Oon vissiin kysyny tätä ennenkin,

mutta saatko ostaa naisellesi hiusvärin ominpäin? Antaisitko nainen miehesi ostaa tai edes valita hiusvärin itsellesi?

19

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • au-liskot

siitäpä vaan, tilanne ei enää tästä pahene

• ex monte

tuli mentyä kampaamoon naiseni kanssa ja selailin jotain hiusmalli lehteä ja kun oikeanlainen kampaus löyty niin sanoin et tuollainen sulle väri oli valmiiksi mun makuun.

• viIi.

mutta en valitse naista hiusvärin perusteella..

Hähä! :D

• tosivaitaru

Mjah. Kaupasta en laita mitään päähäni, käytän vain ammattiaineita eli kampaamoon vois tulla pällistelemään mukaan ja plaraamaan hiustupsuja. Vois siinä olla kampaajalla mielenkiintoinen hetki, kun perheneuvottelu käynnistyisi värin valinnassa :) "Pitäiskö sen kuitenkin taittaa vähän kylmään, pohjalle ikään kuin tätä beisikkinä ja sitten kolmasosa tota ja raitoina/säväyksenä sit tätä, vai mitä olet mieltä?" Eipä silti, olen värityksiltäni sellainen, että puolsokeakin osaisi pitkälle oikeita värejä valkata. Kai. Pa**at, toi skenaario on niii-iin out :D

• almunda

hän olisi varmaan hyvä valitsemaan värejä, jos kerran noinkin innokas olisi. Haluaisitko itse ostaa/valita naisesi hiusvärin?

ps. Hiusväri ei ole välttämättä sama asia kuin hiusten lopullinen väri. Tummia ei aikakaan saa kunnolla blondattua. Kerran yrtittivät kampaamossa 'muuttumisleikissä'. Niistä tuli vihreät. Pitkät hiukset piti leikata polkkatukaksi ja värjätä takaisin tummiksi.

• sitten nukkumaan. Olen nyksälle tuonut kaksi kertaa hiusvärin kaupasta. Joskus aikoja sitten olen yhdelle naiselle kerran valinnut päävärin.

Nyt on nukkumaanmenon aika. Hyvät yöt.

• Noona

värjää enää hiuksiani, vähän joutuu välillä tehä vaaleita raitoja, varmaan mieski osais sellasen putelin ostaa. Ei kyl varmaan tollasta tilannetta koskaan tule, että se joutuis noita ostamaan.

• trust_mii

antaisi, miksi mies ostaisi minulle hiusvärin.

jos minulla toisaalta olisi hiivatulehdus, saisi mies aivan vapaasti käydä ostamassa salvaa apteekista jos oikein kovasti haluaisi. :D

• Rouva Ratikka ei tietääkseni värjää hiuksiaan. Ja jos värjäisi, niin en taatusti osaisi ostaa oikeaa ilman merkkiä ja värikoodia. Miksei se sitten antaisi minun sitä kauppareissulla ostaa?

• sisäinen

sais ihan itte valita mulle värinkin tai monta väriä.

• sisäinen kirjoitti:

sais ihan itte valita mulle värinkin tai monta väriä.

Minusta jo sellaiset alta tummat ja päältä vaaleat hiukset ovat tosi juntin näköiset. Mutta makuasioista ei tietysti parane kiistellä.

• sisäinen
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minusta jo sellaiset alta tummat ja päältä vaaleat hiukset ovat tosi juntin näköiset. Mutta makuasioista ei tietysti parane kiistellä.

ja tyylikkyys usein kaukana.

• ...itse hiuksiaan värjäile ja mun mielipiteellä ei ole merkitystä tuossa asiassa, kuten ei monessa muussakaan.

• sisäinen

no ehdota mulle jotain väriä, voisin vaikka kokeillakkin.

• sisäinen kirjoitti:

no ehdota mulle jotain väriä, voisin vaikka kokeillakkin.

...eikö sen pitäis olla positiivinen luonteenpiirre, että tietää mitä haluaa?
        Sulle sopisi varmasti sellainen puna/oranssi tosi hyvin.

• ei

ei

• ghjhg

Miesparka.

• tykkää blondista

'

• Siihen on yksinoikeus vain kampaajallani, joka on valinnut hiusteni värin useammin kuin minä itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      89
      2411
    2. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      137
      2157
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      2028
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      168
      1521
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      138
      1257
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      193
      878
    7. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      876
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      846
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      449
      786
    10. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      50
      635
    Aihe