Onko jotain kikkaa, jolla saisi sen "soita" -boksin tyhjennettyä useasta ns. kappaleesta kerrallaan?
Selittäisinkö? No, yritän. Pop-musiikissa tämä ei varmaankaan tule usein vastaan, mutta minä onneton kun kuuntelen lähinnä ns. klassista musiikkia. Mutta en pelkästään… On joskus ihan mukavaa, että iTunes valitsee musan laajasta 1950-70 -lukujen soul- ja R&B-kokoelmastani, mutta en todellakaan halua ooppera-aariaa tai sinfonian osaa siihen.
Joo, on kokeiltu Smart Playlist. Lähellä, mutta ei sikaaria: tarvitsen liian monta "Genre is not" -kriteeriä.
Kappaleiden deaktivointi
2
267
Vastaukset
- 1stMacFinn
Sekin on yksi konsti, että teet joko useita älykkäitä soittolistoja tai tavallisia soittolistoja. Miksi muuten Genre is NOT- miksei Genre IS Soul ja R&B?
Sen boksin tyhjennys on liian raju konsti tähän.- Orfeus tai Eurydice
Kun musiikkia on riittävän montaa genreä, inklusiivisen listan tekeminen ei ole ollenkaan helppoa. Eikä ole eksklusiivisenkaan. Kun olen kevytmielisellä tuulella, kaikki muu paitsi klassinen kelpaa, mutta kun se klassinen on minulla jakautunut n. 20 alaryhmään.
Kätevintä olisi – minulle – että voisin "uncheck" kaikki oopperan näytökset tai sinfonian osat (tai siis "songs", kuten iTunes niitä söpösti kutsuu) ja sitten halutessani soittaa ne yksi kerrallaan.
Niin, toki sitä voisi soittaa ne CD:t, mutta en viitsisi levyjä hakeakseni siirtyä sohvalta pyörätuoliin ja takaisin kovin montaa kertaa illan kuluessa.
Miksi sen boksin tyhjennyt olisi "raju konsti"? Koska Apple on niin päättänyt? Heh, minulla on ollut Mac vuodesta 1986, joten saan kritisoida ihan niin paljon kuin haluan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790