Halvalla Epyptiin sukeltamaan la 5.6. viikoksi

Olen 34-vuotias PADI Advanced Open Water -sukeltaja ja lähdössä äkkilähdöllä ensi lauantaina 6.5. Egyptin Hurghadaan sukeltamaan ja snorklaamaan viikoksi. Lähtö Helsingistä 6.5. klo 9:10. ja paluu 12.6. klo 20:35.

En ole vielä varannut matkaa ja huomasin, että jos 2 olisi lähdössä niin matka olisi huomattavasti edullisempi molemmille. Tällä hetkellä VAIN 365e/hlö ja halpenee joka päivä mitä lähemmäksi lähtöä tullaan.

Itselläni lomasuunnitelmissa on sukeltaa 3-4 vrk fiiliksen mukaan ja ehkä sisällyttää yksi reissu Luxoriin ihmettelemään Kuninkaidenlaaksoa, jonne kohteesta tehdään edullisia päivämatkoja.

Jos et itse ole sukeltaja niin se ei haittaa ja jos snorklaaminen kiinnostaa niin sen kustannus on vain 45e / 3 vrk sisältäen myös ruoat eli on halvempaa nauttia merestä kun nyhjöttää maissa.

Olen menossa todennäköisesti Funny Diverssien asiakkaaksi joilla esim. kolmen päivän sukellusreissu täysihoidossa (nouto hotellilta 2 sukellusta ruoat paluu hotellille) maksaa vain 85 euroa / hlö / 3 vrk.

Itse olen sosiaalinen, rento ja mukava luonne, ja tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen. Mahdollinen matkaseuralainen voi aivan hyvin olla nainen tai mies. Ei niin, että tarvitsisi olla kiinni toisen menemisissä ja tulemisissa ellet välttämättä halua sukellusopasta... Ja pääpointtina se, että molemmat saamme edullisemman reissun!

Itse kävin Hurghadassa aikoinaan PADI:n Open Water Diver -kurssin, joka kestää 3-4 vrk ja voin todella lämpimästi suositella sitä kaikille. Aivan mahtava kokemus sukeltaa Punaisellamerellä merikilpikonnien ja delfiinien joukossa.

Jos kiinnostuit reissusta laita e-mailia osoitteeseen: [email protected]

Itsestäni lisätietoja: http://juhakurvinen.fi

0

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
        Kokkola
        71
        6217
      2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
        Alajärvi
        133
        5594
      3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        471
        3465
      4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
        Nettideittailu
        109
        1847
      5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
        Maailman menoa
        383
        1293
      6. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
        Ikävä
        38
        1276
      7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
        Ikävä
        67
        1081
      8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
        Ikävä
        47
        984
      9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
        Maailman menoa
        110
        922
      10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
        Ikävä
        52
        889
      Aihe