Olis pitäny...

...mennä eilen nukkumaan aiemmin, että olis herännyt aiemmin, että olis voinut katsoa ruohonleikkuria aiemmin, että olis voinut laittaa akan hakemaan osia siihen aiemmin, että olis saanut sen korjattua aiemmin, että olis kerennyt leikkaamaan nurmikon.

Nyt se jäi saatana leikkaamatta. Vittukuvituttaa.

19

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä siinä on vialla.

      • Mutta vettä tulee taivaalta niinkuin esterin perseestä. Päivällä oli vielä pouta.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Mutta vettä tulee taivaalta niinkuin esterin perseestä. Päivällä oli vielä pouta.

        Noh, jospa kuivaa huomenna.


      • buddy-love kirjoitti:

        Noh, jospa kuivaa huomenna.

        on jo sitten taas kaikenlaista muuta jo sovittuna.

        Perse.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        on jo sitten taas kaikenlaista muuta jo sovittuna.

        Perse.

        Ratkaisee kaikki nurmikko-ongelmat.
        :)


      • buddy-love kirjoitti:

        Ratkaisee kaikki nurmikko-ongelmat.
        :)

        olishan se tietty ratkaisu siihen ongelmaan. Tois vaan liudan muita suurempia ongelmia mukanaan.


      • ,.,.,.,.,.,.,,.,.
        buddy-love kirjoitti:

        Ratkaisee kaikki nurmikko-ongelmat.
        :)

        vai oliko se attila


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Mutta vettä tulee taivaalta niinkuin esterin perseestä. Päivällä oli vielä pouta.

        on ongelma, mutta onneksi heinä on ratkaisu: se on elossa ja hyvässä kunnossa leikattavaksi ensi viikonloppunakin :-)


      • kaarne kirjoitti:

        on ongelma, mutta onneksi heinä on ratkaisu: se on elossa ja hyvässä kunnossa leikattavaksi ensi viikonloppunakin :-)

        meil on jo voikukkaa ihan tarpeeks.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        meil on jo voikukkaa ihan tarpeeks.

        Niin juuri :-)


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        meil on jo voikukkaa ihan tarpeeks.

        metsätontissa on kyllä puolensa: sä kattelet voikukkaa, mä kattelen kieloja ja mustikkaa: hyvä kukinta tähän asti ja kimalaisia näyttää olevan liikkeellä.


      • kaarne kirjoitti:

        metsätontissa on kyllä puolensa: sä kattelet voikukkaa, mä kattelen kieloja ja mustikkaa: hyvä kukinta tähän asti ja kimalaisia näyttää olevan liikkeellä.

        mekin istutetaan ainakin hehtaari tai puoltoista sekametsää tuohon 'pellolle'. Menee ikä ja terveys muuten tuon puutarhan kanssa.

        Sain hommattua kolmisenkymmentä kanadalaisia Douglaskuusentaintakin, en tiedä kuinka lähtevät matkaan, mut niistä vois tulla metri-pari halkaisijaltaan täyskasvuisena(parin sadan vuoden päästä).


    • ,.,.,.,.,.,.

      ilmanputsari tukkeessa

    • ...ku oli auton renkaasta vuotanut ilmat pihalle. Oli taas kunnon aihe draamaan, kun naisen logiikka ei voinut ymmärtää miksei rengas ei voi käydä heti korjauttamassa siinä ainoassa rengaskaupassa joka sattui vielä olemaan auki.

      Minähän en sellaisessa liikkeessä asioi, jossa pitää polvillaan rukoilla, että jotain tapahtuis johonkin aikaan päivästä. Saatana....max. 5 minuutin homma ja pistävät koko päivän työjonon hännille. Pitäkää tunkinne. Mä ajan viikonlopun vararenkaalla ja korjautan sen renkaan maanantaina ruokatunnilla liikkeessä, jossa palvelu pelaa.

      • varapyörä samaa kaliiperia muiden renkaiden kanssa? Tai ei ainakaa vetävissä pyörissä ole erikokoista varapyörää?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        varapyörä samaa kaliiperia muiden renkaiden kanssa? Tai ei ainakaa vetävissä pyörissä ole erikokoista varapyörää?

        ...millään naurettavalla pelastusrenkaalla en ajais kyllä kuin aivan äärimmäisen pakon edessä.


    • trust_mii

      päivä huomennakin. Pitäspitäspitäs...vituttaa vituttaa...

    • VÄLIÄ:::..!!%#?+!!1?

      .

      et olisi kuitenkaan kerinny niittää nurmikkoa eli homma olis jääny kesken silti

      .

      • olis pitäny herätä kolme tuntia aiemmin. Muttaku olin kolme päivää viikolla messuilla, niin piti nukkua univelkoja pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe