Hei! Tietäisikö joku, mistäpäin pääkaupunkiseutua kannattaisi etsiä naisellisia jakkupukuja? Minusta sellainen asu on kaunis, johon kuuluu kynähäme ja joku hyvin istuva samanvärinen pieni jakku. Tavallisissa vaateliikkeissä on yleensä vain sellaisia vaatteita, jotka ovat sillä hetkellä muodissa, joten sieltä voi olla jakkuasua vaikea löytää. Pitäisi siis löytää joku niihin erikoistunut liike, mutta en tiedä, mistä aloittaa. =)
Jakkupukuja
4
352
Vastaukset
- anpl
pukuja tuntuu olevan tarjolla aikaisempia vuosia paljon vähemmän. Itse olen etsinyt jo syksystä saakka housupukua, mutta tarjolla tuntuu olevan vain mustia ja liituraitaisia. Odotan innolla syksyä, josko muoti piristyis. Itse löysin Feminetistä 90-luvulla aivan upeita jakkupukuja. Viime kesänä ostin sieltä silkkisen jakkupuvun, mutta malleja oli todella vähän aikaisempiin vuosiin verrattuna.
- Jakkuihannoija
Stockmannilta tai Sokokselta.
Puvun kanssa kannatta ostaa myös tällainen, etteivät puvut rypisty matkoilla.
http://www.tavaratalot.com/2011/11/lordiron.html - ppplllgi
Vau!!!! toimiiko todellakin? Onko kokemuksia?
- I don´t know
Pitäisi varmaan kysyä Berlusconilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3432735Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1191512Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa56957Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15924Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27904Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo148874- 78862
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar204819En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm57815