Olen joutunut mustan miehen kusettamaksi, myönnän olleeni ihan sokea ja tyhmä rakkaudessani,
mutta nyt on silmät auenneet.
Onko joku onnistunut karkottamaan paskan aviomiehensä Suomesta, miehellä on vähän rikoksia tilillään,
mutta myös työpaikka, ja ei vielä pysyvää oleskelulupaa.
Jotkut sanoo että kannattaa yrittää, jotkut sanoo ettei kuitenkaan saada sitä maasta, kun valittaa ja menee kohta toisen kanssa naimisiin ja tekee lapsen.
Onko kokemuksia, mitä neuvotte?
onnistuiko karkotus?
65
2542
Vastaukset
- 22
Ei onnaa.
Täällä ovat ja pysyvät vaikka tekisivät mitä.
Aina löytyy epätoivoisia naisia jotka takaavat luvat vaikka millaisille rikollisille.- Anonyymi
Ei niitä piruja saa suomesta pois. Ongelmajätteet lisääntyy koko aika
- sammaggoleivoz
Lihava täti pettyi rakkaudessa ja nyt kostoksi sitten sulho ulos maasta?
Juurikin tuo katkeruus ja viha jota suominainen pursuaa, ajaa miehet muille naismarkkinoille.Kukapa huolisi kostonhimoista, katkeraa leivosimuria eukokseen.- 13
Noi miehet osaa tehdä niin pahoja asioita ettei ole ihme jos nainen haluaa miehen ulos maasta.
Ehkä jopa taatakseen itselleen rauhallisen loppuelämän. - anteeksityhmyyteni
13 kirjoitti:
Noi miehet osaa tehdä niin pahoja asioita ettei ole ihme jos nainen haluaa miehen ulos maasta.
Ehkä jopa taatakseen itselleen rauhallisen loppuelämän.en ole vanha enkä lihava, vaan kaunis ja siro,
tiedoksi vaan mies on ainoa syyllinen tähän tilanteeseen
ja kun joutui ulos uhkaa kaapata yhteisen lapsemme. - raikas datsun
anteeksityhmyyteni kirjoitti:
en ole vanha enkä lihava, vaan kaunis ja siro,
ja kun joutui ulos uhkaa kaapata yhteisen lapsemme.ainoaa syyllistä ei parisuhteiden erojutuissa katsos ole olemassakaan, tappeluun tarvitaan aina kaksi.
ehkä syy eroon on se että todellinen luonteesi paljastui miehelle ja nyt haluaa eron.
oikein sääliksi käy sitä miestä, mitä kaikkea hän onkaan joutunut kestämään. - viherpiippppo
En tiedä yhtäkään perussuomalaista jolla olisi hakaristitatuointi, tai ylipäätänsä tatuointi.
Pitää olla faktaa tietona jos tuollaisia väittää, voipi muuten joku nostaa herjauksesta syytteen.. - Anonyymi
Yleensä mustalla miehellä on lihava ja ruma suomineito kun nainen ei muuta saa niin pitää tyytyä jätteisiin. Kyllä nainen on tyhmä. Mustat haisee niin pahalle mikä hitto niissä kiehtoo.
- Anonyymi
en ole vanha enkä lihava, vaan kaunis ja siro,
ja kun joutui ulos uhkaa kaapata yhteisen lapsemme.Onpahan yksi musta lapsi vähemmän suomessa kun musta ottaa omansa. Noloo kun on musta lapsi epätoivosen näköinen äiti selvästi häpeää lastaan
- yks Lady
HETI suoraan maahanmuuttoviranomaisille, että on uhannut viedä lapsen pois maasta. Hidastaa sen verran, maistraatissa iha heti naimisiin mene, kun passi voidaan ottaa pois.
Poliisille ilmoitat nuo rikokset.
Lopeta jatkossa hyysämästä näitä c-luokan ihmisiä, vaikka olis suomalainen.
Tiedä arvosi nainen, äläkä nai enää alaspäin!!- 7
MIGRI ja ulkomaalaispoliisi ei tee yhtään mitään.
Puhun omasta kokemuksesta.
Mut ainahan voit yrittää jos vaikka sattuis virkailija joka oikeasti haluaa hoitaa työnsä. - olemulleihminen
joka ei tiedä elämän TODELLISUUDESTA yhtään mitään!
Saat ihan vapaasti näyttää esim. minun exälleni, millainen on "hyvä" suomalainen nainen. Lyön pääni pantiksi, että piakkoin on muuttunut ääni sinunkin kellossasi, kun huomaat, että afrikkalainen mies ei elä lainkaan samassa (parisuhde)todellisuudessa kuin sinä. - gdfgdfg
7 kirjoitti:
MIGRI ja ulkomaalaispoliisi ei tee yhtään mitään.
Puhun omasta kokemuksesta.
Mut ainahan voit yrittää jos vaikka sattuis virkailija joka oikeasti haluaa hoitaa työnsä.Ainaks se on migrin ja ulkomaalaispoliisin / Suomen lainsäädännön vika?
Ensiks itketään ja haukutaan Migri kun se "oma rakas" ei saanukkaan oleskelulupaa.
Sit kun hallinto-oikeudestakin tulee kielteinen päätös niin sit haukutaan sekä Migri että Hallinto-oikeus.
Jos sitten KHO viimein heltyy ja lupa tulee niin ei mee montaa vuotta ku sama itku alkaa uudestaan ku Migri ei voikkaan karkottaa tota "paskiaista" takas kotimaahansa kun sillä on jo jälkeläisiä lähes joka lähikylässä ja monen naisen kanssa. - anteeksityhmyyteni
olemulleihminen kirjoitti:
joka ei tiedä elämän TODELLISUUDESTA yhtään mitään!
Saat ihan vapaasti näyttää esim. minun exälleni, millainen on "hyvä" suomalainen nainen. Lyön pääni pantiksi, että piakkoin on muuttunut ääni sinunkin kellossasi, kun huomaat, että afrikkalainen mies ei elä lainkaan samassa (parisuhde)todellisuudessa kuin sinä.Edelleen kysyn, että onko kukaan onnistunut karkottamaan maasta luvalla jo olevan entisen miehensä,
jolla on työpaikka?
Kannattaako siis yrittää? - 56+8+9
Edelleen kysyn, että onko kukaan onnistunut karkottamaan maasta luvalla jo olevan entisen miehensä,
jolla on työpaikka?
Kannattaako siis yrittää?ihan kokemuksesta ettei se onnistu. Vaikka miehellä olisi isompiakin rikoksia niin ilman vankilatuomiota jonka pitäisi olla väh.1,5 vuotta ehdotonta niin ei tule onnistumaan koska hänellä on lapsi. Toki voit silti ilmoittaa ulkomaalaispoliisiin...ehkä eivät anna seuraavaa oleskelulupaa pysyväksi vielä vaan esim 4 vuodeksi. Mutta tämäkin on hyvin epätodennäköistä. Ja vaikka olisi uhannut kaapata yhteisen lapsenne se ei riitä takeeksi ennenkuin on oikea lapsen kaappaus yritys taustalla. Laki on laki ja pätee myös täällä oleviin ulkomaalaisiin. Ja äitinä ja vaimona haluaisin sanoa sinulle, että älä nyt lasta isästään erota, tuskin hän lapselle mitään pahaa on tehnyt...lapsella on oikeus isäänsä vaikka hän olisikin tehnyt jotakin anteeksiantamatonta sinulle.
- 25
56+8+9 kirjoitti:
ihan kokemuksesta ettei se onnistu. Vaikka miehellä olisi isompiakin rikoksia niin ilman vankilatuomiota jonka pitäisi olla väh.1,5 vuotta ehdotonta niin ei tule onnistumaan koska hänellä on lapsi. Toki voit silti ilmoittaa ulkomaalaispoliisiin...ehkä eivät anna seuraavaa oleskelulupaa pysyväksi vielä vaan esim 4 vuodeksi. Mutta tämäkin on hyvin epätodennäköistä. Ja vaikka olisi uhannut kaapata yhteisen lapsenne se ei riitä takeeksi ennenkuin on oikea lapsen kaappaus yritys taustalla. Laki on laki ja pätee myös täällä oleviin ulkomaalaisiin. Ja äitinä ja vaimona haluaisin sanoa sinulle, että älä nyt lasta isästään erota, tuskin hän lapselle mitään pahaa on tehnyt...lapsella on oikeus isäänsä vaikka hän olisikin tehnyt jotakin anteeksiantamatonta sinulle.
Huhhuh.
Itse siis haluaisit antaa lapsen tavata isää joka on uhannut kaapata lapsen?
Oletko aivan idiootti?
Lue vaikka netistä noiden kaapattujen lasten ja heidän omaisten kokemuksista.
Jo pelkkä uhkaaminen tehdä omalle lapselleen jotain tuollaista on pahantekoa lasta kohtaan.
Muistan lukeneeni, että jopa valvotusta tapaamisesta on onnistuttu lapsi kaappaamaan ulkomaille.
Kuka nainen haluaa sellaista omalle kohdalleen? - anteeksityhmyyteni
25 kirjoitti:
Huhhuh.
Itse siis haluaisit antaa lapsen tavata isää joka on uhannut kaapata lapsen?
Oletko aivan idiootti?
Lue vaikka netistä noiden kaapattujen lasten ja heidän omaisten kokemuksista.
Jo pelkkä uhkaaminen tehdä omalle lapselleen jotain tuollaista on pahantekoa lasta kohtaan.
Muistan lukeneeni, että jopa valvotusta tapaamisesta on onnistuttu lapsi kaappaamaan ulkomaille.
Kuka nainen haluaa sellaista omalle kohdalleen?Joo kyllä lapsen viemisellä uhkailu on niin hirveä uhka, että pakko ottaa vakavasti.
Tiedän itsekin lapsia jotka on oikeasti kadonneet jonnekin eikä ikinä saada Suomeen takaisin.
Näitä ihan oikeasti tapahtuu!!!!!
Karkotuksia kyllä tapahtuu, luulin että sakkotuomiot ja avioero jo riittää yrittämään sitä,
katsotaan, pakko ainakin yrittää. Pahoinpitelyistäkin minua kohtaa on tulossa sakkoa. - anteeksityhmyyteni
Joo kyllä lapsen viemisellä uhkailu on niin hirveä uhka, että pakko ottaa vakavasti.
Tiedän itsekin lapsia jotka on oikeasti kadonneet jonnekin eikä ikinä saada Suomeen takaisin.
Näitä ihan oikeasti tapahtuu!!!!!
Karkotuksia kyllä tapahtuu, luulin että sakkotuomiot ja avioero jo riittää yrittämään sitä,
katsotaan, pakko ainakin yrittää. Pahoinpitelyistäkin minua kohtaa on tulossa sakkoa.siis meitä naisia on monta joita joku mulkvisti on kusettanut ja kiusannut,
mutta kukaan siis ei ole onnistunut saamaan ukkoa pois Suomesta?
Jokainen pelle on saanut mitä haki ja sai jäädä tänne, voiko olla totta?
Ei ole ihme sitten jos se on näin helppoa. - 9
siis meitä naisia on monta joita joku mulkvisti on kusettanut ja kiusannut,
Ei ole ihme sitten jos se on näin helppoa.Näin se taitaa olla.
- köh köh köh
9 kirjoitti:
Näin se taitaa olla.
ainakin miehen oleskelulupa voidaan peruuttaa, samalla kai menee työnteko-oikeus ja en tiedä meneekö vielä oikeus sosiaaliturvaankin? Huh huh, rankkaa, mutta kuka käski.......
- Kokemusta on
köh köh köh kirjoitti:
ainakin miehen oleskelulupa voidaan peruuttaa, samalla kai menee työnteko-oikeus ja en tiedä meneekö vielä oikeus sosiaaliturvaankin? Huh huh, rankkaa, mutta kuka käski.......
Ei niitä mihinkään täältä saada.Tuntuu pahalta sanoa aloittajalle että onneksi syytteitä exälläsi on ja on tulossakin,ehkä se edesauttaa jotenkin,ettei sinun tarvitse tehdä mitään.En tiedä missä asut mutta Turussa ainakin on valvotut tapaamiset ja ottavat kyllä hyvin huomioon kaikki asiat,jotka uhkaavat lasta tapaamisen aikana.
- anteeksityhmyyteni
Kokemusta on kirjoitti:
Ei niitä mihinkään täältä saada.Tuntuu pahalta sanoa aloittajalle että onneksi syytteitä exälläsi on ja on tulossakin,ehkä se edesauttaa jotenkin,ettei sinun tarvitse tehdä mitään.En tiedä missä asut mutta Turussa ainakin on valvotut tapaamiset ja ottavat kyllä hyvin huomioon kaikki asiat,jotka uhkaavat lasta tapaamisen aikana.
täyty katsoa mitä tapahtuu, valituksilla saa pelattua aikaa jne.
Kysyisin vielä näistä valvotuista tapaamisista, että entä sitten kun lapsi kasvaa ja jos valvotut tapaamiset ovat sujuneet hyvin, mies on käyttäytynyt siellä ok,
missä iässä on pakko suostua antamaan lapsi miehelle vaikka viikonlopuksi.
Se on minulle ihan painajainen, ei koston takia, vaan siksi että mies on todella uhkaillut että vie lapsen kotimaahansa suvullee että oppii kunnon muslimiksi.
Se on kuulemma vain ajan kysymys. Miten saan sosiaali-ihmiset uskomaan, että tämä on todellinen pelkoni eikä miehen kiusaamista. - herääjotodellisuutee
Kysyisin vielä näistä valvotuista tapaamisista, että entä sitten kun lapsi kasvaa ja jos valvotut tapaamiset ovat sujuneet hyvin, mies on käyttäytynyt siellä ok,
Se on minulle ihan painajainen, ei koston takia, vaan siksi että mies on todella uhkaillut että vie lapsen kotimaahansa suvullee että oppii kunnon muslimiksi.
Se on kuulemma vain ajan kysymys. Miten saan sosiaali-ihmiset uskomaan, että tämä on todellinen pelkoni eikä miehen kiusaamista.kasva nyt aikuiseksi!!! Olet takuulla alle kolmekymppinen!!!! Aika kuluu...ei sitä miestä nyt montaa vuotta se lapsi jaksa kiinnostaa..heti kun saa uuden vaimon ja perheen jonka takuulla ottaa omasta kotimaastaan...niin silloin se olet sinä joka soitat ja kysyt häneltä miksei lapsenne kiinnosta häntä ollenkaan. Tottakai hän nyt osoittaa mieltään mitä kauheimmilla asioilla ja tietää miten satuttaa sinua. Uusi vaimo ja kun ensimmäinen lapsi syntyy niin se on siinä...saattte olla rauhassa lopun elämäänne!!
- 15+55+66
köh köh köh kirjoitti:
Ei kai oleskelulupalainen ole oiketutettu sosiaaliturvaan, ellei oleskelulupa ole myönnetty turvapaikan perusteella
- todellakaan
Se on kuulemma vain ajan kysymys. Miten saan sosiaali-ihmiset uskomaan, että tämä on todellinen pelkoni eikä miehen kiusaamista.Miksi teit lapsen nigerialaisen kanssa?
- kertojaraili
sinä se jaksat herjata ihan nimellä ihmisiä, mitenkähän tuo herjauksen kohde itse mahtaa suhtautua kun saa tietää? toivon että nostaa syytteen ja saat tuomion herjauksesta.
- sarah-06
Se on kuulemma vain ajan kysymys. Miten saan sosiaali-ihmiset uskomaan, että tämä on todellinen pelkoni eikä miehen kiusaamista.En oikeastaan tiedä koska on annettava lapsi esim. viikonlopuksi isälleen,itse toivon ettei koskaan.Uhkailee meitäkin vaikka miten ja jatkuvasti lähettelee haasteita vaikka millä syyllä..Minun tyttö nyt 3v. Olen toivonut hiljaa mielessäni että löytää itselleen uuden kiusattavan ja sanonutkin hänelle että etsi itsellesi uusi vaimo,me emme ole enää yhdessä,mutta koska hän ei ole mikään yhdessä suhteessa eläjä,nykyinen elämän tapa on hänelle mieluisampi (naisia useampia) On paremmin aikaa kiusata meitä.Toivoisin `anteeksityhmyyteni` vaikka kirjoittavan minulle,jos on jotain jossa voisimme toisiamme auttaa..jutella ainakin. [email protected]
- Sosiaaliturvaa
15+55+66 kirjoitti:
Ei kai oleskelulupalainen ole oiketutettu sosiaaliturvaan, ellei oleskelulupa ole myönnetty turvapaikan perusteella
Voi kuule, kyllä on. Oleskeluluvallinen on lähes kansalaisen asemassa. Suomalaisen puolisona oleskeluluvan saanut on oikeutettu kaikkiin samoihin tukiin kuin suomalainen itse.
- 66+21
sarah-06 kirjoitti:
En oikeastaan tiedä koska on annettava lapsi esim. viikonlopuksi isälleen,itse toivon ettei koskaan.Uhkailee meitäkin vaikka miten ja jatkuvasti lähettelee haasteita vaikka millä syyllä..Minun tyttö nyt 3v. Olen toivonut hiljaa mielessäni että löytää itselleen uuden kiusattavan ja sanonutkin hänelle että etsi itsellesi uusi vaimo,me emme ole enää yhdessä,mutta koska hän ei ole mikään yhdessä suhteessa eläjä,nykyinen elämän tapa on hänelle mieluisampi (naisia useampia) On paremmin aikaa kiusata meitä.Toivoisin `anteeksityhmyyteni` vaikka kirjoittavan minulle,jos on jotain jossa voisimme toisiamme auttaa..jutella ainakin. [email protected]
Miksi teita lapsen miehen kanssa jota et tunne? Oma elämäsi on pilalla mutta myös lapsen elämä.
- Sarah66
siis meitä naisia on monta joita joku mulkvisti on kusettanut ja kiusannut,
Ei ole ihme sitten jos se on näin helppoa.Minä sain ukkoni pois Suomesta. Otin yhteyttä Migriin ja asiat alkoivat tapahtua pikavauhtia. Nigerialaisten keskuudessa lapsen hankinta vaan on varma nakki jäädä Suomeen, siksi niitä haluavat jos kenenkin naisen kanssa. Mutta olen onnellinen että ukkoni häipyi ja saan vihdoinkin elää rauhallista, tavallista elämää eikä aina tarvii olla varpaillaan millä tuulella herra sattuu olemaan, kaikenlaisia illuusioita rikastumisesta, omasta ravintolasta ja kaupasta, autonromujen kuskaamisesta Nigeriaan ja paratiisi unelmia Suomesta.
- jepjep!!
Edelleen kysyn, että onko kukaan onnistunut karkottamaan maasta luvalla jo olevan entisen miehensä,
jolla on työpaikka?
Kannattaako siis yrittää?Kannattaa yrittää!!! ne saa ulos, niin sain minäkin.
Haet yksinhuoltajuuden, kerrot kuinka mies ei hoida lastaan ja tarkoituksena oli käyttää sinua vain hyväkseen saadakseen oleskelulupa!!!!!
kyllä ne tekee, ne tietää mitä kusettavia paskiaisia noi ulkomaalaiset on!!!!
Uskoa ja voimia! Kyl sen paskiaisen saa ulos!!!! - ...
jepjep!! kirjoitti:
Kannattaa yrittää!!! ne saa ulos, niin sain minäkin.
Haet yksinhuoltajuuden, kerrot kuinka mies ei hoida lastaan ja tarkoituksena oli käyttää sinua vain hyväkseen saadakseen oleskelulupa!!!!!
kyllä ne tekee, ne tietää mitä kusettavia paskiaisia noi ulkomaalaiset on!!!!
Uskoa ja voimia! Kyl sen paskiaisen saa ulos!!!!Ulkomaalaiset ovat kusettavia paskiaisia? Aika laaja yleistys. Tekstisi perusteella jopa mietin, kumpikohan oli uhri, kumpi paskiainen! Monet ulkomaalaiset miehet kun ovat erehtyneet TÄYSIN hullujen suomalaisnaisten seuraan ja lopputulos ollut aika hirveä...varsinkin lasten kannalta. Osaa sitä suomalaiset yh-kikkailijatkin olla paskiaisia!
- Anonyymi
Antaa vaan kakaran siepata on yksi musta vähemmän. Taidan lähteä migrille töihin niin karkotukset lisääntyy
- Anonyymi
jolla on työpaikka?
Kannattaako siis yrittää?Suomi suojelee rikollisia ja haavisto hakee lisää terroristeja
- Sarah66
Kannattaa ehdottomasti kertoa Migrille asiasta ja vaatia ettei mies saisi pysyvää oleskelulupaa. Mulla oli hieman erilainen tilanne, mutta nigerialainen exäni ei saanut oleskelulupaa ja olen siitä tosi tyytyväinen, onneksi "heräsin" ajoissa tuohon kusetukseen...ja oikeastaan jos hän olisi ollut viisas niin olisi pelannut peliään loppuun asti, eli kunnes saa pysyvän oleskeluluvan, mutta todellinen luonne paljastui liian aikaisin. Jos haluat, voit kirjoitella mulle suoraan: [email protected]
- ex
Sä saat sen sun exä:n ulos suomesta...Believe it or not!!
Sä oot suomalainen, puhut kieltä ja otat yhteyttä vaikka minne.
Sä tuut saamaan tahtosi läpi, älä luovuta! Miehet on paskoja, niitä pitää vaan osata käsitellä!!!!!!
Let him go, he dont deserve u.
Ota yhteys poliiisiin ja ulkomaalaisvirastoon, ne osaa auttaa sua. Tee myös valitus kirjallisena.
Kaikki otetaan huomioon.!!!
Kaikki kirjataan ylös! - 28
ex kirjoitti:
Sä saat sen sun exä:n ulos suomesta...Believe it or not!!
Sä oot suomalainen, puhut kieltä ja otat yhteyttä vaikka minne.
Sä tuut saamaan tahtosi läpi, älä luovuta! Miehet on paskoja, niitä pitää vaan osata käsitellä!!!!!!
Let him go, he dont deserve u.
Ota yhteys poliiisiin ja ulkomaalaisvirastoon, ne osaa auttaa sua. Tee myös valitus kirjallisena.
Kaikki otetaan huomioon.!!!
Kaikki kirjataan ylös!Miksi ei sitten mun exää ole saatu pois maasta?
Poliisi eikä Migri tee mitään. Yritetty on useita kertoja.
Rikostaustaa on.
Ei missään tekemisissä lapsensa kanssa, ei elareita.
Ei ole töissä.
Sosiaalitapaus.
Neuvokaa!!! - anteeksityhmyyeni
28 kirjoitti:
Miksi ei sitten mun exää ole saatu pois maasta?
Rikostaustaa on.
Ei ole töissä.
Sosiaalitapaus.
Neuvokaa!!!riippuisko tämä paljon siitä kaupungista missä mies asuu ja minkälaisella luvalla on nyt,
uskoisin niin. - kjbbv
anteeksityhmyyeni kirjoitti:
riippuisko tämä paljon siitä kaupungista missä mies asuu ja minkälaisella luvalla on nyt,
uskoisin niin.asia uudestaan käsittelyyn ja vaadi oikeuksia!
Kyllä poliisi kuuntelee, kun sitä vaatii.
Ota yhteys lakimieheen, kaikki järjestyy. - sixty six
28 kirjoitti:
Miksi ei sitten mun exää ole saatu pois maasta?
Rikostaustaa on.
Ei ole töissä.
Sosiaalitapaus.
Neuvokaa!!!Onko teillä yhteishuoltajuus? Suomalaisen lapsen huoltaja karkotetaan vain hyvin törkeiden rikosten perusteella.
Onko exä EU-kansalainen? EU-kansalaistenkin karkottaminen yleensä onnistuu vain törkeiden rikosten perusteella.
Onko exällä pakolaisstatus (eli hänelle on myönnetty turvapaikka Suomessa tai hänet on valittu nk. kiintiöpakolaisena Suomeen)? Pakolaista ei voida karkottaa kotimaahansa. Jos hänellä ei ole oleskelulupaa johonkin muuhun maahan, täällä on ja pysyy. - 25
sixty six kirjoitti:
Onko teillä yhteishuoltajuus? Suomalaisen lapsen huoltaja karkotetaan vain hyvin törkeiden rikosten perusteella.
Onko exä EU-kansalainen? EU-kansalaistenkin karkottaminen yleensä onnistuu vain törkeiden rikosten perusteella.
Onko exällä pakolaisstatus (eli hänelle on myönnetty turvapaikka Suomessa tai hänet on valittu nk. kiintiöpakolaisena Suomeen)? Pakolaista ei voida karkottaa kotimaahansa. Jos hänellä ei ole oleskelulupaa johonkin muuhun maahan, täällä on ja pysyy.Minulla on yksinhuoltajuus. Mies ei ole missään tekemisissä lapsen kanssa eikä maksa senttiäkään elareita.
Ei ole EU-kansalainen vaan Nigerian paskapää.
Ei ole myöskään pakolaisstatusta.
Yritetty on kaikki mahdollinen koska mies on eron jälkeen keskittynyt minun kiusaamiseen, ja aikoo jatkaa sitä hamaan hautaan asti. - toinen vaimo 25+25
25 kirjoitti:
Minulla on yksinhuoltajuus. Mies ei ole missään tekemisissä lapsen kanssa eikä maksa senttiäkään elareita.
Ei ole EU-kansalainen vaan Nigerian paskapää.
Ei ole myöskään pakolaisstatusta.
Yritetty on kaikki mahdollinen koska mies on eron jälkeen keskittynyt minun kiusaamiseen, ja aikoo jatkaa sitä hamaan hautaan asti.25, olitteko naimisissa kun vauva syntyi? Mulla on tilanne että eroamassa paskiaisesta ja vielä naimisissa kun vauva syntyy, ero tulee ehkä alle kuukausi vauvan syntymän jälkeen mutta jos osaat neuvoa miten saan heti yksinhuoltajuuden niin se olisi hyvä neuvo. Miehen lupa ja jatko Suomessa riippuu lapsesta ja huoltajuudesta.
- 17
toinen vaimo 25+25 kirjoitti:
25, olitteko naimisissa kun vauva syntyi? Mulla on tilanne että eroamassa paskiaisesta ja vielä naimisissa kun vauva syntyy, ero tulee ehkä alle kuukausi vauvan syntymän jälkeen mutta jos osaat neuvoa miten saan heti yksinhuoltajuuden niin se olisi hyvä neuvo. Miehen lupa ja jatko Suomessa riippuu lapsesta ja huoltajuudesta.
Oltiin naimisissa.
Koska meilläkin miehen oleskelulupa oli juuri päättymässä lähti hän oikeuteen pullein purjein vaatimaan yhteishuoltajuutta ja laajaa tapaamisoikeutta vaikka sanoikin minulle suoraan ettei hän oikeasti aio lasta tavata. Luuli höpisevänsä oikeudessa muutaman valheen ja sillä selvä.
Oikeus vaati tietenkin olosuhdeselvityksen, jossa aioin ottaa esille kaikki miehen laittomat ja moraalittomat tekoset todisteiden kera (esim. väkivaltaiset teot naisia ja lapsia kohtaan).
Tuo olosuhdeselvitys kestää pienen ikuisuuden ja sain selville, että miehellä oli taas meneillään kiusallinen rikostutkinta lapseen kohdistuneesta pahoinpitelystä. Jotta en olisi vaatinut tapauksen perinpohjaista tutkimista mies kiiruhti välittömästi soittamaan minulle allekirjoittavansa ihan mitkä hyvänsä paperit, jotta olosuhdeselvitys keskeytyy.
HAH. Olen kyllä satavarma, että oikeuskin olisi minulle yksinhuoltajuuden antanut.
Hanki itsellesi asianajaja. Hae yksinhuoltajuutta äläkä tunne sääliä. Saat paremman loppuelämän jos mies ei jää tänne teitä häiriköimään (jos siis kyseessä täysi kusipää, joka lapsenkin tehnyt vain luvan saadakseen). Muuten sullakin on ehkä edessä se riemu, että asutte pari vuosikymmentä oikeussaleissa lapsen asioista tapellen, kun mies ei enää muulla tavoin pysty häiriköimään. - toinen vaimo 25+25
17 kirjoitti:
Oltiin naimisissa.
Koska meilläkin miehen oleskelulupa oli juuri päättymässä lähti hän oikeuteen pullein purjein vaatimaan yhteishuoltajuutta ja laajaa tapaamisoikeutta vaikka sanoikin minulle suoraan ettei hän oikeasti aio lasta tavata. Luuli höpisevänsä oikeudessa muutaman valheen ja sillä selvä.
Oikeus vaati tietenkin olosuhdeselvityksen, jossa aioin ottaa esille kaikki miehen laittomat ja moraalittomat tekoset todisteiden kera (esim. väkivaltaiset teot naisia ja lapsia kohtaan).
Tuo olosuhdeselvitys kestää pienen ikuisuuden ja sain selville, että miehellä oli taas meneillään kiusallinen rikostutkinta lapseen kohdistuneesta pahoinpitelystä. Jotta en olisi vaatinut tapauksen perinpohjaista tutkimista mies kiiruhti välittömästi soittamaan minulle allekirjoittavansa ihan mitkä hyvänsä paperit, jotta olosuhdeselvitys keskeytyy.
HAH. Olen kyllä satavarma, että oikeuskin olisi minulle yksinhuoltajuuden antanut.
Hanki itsellesi asianajaja. Hae yksinhuoltajuutta äläkä tunne sääliä. Saat paremman loppuelämän jos mies ei jää tänne teitä häiriköimään (jos siis kyseessä täysi kusipää, joka lapsenkin tehnyt vain luvan saadakseen). Muuten sullakin on ehkä edessä se riemu, että asutte pari vuosikymmentä oikeussaleissa lapsen asioista tapellen, kun mies ei enää muulla tavoin pysty häiriköimään.Siis olitte naimisssa, ja lapsi syntyi avioliiittoon niinkun meilläkin tulee käymään. OK:
Miten aloitit, mistä aloitit, kerrotko vielä ihan mitä teen ensin kun vauva syntyy?
Mikä paras keino toimia`? Mikä on se olosuhdeselvitys, en ole koskaan kuullutkaan.
Miehellä yksi huumejuttu josta mahdollisesti tulee tuomio, kesken vielä, ja minuun kohdistuneet kaksi pahoinpitelyä, kesken vielä, ei ole olleet esillä käräjäoikeudessa. Lisäksi joku liikennrikos. - 24
Siis olitte naimisssa, ja lapsi syntyi avioliiittoon niinkun meilläkin tulee käymään. OK:
Miten aloitit, mistä aloitit, kerrotko vielä ihan mitä teen ensin kun vauva syntyy?
Mikä paras keino toimia`? Mikä on se olosuhdeselvitys, en ole koskaan kuullutkaan.
Miehellä yksi huumejuttu josta mahdollisesti tulee tuomio, kesken vielä, ja minuun kohdistuneet kaksi pahoinpitelyä, kesken vielä, ei ole olleet esillä käräjäoikeudessa. Lisäksi joku liikennrikos.Jos ette saa sopimuksia lapsen huoltajuudesta, tapaamisista ja elareista tehtyä lastenvalvojan luona menee juttu oikeuteen. Ja se on pitkäkestoinen prosessi. Sinä aikana jos mies saa olla Suomessa panee taatusti pari muuta naista paksuksi saadakseen jäädä.
Hommaa se asianajaja joka selvittää sulle kaikki jutut. Tai soita ekana lastenvalvojalle.
Kaikki noi rikosjutut painaa asiassa miestä vastaan, samoin oleskelulupaongelmat, pelko siitä, että lapsi voitaisiin viedä pois maasta???, se jos ette tule toimeen keskenänne ja välit ovat kovasti tulehtuneet (varsinkin sinuun kohdistuneiden pahoinpitelyjen vuoksi) ym.
Pidä puolesi. Tuota huoltajuuskuviota on vaikea saada joskus myöhemmin muutettua jos nyt lepsuilet asiassa. - toinen vaimo 25+25
24 kirjoitti:
Jos ette saa sopimuksia lapsen huoltajuudesta, tapaamisista ja elareista tehtyä lastenvalvojan luona menee juttu oikeuteen. Ja se on pitkäkestoinen prosessi. Sinä aikana jos mies saa olla Suomessa panee taatusti pari muuta naista paksuksi saadakseen jäädä.
Hommaa se asianajaja joka selvittää sulle kaikki jutut. Tai soita ekana lastenvalvojalle.
Kaikki noi rikosjutut painaa asiassa miestä vastaan, samoin oleskelulupaongelmat, pelko siitä, että lapsi voitaisiin viedä pois maasta???, se jos ette tule toimeen keskenänne ja välit ovat kovasti tulehtuneet (varsinkin sinuun kohdistuneiden pahoinpitelyjen vuoksi) ym.
Pidä puolesi. Tuota huoltajuuskuviota on vaikea saada joskus myöhemmin muutettua jos nyt lepsuilet asiassa.tiedän jo nyt ettei saada sopimuksia aikaiseksi, onko pakko yrittää sopimuksen kautta, haluaisin suoraan yksinhuoltajuuden ?
- 21
tiedän jo nyt ettei saada sopimuksia aikaiseksi, onko pakko yrittää sopimuksen kautta, haluaisin suoraan yksinhuoltajuuden ?
Kuten jo sanoin niin sitten juttu menee käräjäoikeuteen.
Laitat vireille jutun jossa haet yksinhuoltajuutta.
- ln(10) + arctan(16)
Jos miehellä on työpaikka ja hän pystyy elättämään itsensä, toisin kuin sinä, niin mitä se meille muille kuuluu, jääköön tänne. Vaihtoehtona voisi ajatella, että sinä karkoittaisit itsesi täältä muiden elämää saastuttamasta katkeruudellasi.
- aloittajan sisko
mikä sinä olet sanomaan, et tiedä tosiasioita. Minulla on kyllä aina ollut työpaikka. Miksi et voi uskoa että mies on oikeasti kusettanut ja käyttänyt hyväkseen aloittajaa......luulo ei ole aina tiedon väärti
- kalikan kalinaa
sinä kiivastuit! Kalahtiko kalikka omaan nilkkaasi?
Ulkomaalaiset konnat ja laiskurit maasta pois, omissa on tarpeeksi.
- grodgers
Ottaisitko yhteyttä: [email protected]. Minusta voisi ehkä olla jotakin apua.
- grodgers
Siis nimimerkille anteeksityhmyyteni: ottaisitko yhteyttä [email protected]. Minusta voisi ehkä olla jotakin apua.
- anteeksityhmyyteni
hei toimittája, voisitko kertoa ihan tässä miten voisit auttaa, juuri nyt olen niin puhki koko tilanteen ja ongelman kanssa että en jaksa/uskalla lähestyä tuntemattomia ihmisiä sähköpostilla, olen tietoinen että siinä on riskinsä, enkä kaipaa lisää ongelmia.'
Mutta olisin iloinen jos vastaisit anonyymisti ihan avoimesti tässä palstalla? - grodgers
hei toimittája, voisitko kertoa ihan tässä miten voisit auttaa, juuri nyt olen niin puhki koko tilanteen ja ongelman kanssa että en jaksa/uskalla lähestyä tuntemattomia ihmisiä sähköpostilla, olen tietoinen että siinä on riskinsä, enkä kaipaa lisää ongelmia.'
Mutta olisin iloinen jos vastaisit anonyymisti ihan avoimesti tässä palstalla?Luin keskustelupalstaa yhden juttutoimeksiannon takia, kun törmäsin tähän viestiketjuun ja kiinnostuin. Karkotusasiat tuntuvat olevan jatkuvasti otsikoissa, ja tarinasi on siksi paitsi inhimillisesti kiinnostava niin myös ajankohtainen. Kysymykseni siis olisi, suostuisitko kertomaan sen jutussa. Siihen ei tarvitsisi tulla nimeä, eikä muita tunnistettavia yksityiskohtia. Saisit tarkistaa tekstin vielä lopuksi. Siihen, mihin jutun voisi tehdä, on useita vaihtoehtoja.
Ulkomaalaisvirasto ei koskaan kommentoi julkisesti yksittäisiä tapauksia, tuskin muutkaan viranomaiset, mutta haastattelisin sinun lisäksesi jutun kannalta oleellisia tahoja juuri näistä asioista, mitä näissä viesteissäkin on pohdittu: lapsikaappausuhasta, karkotuksen edellytyksistä, yksittäisen ihmisen mahdollisuudesta toimia karkotusasioissa jne. Siksi ajattelin, että jutusta olisi sinulle hyötyä. - anteeksityhmyyteni
grodgers kirjoitti:
Luin keskustelupalstaa yhden juttutoimeksiannon takia, kun törmäsin tähän viestiketjuun ja kiinnostuin. Karkotusasiat tuntuvat olevan jatkuvasti otsikoissa, ja tarinasi on siksi paitsi inhimillisesti kiinnostava niin myös ajankohtainen. Kysymykseni siis olisi, suostuisitko kertomaan sen jutussa. Siihen ei tarvitsisi tulla nimeä, eikä muita tunnistettavia yksityiskohtia. Saisit tarkistaa tekstin vielä lopuksi. Siihen, mihin jutun voisi tehdä, on useita vaihtoehtoja.
Ulkomaalaisvirasto ei koskaan kommentoi julkisesti yksittäisiä tapauksia, tuskin muutkaan viranomaiset, mutta haastattelisin sinun lisäksesi jutun kannalta oleellisia tahoja juuri näistä asioista, mitä näissä viesteissäkin on pohdittu: lapsikaappausuhasta, karkotuksen edellytyksistä, yksittäisen ihmisen mahdollisuudesta toimia karkotusasioissa jne. Siksi ajattelin, että jutusta olisi sinulle hyötyä.hei, en uskalla tulla julkisesti puhumaan tästä asiasta,
olen pahoillani mutta tilanne on sellainen ja pelottava ja ahdistava,
en ikävä kyllä voi täyttää toivettasi.
Ehkä joku jolla tilanne on jo takanapäin? - ...
grodgers kirjoitti:
Luin keskustelupalstaa yhden juttutoimeksiannon takia, kun törmäsin tähän viestiketjuun ja kiinnostuin. Karkotusasiat tuntuvat olevan jatkuvasti otsikoissa, ja tarinasi on siksi paitsi inhimillisesti kiinnostava niin myös ajankohtainen. Kysymykseni siis olisi, suostuisitko kertomaan sen jutussa. Siihen ei tarvitsisi tulla nimeä, eikä muita tunnistettavia yksityiskohtia. Saisit tarkistaa tekstin vielä lopuksi. Siihen, mihin jutun voisi tehdä, on useita vaihtoehtoja.
Ulkomaalaisvirasto ei koskaan kommentoi julkisesti yksittäisiä tapauksia, tuskin muutkaan viranomaiset, mutta haastattelisin sinun lisäksesi jutun kannalta oleellisia tahoja juuri näistä asioista, mitä näissä viesteissäkin on pohdittu: lapsikaappausuhasta, karkotuksen edellytyksistä, yksittäisen ihmisen mahdollisuudesta toimia karkotusasioissa jne. Siksi ajattelin, että jutusta olisi sinulle hyötyä.Kuka uskaltaisi nostaa julkisiksi sellaiset eri oikeusasteiden tekemät päätökset perhe- ja rikosasioissa, joissa pitävät, suomalaisen osapuolen esittämät todisteet mitätöidään ja juttu päätetään maahanmuuttajataustaiselle osapuolelle suosiollisesti, koska pelätään mahdollisia oikeudenmukaisesta päätöksestä seuraavia perusteettomia rasismisyytöksiä?
- Casagrande navara
Mistä maasta sun avio mies on kotisiin
- anteeksityhmyyteni
Afrikasta ja enempää en voi kertoa
- 55+1
Afrikasta ja enempää en voi kertoa
Mitä täällä vielä roikut loisimassa, miksi et ole jo itsekin siellä Afrikassa. Sin älyn jättiläinen olet aiheuttanut veronmaksajille kenties milhoonien vahingon, ei häntä täältä ikinä saada ulos.
- tekis mieli munkin
55+1 kirjoitti:
Mitä täällä vielä roikut loisimassa, miksi et ole jo itsekin siellä Afrikassa. Sin älyn jättiläinen olet aiheuttanut veronmaksajille kenties milhoonien vahingon, ei häntä täältä ikinä saada ulos.
no mitäs tälle jutulle kuuluu, lähtikö se tyyppi jo maasta?
- `kolmannen maan kans
tekis mieli munkin kirjoitti:
no mitäs tälle jutulle kuuluu, lähtikö se tyyppi jo maasta?
löydin hakemalla tämän vanhan ketjun , itselläni vähän samanlainen kuvio , olisi kiva kuulla kirjoitelleilta ja ehkä aloittajalta, että miten tässä jutuss kävi lopulta`ja muutenkin miten karkotus on menestynyt jos on lapsi Suomessa mutta ei tämän lapsen huoltajuutta
- anteeksityhmyyteni
kävi niinkuin pelkäsinkin. Mies vei tapaamisen yhteydessä lapseni ja nyt hän elää jossain päin afrikkaa. Elätän kuitenkin toivoa että saisin hänet vielä takaisin Suomeen.
Olen tavannut uuden ihanan miehen. Hänkin on afrikkalainen, mutta vaikuttaa paljon järkevämmältä kuin tämä edellinen - `kolmannen maan kans
tämä ei taida olla alkuperäisen aloittajan ja nimimerkki "anteeksityhmyyteni" vastaus, koska kirjoittajan tyyli on erilainen ja alkuperäinen nainen on todennäköisesti oppinut läksynsä eikä tilanne ole kuten feikki kopio väittää.
Olisi kiva kuulla oikean alkuperäisen vastaus? - Tästä tulis
hyvä ketju, miten karkoitan mustan miehen. Aika hassua, ettei rasismista kukaan syytä koska aloittaja on nainen.
- mikä rasismi ?
On kyse realismista, mikä syntyy empiirisestä tiedosta. Sama ilmiö kuin aasialaisvosujen tuonti Suomeen. Silmät auki, kritiikkiä ja vertailkaa nyt ihmeessä kokemuksia kritiikin avulla. Joku jossain on kuitenkin aina kokenut kaiken oman kantapään kautta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793