri.

• ... kirjoitti:

Minua ei kiinnosta mitkään vitun hoitoalat, mutta se kiinnostaa, että joku on niin sairas, että valheella haluaa leimata psykoottiseksi hänestä tyystin kiinnostumattoman ihmisen, kuten sinä haluat leimata minut. Oletko täysin pöpi? Joku jolle on annettu valtuudet esiintyä ihmisten hoitajana ja joka sitten alkaa runkku käyttää rikoksella hyödykseen asioita, niinkö? Mä en ole mikään psykoottinen, en missään tekemisissä mielenterveysinstanssien kanssa, en tiedä miksi puhuttelette juuri minua nimimerkitöntä niin sairaasti, kuin puhuttelette, olen erittäin hyvin elämässäni pärjäävä ja onnellisen elämän omaava, aitoja ystäviä omaava ja _todella suuresti_ tollasia sairaita saittimustamaalareita kummeksuva. Fyrkkaako sä paskaläjä olet vailla? Niin varmaan yhteiskunnassa on tänä päivänä moni muukin, mutta suurin osa ihmisistä ei helvetti ala runkata ja roikkua viattomiem kimpussa siten, kuten sä. Mulla ei vihamieihiä ole, mutta sille en voi mitään, mikäli joku olisi rikoksella tuonut henkilöni julki tällä saitilla (missä itse en sitä todellakaan ole julkistanut: EN MISSÄÄN) ja sitä kautta päästänyt kaiken maailman sinun kaltaisesi sekopäät valehtelemaan minusta julkisuudessa. Moraalia sulla ei ainakaan ole ja se näkyy!

Vittuakos sinä mun psykologiasta höpötät. Ne jotka siitä voisivat puhua, ovat minut hyvin tuntevat ja päivittäin kanssani tekemisissä olevat: et esimerkiksi sinä, ruippija ja typerä keskustelupalstakyttäri.

Mennä aika asiattomaksi käytökseksi.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Suhteen voi ottaa melko vapaasti negatiivisenkin kannan, sillä hänellä on julkisuuden henkilönä matalampi suoja epäasiallisen kohtelun suhteen (vaikkakin se on kyllä hiukan epäreilua).

Tuksu on mielenkiintoinen tapaus ja mielestäni hänelle olisi itselleen parempi jos ei olisi niin näkyvillä.

Mun käy kyllä sääliksi Tuksua. On se niin pahassa jamassa. Tuksu luultavasti on sitä mieltä että mikään julkisuus ei ole pahasta kunhan vaan hänestä keskustellaan. Taitaa olla sama vika tällä meidän rekisteröimättömällä. Oliski mielenkiintosta nähdä miten se sitten reagoi jos yksikään ei "keskustelisi" sen kanssa...

Mun käy kyllä sääliksi Tuksua. On se niin pahassa jamassa. Tuksu luultavasti on sitä mieltä että mikään julkisuus ei ole pahasta kunhan vaan hänestä keskustellaan. Taitaa olla sama vika tällä meidän rekisteröimättömällä. Oliski mielenkiintosta nähdä miten se sitten reagoi jos yksikään ei "keskustelisi" sen kanssa...

Satunnaisella tuntemattomalla alkaa olla jäähyn paikka.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Satunnaisella tuntemattomalla alkaa olla jäähyn paikka.

Tää komppais sitä. =)

Tää komppais sitä. =)

Mitä saadaan aikaan.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Mitä saadaan aikaan.

Hermoloma paikallaan olis kyllä yhdelle sun toiselle. Onneks kohta alkaa jalkapallon mm-kisat.

Hermoloma paikallaan olis kyllä yhdelle sun toiselle. Onneks kohta alkaa jalkapallon mm-kisat.

Urheilua. Toivottavasti en joudu altistumaan katselulle.

Laitoin muuten juuri terveisiä ylläpidolle satunnaisesta tuntemattomasta.

• ...

Miten mä voin hyökätä tuntemattoman kimppuun keskustelupalstalla? Enhän mä tiedä kenen kanssa mä keskustelen.

Edelleenkin toistan että mun mielestä on kohtuutonta, sulta tuntemattomana, solvata mua sairaan oloiseksi tyypiksi joka ei saisi tehdä työtään. Minä en voi tietää oletko yksi ja sama henkilö vai onko teitä kokonainen klooni.

No minua asiattomasti puhutellaan termillä Eewari, sinä esimerkiksi näemmä -täysin ilman kritiikin häivääkään- hyväksyt sellaisen termin käytön mua ilmeisen hämmentynyttä, sinusta mitään tietämätöntä keskustelupalstakävijää kohtaan ja muutenkin komppaat kaikkia, jotka minua asiattomasti ahdistelevat keskustelupalstalla.

Tuskin olet niin tyhmä, että sinun kannattaisi edes kysyä, miten voit hyökätä tuntemattoman kimppuun keskustelupalstalla. Sitä kysymystä kun ei sinun edes kannattaisi esittää, jos olisit alkeellistakaan älliä omaava.

Mä en pidä siitä, että minulle tyystin tuntemattomat puhuvat mulle keskustelupalstan keskusteluissa pelkkää paskaa. Nytkin hävetti, kun just soitin ystävälleni, etten tulekaan sovituille kahvikekkereille, mutta en kykene tekemään sitä siksi, että olen niin ahdistunut kaikesta sairaasta kiusasta, mitä teidän hyödyntavoittelijoiden taholta koen. Olette umpisairaita. Missä tollasia sikiää?!

Ainakin vissiin niin tyhmä olet, etten koskaan muista sinun kirjoittaneen yhtäkään mielipidekirjoitusta.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Urheilua. Toivottavasti en joudu altistumaan katselulle.

Laitoin muuten juuri terveisiä ylläpidolle satunnaisesta tuntemattomasta.

Pitäsköhän laittaa itekkin... Jos laittaisi samantien koko ketjun. Mahtaskohan hävitä?

Jalkapallohan on kivaa katella. Ennen kaikkea ne paitoja vaihtavat pelaajat sitten matsin loputtua.

• ...

Luulis siinä tapauksessa sinun keskittyvän kirjoittamaan asiajuttuja: mistä syystä en ole nähnyt sinun tekevän sitä?

Pitäsköhän laittaa itekkin... Jos laittaisi samantien koko ketjun. Mahtaskohan hävitä?

Jalkapallohan on kivaa katella. Ennen kaikkea ne paitoja vaihtavat pelaajat sitten matsin loputtua.

Laitetaan kaikki vuorollamme, niin toimii tehokkaammin.

No jalkapallo ei ole ihan niin kamalaa kuin jääkiekko, mutta ihan tarpeeksi ärsyttävää katsottavaa silti.

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Voi idiootti!:D Kuvitteletko sekopää, että minulla olisi johonkin hoitoalan ihmiseen mitään mielenkiintoa? Miks olisi? Mulla menee ihan hyvin, en ole mentaalipotilas, enkä tasan ainakaan niin päästäni pipi, kuin nimimerkkiä sirpamaikkarilta palstajutuissaan mulle, tai sinä.

Anteeksi mutta kun en tiedä, että onko ihminen lehmä vai kana, en valitettavasti voi osoittaa henkilöön käyvää solvausta. Tosi paskapäistä on kyllä esim. se, että tällä saitilla näemmä käy tyyppejä, jotka kuvittelevat, että jotakin hyötyä voisi silkalla kakan jauhannalla repiä tavallisista ihmisistä. Hei haloo! Ainoat, jotka ovat mahdollisesti kateuden ja väärinkäytösten kohteena, ovat ihmiset, joiden identiteetejä kusiaiset käyttävät. Oleks sä kusiainen? ( Vähän siltä näyttäisi, sori...)

• Noona

myönsithän sä olevas akateeminen. Viimeksi kielsit sen, kun veikkasin, että vedät lokaan kaikkien akateemisten maineen tuolla palstariehunnalla, mitä tässäkin juuri harrastat.

• ... kirjoitti:

Voi idiootti!:D Kuvitteletko sekopää, että minulla olisi johonkin hoitoalan ihmiseen mitään mielenkiintoa? Miks olisi? Mulla menee ihan hyvin, en ole mentaalipotilas, enkä tasan ainakaan niin päästäni pipi, kuin nimimerkkiä sirpamaikkarilta palstajutuissaan mulle, tai sinä.

Anteeksi mutta kun en tiedä, että onko ihminen lehmä vai kana, en valitettavasti voi osoittaa henkilöön käyvää solvausta. Tosi paskapäistä on kyllä esim. se, että tällä saitilla näemmä käy tyyppejä, jotka kuvittelevat, että jotakin hyötyä voisi silkalla kakan jauhannalla repiä tavallisista ihmisistä. Hei haloo! Ainoat, jotka ovat mahdollisesti kateuden ja väärinkäytösten kohteena, ovat ihmiset, joiden identiteetejä kusiaiset käyttävät. Oleks sä kusiainen? ( Vähän siltä näyttäisi, sori...)

Minullakin on oma kuva näkyvissä.
        Muista että myös nettisolvauksista on tullut ihan todellisia sakkoja ihan todellisille henkilöille.
        Kehoitan sinua parantamaan käytöstäsi.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

No jalkapallo ei ole ihan niin kamalaa kuin jääkiekko, mutta ihan tarpeeksi ärsyttävää katsottavaa silti.

Yleensähän nämä jutut on helppo jättää lukematta koska niitä ei millään vaan jaksa lukea. On se kumma ettei akateeminen ihminen ole oppinut referoimaan. Tais graduki olla muutaman tuhatta sivua.

Jääkiekko, mäkihyppy, hiihto ja formulat on kaikista pahinta.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Noniin. Laitettu on. Katsotaan tapahtuuko mitään. Jos häviää niin saapahan sitten tämä puska aloittaa kokonaan uuden ketjun.

Hemmetti! Ois pitäny laittaa myös se että se solvaa Eniroakin koko ajan.

Yleensähän nämä jutut on helppo jättää lukematta koska niitä ei millään vaan jaksa lukea. On se kumma ettei akateeminen ihminen ole oppinut referoimaan. Tais graduki olla muutaman tuhatta sivua.

Jääkiekko, mäkihyppy, hiihto ja formulat on kaikista pahinta.

Varsinkin ne huutavat selostajat. Tennistä melkein pystyy katsomaan, mutta sekin on aika kamalaa.

Satunnainen tuntematon voisi siirtyä käyttämään lyhenteitä ja julkaista niistä kattavan listauksen, niin pääsisi vähemmällä kirjoittamisella. Haukkumalitanioista riittäisi pelkkä numero.

Noniin. Laitettu on. Katsotaan tapahtuuko mitään. Jos häviää niin saapahan sitten tämä puska aloittaa kokonaan uuden ketjun.

Mutta rikosoikeudellisesti se ei ole kiellettyä, sillä yritysten kunniaa ei voi loukata.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Mutta rikosoikeudellisesti se ei ole kiellettyä, sillä yritysten kunniaa ei voi loukata.

Mut jos eniro ois antanu pakkolomaa sille hetken aikaa. ;)

Mut jos eniro ois antanu pakkolomaa sille hetken aikaa. ;)

Miten käy.
        Kun kaikki tekevät siitä ilmoituksia, niin ehkä pian tapahtuu jotakin.

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Mennä aika asiattomaksi käytökseksi.

Niinpä! En usko, että sinä nimimerkillä buddy-love operoiva tai esimerkiksi juttujesi komppari nimimerkki sirpamaikkarilta naamoillaan kehtaisitte mulle sanoa samaa, kuin netissä anonyymiyteenne nojaten kehtaatte. Yököttäviä idiootteja. Sairasta, että olette KIINNOSTUNEITA MINUSTA HENKILÖNÄ?!

Mitäs te sekopäät haluatte? Ottaneet selville ( laittomasti), että mä olen akateeminen, fiksu ihminen, jolla on taustassani hyvin kaukainen alaikäisyyteen liittynyt lyhyt mielenlerveystilanne ja nyt olette ajatelleet, että musta muka saisi ihan nyhtää(??) sillä, että kirjoitatte idiootit kakkaa toisen nimissä ja vielä kuvittelette torvet, ettei ihmisoikeuksia ahdistelemallanne mulla yhtään olisi? Hullut!

• ...
        4D väinölinna kirjoitti:

suomalainen suurteos palstan jatkosodasta, jossa pieni ja sisukas Rekisteröitymätön taistelee lukumääräisesti ylivertaista Komppiliittoa vastaan: Tuntematon Potilas

Taitaa olla niin, että ainoa joka ei ole potilas, olisin minä?

• 4D väinölinna
        ... kirjoitti:

Taitaa olla niin, että ainoa joka ei ole potilas, olisin minä?

roolijakoon en ota kantaa. On vaan niin, että kun sodat jatkuu niin enemmän tulee vammautuneita ja haavoittuneita. Ja ennen kaikkea loukkaantuneita.

• ... kirjoitti:

Niinpä! En usko, että sinä nimimerkillä buddy-love operoiva tai esimerkiksi juttujesi komppari nimimerkki sirpamaikkarilta naamoillaan kehtaisitte mulle sanoa samaa, kuin netissä anonyymiyteenne nojaten kehtaatte. Yököttäviä idiootteja. Sairasta, että olette KIINNOSTUNEITA MINUSTA HENKILÖNÄ?!

Mitäs te sekopäät haluatte? Ottaneet selville ( laittomasti), että mä olen akateeminen, fiksu ihminen, jolla on taustassani hyvin kaukainen alaikäisyyteen liittynyt lyhyt mielenlerveystilanne ja nyt olette ajatelleet, että musta muka saisi ihan nyhtää(??) sillä, että kirjoitatte idiootit kakkaa toisen nimissä ja vielä kuvittelette torvet, ettei ihmisoikeuksia ahdistelemallanne mulla yhtään olisi? Hullut!

Oli taas kolme herjausta ja valheellisia syytöksiä.

• sirpamaikkarilta
        ... kirjoitti:

Oletko täysin pöpi? EI OLE AINAKAAN DIAGNOOSIA. TOSIN SEMMONEN SAATTAS TULLA JOS KÄVISIN PSYKIATRILLA

Joku jolle on annettu valtuudet esiintyä ihmisten hoitajana ja joka sitten alkaa runkku käyttää rikoksella hyödykseen asioita, niinkö? OLET EREHTYNYT. EN OLE TEHNYT TYÖSSÄNI RIKOKSIA. TOSIN SUOMEN PAHIN SARJAMURHAAJA ON SAMALLA ALALLA...

Fyrkkaako sä paskaläjä olet vailla? AIKA IKÄVÄSTI KYSYTTY MUTTA VASTAUS ON KYLLÄ. FYRKASTA ON PUUTETTA NIIN MAAN PENTELEESTI. MEINASITKO TARJOTA?

suurin osa ihmisistä ei helvetti ala runkata ja roikkua viattomiem kimpussa siten, kuten sä. OLIKO TÄÄ KYSYMYS? MUT EI MUN TARVII RUNKATA. MULLA ON IHAN TOISET KEINOT. SAATTAA OLLA YKS SYY SIIHEN ETTEN OO AINA NIIN SAATANAN PAHALLA TUULELLA. KANNATTAA KOKEILLA MUNAN SAAMISTA. TEKEE HYVÄÄ. EN MÄ SUN KIMPUSSA ROIKU. SE ON PELKKÄÄ KUVITELMAA.

rikoksella tuonut henkilöni julki tällä saitilla TÄH? MÄ OON LUULLU SUN OLEVAN TUNTEMATON PALSTAKIRJOITTELIJA. JA NYT SÄ OOTKI TUNNETTU.

Vittuakos sinä mun psykologiasta höpötät. VITTUJA MÄ NÄEN NIIN PALJON TYÖPÄIVÄN AIKANA ETTÄ VOIN REHELLISESTI SANOA ETTEI NE VAPAAPÄIVÄNÄ KIINNOSTA VITTUAKAAN.

OIKEIN MUKAVA KYSELY. =)

• sirpamaikkarilta
        ... kirjoitti:

Mitäs te sekopäät haluatte? JOHAN MÄ VASTASIN YLEMPÄÄN GALLUPPIIN ETTÄ SITÄ FYRKKAA.

LYHYEEN LOPPU KYSYMYKSET. HÖH! =(

• PALSTALTA:::.!!!11%#
        4D väinölinna kirjoitti:

roolijakoon en ota kantaa. On vaan niin, että kun sodat jatkuu niin enemmän tulee vammautuneita ja haavoittuneita. Ja ennen kaikkea loukkaantuneita.

.

kuuluu perkeleellinen pulina

Ketähän siellä mahtaa olla

.

• ...

Miks sä häirikkö et koskaan osaa olla käyttämättä liikaa konsonantteja verbeissä ja jopa pronomineissa? Riippumatta siitä, että millä nimimerkillä sä kirjoitat ( sulla vissiin on noita tyyliin sata rekisteröityjä, vaiko miten sekopää?), sinut tampion tunnistaa melkein aina noista apukoulutason kirjoitusvirheistä. Varmaan kyllä, jos ei päätänsä ole kehittänyt, ei kyllä ole oppinut kirjoittamaankaan? Lukihäiriöön sun on turha vedota, kun kummallisesti ryhdistäydyt aina, kun sinun pitää valehdella: sitten sieltä tulee litaniaa, vaikka muuten et muka näemmä alkeellisestikaan ole tajuavinasi, mitä sinulle sanotaan.

Häiritsijä.

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Oli taas kolme herjausta ja valheellisia syytöksiä.

Ei ollut. Valehtelet. Mutta kun valehtelijoiden kanssa keskustelee, on naurettavaa, että edes esitätte itsenne asiallisina. Oikeasti suuri osa ihmisistä on melko yksinkertaisia, mutta eivät kaikki. Et pysty pelleilemään mun viattoman kustannuksella kusipääkavereidesi kanssa. Pelkään sinua, mutta en niin paljoa, etten voisi sanoa mitä sanon, koska minä olen rehellinen ihminen.

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Minullakin on oma kuva näkyvissä.
        Muista että myös nettisolvauksista on tullut ihan todellisia sakkoja ihan todellisille henkilöille.
        Kehoitan sinua parantamaan käytöstäsi.

Varmaan aktiivisesti solvaavan on kuitenkin vaikeaa hakea sakkokorvauksia tai mitään muutakaan? Tai samatenkaan tissin esittelijöiden, jolleivat haluaisi käräjäsalissa sanoa, että " tota nyt tolleen iltapuhteella, kun oli lapset saatu nukkumaan ja alaikäisiä sellaisia meillä, ajateltiin miehen kanssa, että..." Tai esim. palstalla mahdollisesti ( juttujen perusteella?) bandiittien tai muiden körmyjen jauhaa, että hirveän naisen taholta väärinkohtelun uhri olisivat ( salli nauraa)? Ja sinua buddy-love hävettäisi käytöksesi, jos naamalla joiutuisit esittämään samat väitteet, kuin netissä. Minua taas ei hävettäisi mikään käytöksessäni, eikä ole mitään valheellista siinä, mitä voisin esimerkiksi sinun nimimerkkisi keskustelupalstakäytöksestäsi kokemuksenani tarvittaessa sanoa. Weirdot!

• ... kirjoitti:

Varmaan aktiivisesti solvaavan on kuitenkin vaikeaa hakea sakkokorvauksia tai mitään muutakaan? Tai samatenkaan tissin esittelijöiden, jolleivat haluaisi käräjäsalissa sanoa, että " tota nyt tolleen iltapuhteella, kun oli lapset saatu nukkumaan ja alaikäisiä sellaisia meillä, ajateltiin miehen kanssa, että..." Tai esim. palstalla mahdollisesti ( juttujen perusteella?) bandiittien tai muiden körmyjen jauhaa, että hirveän naisen taholta väärinkohtelun uhri olisivat ( salli nauraa)? Ja sinua buddy-love hävettäisi käytöksesi, jos naamalla joiutuisit esittämään samat väitteet, kuin netissä. Minua taas ei hävettäisi mikään käytöksessäni, eikä ole mitään valheellista siinä, mitä voisin esimerkiksi sinun nimimerkkisi keskustelupalstakäytöksestäsi kokemuksenani tarvittaessa sanoa. Weirdot!

Siis syytät minua aktiiviseksi solvaajaksi.
        Liitän tuon listaan.

• ... kirjoitti:

Ei ollut. Valehtelet. Mutta kun valehtelijoiden kanssa keskustelee, on naurettavaa, että edes esitätte itsenne asiallisina. Oikeasti suuri osa ihmisistä on melko yksinkertaisia, mutta eivät kaikki. Et pysty pelleilemään mun viattoman kustannuksella kusipääkavereidesi kanssa. Pelkään sinua, mutta en niin paljoa, etten voisi sanoa mitä sanon, koska minä olen rehellinen ihminen.

Vielä tarkentaa keitä kavereitani tuolla tarkoitat.

Lisäksi en pidä sinua lainkaan viattomana ja ilmoitan ettei kunnollisilla ja rehellisillä ole koskaan ollut mitään pelättävää minun suunnastani.

• ...

En usko, että pidät yhtään kenestäkään ja jos olet oku vitun imbesilli, joka käyttää lempinimiä joistakin julkisuuden henkilöistä, tyyliin "Tuksu", olet aivan varmasti täysi bönde. Yäk. En minäkään täysin ymmärrä esimerkiksi mainitsemaasi Johanna Tukiaista tai ainakaan hänen julkisuuskuvaansa: nainen on lehtijuttujen perusteella ilmeisesti talousvaikeuksista kärsivä ja oikeasti jotenki tööt ainakin, mikäli on kouluarvosanansakin valehdellut ja kuvitellut, ettei sellainen tulisi julki, mutta hänellä kyllä on aivan sama ihmisarvo, kuin on kaikilla muillakin. Samoin kuin on ihmisarvo mullakin, jota sä idiootti keskustelupalstalla valheilla rääkkäät.

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Siis syytät minua aktiiviseksi solvaajaksi.
        Liitän tuon listaan.

Et varmasti muutoin, kuin vääristelyllä saisi tota väänettyksi sellaiseksi, että sinuun olisi viitattu. Mahtaa mennä taas sinulla ja ystävilläsi aikaa, kun runkkailette vinoon asiallisen keskustelupalstakävijän sanomisia. Luulis olevan parempaakin tekemistä teillä, mutta jos joku on päästään..hmmm.. no hmm, niin mitäs siinä voi... Mielenkiintoista ja toivottavasti ihmiskunnioituksen sisällään pitävää kauniin kesän jatkoa!

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Vielä tarkentaa keitä kavereitani tuolla tarkoitat.

Lisäksi en pidä sinua lainkaan viattomana ja ilmoitan ettei kunnollisilla ja rehellisillä ole koskaan ollut mitään pelättävää minun suunnastani.

Erikoista, jollet pidä viattomana. Eniron keskustelupalstalla tuntemattomien kanssa keskustelemassa käyvä ihminen, ei muuta. Mä en ota, enkä edes voisi ottaa, vastuuta siitä, että miksei kukaan bannaa sinua ta palstaystäviäsi. Varmaan maailman tappiin vainoatte minua: kirjoittaisin vaikka säästä, niin aina tulette vääristelemään kaiken, mitä sanon.

• ... kirjoitti:

Erikoista, jollet pidä viattomana. Eniron keskustelupalstalla tuntemattomien kanssa keskustelemassa käyvä ihminen, ei muuta. Mä en ota, enkä edes voisi ottaa, vastuuta siitä, että miksei kukaan bannaa sinua ta palstaystäviäsi. Varmaan maailman tappiin vainoatte minua: kirjoittaisin vaikka säästä, niin aina tulette vääristelemään kaiken, mitä sanon.

Esimerkin siitä mitä olen sinun mukaasi vääristellyt.

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Esimerkin siitä mitä olen sinun mukaasi vääristellyt.

Mitkä "te"? Yksin sinä omista kirjoituksistasi vastaat ja yksin minä omistani. Kuten jokaikinen keskustelemassa käyvä ja kuten asian kuuluukin olla. Törkeää toi häiriköinti, että käyt ystävinesi minun viattoman kimppuun ja esität asian siten, kuin että minä mukamas olisin "teitä"( niin siis mitä "te" olette?) vastaan ja että muka SINÄ VITUN HÄIRIKKÖ, edustaisit jotakin yleistäkin mielipidettä. Sulla on varmasti muutama valehtelijamulli kaverinasi ( ei kukaan pelköstään yksin toimiva keskustelupalstakirjoittaja voi aiheuttaa sellaista kammottavaa häiriköintiä, kuin minkä kohteeksi minä - edes nimimerkkiä omaamaton- olen tällä keskustelupalstalla joutununut!) , mutta kirjoita idiootti ainoastaan siten, kuin voisit torillakin sanoa. Niin minäkin teen, vaikken omaa edes nimimerkkiä koko saitille!

• ... kirjoitti:

Mitkä "te"? Yksin sinä omista kirjoituksistasi vastaat ja yksin minä omistani. Kuten jokaikinen keskustelemassa käyvä ja kuten asian kuuluukin olla. Törkeää toi häiriköinti, että käyt ystävinesi minun viattoman kimppuun ja esität asian siten, kuin että minä mukamas olisin "teitä"( niin siis mitä "te" olette?) vastaan ja että muka SINÄ VITUN HÄIRIKKÖ, edustaisit jotakin yleistäkin mielipidettä. Sulla on varmasti muutama valehtelijamulli kaverinasi ( ei kukaan pelköstään yksin toimiva keskustelupalstakirjoittaja voi aiheuttaa sellaista kammottavaa häiriköintiä, kuin minkä kohteeksi minä - edes nimimerkkiä omaamaton- olen tällä keskustelupalstalla joutununut!) , mutta kirjoita idiootti ainoastaan siten, kuin voisit torillakin sanoa. Niin minäkin teen, vaikken omaa edes nimimerkkiä koko saitille!

Sinä vastaat myös oman ilmoituksesi mukaan kirjoituksistasi.
        Vakuutatko että teet ne täysissä sielun ja ruumiin voimissa ja ilman hämäystä sekä trollausta.

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Sinä vastaat myös oman ilmoituksesi mukaan kirjoituksistasi.
        Vakuutatko että teet ne täysissä sielun ja ruumiin voimissa ja ilman hämäystä sekä trollausta.

Tarkennatko, että mitä tarkoitat "ilmoituksella"? Minä en ole saitin jäsen, enkä tosiaankaan muutenkaan tapaa ilmoitella "itsestäni" yhtään mitään.

• ...

Pitäisi jonkun lukea, että hullu valehtelija häiriköi asiallísia ketjuja ja pyytelee oman ja yhtä tyhmien häiriköitsijäkavereidensa keskustelun häiriköinnin vuoksi poistattelemaan niitä. Ps. Mistä muuten päättelet mun olevan psykoottinen keskustelupalstakirjoittaja? Osannet perustella, että miksi nimimerkkiä saitille omaamatonta ja sinusta hevon hvetin vertaa kiinnostumatonta ihmistä jatkuvaluontoisesti julkisessa keskustelussa solvaat esimerkiksi siten. Paras tarvittaessa olla todella hyvä perustelu sinulla!

• ...

Nyt on sellainen juttu ettäs!!!!! Tämä on vakava asia olen tuntematon palstakirjoottelija.

• Spaffa

Tämä keskustelu on käyty ties vaikka kuinka moneen otteeseen tällä palstalla. Joka kerta tätä on yhtä huvittavaa lukea :D Tietenkään se ei ole kiva juttu että "Sirpamaikkarilta" joutuu häirikön hyökkäyksen kohteeksi, mutta tämän tuntemattoman muut kirjoitukset ovat vallan mielipuolista luettavaa. Pitkästä aikaa sai nauraa kunnolla :D

• Noona

on kans sirpamaikkarilta puolella. Mielenkiintoista katsoa, kuinka kauan "tuntematon potilas" jaksaa räyhätä.

• ei edes naurata:(

nuo tekstit ole kuule jokun sairaan keksimää........ varmasti tekstin takana yksinäinen mies ressu jolla muuta tekemistä ole kuin esiintyä kolmekymppisenä naisena. Lukkojen taakse kuuluisi

• Spaffa
        ei edes naurata:( kirjoitti:

nuo tekstit ole kuule jokun sairaan keksimää........ varmasti tekstin takana yksinäinen mies ressu jolla muuta tekemistä ole kuin esiintyä kolmekymppisenä naisena. Lukkojen taakse kuuluisi

Ole pelkkää provoilua ja rekattujen härnäämistä koko roska.

• Spaffa kirjoitti:

Me sen tiedämme, mutta rikosoikeudellinen vastuu säilyy tekijällä siitä huolimatta ja solvaukset kohdistuvat tunnistettaviin henkilöihin.

• sirpamaikkarilta

Ei kannata minun puolesta pahoitella. Arvaa huvikses kuka tämä häirikkö on. Vihje: se ei ole rekkautunu ja kirjottaa hysteerisesti yhtä ja samaa. Päivästä ja vuodesta toiseen. Pitkäjänteisyydestä se ois oikeestaan peukun paikka.

• Noona
        Spaffa kirjoitti:

muuten siltä sanoo kohta verisuoni päässä poks. Ja onhan tuo törkeää käytöstä kaikkia akateemisia ajatellen.

• ei edes naurata:(
        Spaffa kirjoitti:

ei tollainen provoilu/härnääminen tervettä ole. Pitää olla aika sekasin päästä, kun tollaisia tekstejä väsää. Lukkojen taakse vaan.

• sirpamaikkarilta
        Spaffa kirjoitti:

Luuletko oikeesti kenenkään edes ärsyyntyvän näistä provoiluista? Eihän näitä sepustuksia oikeesti jaksa edes lukea.

• :(

Ei kannata minun puolesta pahoitella. Arvaa huvikses kuka tämä häirikkö on. Vihje: se ei ole rekkautunu ja kirjottaa hysteerisesti yhtä ja samaa. Päivästä ja vuodesta toiseen. Pitkäjänteisyydestä se ois oikeestaan peukun paikka.

varmasti alapeukun. Säälittävää, jos joku provoo monta vuotta samaa. Sairas täytyy olla.

• ...

Sirpamaikkarilta ei ole joutunut häirikön hyökkäyksen kohteeksi, vaan hän on häirikkö.

Luuletko oikeesti kenenkään edes ärsyyntyvän näistä provoiluista? Eihän näitä sepustuksia oikeesti jaksa edes lukea.

Juridisen puolen hoitamiseksi ilmoitan että koen hyökkäykset kuvallista persoonaani vastaan tahallisiksi ja pahantahtoisiksi. Ilmoitan myös että mikäli tilanne ei korjaudu aion turvautua lain ja oikeuden minulle suomiin keinoihin estää herjauksien ja valheellisten syytösten jatkumisen.

( ja nyt sen olisi viisasta olla hiljaa)

• Noona
        ei edes naurata:( kirjoitti:

ei tollainen provoilu/härnääminen tervettä ole. Pitää olla aika sekasin päästä, kun tollaisia tekstejä väsää. Lukkojen taakse vaan.

väittää sen olevan Kukkomies. Vielä sairaampaa..

... kirjoitti:

Sirpamaikkarilta ei ole joutunut häirikön hyökkäyksen kohteeksi, vaan hän on häirikkö.

kuka tahansa sehäirikkö, niin ei tommonen häiriköinti ja provoaminen tervettä ole, ainakaan jos kerta jatkuu vuosi tolkulla.

• sitä mieltä mä
        :( kirjoitti:

kuka tahansa sehäirikkö, niin ei tommonen häiriköinti ja provoaminen tervettä ole, ainakaan jos kerta jatkuu vuosi tolkulla.

että kyllähän tollaset tekstit jossain vaiheessa saadaan selville mistä ne oikein tulee.

• ...
        Noona kirjoitti:

on kans sirpamaikkarilta puolella. Mielenkiintoista katsoa, kuinka kauan "tuntematon potilas" jaksaa räyhätä.

Ihan varmasti onkin, kun hullu tyyliin ensimmäisessä keskustelussa kanssani jo omasit asenteita minua kohtaan. Mitään älyä ei kyllä edusta tuo, että jotkut keskustelusaitin keskenään tuntevat vainoavat minua. Olen ihan vilpittömän pahoillani, mutta minä en ole kiinnostunut tuntemattomista ja itsensä keskustelupalstalla sairaanhoitajiksi ilmoittavista nimimerkeistä, esimerkiksi. En ole hoitoalan ihminen itse, enkä kiinnostunut sellaisista. Minua häiritsee joku sekopää: hullu ystävineena haluaa ilmeisestikin joko rahaa(?) tai jotakin muuta hyötyä minusta. Itse en halua kenestäkään mitään ja kiitoksia eläisin oikein mielelläni ILMAN tuntemattomien sairasta uteliaisuutta henkilöäni kohtaan, vaikka käynkin internetin julkisella keskustelupalstalla! Minulla ei sitäpaitsi edes ole rahaa, että jos sitä joku runkku kimpussani valheita ruippiva kuraperse olisi vailla(?!): tavallisen asiansa hoitaneen perheen kakara olen, ilman erityistä materiaa tyytyväinen ja tyytyväinen ylipäätään, jos läheiseni voivat hyvin. Jos minä jotakin häpeän, niin sitä, etten ole kuunnellut läheisiäni ja ystäviäni, kun nämä ovat yrittäneet minulle sanoa, että miten elämässä voisin paremmin. H*vetti taunon touhua multa(!), esimerkiksi keskustella keskustelupalstalla tuntemattomien, mulle vastineissaan pelkästään valehtevien idioottien kanssa.

• sirpamaikkarilta

varmasti alapeukun. Säälittävää, jos joku provoo monta vuotta samaa. Sairas täytyy olla.

Äläs ny. Täytyyhän joka paikassa aina se ylivoimaisesti viisain olla. Muuten oot kyllä oikeessa. Pitäs jättää vaan kaikkien vastailematta sen juttuihin niin kaipa se siitä sitten joskus lopettas.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Juridisen puolen hoitamiseksi ilmoitan että koen hyökkäykset kuvallista persoonaani vastaan tahallisiksi ja pahantahtoisiksi. Ilmoitan myös että mikäli tilanne ei korjaudu aion turvautua lain ja oikeuden minulle suomiin keinoihin estää herjauksien ja valheellisten syytösten jatkumisen.

Mä meinasin alkaa ottaa galluppeina nämä kysymykset ja syytökset. Ovatpahan ainakin erilaisia. =)

• hhmmmm?????
        Noona kirjoitti:

väittää sen olevan Kukkomies. Vielä sairaampaa..

se olla mistäs tota tietää kuka se on ellei selvitä. Pitäisköhän selvittää? ip:N perusteellahan se selviää, eikös?

Äläs ny. Täytyyhän joka paikassa aina se ylivoimaisesti viisain olla. Muuten oot kyllä oikeessa. Pitäs jättää vaan kaikkien vastailematta sen juttuihin niin kaipa se siitä sitten joskus lopettas.

kun noita tekstejä luin, niin tuntuu aika hurjalta, että joku ihan keksimällä keksis tollasia juttuja. tiedä näistä sitten

Mä meinasin alkaa ottaa galluppeina nämä kysymykset ja syytökset. Ovatpahan ainakin erilaisia. =)

Huomasin. Tyyli on tilanteeseen sopiva.

Hämmästyttävää että se jatkaa edelleen, vaikka juridisten toimien uhka on päällä.
        Pidän henkilöä uhkarohkeana ja piittaamattomana seurauksista.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Huomasin. Tyyli on tilanteeseen sopiva.

Hämmästyttävää että se jatkaa edelleen, vaikka juridisten toimien uhka on päällä.
        Pidän henkilöä uhkarohkeana ja piittaamattomana seurauksista.

Taikka sitten se todellisuusnappula ei ole päällä.

Mä tästä intokireenä venaan mun seuraavia galluppikyselyjä!

• sirpamaikkarilta

kun noita tekstejä luin, niin tuntuu aika hurjalta, että joku ihan keksimällä keksis tollasia juttuja. tiedä näistä sitten

Menee vuosi vuodelta pahempaan suuntaan.

Taikka sitten se todellisuusnappula ei ole päällä.

Mä tästä intokireenä venaan mun seuraavia galluppikyselyjä!

Seuraavia herjauksia ja syytöksiä suuntaani ja liitän ne sitten todistelistaani.

• Noona
        ... kirjoitti:

Ihan varmasti onkin, kun hullu tyyliin ensimmäisessä keskustelussa kanssani jo omasit asenteita minua kohtaan. Mitään älyä ei kyllä edusta tuo, että jotkut keskustelusaitin keskenään tuntevat vainoavat minua. Olen ihan vilpittömän pahoillani, mutta minä en ole kiinnostunut tuntemattomista ja itsensä keskustelupalstalla sairaanhoitajiksi ilmoittavista nimimerkeistä, esimerkiksi. En ole hoitoalan ihminen itse, enkä kiinnostunut sellaisista. Minua häiritsee joku sekopää: hullu ystävineena haluaa ilmeisestikin joko rahaa(?) tai jotakin muuta hyötyä minusta. Itse en halua kenestäkään mitään ja kiitoksia eläisin oikein mielelläni ILMAN tuntemattomien sairasta uteliaisuutta henkilöäni kohtaan, vaikka käynkin internetin julkisella keskustelupalstalla! Minulla ei sitäpaitsi edes ole rahaa, että jos sitä joku runkku kimpussani valheita ruippiva kuraperse olisi vailla(?!): tavallisen asiansa hoitaneen perheen kakara olen, ilman erityistä materiaa tyytyväinen ja tyytyväinen ylipäätään, jos läheiseni voivat hyvin. Jos minä jotakin häpeän, niin sitä, etten ole kuunnellut läheisiäni ja ystäviäni, kun nämä ovat yrittäneet minulle sanoa, että miten elämässä voisin paremmin. H*vetti taunon touhua multa(!), esimerkiksi keskustella keskustelupalstalla tuntemattomien, mulle vastineissaan pelkästään valehtevien idioottien kanssa.

Huuhaa-palstalle, voisit olla siellä ku kotonas.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Seuraavia herjauksia ja syytöksiä suuntaani ja liitän ne sitten todistelistaani.

Siellähän oli se poliisille ilmottamisnappulakin.

Pässi tuli! Se vie voiton tuntemattoman gallupeista!  

Sano terveisiä, niin se saa ihmetellä että keneltä.

• LättyLätisevä
        ... kirjoitti:

Ole se suurin häirikkö! Suu kiinni soppaluu!

• ...
        LättyLätisevä kirjoitti:

Ole se suurin häirikkö! Suu kiinni soppaluu!

Väärin. Itse olette mullit pilanneet ketjuni. Olen asiassa viaton ja YLLÄPITO HEI!!!

• ...

Oletko sä se mulli, joka utelee asioita ilman keskusteluintressiä? Noh? Gallupit sinulla mielessä, joten taitaa olla siten...

• ...
        Noona kirjoitti:

Huuhaa-palstalle, voisit olla siellä ku kotonas.

Ei tartte: mä en ole mikään sekopää rekisteröidyllä nimimerkillä solvauksilla keskustelupalstalla heiluva, joka väittää solvauksia nimimerkittömälle keskusteluissa tai kuvittelee oikeastaan yhtään mitään.

• ... kirjoitti:

Oletko sä se mulli, joka utelee asioita ilman keskusteluintressiä? Noh? Gallupit sinulla mielessä, joten taitaa olla siten...

Herjaat häntä mulliksi.

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Herjaat häntä mulliksi.

Kyseinen on hyväksynyt sinun tyyppistesi härikkökavereidensa kanssa minun teistä ketään tuntemattoman keskustelupalstakirjoittajan puhuttelemisen esimerkiksi nimellä Eewari, vaikken ole kyseisen niminen, eikä kyseinen nimi liity minuun, kompannut ja buustannut taukoamatta kaikkea häirintää minua keskustelupalstalla pelkästään keskustelemassa käyvää kohtaan ( en ikinä ole nähnyt nimimerkki sirpamaikkarilta yhtäkään kommenttia, jossa sanoisi esimerkiksi, että hei älkääs nyt sekoilko tai yhtäkään sellaista kommenttia, jossa hän ylipäätäänkään käyttäytyisi siten, kuten hänen kuuluisi mua häntä tyystin tuntematonta kohtaan keskustelupalstan keskusteluissa käyttäytyä...) ja muutenkiun tässäkin keskustelussa pelkästään häirinnyt, kuten sinäkin.

Suoraan sanottuna en tiedä, että mitä te musta haluatte, mutta tollasten kanssa en keskustelussa haluaisi tekemisiin joutua.

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Missäs perkeleessä sulla muka on kuva? Klikkasin sun nimimerkkikenttää ( vaikken tiedä, että pitäiskö edes sitä tehdä) ja siinä ei kyllä näy yhtään mitään. Missä olet kuvallinen persoona: et ainakaan keskustelupalstalla ja tällä keskustelupalstalla sinä häiritset asiattomuuksilla minua aktiivisesti! Ja jos sulla olisi kuvakin, ei sinulla ole juridista statusta ennen, kuin käytät koko täyttä nimeä. Muuten ei voi tulkita sinun välttämättä olevan henkilö tai mitään mitä väität.

• ... kirjoitti:

Missäs perkeleessä sulla muka on kuva? Klikkasin sun nimimerkkikenttää ( vaikken tiedä, että pitäiskö edes sitä tehdä) ja siinä ei kyllä näy yhtään mitään. Missä olet kuvallinen persoona: et ainakaan keskustelupalstalla ja tällä keskustelupalstalla sinä häiritset asiattomuuksilla minua aktiivisesti! Ja jos sulla olisi kuvakin, ei sinulla ole juridista statusta ennen, kuin käytät koko täyttä nimeä. Muuten ei voi tulkita sinun välttämättä olevan henkilö tai mitään mitä väität.

Kuva, mutta se pitää löytää (mikä ei tosiaankaan ole tuottanut ihmisille suurempia vaikeuksia).

Juridinen status ei vaadi "koko täyttä nimeä", vaan tunnistettavuus riittää (vrt. Tuksu).

Lisäksi väitän ja olen todennut että sinä häiritset asiattomuuksilla kaikkia ja minusta näyttää siltä että harrastat myös stalkkerointia.

• LättyLätisevä
        ... kirjoitti:

Väärin. Itse olette mullit pilanneet ketjuni. Olen asiassa viaton ja YLLÄPITO HEI!!!

...

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Kuva, mutta se pitää löytää (mikä ei tosiaankaan ole tuottanut ihmisille suurempia vaikeuksia).

Juridinen status ei vaadi "koko täyttä nimeä", vaan tunnistettavuus riittää (vrt. Tuksu).

Lisäksi väitän ja olen todennut että sinä häiritset asiattomuuksilla kaikkia ja minusta näyttää siltä että harrastat myös stalkkerointia.

Aika paha solvaus, pelleilijä. Kunnianloukkausta suorasti muhun nimimerkittömään kohdistuvana väitteenä. Missä "siellä" sulla muuten "on kuva", missä "siellä", mitä tarkoittaa "siellä"? Sinua solvataan julkisella keskustelupalstalla edes mahdollisuutena korkeintaan sitten, kun sulla on oma naamasi näytillä ja nimesi kaikille keskustelemassa käyville yhtäläisesti tiedossa sillä samaisella julkisella keskustelupalstalla, missä molotat sinua häiriköitävän ja Miehen Logiikka- keskustelupalstalla ei sinulla sellaista statusta ainakaan ole, mutta kuitenkin esiinnyt rekisteröityneen statuksella ja solvaat esimerkiksi minua nimimerkkiä omaamatonta keskustelupalstalla keskustelemassa käyvää. Sangen noloa, etten sanoisi. Hävettäisi toimia noin. En moraaliltani pystyisi tohon, pakko sanoa.

• Tunnettu keskustelij

se vaa jaksaa mölytä. On tainnu unohtua korkeasaaren portti auki kun eewari on taas päässyt häiriköimään.

• oli miten oli

tässä ketjussa ei taida olla kaikki kohdallaan. Joku todellakin kiusaa ja härnää nyt jotakuta, mutta kuka ja ketä................ toivottavasti tulee samalla mitalla vielä härnääjälle takasin.

• Onko jo parempi fiilis?

hän huomionkipeä on...

• BOI:::..!!!!11%#++!1
        ******************* kirjoitti:

hän huomionkipeä on...

.

vois jo tulla kaapista

Ei se vitsi enää venyttämällä parane

.

• ******************* kirjoitti:

hän huomionkipeä on...

tämmösen keskustelun motiivi on?

• rose18

että se loppuu..
      eihän se ole kivaa.
      en kyllä jaksanut kaikkia lukea ja on niin vaikee pysyä perässä.
      voin sanoa että helposti ihmiset on erimieltä, toivon että jaksat sen.

• mahdat olla? Minua on kiusatta palstalla jo puolitoista vuotta, eli niin pitkään, kuin olen täällä ollut. Ei se minua haittaa.

• ...

Jaa. Mua taas haittaa ja häiritsee se, että mua ahdistellaan keskustelupalstalla.

• pieni ehdotus

nyt jokainen pidä itsestään huolen ettei täällä ketään kiusata. Todella inhottavaa lukea kuinka toinen pyytää teitä lopettamaan ja eikun vaan lisää nälvitään. HÄPEÄISITTE! Aloittakaa vaikka ihan uusi ketju jostain muusta aiheesta.

• ...

Mitä "teitä"? Ei ole mun vika, jos en saa asialliseen keskustelunaloitukseeni normaaleja vastauksia. Minä en operoi yhtään mitään, vaan tappelem äärirajoilla ja peloissani kirjoittajien kanssa, joilla ei ole moraalia.

• pieni ehdotus
        ... kirjoitti:

Mitä "teitä"? Ei ole mun vika, jos en saa asialliseen keskustelunaloitukseeni normaaleja vastauksia. Minä en operoi yhtään mitään, vaan tappelem äärirajoilla ja peloissani kirjoittajien kanssa, joilla ei ole moraalia.

ole sun vika ei... mutta älä tappele. Ei kannata. Kyllä ne kompastuu omaan moraalittomuuteen jossain vaiheessa. Jos niin moraalittomia ovat.

• kolkatan olka
        ... kirjoitti:

Viitsitkö linkittää edes yhden asiakeskustelun, jossa et ole joutunut napit vastakkain jonkun muun kirjoittajan kanssa? Etkö? Eikö sellaisia olekkaan?

• Marie-Cecile
        ... kirjoitti:

tämä edellinen kirjoittaja puolusti sinua ja sinun oikeuksia. Olet niin vereslihalla jo että oikeasti sulje tietokone ja mene haukkaamaan raitista ilmaa ja tee jotain kivaa, koska jos joku puolustaa sinua ei sinun ensi reaktio voi olla hyökätä hänen kimppuun. Unohda palsta ja nauti elämästäsi. Ei itsekidutus ja tarkoitushakuisesti riidanhaastaminen (oli se alitajuista tai harkittua) ole sen arvoista.

Palstalaiset, (ja siis tämän luen teksteistä enkä tiedä mitä he oikeasti ajattelevat, koska sitä en tiedä mitä he oikeasti ajattelevat) ovat yhtäaikaa kyllästyneitä sinun käytökseen, huolissaan voinnistasi ja ärtyneitä sinun jatkuvaan provoamiseen tai ihan aiheettomaan asiattomaan solvaamiseen (joka tuntuu sinusta oikealta, koska et huomaa itse kuinka loukkaava olet. Paljon pahempi kuin nämä sinun kutsumat palstakiusaajat kommenteiltasi ja meillä on muuten paljon pidempi pinna kuin sinulla), koska emme aina ihan ymmärrä kuinka voit löytää jotain herjattavaa tai toisaalta itseesi kohdistuvaa testeistä, jotka eivät edes liity sinuun.

Kukaan meistä ei enää tiedä onko sinulla uskomattoman pahaolo ja et uskalla huutaa kipua ääneen ulos etkä pyytää apua (kun selkeästi pelkäät myös leimaantuvasi hulluksi, mitä muuten mielenterveysongelmaiset eivät ole yleensä, vaan herkkiä ihmisiä. vain sellaiset ihmiset ovat hulluja joita ei voi parantaa tai joiden oirehdintaa ei voi lieventää) vaan kohdistat sen meihin "kasvottomiin" tunnistettaviin mutta irl tuntemattomiin ihmisiin vai oletko oikeasti vain trolli ja saat jotain sairasta tyydytystä tällä kaikella. Me emme tiedä. Joten jos olet oikea ihminen joka on niin henkisestä kivusta arkana että näet salaliittoja ja kiusaamista joka paikassa, olet todennäköisesti vain kokenut sinulle liikaa elämässä, joten tee oikeasti itsellesi hyvä teko ja pyydä jutteluapua, itke, raivoa, rakasta- älä anna itsesi olla pidempää tässä limbossa, jossa rämmit vain pahassa olossa.

• oouuoouuoouu
        ... kirjoitti:

Se on nähty...nähty...nähty....

• ...
        Marie-Cecile kirjoitti:

tämä edellinen kirjoittaja puolusti sinua ja sinun oikeuksia. Olet niin vereslihalla jo että oikeasti sulje tietokone ja mene haukkaamaan raitista ilmaa ja tee jotain kivaa, koska jos joku puolustaa sinua ei sinun ensi reaktio voi olla hyökätä hänen kimppuun. Unohda palsta ja nauti elämästäsi. Ei itsekidutus ja tarkoitushakuisesti riidanhaastaminen (oli se alitajuista tai harkittua) ole sen arvoista.

Palstalaiset, (ja siis tämän luen teksteistä enkä tiedä mitä he oikeasti ajattelevat, koska sitä en tiedä mitä he oikeasti ajattelevat) ovat yhtäaikaa kyllästyneitä sinun käytökseen, huolissaan voinnistasi ja ärtyneitä sinun jatkuvaan provoamiseen tai ihan aiheettomaan asiattomaan solvaamiseen (joka tuntuu sinusta oikealta, koska et huomaa itse kuinka loukkaava olet. Paljon pahempi kuin nämä sinun kutsumat palstakiusaajat kommenteiltasi ja meillä on muuten paljon pidempi pinna kuin sinulla), koska emme aina ihan ymmärrä kuinka voit löytää jotain herjattavaa tai toisaalta itseesi kohdistuvaa testeistä, jotka eivät edes liity sinuun.

Kukaan meistä ei enää tiedä onko sinulla uskomattoman pahaolo ja et uskalla huutaa kipua ääneen ulos etkä pyytää apua (kun selkeästi pelkäät myös leimaantuvasi hulluksi, mitä muuten mielenterveysongelmaiset eivät ole yleensä, vaan herkkiä ihmisiä. vain sellaiset ihmiset ovat hulluja joita ei voi parantaa tai joiden oirehdintaa ei voi lieventää) vaan kohdistat sen meihin "kasvottomiin" tunnistettaviin mutta irl tuntemattomiin ihmisiin vai oletko oikeasti vain trolli ja saat jotain sairasta tyydytystä tällä kaikella. Me emme tiedä. Joten jos olet oikea ihminen joka on niin henkisestä kivusta arkana että näet salaliittoja ja kiusaamista joka paikassa, olet todennäköisesti vain kokenut sinulle liikaa elämässä, joten tee oikeasti itsellesi hyvä teko ja pyydä jutteluapua, itke, raivoa, rakasta- älä anna itsesi olla pidempää tässä limbossa, jossa rämmit vain pahassa olossa.

Haista p*ska. Jokainen, jolla on aivot näkee, että mä olen asiallinen keskustelija, jota vain ei kohdella asiallisesti. Sinulle runkku en ole velkaa yhtään mitään, enkä kenellekään muullekaan, enkä myöskään henkilönä kiinnostunut kenestäkään saittikirjoittajasta. Amikset PillowBookinne ja muut keskusteluvammaset ( verbaliikkavajakit?) kenties häiritsevät palstaa sekopäisellä uteliaisuudellaan kirjoittajiin, mutta en minä ja törkeää, jos edes sivulauseessa yrität väittää sellaista, kuten teet.

Ps. Melkonen henkilöinti sulta typerys, huh huh(!): tolla tasollako teidän muhun viattomaan kohdistuva KYTTÄYS ja vääristely on? Asiallinen aloitus mulla JA TOTA PASKAA SAAN VASTINEEKSI!

• ... kirjoitti:

Haista p*ska. Jokainen, jolla on aivot näkee, että mä olen asiallinen keskustelija, jota vain ei kohdella asiallisesti. Sinulle runkku en ole velkaa yhtään mitään, enkä kenellekään muullekaan, enkä myöskään henkilönä kiinnostunut kenestäkään saittikirjoittajasta. Amikset PillowBookinne ja muut keskusteluvammaset ( verbaliikkavajakit?) kenties häiritsevät palstaa sekopäisellä uteliaisuudellaan kirjoittajiin, mutta en minä ja törkeää, jos edes sivulauseessa yrität väittää sellaista, kuten teet.

Ps. Melkonen henkilöinti sulta typerys, huh huh(!): tolla tasollako teidän muhun viattomaan kohdistuva KYTTÄYS ja vääristely on? Asiallinen aloitus mulla JA TOTA PASKAA SAAN VASTINEEKSI!

Mutta tästä tyylistä tulee jotenkin mieleen Vicky Pollard.

• Vinkujaani
        buddy-love kirjoitti:

Ikäänkuin vastaavuuksia mielestäni havaittavissa.
        http://www.youtube.com/watch?v=uLd3-cfLlvU

Kuvittelin AINA että olet JUURI tuon näköinen!! :D

Tollasta oon AINAAAAAAAA halunnut :)

• Vinkujaani
        Vinkujaani kirjoitti:

Kuvittelin AINA että olet JUURI tuon näköinen!! :D

Tollasta oon AINAAAAAAAA halunnut :)

pidän toffeesta, raiallisista lakuista ja vademahedelmäkarkeista (HUOM! pitää olla aidon makuisia)

Ei sun oo pakko pitää pinkkiä päällä, mut pidän Pinkistä myöskin :)

• Vinkujaani kirjoitti:

pidän toffeesta, raiallisista lakuista ja vademahedelmäkarkeista (HUOM! pitää olla aidon makuisia)

Ei sun oo pakko pitää pinkkiä päällä, mut pidän Pinkistä myöskin :)

Mistä sä arvasit että mulla on pinkki paita just nytkin päällä. Siis oikeesti on.

• Vinkujaani :)

• Vinkujaani
        buddy-love kirjoitti:

Mistä sä arvasit että mulla on pinkki paita just nytkin päällä. Siis oikeesti on.

:DDD JIPPII !!!

Nyt haluan katsella LISÄÄÄ !!! :D

No ei auttanu plaah. Tein kuitenkin uuden linkin jonnekin :DDD

• ... kirjoitti:

ei haistattele paskaa ja nimittele kirjoittajia :)

• ...
        timanttia kirjoitti:

ei haistattele paskaa ja nimittele kirjoittajia :)

Eh? Ennen kaikkea eivät varmastikaan yleistele nimimerkittömien sanomisia. Lähdenkö laskemaan, että monta siten käyttytynyttä Miehen Logiikka- palstalla keskustelevaa on?

• ... kirjoitti:

Eh? Ennen kaikkea eivät varmastikaan yleistele nimimerkittömien sanomisia. Lähdenkö laskemaan, että monta siten käyttytynyttä Miehen Logiikka- palstalla keskustelevaa on?

jos haluat, mutta älä erhdy itsesi suhteen luulemaan että puhuisit jotenkin asialliseen sävyyn ihmisille. Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan, siksi sinun on turha odottaa asiallista käyttäytymistä kovinkaan monelta palstalaiselta. Nimeä muutama kirjoittaja jota et ole nimitellyt.

• ...
        kolkatan olka kirjoitti:

Viitsitkö linkittää edes yhden asiakeskustelun, jossa et ole joutunut napit vastakkain jonkun muun kirjoittajan kanssa? Etkö? Eikö sellaisia olekkaan?

No saattaahan niitä muutama ketju olla, missä minua ei olisi tultu häiriköimään: en kaivannut aloitukseeni tämäntyyppistä keskustelua, kuin näkyy, vaan asiallista sellaista. Ihan nyt vaan kiinnostaa, että miksi minä nimimerkkiä omaamaton olen häirinnän kohde keskustelupalstalla. En tunne ketään, enkä pidä tuntemattomista, jotka AINA(!) takertuvat ihan muuhun, kuin mitä kirjoitan ja tahallaan ymmärtävät kirjoittamani väärin. En tosiaankaan ole tottunut sellaisten kanssa toimimaan. Minusta se ei ole kiinni, että pysyykö keskustelu yleisluontoisesti asiallisena ja asiapitoisena, enkä ole kiinnostunut saittikirjoittajien henkilöistä millään tasolla.

• ...
        pieni ehdotus kirjoitti:

ole sun vika ei... mutta älä tappele. Ei kannata. Kyllä ne kompastuu omaan moraalittomuuteen jossain vaiheessa. Jos niin moraalittomia ovat.

No minä tarkoitin "tappelemista" vertauskuvan ja verbaliikan tasolla: minusta on vastenmielistä, että vaikka miten päin olisin, ymmärtävät kirjoittajat tahallaan väärin kirjoittamaani. Ja näyttää, että sen verran himmeää sakkia näillä palstoilla on, että ihan hirvittää edes ottaa keskusteluihin osaa. Pitäisi varmasti kyllä vähentää tällaiselle palstalle kirjoittamista, koska mitään muutahan kuin pahan mielen en tältä saa. Minulla ei ainakaan ole mitään tuttuja tällä palstalla ja siksi kummastelin omituista teitittelyäsi, joskin saatoin ymmärtää viestisi väärinkin.

• ...
        timanttia kirjoitti:

jos haluat, mutta älä erhdy itsesi suhteen luulemaan että puhuisit jotenkin asialliseen sävyyn ihmisille. Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan, siksi sinun on turha odottaa asiallista käyttäytymistä kovinkaan monelta palstalaiselta. Nimeä muutama kirjoittaja jota et ole nimitellyt.

En ikinä kykenisi solvaamaan ketään ihmistä siten, kuin tämä minulle tuntematon nimimerkki Marie-Cecile solvasi minua tässä ketjussa. Ei se välttämättä ole yhtään sen kauniimpaa käytöstä, vaan jopa paljon pahempaa kuin haistattaa paskan jauhajalle paskat, että jos joku on näennäisen asiallinen, mutta siinä sivussa vaan by the way(!) vihjailee tuntemattomalle kirjoittajalle, että tämä olisi tyylin umpihullu tai salaliittoja ympärillään ( voi vittu miten sikamaista!) näkevä, kun kuitenkin solvaamansa kirjoittaja, eli minä olin ainoastaan kertonut keskustelunaloituksessa toivovani, että minuun kohdistuva yököttävä keskustelupalsta- ahdistelu loppuu! Jamikä tollanen antamaan mulle ohjeita vapaa-ajan viettoni suhteen tossa asiayhteydessä?!

Ja sinä mikä lie timanttia et ole yhtään sen asiallisempi. Vittu minulle et tule väittämään, että solvaisin "kaikkia" ja muutenkin voisitte kummallisine palstaystävinesi jo päästä pakkomielteestäne leimata minua tyhmäksi tai hulluksi. En tajua tollasta käytöstä tuntemattomilta!

Älykkäälle ihmiselle ette tule honottamaan mitä sattuu.

Nytkin muut kirjoittajat ovat häirinneet ketjuni pilalle. Kiitoksia vaan taas, en tykkää!

• ...
        oouuoouuoouu kirjoitti:

Se on nähty...nähty...nähty....

No pääasia, ettette tule puhumaan eikoistanne minulle! Vastenmielistä ja vittumaista käytöstä, että aina mun kimpussani heilutaan tollasilla: mikä vitun eikka?

• Trollitarkastus
        ... kirjoitti:

En ikinä kykenisi solvaamaan ketään ihmistä siten, kuin tämä minulle tuntematon nimimerkki Marie-Cecile solvasi minua tässä ketjussa. Ei se välttämättä ole yhtään sen kauniimpaa käytöstä, vaan jopa paljon pahempaa kuin haistattaa paskan jauhajalle paskat, että jos joku on näennäisen asiallinen, mutta siinä sivussa vaan by the way(!) vihjailee tuntemattomalle kirjoittajalle, että tämä olisi tyylin umpihullu tai salaliittoja ympärillään ( voi vittu miten sikamaista!) näkevä, kun kuitenkin solvaamansa kirjoittaja, eli minä olin ainoastaan kertonut keskustelunaloituksessa toivovani, että minuun kohdistuva yököttävä keskustelupalsta- ahdistelu loppuu! Jamikä tollanen antamaan mulle ohjeita vapaa-ajan viettoni suhteen tossa asiayhteydessä?!

Ja sinä mikä lie timanttia et ole yhtään sen asiallisempi. Vittu minulle et tule väittämään, että solvaisin "kaikkia" ja muutenkin voisitte kummallisine palstaystävinesi jo päästä pakkomielteestäne leimata minua tyhmäksi tai hulluksi. En tajua tollasta käytöstä tuntemattomilta!

Nytkin muut kirjoittajat ovat häirinneet ketjuni pilalle. Kiitoksia vaan taas, en tykkää!

...

• Marie-Cecile
        ... kirjoitti:

Pieni ehdotus-kirjoitti

"Eiköhän nyt jokainen pidä itsestään huolen ettei täällä ketään kiusata. Todella inhottavaa lukea kuinka toinen pyytää teitä lopettamaan ja eikun vaan lisää nälvitään. HÄPEÄISITTE! Aloittakaa vaikka ihan uusi ketju jostain muusta aiheesta. "

Ilmaisin sinulle että vastauksesi hänelle oli jopa epäasiallinen vaikka hän puolusti sinua. Koska luit sen hyökkäyksenä sinua kohtaan.

"nyt jokainen pidä itsestään huolen ettei täällä ketään kiusata."

Tarkoittaa, että tämä kirjoittaja haluaa jokaisen hieman miettivän mitä kirjoittaa toisilleen ja kitkevän kiusaamisen palstalta, alkaen itsestään. Eli ettei kukaan syyllisty itse kiusaamiseen.

"Todella inhottavaa lukea kuinka toinen pyytää teitä lopettamaan ja eikun vaan lisää nälvitään. HÄPEÄISITTE!"

Tämä ei ole teitittely sinua kohtaan, tämä on monikko te, tarkoitettu että kaikki muut, jotka osallistuvat kiusaamiseen lopettaisivat sen. Ja että häpeisimme kaikki hieman omaa käytöstämme.

"Aloittakaa vaikka ihan uusi ketju jostain muusta aiheesta. "

Ja tämä on ohjeistusta mitä voisi vaikka tehdä tähän ketjuun kirjoittamisen sijaan.

• ...
        Marie-Cecile kirjoitti:

Pieni ehdotus-kirjoitti

"Eiköhän nyt jokainen pidä itsestään huolen ettei täällä ketään kiusata. Todella inhottavaa lukea kuinka toinen pyytää teitä lopettamaan ja eikun vaan lisää nälvitään. HÄPEÄISITTE! Aloittakaa vaikka ihan uusi ketju jostain muusta aiheesta. "

Ilmaisin sinulle että vastauksesi hänelle oli jopa epäasiallinen vaikka hän puolusti sinua. Koska luit sen hyökkäyksenä sinua kohtaan.

"nyt jokainen pidä itsestään huolen ettei täällä ketään kiusata."

Tarkoittaa, että tämä kirjoittaja haluaa jokaisen hieman miettivän mitä kirjoittaa toisilleen ja kitkevän kiusaamisen palstalta, alkaen itsestään. Eli ettei kukaan syyllisty itse kiusaamiseen.

"Todella inhottavaa lukea kuinka toinen pyytää teitä lopettamaan ja eikun vaan lisää nälvitään. HÄPEÄISITTE!"

Tämä ei ole teitittely sinua kohtaan, tämä on monikko te, tarkoitettu että kaikki muut, jotka osallistuvat kiusaamiseen lopettaisivat sen. Ja että häpeisimme kaikki hieman omaa käytöstämme.

"Aloittakaa vaikka ihan uusi ketju jostain muusta aiheesta. "

Ja tämä on ohjeistusta mitä voisi vaikka tehdä tähän ketjuun kirjoittamisen sijaan.

No jaa, mutta minun silmieni mukaan mainitsemasi kirjoittaja kohdisti viestinsä kylläkin aloitukseeni ja siinä ei ollut käsitelty, kuin minun nimimerkkiä saitille omaamattoman yksilön pyyntöä lopettaa iljettävä keskustelupalstahäiriköinti, jota olen kokenut tällä Miehen Logiikka- keskustelupalstalla kauan. Minua myös puhutellaan usein vittumaisesti tällä keskustelupalstalla siten, että ikäänkuin muka olisin osa jotakin palstasakkia (voi vittu sekin, miten törkeää!) ja EN OLE. Kaikki mitä MINÄ kirjoitan on ihan omaa yksilömielipidettäni ja minä olen viimeisiä, jotka olisivat millään tasolla kiinnostuneita joistakin netin keskustelusaitin nimimerkeistä millään muotoa henkilötasolla, joten mikäli tarkoituksesi on väittää jotakin sellaista(?) , hiihdä kuuseen siitä. Ja mä en ole vastuussa siitä, että jos joitakuita muita häritään saitilla: mä en tunne S24:a paskan vertaa, en elämässäni ole harrastanut esim. mitään nettideittailua tms. ja se mitä mä haluan, on että keskustelupalstalla eivät mulle tuntemattomat rekisteröityjen nimimerkkien omaamattomat häiritsi keskustelua, tai muutakaan.

Turha yhdenkään tulla molottamaan keskustelupalstalle olevansa ahdisteltu, jos toimii siten kuin mua kohtaan on tällä keskustelupalstalla toimittu, eli käy nimimerkittömän keskustelupalstakeskustelijan kimppuun häiritsemään keskustelemistani siten, etten voi keskustella suurinpiirtein kenenkään kanssa!
        Ja helvetin sikamaista keksiä mulle puhuttelunimikkeitä päästä ja jauhaa sitä paskaa JULKISUUDESSA, yök!!

Että hyvää päivänjatkoa vaan.

• ... kirjoitti:

missä kohtaa minä väitin että solvaisit kaikkia? En missään. Pyysin sinua luettelemaan ihmisiä joita ET ole solvannut. Toiseksi, mä en ole niin kujalla että väittäisin olevani asiallinen keskustelija.

• -puska-

Feikki-Eewari taas vauhdissa

• ...

En kylläkään tunne mitään Eewaria ja saan raivokohtauksen lähinnä siitä, että minulle tyystin tuntemattomat puhuttelevat minua sillä nimikkeellä, Joitakin sekopäitä tällä saitilla näemmä on...Joku friikki on esimerkiksi niin kiinnostunut minusta nimimerkkiä omaamattomasta, että oikein työkseen mustamaalaa minua keskusteluissa. Sairas pipipää.

ONKO SINULLA ALOITUKSENI ASIAAN MITÄÄN ASIALLISTA SANOTTAVAA?

• -puska-
        ... kirjoitti:

En kylläkään tunne mitään Eewaria ja saan raivokohtauksen lähinnä siitä, että minulle tyystin tuntemattomat puhuttelevat minua sillä nimikkeellä, Joitakin sekopäitä tällä saitilla näemmä on...Joku friikki on esimerkiksi niin kiinnostunut minusta nimimerkkiä omaamattomasta, että oikein työkseen mustamaalaa minua keskusteluissa. Sairas pipipää.

liian nopea aidoksi Eewariksi

• Simo Lepakko
        ... kirjoitti:

"ONKO SINULLA ALOITUKSENI ASIAAN MITÄÄN ASIALLISTA SANOTTAVAA? "

On sen verran sanottavaa että:

• Ja me käsketään sun oleen haukkumatta meitä koko ajan ja sä vaan pusket sontaa oikealle ja vasemmalle. Voivoi.. Mekin halutaan sun lopettavan tuon jatkuvan palstakiusaamisesi meitä rekattuja kohtaan :/

• LättyLätisevä

On sun suosikki jäätelö? Rommirusina on ihan paras!

• voi hyvä isä
        LättyLätisevä kirjoitti:

On sun suosikki jäätelö? Rommirusina on ihan paras!

Miksi ihmeessä näin tylsästä aiheesta syntyy näin paljon tekstiä? Käyttäytykää hyvät ihmiset ja keskustelkaa toisienne kanssa!

• näi o......
        voi hyvä isä kirjoitti:

Miksi ihmeessä näin tylsästä aiheesta syntyy näin paljon tekstiä? Käyttäytykää hyvät ihmiset ja keskustelkaa toisienne kanssa!

.

tuleeks telkusta mitään

.

• #####?????
        näi o...... kirjoitti:

.

tuleeks telkusta mitään

.

*

kun en ole sitä katsonutkaan. Keskustelunaiheetkin ovat tylsiä.

*

Öitä!

• HENKIIN:::..!!!11!%#

• ...

Sanoo kirjoittaja, joka ei muuta osaa tehdä, kuin puhua paskaa keskustelupalstalla. Ikinä en sinulta tuntemattomalta ole asiallista viestiä nähnyt: aina niissä on jotakin outoa tai vikaa, kuten joko väärä palstavalinta tai muuta vastenmielistä. Mikähän se sinäkin lienet!

• ...
        ... kirjoitti:

Sanoo kirjoittaja, joka ei muuta osaa tehdä, kuin puhua paskaa keskustelupalstalla. Ikinä en sinulta tuntemattomalta ole asiallista viestiä nähnyt: aina niissä on jotakin outoa tai vikaa, kuten joko väärä palstavalinta tai muuta vastenmielistä. Mikähän se sinäkin lienet!

Oikea Eewari ei kirjoita noin lyhyitä viestejä.

• ...
        ... kirjoitti:

Oikea Eewari ei kirjoita noin lyhyitä viestejä.

Menetkö helvettiin siitä puhumasta minulle jostakin Eewarista, joka ei millään muotoa liity minuun ja jollaista en tiedä, enkä tunne?

Alkaa jo niin sairaaksi mennä tuo keskustelupalstahäiriköinti, mitä minuun nimimerkkiä saitille omaamattomaan kohdistuu, että tota en aio enää kauaa katsella. Kuvio(nne) on käynyt kyllä harvinaisen selväksi: epärehelliset rekisteröidyt nimimerkit omaavat riehuvat minun nimimerkittömän kimpussa tällä julkisella keskustelupalstalla tauotta ja aina, kun keskustelemaan tulen. Pakkomielteensä koko ajan puhua akateemisesta koulutuksestani, josta joskus ehkä joissakin sivulauseissa kuriositeettina olen saattanut jotakin mainita, (joskaan en tasan ikinä olisi edes maininnut, jos olisin tiennyt, että tällä Miehen Logiikka- keskustelupalstalla on sen luokan kyttäreitä, että siten minuun takertuvat, kuin ovat takertuneet), kertoo mustamaalaamisesta minua kohtaan ja muu häiriköintinne minua kohtaan siitä, että minua yritetään kenties lavastaa häiriköksi ( ilmeisestikin jonkun pöpipäisen hyödyn tavoittelun tms. vuoksi?). Täysin asiattomia kusipäitä olette. Olen pyytänyt jättämään minut ja muut viattomat rauhaan kaikelta kiusalta.

• töttörötööt
        ... kirjoitti:

Menetkö helvettiin siitä puhumasta minulle jostakin Eewarista, joka ei millään muotoa liity minuun ja jollaista en tiedä, enkä tunne?

Alkaa jo niin sairaaksi mennä tuo keskustelupalstahäiriköinti, mitä minuun nimimerkkiä saitille omaamattomaan kohdistuu, että tota en aio enää kauaa katsella. Kuvio(nne) on käynyt kyllä harvinaisen selväksi: epärehelliset rekisteröidyt nimimerkit omaavat riehuvat minun nimimerkittömän kimpussa tällä julkisella keskustelupalstalla tauotta ja aina, kun keskustelemaan tulen. Pakkomielteensä koko ajan puhua akateemisesta koulutuksestani, josta joskus ehkä joissakin sivulauseissa kuriositeettina olen saattanut jotakin mainita, (joskaan en tasan ikinä olisi edes maininnut, jos olisin tiennyt, että tällä Miehen Logiikka- keskustelupalstalla on sen luokan kyttäreitä, että siten minuun takertuvat, kuin ovat takertuneet), kertoo mustamaalaamisesta minua kohtaan ja muu häiriköintinne minua kohtaan siitä, että minua yritetään kenties lavastaa häiriköksi ( ilmeisestikin jonkun pöpipäisen hyödyn tavoittelun tms. vuoksi?). Täysin asiattomia kusipäitä olette. Olen pyytänyt jättämään minut ja muut viattomat rauhaan kaikelta kiusalta.

Mitä me tekisimme oikein sinun kanssasi? Teitkö muuten tuon yhden aloituksen Ex-wastaajan nimissä ihan itse, vai onko se joku feikki eikka?

• ...
        töttörötööt kirjoitti:

Mitä me tekisimme oikein sinun kanssasi? Teitkö muuten tuon yhden aloituksen Ex-wastaajan nimissä ihan itse, vai onko se joku feikki eikka?

Minä en ole mikään "Eikka"! Voi juma millasten s*kopäiden kanssa tässä pitäisi keskustella! Kuka on Eikka ja miksi sä MULLE tollasista puhut?! Ällöttävää. Joo olen nähnyt, että joku sekoilija on ilmeisesti riehunut varhain aamulla palstalla, mutta minä se en ole ja kunnianloukkaus edes väittää moista! Vituttaa jo sekin, että sekopäät feikkailee: edes minua eivät ole voineet jättää rauhaan, vaikken omaa edes nimimerkkiä tai siis MINÄHÄN SE suurin pakkomielle olen joillekin tällä palstalla. Kuvitteletko häiritsijä, että pitäisin siitä, että kaltaisesi tuntemattomat käy kimppuun sekopäisillä puheilla?

• paxpaxpaxpax
        ... kirjoitti:

Minä en ole mikään "Eikka"! Voi juma millasten s*kopäiden kanssa tässä pitäisi keskustella! Kuka on Eikka ja miksi sä MULLE tollasista puhut?! Ällöttävää. Joo olen nähnyt, että joku sekoilija on ilmeisesti riehunut varhain aamulla palstalla, mutta minä se en ole ja kunnianloukkaus edes väittää moista! Vituttaa jo sekin, että sekopäät feikkailee: edes minua eivät ole voineet jättää rauhaan, vaikken omaa edes nimimerkkiä tai siis MINÄHÄN SE suurin pakkomielle olen joillekin tällä palstalla. Kuvitteletko häiritsijä, että pitäisin siitä, että kaltaisesi tuntemattomat käy kimppuun sekopäisillä puheilla?

Minulla on ehdotus. Jospa sovit asian niin, että sinä et vedä kirjoituksiisi niitä nimimerkkejä, jotka jättävät sinut rauhaan ja he vastaavasti jättävät sinut rauhaan? Monikin nimimerkki on pyytänyt, että et mainitsisi heitä kirjoituksissasi, mutta siitä huolimatta vedät toistuvasti tietyt nimimerkit mukaan vuodatuksiisi, vaikka he eivät olisi pitkiin aikoihin reagoineet siihen, että nimeät heidät. Pystytkö sinä siihen?

• ...
        ... kirjoitti:

Lopeta jo tuo feikkaaminen.

• ...
        paxpaxpaxpax kirjoitti:

Minulla on ehdotus. Jospa sovit asian niin, että sinä et vedä kirjoituksiisi niitä nimimerkkejä, jotka jättävät sinut rauhaan ja he vastaavasti jättävät sinut rauhaan? Monikin nimimerkki on pyytänyt, että et mainitsisi heitä kirjoituksissasi, mutta siitä huolimatta vedät toistuvasti tietyt nimimerkit mukaan vuodatuksiisi, vaikka he eivät olisi pitkiin aikoihin reagoineet siihen, että nimeät heidät. Pystytkö sinä siihen?

Valitettavasti en voi olla mainitsematta esimerkiksi jotakin Eewaria, koska palstan häiriköt pakkomielteenomaisesti puhuttelevat minua sellaiseksi, vaikka olen pyytänyt keskustelijoita lopettamaan sen käytöksen ja lisäksi jotkut hullut jopa ronkkivat ja uudelleen postailevat kirjoituksiani, vaihtamalla nimimerkkikenttään esimerkiksi sen eewarin: minun on pakko keskusteluissa korostaa, etten ole sen niminen, jos minua puhutellaan julkisen keskustelupalstan keskusteluissa sillä, tai millään muullakaan puhuttelulla.

Valitettavasti minun on myös hieman vaikeaa olla erityisen ystävällinen minulle kokonaisuudessaan tyystin tuntemattomille julkisella keskustelupalstalla kirjoittaville nimimerkeille, jotka omasta ja tuntemattomiin kohdistamastani normaalista keskustelupalstakäytöksestäni huolimatta puhuttelevat minua tapaan, ikään kuin muka oltaisiin joitakin tuttujakin (vittu miten sikamaista!) tai tavalla. että mukamas olisivat asiantuntijoita palstakäytökseni tai esimerkiksi psykologiani osalta.

Lisäksi: nimimerkkiä saitille tyystin omaamattomana MINUN myös on TÄYSIN MAHDOTONTA julkisen keskustelupalstan keskusteluissa vältellä kirjoittajia, jotka minua häriköivät valehteluillaan, koska voihan sellaset (ne) nyt käyttää mitä tahansa nimimerkkiä ja vaihdella rekisteröimiäänkin niitä, vaikka esimerkiksi valehtelisivatkin keskustelupalstalla meikäläisen kaltaiselle lukijayleisölle kirjoittavansa vain yhdellä samalla omalla rekisteröimällään nimimerkillä (jolla asiallisimmat juttunsa todennäköisimmin kirjoittavat, vaikka muuten sikailevat) : keskustelupalstahäiriköthän voivat operoida vaikka useilla rekisteröidyillä nimimerkeillä ja rekisteröidyillä ne luultavasti hilluu juuri siksi, että antaisivat itsestään lukijayleisölle luotettavamman vaikutelman ( vaikka puhuisivat paskaa, kuten näemmä tekevät). Valitettavasti en myöskään tiedä, että ketkä minua vihaavat ( eli en tiedä tämän saitin kirjoittajien henkilöistä), joten mielellään voisivat ilmoittautua, jotta osaisin vältellä ja samalla mielellään kertoa, että mihin ovat perustaneet juttelunsa minulle keskustelupalstalla ja että ketä ovat! Itse käyn keskustelupalstalla keskustelemisen vuoksi, enkä pidä siitä että kimpussani kyttäröidään ja sanomisiani vääristellään. Se on jopa pelottavaa välillä. Pakko hieman keskivertoa yksinkerttaisempien olla sellaisen käytöksen takana.

• ..,

halu on illuusio jota et voi tavoittaa tunnetko itsesi tarpeettomaksi? mikä oli asia, jos halusi ovat illuusion tekemiä harhoja joita et voi käsittää? Et pidä sosiaalipornosta, ja tunnet sen olevan ahdistelua jos joku vaikkapa toistaa sanojasi?

Lääkitys on ihan hyvä ratkaisu sinulle. Lääkäri varmaan osaa kertoa sopivan taudin. Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että normaali rutiineilla toimiva lääkäri sanoo turvonnutta polveasi ressin aiheuttamaksi, ja poistaa sinut häiriköivänä asiakkaana vastaanotoltaan.

• gatonekro

Onko Teidän elämänne noin köyhää että alatte tähän aloitukseen vänkämään. Aloittajaha ihan selvästi provosoi, enkä suursurminkaan usko alkuperäiseksi joksi luulette hänet olevan.

Tässä aloituksessa ei ollut yhtään kysymysmerkkiä, miksi vastaatte.

• yks vaan

Kylläpä on turha keskustelu. Puhut siis kaikkien rekisteröimättömien nimimerkkien suulla. Ei kannata kirjoitella keskustelupalstoille jos pahoittaa mielensä siellä muiden kommenteista. Netissä on omat lakinsa.

• -aloittaja-

En puhunut kaikkien suulla aloituksessani, enkä puhunut edes nimimerkeistä, vaan kirjoitin yksilömielipiteen, (eli älä ala väittää heti kättelyssä, jollet osaa lukea miten asiallinen ja ennen kaikkea _tavanomainen_ on sisällöltään aloituksen viesti) ja käsittääkseni yksittäisiä nettiviestejä kirjoittaa aina yksi ihminen: one person per. viesti, 1. kpl. per kirjoitus. Milläs tavalla susta mun kaltainen nimimerkkiä omaamaton voisi kirjoittaa keskustelupalstalle, jollei saisi edes omista tunnoistaan kertoa, eli että toivoo tuntemattomien häiriköineiden muiden kirjoittajien lopettavan asiattoman jatkuvan kiusakäytöksen? Tuossa tapauksessa, jos oletuksesi tuo olisi, en minä nimimerkitön ilmeisestikään saisi nimittäin kirjoittaa keskustleupalstalle mitään... Järki hei.

Normaalijärjellä varustetut eivät ala kuvitella nimimerkittömien kirjoittajien yksittäisistä viesteistä ja vaikka tälle Miehen Logiikka- keskustelupalstalle ilmeisesti kirjoitetaan about 600- 1000 viestiä vuorokaudessa (tms. jotakin sitä luokkaa?), mistä nopeasti looogisesti spelaten voisin heittää raffia arviota, että ottaen huomioon palstan surkeat parin rivin chattailijat, jotka kirjoittanevat suurimman osan(?) tän keskustelupalstan viesteistä, kirjoittaisi tälle palstalle vakkaristi abouut(?), no heittona ehkä 50 ihmistä, lukuunottamatta viikonloppuaikoja tai muita vilkkaampia keskusteluita? Olenko kauhean väärässä ( voin toki ollakin ja tietoisesti kärjistyksenä tän sanon)? Jokatapauksessa ja anyway: en tykkää keskustella keskustelupalstalla, missä olen joidenkin toisensa tuntevien häiriköinnin kohde. Ja siis kysymyshän on siitä, että tuskin kukaan yksin häiriköi, vaan kenties ja mahdollisesti ehkä jotkut saavat kicksejä siitä, että kun joku meikäläinen kirjoittaa ja sitten änkäävät sänköposteihinsa tiedon viestiinsä vastauksesta saatuaan heti paikalle, että siinä mukamas on päivän kauniit ja rohkeat tai joku viihde heille...

Kritiikki on sellainen juttu tietysti, että kannattaa opetella. En väitä olevani fiksu, mutta järkevä olen.

Lupaan varmuuden vuoksi lopettaa kaiken keskustelun kenenkään kanssa, kun en sinua tunnista tuntematon ja siksi voi tulla kaahee virhe! Laita vaikka ylläpidolle viestiä sitten kun vihdoinkin poistut palstoilta ja annat meitin yksinkertaisten pitää hauskaa tällä saitilla.

Tiiätkö edes, mitä on hauska?

Poimin tään miljoonannen versios sun kiusaamisesta tosta oikeelta. Onks ne jotain suosituimpia? Tein sen kumminkin. Ja nyt hilpaisen akatemiaan. Älä sinäkään kiusaa kettään, jookos?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8566
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      171
      2897
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1252
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      938
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      903
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      832
    Aihe