Olen kännissä joten antaa mennä sitten vaan. Tässä yksi niistä mun kuvista.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6260968.jpg
Hyvä on!
19
190
Vastaukset
- 112-119
Agentti sä OLET!
Soitto supoon että tulevat rakastamaan konesi!
http://www.poliisi.fi/supo/- zisel
ei mahda mulle mitään! Paljastan tissini (kuten kuvasta näkyy) ja ne poistuu häntä koipien välissä kiltisti!!
- skitsoskeptis
zisel kirjoitti:
ei mahda mulle mitään! Paljastan tissini (kuten kuvasta näkyy) ja ne poistuu häntä koipien välissä kiltisti!!
Supon jätkät ole homoja, ainakin oletan.
- OKAY:::.!!!111%#?+!1
.
siis kukaanhan ei ole täydellinen :)
.- zisel
mä en kerennyt kunnolla harjaa hiuksiani ja muutenkin istun sillain että toi alavatsa-makkara näkyy tossa kuvassa :(
- AIKATAULUT::.!!1+?
zisel kirjoitti:
mä en kerennyt kunnolla harjaa hiuksiani ja muutenkin istun sillain että toi alavatsa-makkara näkyy tossa kuvassa :(
-
kyl me katotaan tän kerran läpi sormien :)
.
anderssonit mä tiesin koko ajan, että olet AITO, mut hei kohta joku tulee huutamaan ei noi oo aidot. Täytyy myöntää vaikka olenkin karakteristinen tissi-mies niin aikamoiset ilmalaivat, meneex noikin suvussa ja onx sulla isosiskoa?
- zisel
on kaksoissisko ja se on vielä seksinnälkäsempi kuin minä! Me tykätään antaa kelle vaan, millon vaan! Ja meiän tissit on AIDOT! Eli jos haluut tehdä tyttö-vauvoja meidän kans niin ne tulee ole ton näkösiä kanssa :)
zisel kirjoitti:
on kaksoissisko ja se on vielä seksinnälkäsempi kuin minä! Me tykätään antaa kelle vaan, millon vaan! Ja meiän tissit on AIDOT! Eli jos haluut tehdä tyttö-vauvoja meidän kans niin ne tulee ole ton näkösiä kanssa :)
Niinhän te/ne kaikki sanoo, mut hei täytyneen ottaa teihin yhteyttä kun saan ensin noi 12 pojan elatukset maksettua.
- skitsoskeptis
zisel kirjoitti:
modellin kuvista on siitä itsestä, niin saattaa lopputulos yllättää kaikki...
- zisel
modelli kirjoitti:
Niinhän te/ne kaikki sanoo, mut hei täytyneen ottaa teihin yhteyttä kun saan ensin noi 12 pojan elatukset maksettua.
on tyttö-lapsi, niin hän on silloin hyvä rakastaja :-/ No mä en tiedä tosta mutta noin sitä puhutaan kuulemma
zisel kirjoitti:
on tyttö-lapsi, niin hän on silloin hyvä rakastaja :-/ No mä en tiedä tosta mutta noin sitä puhutaan kuulemma
on poika-lapsi, niin se vasta osaa jakaa edestä ja takaa...mä tiedän!
- zisel
modelli kirjoitti:
on poika-lapsi, niin se vasta osaa jakaa edestä ja takaa...mä tiedän!
jauha paskaa :D Tiedän nuoria poika-lasten äitejä sekä nuoria tyttö-lasten äitejä niin kyllä ne tyttö-lasten mutsit bilettää ja tytöt on mukana. Poikalasten äidit sen sijaan on kotona ja valittaa katkerina naapureistaan :D
skitsoskeptis kirjoitti:
modellin kuvista on siitä itsestä, niin saattaa lopputulos yllättää kaikki...
ilkkumaan toisten ulkonäöstä ennen kun paat oman kuvas näkyviin.
- skitsoskeptis
modelli kirjoitti:
ilkkumaan toisten ulkonäöstä ennen kun paat oman kuvas näkyviin.
ettei Enirolla toimi sensuuri, mutta en kyllä aio panna sitä koetukselle omaa kuvaani käyttäen. Se voisi olla liian kova isku egolle.
Mikä niistä kuvista muuten on sun? zisel kirjoitti:
jauha paskaa :D Tiedän nuoria poika-lasten äitejä sekä nuoria tyttö-lasten äitejä niin kyllä ne tyttö-lasten mutsit bilettää ja tytöt on mukana. Poikalasten äidit sen sijaan on kotona ja valittaa katkerina naapureistaan :D
paskaa jauhakkaan ne äidit jotka kotona valittavat ovat vaan tietämättömyyttään tehneet poikia. Valinta kysymys tai sitten niissä pojissa on jotain omituista ja outoa. Turha tähän on naapureita vetää mukaan ellei se syy löydy sitten sieltä. Voin hyvin kuvitella jos jollain äipällä on huono omatunto eikä huvita bilettää.....on naapurin sedällä (like a me) ollut osuutta asiaan että nyt on vaan poikia.
skitsoskeptis kirjoitti:
ettei Enirolla toimi sensuuri, mutta en kyllä aio panna sitä koetukselle omaa kuvaani käyttäen. Se voisi olla liian kova isku egolle.
Mikä niistä kuvista muuten on sun?Eri aikakausilta ja nyt tuntuu siltä, että olen ikään kuin luomassa nahkaani taas kerran ja sehän taas tietää lisää uusia kuvia.
- et oo
tossa kuvassa, oot silti ihan ok, siiseli!
- lisää noita
kuvia, niitä on ihan kiva katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822