laadukas vastakaariousi

werewrtwert

Mistä voisi ostaa laadukkaan vastakaariousen? Netistä hakemalla tuntuu että tulee kaikenlaisia halpahallien myymiä, osa noista on kyllä myynnissä ihan vakavamminkin otettavissa urheilu/eräliikkeeissä myynnissä, mutta mutta...

Saako hyviä edullisemmin ulkomailta?

6

833

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostin...

      vastakaarijousen www.tactical.fi (tosin enää niitä ei siellä oo, ku äsken katoin).

    • harrastaa lajia
    • Bogenschütze

      No ihan ensimmäisenä suosittelisin ottamaan yhteyttä lähimpään jousiammuntaseuraan. Seurat järjestävät yleensä yleisölle tutustumistilaisuuksia, joissa pääsee kokeilemaan ammuntaa käytännössä kokeneen ohjaajan opastuksella.

      Olettaisin ettet ole aiemmin ampunut jousella, kun kyselet mistä välineitä voi hankkia. Meillä seurassa ohjaajat neuvovat aloittelijoita niin oikeaan ammuntatekniikkaan, kuin välineiden hankintaan. Lajissa, jossa välineet ovat hyvin keskeisessä osassa, ei voi välineitä hankkia ensin.

      • 463436

        Olen ampunut. Ei ole ollut puhetta mistä voi hankkia, mutta oli puhetta suurinpiirtein minkälainen kannattaa hankkia.


      • Bogenschütze
        463436 kirjoitti:

        Olen ampunut. Ei ole ollut puhetta mistä voi hankkia, mutta oli puhetta suurinpiirtein minkälainen kannattaa hankkia.

        No siinä tapauksessa kannattaa katsoa nuo aiemmin mainitut linkit... Jousiammunnan TTV on ainakin hyvä kauppa. Omistaja Tomi Poikolainen on entinen huippuampuja ja osaa varmasti neuvoa välineiden valinnassa. Kannattaa soittaa Tomille suoraan. Tomilta minäkin ensimmäöisen jouseni ostin aikanaan.

        Ei muutaku hyviä hetkiä harrastuksen parissa kun saat sopivat välineet hankittua! :)


      • Bogenschütze
        Bogenschütze kirjoitti:

        No siinä tapauksessa kannattaa katsoa nuo aiemmin mainitut linkit... Jousiammunnan TTV on ainakin hyvä kauppa. Omistaja Tomi Poikolainen on entinen huippuampuja ja osaa varmasti neuvoa välineiden valinnassa. Kannattaa soittaa Tomille suoraan. Tomilta minäkin ensimmäöisen jouseni ostin aikanaan.

        Ei muutaku hyviä hetkiä harrastuksen parissa kun saat sopivat välineet hankittua! :)

        Ja sitten sellainen asia, että kun olet saanut välineet hankittua, pyydä jotain kokenutta ampujaa avuksi perusvirityksen (oikea jänneväli, tilleri, nokinpaikka, nuolen haritus jne...) teossa. OIkein säädetyillä välineillä on paljon mukavampi ampua. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe