Uudet renkaat ja trukit

pikkasenkyssäreitä

Millaset renkaat mun kannattais hankkia? Koko? Kovuus? Laatu? Hinta? Mistä?
Eli haluan renkaat tasaiselle asfaltille/parkille ja verttiin. Haluan kaikki 4 rengasta alta 40e. Dekki on 7.5 levyinen. En tartte laakereita...vanhat tallessa :)

Tartten myös trukit...onko niissä kokoja? Mitkä sopii 7.5 dekkiin? Mitä tarkoittaa hi ja lo? Kummat ois mulle sopivat? Haluan laatu trukit. Hinta mieluiten alle 60e. Mikä merkki ja malli on hyvä?
Haluun ostaa nettikaupasta. Mikä on hyvä nettikauppa?

6

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • futari96
    • kjhjgfhfgh34213

Halvimmat ja hyvät trukit/renkaat saat micmacistä.

• p8

Hi tarkoittaa high eli korkea ja lo tarkoittaa low eli matala.

• skater PrO

sen vain voin sanoa kannattaa ostaa kaikki laminasta

• jaahas jaahas

renkaat:spitfiret,bonesit tai plan biit. trukit:venturet,thunderit tai royalit

• vrdvargv

No meinasin ehdottaa Bones STF jotka ovat parhaat street renkaat mitä suomesta ja muualta maailmasta saa. Maksavat 50e suomessa mutta jos kerran on 40e max niin osta ehdottomasti spitfire renkaat! seon heti seuraavaksi paras rengasmerkki bonesien jälkeen! Trukit kannattaa olla thunderit tai independit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1330
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      730
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      622
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      597
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe