Joo eli jos jollain on hyvä maila myynnissä, niin vosin harkita ostoa.
Näistä tai vastaavista olisin kiinnostunut:
Babolat AeroPro Drive GT
Babolat Pure Drive Roddick GT
Wilson K Factor KBlade Tour
Tai vastaavista yli 320 gramman mailoista.
Ostetaan tennismaila
9
844
Vastaukset
- Tsuide
Moro, mul ois 2 noit Wilson kblade tour 93 myynnis. Pistä viestii jos oot kiinnostunu. [email protected]
- JKL...
Vastasin mailiin.
- JKL...
Ei ole vielä mailaa löytynyt, joten tarjouksia otetaan vastaan.
- FoVision
Tuohon kategoriaan kuuluvia vanhoja mailojani joita voin myydä löytyy Wilson K Six-One 95 ja K Six-One Tour.
Tuonne voi laittaa viestiä jos kiinnostavat-> [email protected] - pilot_78
FoVision kirjoitti:
Tuohon kategoriaan kuuluvia vanhoja mailojani joita voin myydä löytyy Wilson K Six-One 95 ja K Six-One Tour.
Tuonne voi laittaa viestiä jos kiinnostavat-> [email protected]Moi,
mulla olisi huuto.netissä myytävänä todella hyvä setti:
http://www.huuto.net/kohteet/2x-prince-ozone-pro-tour-tennismailaa--prince-mailalaukku/140229923?ref=gl
Speksit noista mailoista: http://www.tenniscompany.com/racquets_Prince_OzoneProTourMP.html
- Akkki
Moi!
Multa löytyis käytännössä upouusi (ollut testiesittelymailana n. 2 tuntia) Babolat Pure Storm Tour GT Babolatin Revenge jänteillä.
Jos kiinnostaa niin pistä mailia [email protected] - JarKa
Ostetaan Pure Storm Tour GT, kahvakoko 2 tai 3.
Ilmoita jos sellainen on myynnissä. - Vargas
Itellä myynnissä Wilson BLX 95 18*20 kahva 2(saa suurennettua helposti gripillä) jänne:Tecnifibre X-One Biphase 17, maila ostettu helmikuussa. hinta 90e [email protected]
- juuso1980
mulla olis myynnissä 1kpl Head prestige pro 3 kahvalla, tosi hyvä kuntoinen,
sekä Donnay Dual core silver 99 3 kahvalla, pelattu muutaman kerran, ja vielä Donnay x-red 94 3 kahvalla, tuollakin pelattu vain muutaman kerran.
jos kiinnostaa niin laittakaa sähköpostiosoitetta tänne niin otan yhteyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912