Kappaleiden deaktivointi

Orfeus tai Eurydice

Onko jotain kikkaa, jolla saisi sen "soita" -boksin tyhjennettyä useasta ns. kappaleesta kerrallaan?

Selittäisinkö? No, yritän. Pop-musiikissa tämä ei varmaankaan tule usein vastaan, mutta minä onneton kun kuuntelen lähinnä ns. klassista musiikkia. Mutta en pelkästään… On joskus ihan mukavaa, että iTunes valitsee musan laajasta 1950-70 -lukujen soul- ja R&B-kokoelmastani, mutta en todellakaan halua ooppera-aariaa tai sinfonian osaa siihen.

Joo, on kokeiltu Smart Playlist. Lähellä, mutta ei sikaaria: tarvitsen liian monta "Genre is not" -kriteeriä.

2

302

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Sekin on yksi konsti, että teet joko useita älykkäitä soittolistoja tai tavallisia soittolistoja. Miksi muuten Genre is NOT- miksei Genre IS Soul ja R&B?

Sen boksin tyhjennys on liian raju konsti tähän.

• Orfeus tai Eurydice

Kun musiikkia on riittävän montaa genreä, inklusiivisen listan tekeminen ei ole ollenkaan helppoa. Eikä ole eksklusiivisenkaan. Kun olen kevytmielisellä tuulella, kaikki muu paitsi klassinen kelpaa, mutta kun se klassinen on minulla jakautunut n. 20 alaryhmään.

Kätevintä olisi – minulle – että voisin "uncheck" kaikki oopperan näytökset tai sinfonian osat (tai siis "songs", kuten iTunes niitä söpösti kutsuu) ja sitten halutessani soittaa ne yksi kerrallaan.

Niin, toki sitä voisi soittaa ne CD:t, mutta en viitsisi levyjä hakeakseni siirtyä sohvalta pyörätuoliin ja takaisin kovin montaa kertaa illan kuluessa.

Miksi sen boksin tyhjennyt olisi "raju konsti"? Koska Apple on niin päättänyt? Heh, minulla on ollut Mac vuodesta 1986, joten saan kritisoida ihan niin paljon kuin haluan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      301
      1065
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      877
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      76
      855
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      71
      755
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      701
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      40
      685
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      44
      597
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      34
      587
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      42
      531
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      49
      529
    Aihe