Millaset renkaat mun kannattais hankkia? Koko? Kovuus? Laatu? Hinta? Mistä?
Eli haluan renkaat tasaiselle asfaltille/parkille ja verttiin. Haluan kaikki 4 rengasta alta 40e. Dekki on 7.5 levyinen. En tartte laakereita...vanhat tallessa :)
Tartten myös trukit...onko niissä kokoja? Mitkä sopii 7.5 dekkiin? Mitä tarkoittaa hi ja lo? Kummat ois mulle sopivat? Haluan laatu trukit. Hinta mieluiten alle 60e. Mikä merkki ja malli on hyvä?
Haluun ostaa nettikaupasta. Mikä on hyvä nettikauppa?
Uudet renkaat ja trukit
6
622
Vastaukset
- futari96
hei.
Tos muutama linkki skeittikauppaan josta pystyy tilaamaan netin kautta:
renkaat:
http://www.lamina.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=102415
ja trukit:
http://www.lamina.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=101306
tos noi on ihan helvetin hyvät - kjhjgfhfgh34213
Halvimmat ja hyvät trukit/renkaat saat micmacistä.
- p8
Hi tarkoittaa high eli korkea ja lo tarkoittaa low eli matala.
- skater PrO
sen vain voin sanoa kannattaa ostaa kaikki laminasta
- jaahas jaahas
renkaat:spitfiret,bonesit tai plan biit. trukit:venturet,thunderit tai royalit
- vrdvargv
No meinasin ehdottaa Bones STF jotka ovat parhaat street renkaat mitä suomesta ja muualta maailmasta saa. Maksavat 50e suomessa mutta jos kerran on 40e max niin osta ehdottomasti spitfire renkaat! seon heti seuraavaksi paras rengasmerkki bonesien jälkeen! Trukit kannattaa olla thunderit tai independit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818