HEI !
Onko kellään kokemusta kyseisestä Truly Blonde värinpoistosta, itse ostin eilen sävyn L . Ajattelin värjätä kevätjuhlan jälkeen, eli 5.6 (=
Olisi kiva saada kokemuksia tästä tuotteesta. En enää viitsi mennä kampaajalle blondaamaan, kun eräs kampaaja pilasi hiukseni täysin :(
Garnier Nutrisse Truly Blonde
8
16356
Vastaukset
- trulyblonde
Itsekkin ostin tänään juuri tuon saman Truly Blonde L värinpoiston.
Ja tarkoitus olisi pistää se päähän huomenna.
Olen ennenkin tehnyt värinpoiston, kylläkin eri aineella mutta
eiköhän se tästä tummanruskeasta porkkanaksi taas muutu... -.-
Mutta ei se haittaa koska tarkoitus olisi sitten värjätä myöhemmin
vaaleanruskealla päälle.. kunhan nyt saisi vaalennettua muutaman asteen.
Eli tosiaan onko kellään mtn kokemusta kyseisestä aineesta? :)- -bychloe
Värjäsin hiukset Truly Blonde -sarjan raita-aineella ja näistä tuli ihanat! :> Sävy on puhtaan vaalea, ei yhtään kusenkeltainen. Levityksen kanssa saa vaan olla tarkkana, ettei tuu läikkiä (itse levitin vähän huolimattomasti ja sain pari läikikästä kohtaa hiuksiini, mut ei onneksi mitenkään pahat). Väri myös haalistuu aikan nopeasti. Tai voi olla, että mun hiukset vaan kasvaa tosi nopeasti, kun juurikasvu alkaa jo näkyä n. 3-4 viikon päästä värjäyksestä :O
- -bychloe
-bychloe kirjoitti:
Värjäsin hiukset Truly Blonde -sarjan raita-aineella ja näistä tuli ihanat! :> Sävy on puhtaan vaalea, ei yhtään kusenkeltainen. Levityksen kanssa saa vaan olla tarkkana, ettei tuu läikkiä (itse levitin vähän huolimattomasti ja sain pari läikikästä kohtaa hiuksiini, mut ei onneksi mitenkään pahat). Väri myös haalistuu aikan nopeasti. Tai voi olla, että mun hiukset vaan kasvaa tosi nopeasti, kun juurikasvu alkaa jo näkyä n. 3-4 viikon päästä värjäyksestä :O
..onko sarjan vaalein kokopääväri hyvä? Ajattelin kokeilla seuraavaksi, kun haluan oikeasti kunnolla vaaleat hiukset ((:
Anteeksi, kun tulin tänne kertomaan jostain raita-aineesta, vaikka kyse olikin nimenomaan tästä kokopääväristä :DD - ssofffia
-bychloe kirjoitti:
..onko sarjan vaalein kokopääväri hyvä? Ajattelin kokeilla seuraavaksi, kun haluan oikeasti kunnolla vaaleat hiukset ((:
Anteeksi, kun tulin tänne kertomaan jostain raita-aineesta, vaikka kyse olikin nimenomaan tästä kokopääväristä :DDLaitoin siis ton värin poiston jo aikoja sitten päähäni ja eka meni oranssiks mut sit tein toisen kerran ja tuli aika vaalea! Sit kannattaa laittaa viel tuhkanvaalee väri päälle, kun se taittaa sitä keltasuutta.(=
- hopottiiili
ssofffia kirjoitti:
Laitoin siis ton värin poiston jo aikoja sitten päähäni ja eka meni oranssiks mut sit tein toisen kerran ja tuli aika vaalea! Sit kannattaa laittaa viel tuhkanvaalee väri päälle, kun se taittaa sitä keltasuutta.(=
Eli itselläni on ollu mustat ja värjäsin monta kertaa mustat marketin väreillä.
n. 1 vuoden kuluttua päätin vaalentaa hiuksiani ja menin kampaajalle vaalentamaan kampaaja teki värinposton kaksi kertaa. minulla oli hetken tumman ruskeat. Sitten menin markettiin ostamaan värin poiston ja värin. En muista enää mitkä ne oli.
Värinposton jälkeen tyveni oli hohtavan blondi ja muualta oranssit. Laitoin hiukan tummemman kestovärin ja tulos oli hunajan ruskea. Kävin kampaajalla vaalentamassa mutta kampaaja teki vain 2X vaaleita raitoja. Nyt mulla on ollut kivat kastanjan/oljen vaaleat hiukset ja tumma juurikasvu (? mistä johtuu koska olen luonnostaan vaalea blondi) mutta juurikasvu olisi saatava pois ja vaalennan hiukseni vaaleiksi , ajattelin saisinko tuolla L värin poistolla ja L värillä millaisen lopputuloksen ? - ssofffia
hopottiiili kirjoitti:
Eli itselläni on ollu mustat ja värjäsin monta kertaa mustat marketin väreillä.
n. 1 vuoden kuluttua päätin vaalentaa hiuksiani ja menin kampaajalle vaalentamaan kampaaja teki värinposton kaksi kertaa. minulla oli hetken tumman ruskeat. Sitten menin markettiin ostamaan värin poiston ja värin. En muista enää mitkä ne oli.
Värinposton jälkeen tyveni oli hohtavan blondi ja muualta oranssit. Laitoin hiukan tummemman kestovärin ja tulos oli hunajan ruskea. Kävin kampaajalla vaalentamassa mutta kampaaja teki vain 2X vaaleita raitoja. Nyt mulla on ollut kivat kastanjan/oljen vaaleat hiukset ja tumma juurikasvu (? mistä johtuu koska olen luonnostaan vaalea blondi) mutta juurikasvu olisi saatava pois ja vaalennan hiukseni vaaleiksi , ajattelin saisinko tuolla L värin poistolla ja L värillä millaisen lopputuloksen ?Hmm, minusta tuntuu, että sinulla tulisi aika vaalea väri tolla värin poistolla! (= Eli kannattaa kokeilla, se ei rasita paljoa hiusta, tai siis mulla ainaki rasitti enemmän ne kampaamojen tuotteet.
- -.-moii-.-
tein ite 4kertaa värinpoiston tolla aineella ja vieläkin on sellaset oranssit ja ihan paskat. mul on ollu mustat hiukset jo kesästä saakka. en tie johtuuko mistä mutta ei se väri vaa lähe
- fnegrjtxyr
Itse olen todella tyytyväinen ! Tai ainakin jos tätä tuotetta vertaa Schwarzkopf Blonde L1 . Olen kokeillut kummallakin tumman ruskeisiin hiuksiin, ja Nutrissen värinpoisto on ehdottomasti parempi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305712Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144304Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522931Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3331518Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2241170- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151