olen aikeissa ostaa uuden rautasetin sellaisen aloittelija setin jälkeen. Olen pelnannut nyt n. vuoden ja hcp on nyt 32, puntaroin nyt kahden setin välillä Titleist AP1 ja Wilson Staff Di9 olisiko kellään kokemuksia tai vinkkejä mailojen valintaan
Titleist vs Wilson
4
2541
Vastaukset
- hyviä!
Molemmat mailasarjat hyviä. Kokeile molempia mailoja. Jos tasapeli tuntumaltaan, hanki se sarja joka miellyttää silmää enemmän.
- vilssoni
Mikäli merkkivaihotehdot on titleist ja wilson, niin suosittelisin kokeilemaan myös Ci9 ja Ci7 (jälkimmäistä saa halvalla). Itse ostin Wilson Ci7 raudat vuoden pelattuani, enkä ole hetkeäkään katunut. Silloin koitin myös Di7, mutta eivät niin miellyttäneet, varsinkaan ulkonäkönsä takia. AP1 rautoja en ole koskaan kokeillut, niin en niistä osaa mitään sanoa. Mutta kokeilemallahan se selviää.
- bauer43
Suosittelen uusia Wilsoneita ci9 Kysy mailoja Golfbalance (Espoo) hinnaksi tulee raudat 5-sw n. 460€
Tänään sain itse kyseiset mailat. Neljän korin aikana huomasin mailat todella hyväksi. Edelliset raudat oli aloittelijan setti. Itse kun olen 191cm otin ne tuumaa pidempänä. Toimitus kesti 2 viikkoa, mutta normaalivarrella saa hyvin nopeesti.
- wilsondi9
Itselläni on Di9:t ja olen ollut tyytyväinen. Todella varmantuntuiset mailat - miinuksena ehkä hieman tunnottomat. Joskus tuntuu että mailalla saa lätkäistä ihan miten vaan ja silti pallo lentää suoraan. Ci9:ssä kai tuntuma pitäisi olla paljon parempi, mutta ainakin omalla taitotasolla valitsen mieluummin varmuutta kuin näppäryyttä. :)
BudgetSport ainakin vielä vähän aikaa sitten myi halvalla Di7-settejä. Kannattanee vilkaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888