Missä tätä kannattaisi alkaa harrastamaan?
Vastaukset 3
- Parkouur <3
Kesällä yksin tai kurssilla
Jos yksin niin mee lasten leikkipuistoon parkouria.
Itse menen yksin leikkipuistossa. - fghhfhg
Itse käyn sotilasesteradalla. Paikkakunnalla jossa asun on sotilasesterata kuntopolun vieressä. Esteiden suorittaminen muistuttaa parkour:ia. Esim. lautaseinän yli kiipeäminen, käsien varassa ylitettävä este, nousevien puomien loikkiminen, irlantilainen pöytä yms.
- jontend44ler
mä käyn vähän kaikkialla :D
lähinnä kotona talon seiniä ja kattoja käyttäen..
ja sitten meistä ehkä 2-3 kilsaa on hattulan armeijan esterata ja käyn sielä aina välillä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831089
- 73912
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut125739- 57670
- 43595
- 30582
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4566Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136558Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555