Ripsienpidennys Lahdessa?

behmhimself

Tietääkö kukaan hyvää ja edullista ripsienpidennys paikkaa tai laittajaa Lahdessa?

Kiitoksia kaikille etukäteen :)

52

12578

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -räpsy-

      Annu Stailiksessa tekee tosi nättiä ja siistiä jälkeä, ei näy liitoskohdat ja itsellä huoltoväli n.5 vkoa. Suosittelen vaikka hinnaltaan ei varmasti edullisin olekaan =)

      • mitä ihmettä?

        Kävin siellä Stailiksessa, miks ne menee ihan ristiin ne ripset? Koska sit kävin kaunisminässä ja jälki oli ihan erilainen , siel allergisoiduin sille liimalle ja tekijälle vaikea saada aikoja tai jos pitää korjuuttaa ni menee niin pitkälle, sit löysinkin tämän kautta Galmorin, sinne sain ajan melkee heti ja hinta oli vaan 50€, mut pysyy ja jälki on kaunista! Eikäoo kutittanu silmiäkään enää..outoa miten erilaisia paikkoja on!


      • Sorry!!!!
        mitä ihmettä? kirjoitti:

        Kävin siellä Stailiksessa, miks ne menee ihan ristiin ne ripset? Koska sit kävin kaunisminässä ja jälki oli ihan erilainen , siel allergisoiduin sille liimalle ja tekijälle vaikea saada aikoja tai jos pitää korjuuttaa ni menee niin pitkälle, sit löysinkin tämän kautta Galmorin, sinne sain ajan melkee heti ja hinta oli vaan 50€, mut pysyy ja jälki on kaunista! Eikäoo kutittanu silmiäkään enää..outoa miten erilaisia paikkoja on!

        Kirjoitusvirhe paholainen , tarkoitin Glamor =)


      • ripsräps

        Annu ei ole ollut enää pitkään aikaan Stailiksessa, lähdin hänen perässään pois kyseistä paikasta joten seuraajan taidoista ei ole mitään käsitystä.


      • Anonyymi
        mitä ihmettä? kirjoitti:

        Kävin siellä Stailiksessa, miks ne menee ihan ristiin ne ripset? Koska sit kävin kaunisminässä ja jälki oli ihan erilainen , siel allergisoiduin sille liimalle ja tekijälle vaikea saada aikoja tai jos pitää korjuuttaa ni menee niin pitkälle, sit löysinkin tämän kautta Galmorin, sinne sain ajan melkee heti ja hinta oli vaan 50€, mut pysyy ja jälki on kaunista! Eikäoo kutittanu silmiäkään enää..outoa miten erilaisia paikkoja on!

        Kavin Glamorissa; sanoi, etta ripset maksaa 100€ ja aikoja ei loytynyt j viiden viiko paasta.


      • Anonyymi

        Paras ripsiseerumi - https://nplink.net/z7tjdenr
        Tämä toimii! Mitään sivuvaikutuksia ei ole tullut ja näkyivät ensin alarips (joita ennen eiissä ollut..) . Tosi kauniit ja luonnollisen näköiset, ei mitkään ripsipidennysharavat! :D Ripset ovat myös paljon tummentuneet ja kaartuvat riittää, riittää kun sipaisee ripsiväriä, kun piti taivuttimella vääntää ja hartaastia.


    • Mari_U71

      Hennalassa tekee Daisy ripsipidennyksiä. Nettisivuilla www.daisykannela.com ei ollut hintaa, mutta soita ja kysy häneltä tai pistä sähköpostilla.

      • glam glam

        salon mazicissa on just alottanu uusi tekijä joka tekee ihan kamalaa jälkeä, kunnon liimaklöntit ja ripset tippuu heti!! sukulaiseni otti siellä ripset, samoin kuin eräs ystäväni ja jälki oli ihan kamalaa. ja kunnon tuppisuu tää uusi työntekijä kuulema sekä ylpeä. olis voineet pitää sen aijemman työntekijän.
        pari työkaveria kävi sillä ottamassa viime kesänä uudet ripset ja oli todellakauniit ja kestävät.


      • ripsetkunnossa
        glam glam kirjoitti:

        salon mazicissa on just alottanu uusi tekijä joka tekee ihan kamalaa jälkeä, kunnon liimaklöntit ja ripset tippuu heti!! sukulaiseni otti siellä ripset, samoin kuin eräs ystäväni ja jälki oli ihan kamalaa. ja kunnon tuppisuu tää uusi työntekijä kuulema sekä ylpeä. olis voineet pitää sen aijemman työntekijän.
        pari työkaveria kävi sillä ottamassa viime kesänä uudet ripset ja oli todellakauniit ja kestävät.

        glam glam, olen itse ottanut häneltä eikä ole mitään vikaa ollut! pysynyt hyvin eikä ole mitään liimaklönttejä. tuskin nili ottais sinne mitään huonoa tekijää, paikka on kuitenkin laadukas. sori vaa!


      • uuumama
        glam glam kirjoitti:

        salon mazicissa on just alottanu uusi tekijä joka tekee ihan kamalaa jälkeä, kunnon liimaklöntit ja ripset tippuu heti!! sukulaiseni otti siellä ripset, samoin kuin eräs ystäväni ja jälki oli ihan kamalaa. ja kunnon tuppisuu tää uusi työntekijä kuulema sekä ylpeä. olis voineet pitää sen aijemman työntekijän.
        pari työkaveria kävi sillä ottamassa viime kesänä uudet ripset ja oli todellakauniit ja kestävät.

        Tää "aiempi työntekijä" taidat olla itse kun noi morkkaat uutta tekijää ?;) taitaa olla sittenki parempi tää uusi kun noin katkerana kavereitasi puolustat ;)


    • Sipe77

      Ootteko kokeillut Piritan laittamia Vesijärvenkadulla, Glamor nimisessä liikkeessä tekee siellä kosmetologin tiloissa? Pysyy tosi hyvin ja kesto 4 vkoa. Menin itse sinne kun edellinen laittajani ei saanut minulle aikaa ja suositteli tätä. Huolto 50€ on musta tosi edullinen!!

      • jenni-80

        heeii.. ja nyt siellä oli tarjous et ekalaittio vaa 59 euroo. Hyvät tuli ja kauniit! Tänx!


    • räpsis

      KaunisMinä on hyvä paikka laitattaa ripset, jälki kaunista, mutta aikaa pitää kyllä varata ihan tosissaan, laitaja on todella hidas! Mutta jos on kiireetön eikä haittaa makoilla 3 tuntia tekemättä mitään niin suosittelen :D Hinnat edulliset, nettisivuilta löytyy.

    • Kohtaripsetönkö

      Vieläkö Glamorissa saa ripsienpidennyksiä? Nettisivuilta ei löydy mitään tietoa hinnasta tai muustakaan ripsiin liittyvästä.... Entäs Glamourlook Aleksanterinkadulla, onko kokemusta?
      Lahteen muuttaneena etsin itselleni paikkaa missä huollattaa ripsiäni, suosituksia otetaan vastaan. Kiitos :)

      • Jane-82

        Kyllä Glamorissa saa ripsiä. Nettisivuilla ei kyllä lue ripsistä mitään, mutta numero sieltä löytyy tekijälle.


      • =))))
        Jane-82 kirjoitti:

        Kyllä Glamorissa saa ripsiä. Nettisivuilla ei kyllä lue ripsistä mitään, mutta numero sieltä löytyy tekijälle.

        Kiitos. Tuli muutes sikamageet!!!! Oujee, nyt löyty hyvä paikka, nää on niin luonnolisen näköset eikä roiku väärinpäin eikä oo liimaklönttejä! Olin jo luopumassa toivosta!!! Pirita on paras! Juu numero oli siis siellä kotisivuilla, etusivulla! =)


      • s
        =)))) kirjoitti:

        Kiitos. Tuli muutes sikamageet!!!! Oujee, nyt löyty hyvä paikka, nää on niin luonnolisen näköset eikä roiku väärinpäin eikä oo liimaklönttejä! Olin jo luopumassa toivosta!!! Pirita on paras! Juu numero oli siis siellä kotisivuilla, etusivulla! =)

        Itse katselin näitä keskusteluja ja kävin kokeilee Glamouria missä Piritta teki aivan tosi upeat ripset ja ohjeisti hyvin. 100e ensilaitto ja jatkossa huolto 55e. Ei ole ollut ongelmia ja käyn huollattaa toistaiseksi hänellä mut jatkossa 55e huolto 3-4 viikon välein on liikaa joten sit täytyy etsiä halvempi huoltopaikka.


    • vakioasiakass

      suosittelen salon mazicii! oon ollut aina tyytyväinen. hinta laatu suhde kohdallaan.

      • EKsynyt :)

        Oliko siis tämä Glamor ja pirita hyvä paikka? Mitkähän ripset hänellä on käytössä? ja saako kuinka pitkää? Itse olen muuttamassa lahteen ja hyvä paikka pitäisi löytää joka huoltaisi ripseni? Olisiko tämä paikka se johon kannattaa sellaisen mennä joka ei paikkakuntaa vielä oikein muuten tunne? :)


      • Nitta 77
        EKsynyt :) kirjoitti:

        Oliko siis tämä Glamor ja pirita hyvä paikka? Mitkähän ripset hänellä on käytössä? ja saako kuinka pitkää? Itse olen muuttamassa lahteen ja hyvä paikka pitäisi löytää joka huoltaisi ripseni? Olisiko tämä paikka se johon kannattaa sellaisen mennä joka ei paikkakuntaa vielä oikein muuten tunne? :)

        Mulla on 13 pituus ja ripsimerkistä en kyl osaa sanoa..kysäseppäs jos menet =)
        On ainekin ihan keskellä Lahtea Triokauppakeskusta vastapäätä, helppo löytää =)


    • räpsräps!

      Suosittelen Juttaa, Studio 11 Rautsikalla! Hyvää jälkeä ja palvelu muutenkin loistavaa :) Nettisivut löytyy ja feissari-sivut, sieltä lisäinfoa ja yhteystiedot.

    • entinen asiakas

      Glamourlook teki viimeisen tempun...myöhästyin 2min ajasta ja oli jo muka uusi asiakas penkissä...taisi olla buukattu ajat päällekäin.

      • nitta 77

        voi ei,ihan kamalaa=// aika paskaaasiakspalvelua etten sanoisi!


    • jjenna_

      onko ketään joka tekee itse ripsipidennyksiä, esim. kotonaan lahdessa?
      Siis kohtuuhintaan!

    • kellokaksi

      Onko Piritalla noussut ripsienpidennys hinta 100€, ennen oli 70€ ja syksyllä vielä tarjous 59€...? Tarvii kyllä lähtee Tallinnaan laittaa ripset seuraavaksi..

    • Stinall

      Onko kenelläkään kokemusta The Placen pidennyksistä? On ihan hyvä kampaamo, mutta pitäiskö pidennykset käydä tekemässä kosmetologilla? Voiko muuten suoriin ripsiin laittaa kaarevat pidennykset?

      • kaddddu

        Voi suoriin laittaa, itselläkin suorat ripset ja pidennykset pysynyt hyvin, theplacessa oon huollattanut 3-4vkon välein!


    • Kirppu

      Onko kukaan käynyt Trion La Chica:ssa laittamassa ripsienpidennyksiä.
      Hinta näytti edulisemmalle kuin noissa muissa eli95€.
      mithän risimerkkiä siellä käytetään kun nettisivu ei kerro.

      • Silmätulehdus

        Itse sain silmätulehduksen kyseisestä liikkeestä! Ripset olivat niin tyvessä kiinni että hiertivät yläluomea 2 viikkoa mitä annoin ne olla.. Lopulta jouduin ottamaan ne pois!


      • Silmätulehdus

        Itse sain silmätulehduksen kyseisestä liikkeestä! Ripset olivat niin tyvessä kiinni että hiertivät yläluomea 2 viikkoa mitä annoin ne olla.. Lopulta jouduin ottamaan ne pois!


    • Hei mäkin haluaisin ehkä ripsienpidennykset kesäks... Ongelmana on just se, että kampaamoja/kosmetologeja jotka tekee ripsienpidennyksiä, on Lahessa niin paljon ettei tiedä minkä valitsis... En oo aiemmin ottanu ripsienpidennyksiä. Hintahaarukka näyttäis olevan 85-130€, ei varmaan kannattais kyllä halvintakaan valita...

      • tuisku89

        Pirita Lahdessa on paras!! Itse käyn hänellä ja laatu on todellakin parasta tähän mennessä. Tulee tosi kauniit ja kestävät, kannatan tätä tekijää! Kauneuskeksuksen yhteydessä tekee.

        http://www.glamor.fi/palvelut_meikkimaskeeraus.html

        tuolta aineki löytyy hinnat ja sen numerokin


    • Ripsetön

      Mä varasin ajan Glamour Lookista, missä hinta oli vaan 80€! Kuulemma tunnissa tekee ekat ripset. Nyt alkoi mietityttää, että onkohan hyvä, kun ei täällä ole siitä mitään mainintaa?!?? :-/ En todellakaan halua mitään överi-pitkiä ja -paksuja ripsiklönttejä, mistä näkee jo kilometrin päähän, että on feikit. Ihan liian monella näkee nykyään niitä! Kertokaa pliis kokemuksia tuosta paikasta! Vielä ehtis vaihtaa!

      • Xtreme Lashes

        Jos joku tekee tunnissa uudet ripset en todellakaan suosittele! Saat varmasti klönttiripset siihen hintaan ja omat ripsesi ovat sen jälkeen entiset... ammatti taitotoisella tekijällä menee ripsiin 2-3h riippuen omien ripsiin määrästä! :) aika hyvä tuntihintakin kyseisellä laittajalla 1h/80 euroa?!?! Ei kuulosta normaalilta? Itse olen korjannut parit kyseisessä liikkeessä laitetut ripset ja jouduin poistamaan edelliset ripsipidennykset kokonaan asiakkailta koska omia ripsiä ei erottanut liima paakkujen alta! :/


    • Auts

      Älkää menkö Glamour Lookiin!!! Laittoi pisimmät ripset mitä löytyi, kun kuulemma lyhyempiä ei voinut silmiini laittaa. Teki tunnissa, mutta tulos oli järkyttävä! Pyysin luonnolliset ripset, mutta tulos oli kaukana luonnollisesta. 2 päivää pysyi hyvinä, mutta sitten alkoi kirvelemään ja raapimaan silmää. Tekijä oli liimannut pidennyksen kiinni useaan ripseen. Kun yksi katkesi se jäi roikkumaan ja naarmuttamaan silmää. Todella kauhea kipu ja omat ripset olemattomat, vaikka pidin niitä räpyttimiä vain alle 3 viikkoa.

    • räpsyripsi

      olen käynyt theplacessa pidempään laitattamassa ripsiä, eikä moitittavaa ole tähän mennessä ollut, voin suositella!! huoltovälit taitaa olla noin 4 viikon välein, joskus saattaa venyä pidemmällekin. Monet ovat ihmetelleetkin kuinka hyvinä ne ovat pysyneet vaikka edellisestä huollosta on ollut aikaa.

    • räpsyt HR:stä

      ihan taatusti parhaimmistoon kuuluu Lahdessa kauneuskeskus HR hämeenkadulla, jossa molemmat tekijät ovat alan opettajia.

    • Katrrriiina
    • Emppis

      Lahden hius& kauneuskeidas. Edullinen ja hyvät ripset. Olen tykännyt :)

    • Ripset mielessä

      Onko kellään kokemusta Kauneuskeskus Eloisasta? Lähinnä siis ripsipidennykset ja huollot kiinnostaa, onko paikassa useampia tekijöitä ja jos on niin ketä suosittelet?

    • kim

      Moi, teen ripsipidennykset, 3-4 vkko aika, takku 1 vikko, tosi halpa hinta

    • glamoriin!

      Glamorissa olen käynyt vuosia ja siellä ollaan tarkkoja laadusta, Piritan ripset kestää kauan! Uusi tekijä Veera aloitti juuri ja teki myös kaunista jälkeä edullisella tarjouksella! Reilut 50e uusista ripsistä. Ilmeisesti vuodenvaihteeseen voimassa.

    • Tiiaaaa

      Yks ehdoton suosikki Lena Lashes

    • Anonyymi

      Monroe Lashes Studio, aika,hinta laatusuhde kohdalla ripset pysyivät kauan

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe