Mikä Head Murraylla?

Mailan hankkija

Onko tietoa?

Samoissa väreissä olevaa mailaa näyttäisi Ranskassa olevan melkein joka toisen ukon käsissä.

3

479

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keckman

Väreistä ei voi päätellä mailan mallia, koska valmistajat maalaavat niitä miten haluavat. Pelaajat harvoin vaihtavat mailan mallia, se vain maalataaan uudestaan.

• Connors

Mainoksissa hänen väitetään pelaavan Head YOUTEK Radical Pro;lla. Vahvoja epäillyksiä on, että maalin alla on jotain muuta. Kaupasta Andy Murrayn mailaa ei voi ostaa, koska kaikkien huippujen mailat kustomoidaan pelaajan toiveiden mukaisiksi.

• Viidakon Ykä

Näyttäisi olevan sekoitus Youtek Radical prota ja Youtek Prestigeä. Tosiaan jokaisen merkin maila kustomoidaan pelaajalle sopivaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      156
      1441
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      41
      617
    7. 48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe