Joo eli jos jollain on hyvä maila myynnissä, niin vosin harkita ostoa.
Näistä tai vastaavista olisin kiinnostunut:
Babolat AeroPro Drive GT
Babolat Pure Drive Roddick GT
Wilson K Factor KBlade Tour
Tai vastaavista yli 320 gramman mailoista.
Ostetaan tennismaila
9
806
Vastaukset
- Tsuide
Moro, mul ois 2 noit Wilson kblade tour 93 myynnis. Pistä viestii jos oot kiinnostunu. [email protected]
- JKL...
Vastasin mailiin.
- JKL...
Ei ole vielä mailaa löytynyt, joten tarjouksia otetaan vastaan.
- FoVision
Tuohon kategoriaan kuuluvia vanhoja mailojani joita voin myydä löytyy Wilson K Six-One 95 ja K Six-One Tour.
Tuonne voi laittaa viestiä jos kiinnostavat-> [email protected] - pilot_78
FoVision kirjoitti:
Tuohon kategoriaan kuuluvia vanhoja mailojani joita voin myydä löytyy Wilson K Six-One 95 ja K Six-One Tour.
Tuonne voi laittaa viestiä jos kiinnostavat-> [email protected]Moi,
mulla olisi huuto.netissä myytävänä todella hyvä setti:
http://www.huuto.net/kohteet/2x-prince-ozone-pro-tour-tennismailaa--prince-mailalaukku/140229923?ref=gl
Speksit noista mailoista: http://www.tenniscompany.com/racquets_Prince_OzoneProTourMP.html
- Akkki
Moi!
Multa löytyis käytännössä upouusi (ollut testiesittelymailana n. 2 tuntia) Babolat Pure Storm Tour GT Babolatin Revenge jänteillä.
Jos kiinnostaa niin pistä mailia [email protected] - JarKa
Ostetaan Pure Storm Tour GT, kahvakoko 2 tai 3.
Ilmoita jos sellainen on myynnissä. - Vargas
Itellä myynnissä Wilson BLX 95 18*20 kahva 2(saa suurennettua helposti gripillä) jänne:Tecnifibre X-One Biphase 17, maila ostettu helmikuussa. hinta 90e [email protected]
- juuso1980
mulla olis myynnissä 1kpl Head prestige pro 3 kahvalla, tosi hyvä kuntoinen,
sekä Donnay Dual core silver 99 3 kahvalla, pelattu muutaman kerran, ja vielä Donnay x-red 94 3 kahvalla, tuollakin pelattu vain muutaman kerran.
jos kiinnostaa niin laittakaa sähköpostiosoitetta tänne niin otan yhteyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392855Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262407- 1351988
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1331568Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821370- 331203
- 991150
Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21019Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990