Moi,
Haluaisitko pelata salibandyä Tampereella Raholan liikuntakeskuksessa ihan kunto- /höntsypohjalta? Vastaa tähän viestiketjuun jos olet kiinnostunut. Katsotaan saadaanko porukka kasaan. Jos kiinnostusta löytyy riittävästi (yli 10 kiinnostunutta?) voisin olla porukan "moottorina" ja organisoida koko homman.
Ajatelin, että sopiva pelaajaprofiili voisi olla 25-50 vuotiaat peruskuntoiset ja mukavat henkilöt! ;)
Ja pienenä motivointina pikaiselle ilmoittautumiselle: paikkoja rajoitettu määrä eli 20!
Haetaan salibandypelaajia Tampereella
sählymoottori
2
763
Vastaukset
- epilä
vihdoinkin löytyi joku joka kasaa porukan, olisihan sitä tietysti voinut itsekin olla aktiivinen...
minä ainakin olen mukana ja 34-vuotiaana ja mukavana olen hakuehtojenkin mukainen. toivottavasti saadaan nopeasti porukka kasaan!
t. sepi - Peppe-_-
Täällä olisi myös yksi kiinnostunut henkilö. Itse olen käynyt viimeiset kuukaudet pelailemassa juuri tuossa raholassa, mutta nyt jäi höntsyporukkamme kesätauolle. Ikää on kylläkin vasta 20.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901