Hietsussa järjestetään kaksipäiväinen ultimateturnaus 31.7.-1.8. aloitteleville sekä lisenssipelaajille. Mukana on ultimatea pelaavia joukkueita Helsingistä, Espoosta ja Vantaalta sekä vierailevia joukkueita muualta Suomesta. Erityisesti Tampere on edustettuna usean korkeakoulu- ja yliopistojoukkueen voimin.
Otteluita voi tulla seuraamaan Hietsuun! Rento meininki ja hulvattomia taidon (ja taidottomuuden) näytöksiä!
http://hietsubeachultimate.wordpress.com/
Hietsu Beach Ultimate 2010
rentosarjalainen
2
880
Vastaukset 2
- meliini
Heh heh, mukana ollaan oman Lempäälän joukkueen kanssa... :) Taitaa tulla meille aika räkänen häviö, sillä joukkueemme ensimmäinen varsinainen aloittelija eli junnu-pelaaja (itse asiassa minä) tuli vasta viime vuoden joulukuussa, ja viimeisin junnu tuli tämän viikon perjantaina... Eli ollaan 100 % aloittelijoita, mutta ei se haittaa, yritystä kyllä riittää. Kunhan on hauskaa! Niin ja pääsee ultimateliiton jäseneksi ;)
- rosa-m
Tuli taas tehtyä Lempäälän jengin kanssa reissu tuonne, tuli semmoinen rökäletappio että huh huh... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411947Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101345- 1051098
- 102928
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13558Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511