Mitä mieltä ootte miehet lapsenmielisest naisesta?
Esim. pienikokonen, "lapsellinen/tyttömäinen/heleä" puheääni, innostuu helposti kaikesta, on ilonen ja pukeutumisessaan tykkää hauskoist ja lapsellisista piristyksistä ja pirteistä väreistä.
Mitä mieltä? Ite oon tällänen ja kaikki toitottaa "aww, oot niin söpö, tommone ikuinen lapsi" mutta sitte taas musta tuntuu et moni mies ettii semmosta jääkuningatarta. Miten on?
Lapsenmielinen nainen?
14
2725
Vastaukset
- haittaa
Ei siinä mitään kunhan ei ole älyllisesti lapsen tasolla ts "jälkeenjäänyt" tai "tyhmä"
- jepulis!
nousi niskakarvat pystyyn tekstistäsi..
minä ainakin ärsyyntyisin tuollaisesta "tekopirteästä" keijukaisesta jonka mielestä kaikki on niin "ihanaa ja söpöä"..
en nyt jääkuningatartakaan halua, mutta kyllä ihan mielellään naisen jolla on huumorintajua ja ulkonäköäkin..ei kukaan tykkää vakavista mutrusuista saatika sitten "naantalin auringoista"..
olen tosin itse aina inhonnut kaltaisiasi ihmisiä, ovat kuin ufoja meikäläiselle, LIIAN OUTOJA.- Alottajatytsykkä
haha. niinpä. harva juntti ymmärtää minkäänlaist persoonallisuutta... miehessä pitäis itessäänki sillon vissii sitä olla. ;-) entäs jos ihminen ei oo tekopirteä, vaa ihan aidosti ajattelee et elämän on ihanaa? :) tuntuu et pitäis vihata maailmaa ja olla samanlaine seläntakana-puhuja ja masentunu harmaa ihmine, et muut hyväksyis.. :(
- täällä toinen
Alottajatytsykkä kirjoitti:
haha. niinpä. harva juntti ymmärtää minkäänlaist persoonallisuutta... miehessä pitäis itessäänki sillon vissii sitä olla. ;-) entäs jos ihminen ei oo tekopirteä, vaa ihan aidosti ajattelee et elämän on ihanaa? :) tuntuu et pitäis vihata maailmaa ja olla samanlaine seläntakana-puhuja ja masentunu harmaa ihmine, et muut hyväksyis.. :(
Heip, minäkin olen kuvaamasi kaltainen, pienikokoinen, keveä ja heleä (kuulemma) näöltäni ja mieleltäni. Nyt on jo 44 vuotta mittarissa, mutta olen säilyttänyt nuorekkaan vartalon ja ihon. (Tämä on usein meidän keijunaisten etu:) Ehkä mulla kuitenkin sellaista tiettyä tyylin naisellistumista, selkiintymistä ja vakautta olemukseen on tullut tuossa neljänkympin molemmin puolin.
Se on kuten kaikessa muussakin kun kysytään tykkäätkö vai et että toiset tykkää, toiset ei. Mulla on kyllä ihana aviomies, jo yli 20v yhdessä. Arvostamme toistemme persoonaa ja yksilöllisyyttä. Tylsän tosikon kanssa en saattaisi elää.
Äläpäs sinäkään siis lannistu; kyllä kaikenlaiselle persoonallisuudelle aina on tilaa ja tarvetta tässä maailmassa! Ole vaan oma itsesi:) - jepulis!
Alottajatytsykkä kirjoitti:
no ei siitä kannata vetää hernettä nenäänsä jos joku ei tykkää kaltaisestasi ihmisestä..eipä tainnu meikäläisen kommentti ollakaan niin "ihanaa ja söpöä" luettavaa..;D
kyllä vaadin naiselta persoonallisuutta jos huomasit tekstistäni, mutta tuollainen ihan överi tekopirteä "maailma on niin ihana ja elämä on niin ihanaa" "hippi" ei vaan iske mulla..
juurihan myös sanoin etten halua jääkuningatarta enkä pidä seläntakana-puhujista ja "harmaista" ihmisistä, mutta en myöskään kiellä etteikö joskus saisi olla vittuuntunut ja masentunut, varmasti jokainen täällä maailmassa on kerran elämässään ollut masentunut kun katsoo maailmanmenoa.
mutta, ole sinä sitten onnellinen työttömyydestä, rahattomuudesta, ulosotoista,suurentuvasta laskupinosta, minimaalisesta toimeentulosta jne..(vaikka näistä mikään ei kuvaa meikäläisen taloudellista tilannetta niin esimerkkinä sinulle miksi moni voi olla masentunut)
tuossa vaiheessa kun montaa ihmistä alkaisi itkettämään niin sinä naurat ja hymyilet että "onpas elämä ihanaa".. - Moonamimosa
jepulis! kirjoitti:
no ei siitä kannata vetää hernettä nenäänsä jos joku ei tykkää kaltaisestasi ihmisestä..eipä tainnu meikäläisen kommentti ollakaan niin "ihanaa ja söpöä" luettavaa..;D
kyllä vaadin naiselta persoonallisuutta jos huomasit tekstistäni, mutta tuollainen ihan överi tekopirteä "maailma on niin ihana ja elämä on niin ihanaa" "hippi" ei vaan iske mulla..
juurihan myös sanoin etten halua jääkuningatarta enkä pidä seläntakana-puhujista ja "harmaista" ihmisistä, mutta en myöskään kiellä etteikö joskus saisi olla vittuuntunut ja masentunut, varmasti jokainen täällä maailmassa on kerran elämässään ollut masentunut kun katsoo maailmanmenoa.
mutta, ole sinä sitten onnellinen työttömyydestä, rahattomuudesta, ulosotoista,suurentuvasta laskupinosta, minimaalisesta toimeentulosta jne..(vaikka näistä mikään ei kuvaa meikäläisen taloudellista tilannetta niin esimerkkinä sinulle miksi moni voi olla masentunut)
tuossa vaiheessa kun montaa ihmistä alkaisi itkettämään niin sinä naurat ja hymyilet että "onpas elämä ihanaa"..Hihhih, en herneitä nenukkiin vetänykään.. Jatkoin vaa juttuas omalt kannaltani.
Sä et oo vissiin ikinä tavannu mua, en nyt puhu mistään tyhmyydestä, aivottomuudesta ymsyms. tarkotin vaan semmost tosi ilosta asennetta elämään, elämäniloo ja positiivisuutta. Ja sehän ei tarkota että oisin empatiakyvytön, ku vedit tohon noi muiden ongelmat ja useaa koskettavat taloudelliset kriisit tai mitkä hyvänsä. :D
Ilosta ja lapsenmielist suhtautumist asioihin, ei kaavoihin kangistunutta katkeroitunutta asennetta(jota näköjään tääl riittää, sen oon kyl huomannu:D)
Ja ihana et on muitaki. ^_^ Oonha mä vast 19 vee, että on mul aikaa viel täs katkeroitua.... :D Mut teinki tän keskustelun lähinnä tylsyyttäni. Mul on mies, joka ihastu mun luonteessa just näihin.. Mut et miten muut. :) - Eläväinen flikka
jepulis! kirjoitti:
tuossa vaiheessa kun montaa ihmistä alkaisi itkettämään niin sinä naurat ja hymyilet että "onpas elämä ihanaa".."Jepulis!" ei nyt hiffaa tätä jutskaa. Jos ihminen on positiivinen, niin silloin suhtautuu elämään ja kaikkiin sen asioihin toisenlaisella mielellä ja mentaliteetilla kuin negatiiviset, harmaat möllöttäjät.
Iloinen ihminen ei ole "tekopirteä", hän on oikeasti erilainen mielenlaadultaan. Sinä olet vissiin tekomörkö, et oikeasti hapankaali mutta pitää esittää, kun se on mielestäsi jotenkin hienompaa ja aikuisempaa tms. soopaa.
Positiivinen ihminen katselee ja ajattelee vastoinkäymisiä erilaisin silmin ja mielin. Esim. työttömyys voi olla tervetullut mahdollisuus punnita elämänarvoja, omaa pystymistä, kykenemistä, omia haluja, toiveita, motivaatiota ... työn suhteen jne. Ja tämän tiedän omasta kokemuksesta.
Positiivisesti suhtautuva jaksaa, pystyy, osaa ... kohdata alamäet paremmin kuin itseensä ja elämäänsä kyllästynyt, masentunut suossa tarpoja. Itse olen nauravainen, pippurinen piipertäjä, sitkeä sissi, jota kaveri sanoo elostelijaksi, kun ei kestä peruspersoonaani, tasamaan tallaaja kun on.
- Metsoman..
mutta kyllä aikuinen mies pääsääntöisesti haluaa aikuisen naisen. Ikuinen lapsuus on rasittavaa. Innostuneisuus voi säilyä läpi elämän, ei siihe lapsenmielisyyttä tarvita.
- n44v
Kaikella kunnioituksella itsekunkin naismakua kohtaan, mutta nimim. "Jepulis" on nyt sekoittanut vellit ja jauhot. Lapsellisuus ja lapsenomaisuus ovat sävyltään hienonhienosti mutta merkittävästi toisistaan eroavia käsitteitä. Lapsenomaisesti maailmaa katseleva (tässä tapauksessa nainen) voi kantaa perheessä täyspainoisesti osansa taloudellisesta vastuusta ym. eikä hän välttämättä ole muutenkaan mikään "ihku-hihku"-hippi. Minusta aloituksessa ei mikään viitannut "överiin ja tekopirteään" kuten tuossa kommentoit. Lapsenomainen voi olla monin tavoin olematta silti sokea todelliselle maailmalle.
****lainaus;..."tuossa vaiheessa kun montaa ihmistä alkaisi itkettämään niin sinä naurat ja hymyilet että "onpas elämä ihanaa".. ****
Noista yhteiskunnallisista ongelmista - myötätuntoa voi osoittaa, vaikkei samaan kaivoon hyppääkään. Se hyppääminen kun ei mitään auta. - eerikinpaitarikki
n44v kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella itsekunkin naismakua kohtaan, mutta nimim. "Jepulis" on nyt sekoittanut vellit ja jauhot. Lapsellisuus ja lapsenomaisuus ovat sävyltään hienonhienosti mutta merkittävästi toisistaan eroavia käsitteitä. Lapsenomaisesti maailmaa katseleva (tässä tapauksessa nainen) voi kantaa perheessä täyspainoisesti osansa taloudellisesta vastuusta ym. eikä hän välttämättä ole muutenkaan mikään "ihku-hihku"-hippi. Minusta aloituksessa ei mikään viitannut "överiin ja tekopirteään" kuten tuossa kommentoit. Lapsenomainen voi olla monin tavoin olematta silti sokea todelliselle maailmalle.
****lainaus;..."tuossa vaiheessa kun montaa ihmistä alkaisi itkettämään niin sinä naurat ja hymyilet että "onpas elämä ihanaa".. ****
Noista yhteiskunnallisista ongelmista - myötätuntoa voi osoittaa, vaikkei samaan kaivoon hyppääkään. Se hyppääminen kun ei mitään auta.juuri näin.
Mitä tulee aloittajan habitukseen... Päällimmäiseksi jäi kyllä käsitys, että hän on nimenomaan ennemminkin lapsellinen kuin lapsenomainen. Ei erityisesti vetoa meikäläiseen. Mitään jääkuningatarta en tavoittele, vaan maanläheistä ja huumorintajuista AIKUISTA naista - nämä ominaisuudet eivät sulje pois tiettyä lapsenmielisyyttä, jollainen itsekin olen.
- 13+13=8
Lapsenmielisyys on plussaa, jos se tarkoittaa leikkisyyttä, leikkimielisen naisen kanssa on kiva peuhata. Mutta tuollainen tapaus kuin sinä ei todennäköisesti minua sytyttäisi (olet toki myös vielä tosi nuori), koska minua kiinnostaa moniulotteiset naiset, joilla on muitakin puolia kuin "aina iloinen ja pirtsakka". Eli totta kai elämässä pitää olla naurua ja iloa, mutta välillä myös kaihoisaa fiilistelyä.
..suosii kyllä eittämättä aikuisempaa naistyyppiä. En halua lapsekasta/lapsellista naista ku on noita oikeitakin kersoja ihan omasta takaa. Ja ylipäätään jos naisella on jotain nalle-puh tms vaatteita, ni ne on totaalinen turn-off! ;(
Mutta kukin tyylillään....- repa37
mä ainakin tykkään sunlaisistas naisista, oon naimisissa samanlaisen kanssa, hän samalla myös poikamaisen huoleton. hän on tosin thaimaalainen.
hupaisalta tapaukselta. Voisin kuvitella hauskaksi, huumorintajuiseksi eikä itseään liian vakavasti ottavaksi rennoksi tytöksi, joka tuo piristystä elämään. Kuten kuuluukin. Tykkäisin varmasti ja kainalopaikka olisi taattu, jos vaan täämmöinen vanha pieru kelpaisi. Jääkuningattaret on kamalia. Mieluummin keijukaisprinsesa koska tahansa. Hali!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261