foobar ihmiset, hoi!

lyra

Älkää syökö vaikka valitan edelleen samasta asiasta mutta en viime kerralla saanut vastauksia. Mulla on foobar v1.0.2.1 ja välillä kun yritän ripata levyä niin se herjaa ENSIMMÄISEN biisin kohdalla erroria. Kun koitan uudestaan, niin kaikki toimii hyvin ja accurateripista löytyy yhtäläisyyksiä. Miten siis on, onko mun rippaukseni onnistunut vaikka joudun tekemään sen kahteen kertaan?

12

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa kokeilla

      Käytä rippaamiseen Cdexia siinä on tärinän korjaus ominaisuus ja laatu on hyvää ja ohjelma on täysin ilmainen.

      • Lyra

        Mutta sekin heittää välillä erroria, kopiosuoja kenties? Luuletko että mun rippaukseni foobarilla on onnistunut vaikka joudun rippaamaan kahdesti ja toisella kerralla kaikki sujuu hyvin ja biisit natsaa accurateripin kanssa?


    • Nichya

      hirveenä noista Windows ohjelmista, mutta EAC on ilmeisesti parhaimpia, jos ei kenties paras CD ripperi Windowsille.

      Levyt kannattaa puhdistaa aina ennen rippausta. Asemissakin on eroja. Jotkut lukee levyjä paremmin, kuin toiset.

      Tuolta saat EAC:in. On ilmainen. http://www.exactaudiocopy.de/

      • 24

        Jotkut EAC:n versiot sisältävät haittaohjelman, en tiedä nykyisestä versiosta kun ei kiinnosta ko. ohjelma enää.


    • HöpsisHöpö

      Kertoisko joku mullekin, mikä haittaohjelma EAC:issa muka on.

      Haistakaa kukkanen tällaisen väitteen esittäjät tai todistakaa väitteenne.

    • HöpsisHöpö

      Ai niin. Tuo juttu. Tuli mullekin toi pikakuvake. Poistin sen ja asia oli hoidettu.

      Ei tämä nyt niin dramaattinen juttu mun mielestä ole, että olisin sen vuoksi luopunut EAC:in käytöstä. Ainoa ripperi johon luotan 100 %:sti. Ei oo vielä koskaan pettänyt millään lailla. Olen sentään käyttänyt EAC:ia ehkä noin neljään, jopa viiteen sataan rippaukseen.

      Toi pikakuvake ei ole virus. Tietty on totta että siitä pitäisi kertoa asennusvaiheessa. Mut näillä näkymin aion käyttää EAC:ia kuin se vaan on mahdollista.

      • 24

        Minusta asia on periaatteellinen, kuinka moni pekka peruskäyttäjä tuon osaa tehdä tai edes tietää. Seuraavalla kerralla pöpö voi olla pahempi. No, muitakin rippereitä on joilla saa ihan hyvää jälkeä aikaiseksi, minulla EAC oli joskus audiokoneella joka ei ole koskaan ollutkaan verkossa. Nettikoneesta lähtee kaikki köntsä heti kun virustorjunta älähtää.


    • HöpsisHöpö

      Sama juttu että olen periaatteellinen. Samaa mieltä myös siitä ettei pekka peruskäyttäjä välttämättä tajua mistä on kyse.

      Silti en luopunut EAC:ista. Ehkäpä EAC:in kehittäjä otti tapauksesta opikseen. Ymmärrän kyllä sen, että siitä olisi kiva saada vähän fyrkkaa kehittämästään loistotuotteesta.

      Mun virustorjunta ei kyllä ulvonut pikakuvakkeesta mitään.

      • 24

        Jos haluaisi rahaa niin tekisi ohjelmasta maksullisen eikä kusisi käyttäjiä silmään. Kieltämättä loistava ripperi kyllä oli ja olisin voinut jonkun kympin siitä maksaakin, enää en tosin maksaisi enkä käyttäisi.


    • HöpsisHöpö

      Ootko suhtautunut yhtä kielteisesti kaikkiin muihinkin extrajuttuihin, joita mainostetaan ilmaisohjelmissa. Tulee mieleen ainakin utorrent, joka tarjoaa ask.com baria. Muistaakseni myös Glary Utilitiesin ohjelmassa on mukana ask.com bar. Ccleaner tarjoaa yahoon baria.

      Jos EAC olisi ollut maksullinen, tuskin olisin koskaan ryhtynyt käyttämään sitä. Liikaa vaivaa maksuhommien kanssa pelaamisessa. Voisin harkita lahjoitusta sopivaksi katsomani summan jos talous olisi hiukan vakaampi kuin se parhaillaan on.

      • 24

        Kyllä, en käytä mitään noista utorrentia lukkuunottamatta, siinä ei ollut silloin ask.comia kun sen exen tähän kopsasin. Muistaakseni myös Gordian Knotissa oli joku vastaava jonka vuoksi en käytä sitäkään, olisin tarvinnut sitä johonkin videohommaan mutta etsin tilalle jonkun toisen. Flash oli pakko asentaa Firefoxin kaveriksi, sehän tarjoaa McAfeeta jonka kyllä asentaessa huomaa ja voi ruksia pois.

        Itseasiassa kun noita ei-toivottuja kylkiäisiä on alkanut olemaan yhä enemmän, olen vähitellen siirtymässä linux-puolelle kunhan löydän kaikille tarvitsemilleni ohjelmille vastaavat siellä, luovun sitten koko Windowsista. Lähes kaikki onkin jo selvillä mutta olen vain niin laiska etten viitsi lempata tätä vanhan nettikoneen XP:tä vielä pois, vakain Windowsasennus mitä minulla on koskaan ollut ja kun tuo linux on vielä vähän hakusessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe