Olis tarkoitus hankkia puu kolmonen pitkiä väylälyöntejä varten. Nyt jää ilkeä väli pituudessa, kun hybridillä lyön n. 150 metriä ja seuraava maila olisikin jo driver.
Olis tarkoitus tuohon väliin hankkia puu kolmonen.
Suositelkaa hyvää ja anteeksi antavaa mailaa. Tai jos jollain olisi myydä sellainen, niin yhteydenottoja rohkeasti.
Hyvä spoon?
5
2597
Vastaukset
- Flamberg
Henk.koht. suosittelisin Niken Dymo2:sta. Ihan mukavasti tuolla lähtee ja ei ole mitenkään vaikea tiiata tai väylältä lätkiä. Jos vaan square nuppi ei aiheuta allergisia reaktioita ja Tiger Woodsin hairahdus ei aseta varjoa Niken tuotemerkille.
- Gallaway
Gallaway big bertha itsellä! toimii!
- kiinalainen?
Onko Gallaway joku kiinalainen paska kopio?
- dadaddd
Testailin kierroksen ajan Wilson Staffin Fybridiä. 18 asteinen 5w. Tuntui ihan hyvältä ja ilmeisesti ostan sen.
Hinta 135,- Testikierroksella käytin sitä tietysti aika ahkeraan ja totesin, että ei kannata lyödä edes suhteellisen lyhyestä raffista. Väyläpuuhan se on ja siihen se on hyvä. Oli vaan harvassa ne osumat, että sai pallon hyvin nousemaan... Pitänee hankkia ja treenata - kolffAri
Itse suosittelisin käymään jossain pro-shopissa koittamassa puu-5 mieluummin kuin spoonia, mikäli muilla mailoilla ei päästä 150m pidemmälle. Puu-5 on helpompi lyödä kuin puu-3, isomman loftin (nostokulma) ja lyhyemmän varren takia. Yksi mahdollinen vaihtoehto mitä voisin suositella kokeilemaan on TylorMade Burner 09, jota voi saada tarjouksesta, koska maila on poistumasta myynnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664012Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152127Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj111897Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361264- 271219
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11993Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43839Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit71837- 40731
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24694