Titleist vs Wilson

arpoja

olen aikeissa ostaa uuden rautasetin sellaisen aloittelija setin jälkeen. Olen pelnannut nyt n. vuoden ja hcp on nyt 32, puntaroin nyt kahden setin välillä Titleist AP1 ja Wilson Staff Di9 olisiko kellään kokemuksia tai vinkkejä mailojen valintaan

4

2510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyviä!

Molemmat mailasarjat hyviä. Kokeile molempia mailoja. Jos tasapeli tuntumaltaan, hanki se sarja joka miellyttää silmää enemmän.

• vilssoni

Mikäli merkkivaihotehdot on titleist ja wilson, niin suosittelisin kokeilemaan myös Ci9 ja Ci7 (jälkimmäistä saa halvalla). Itse ostin Wilson Ci7 raudat vuoden pelattuani, enkä ole hetkeäkään katunut. Silloin koitin myös Di7, mutta eivät niin miellyttäneet, varsinkaan ulkonäkönsä takia. AP1 rautoja en ole koskaan kokeillut, niin en niistä osaa mitään sanoa. Mutta kokeilemallahan se selviää.

• bauer43

Suosittelen uusia Wilsoneita ci9 Kysy mailoja Golfbalance (Espoo) hinnaksi tulee raudat 5-sw n. 460€
        Tänään sain itse kyseiset mailat. Neljän korin aikana huomasin mailat todella hyväksi. Edelliset raudat oli aloittelijan setti. Itse kun olen 191cm otin ne tuumaa pidempänä. Toimitus kesti 2 viikkoa, mutta normaalivarrella saa hyvin nopeesti.

• wilsondi9

Itselläni on Di9:t ja olen ollut tyytyväinen. Todella varmantuntuiset mailat - miinuksena ehkä hieman tunnottomat. Joskus tuntuu että mailalla saa lätkäistä ihan miten vaan ja silti pallo lentää suoraan. Ci9:ssä kai tuntuma pitäisi olla paljon parempi, mutta ainakin omalla taitotasolla valitsen mieluummin varmuutta kuin näppäryyttä. :)

BudgetSport ainakin vielä vähän aikaa sitten myi halvalla Di7-settejä. Kannattanee vilkaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe