Tämä ei ole vakavasti otettava kysymys, mutta:
Pitävätkö tummat (suomalaiset) yleensä muista tummista? Itse olen melko tumma suomalainen mies ja vähän heikkona brunetteihin. Blondit eivät jotenkin sytytä yhtään... Katselevatko blondit vaaleita suomalaismiehiä vai tummia? Entä tummat tytöt? Joskus saan katseita blondeilta ja tekee vain mieli sanoa "sori..."
:)
Tumma suomalainen mies?
21
2193
Vastaukset
- mie nainen
Katselen ainakin enemmän tummia tai ruskeahiuksisia miehiä kuin vaaleita, olen itse tumma. Mielestäni kaikkein parhaimman näköiset yksilöt ovat aina enemmän tummia kuin vaaleita, siis karvoiltaan, vaikka vaaleissakin voi olla ihan kivannäköisiä, mutta eivät vaan kolahda samalla tavalla. Tykkään eniten yhdistelmästä, jossa iho on perusvaalea (ei kuitenkaan ihan himokalpea), samoten silmät siniset tai vihreät tumma tukka.
- Jondeh
koska kokonaisuushan se ratkaisee, kuitenkin olen itse enemän tai vähemmän vaaleitten perään. En tiedä mahtaako johtua koska olen aika tumma suomalaiseksi (rusk.silmät, tumma kulmakarvat ja ei ihokaan ei kuin jollain kalkkilaivan kapteenilla) Kuten tuossa aikaisemmin sanoin, se on se kokonaisuus :)
- mies=¤#/&
Ei vaikuta omat hiukset diggaamiseen.
- hmm,..
ei vaikuta juuri muuta tässä vaiheessa kuin että paljon ei sais olla harmaata hiuksissa. Vanhemmuutenhan ne useimmilla harmaantuvat. Jotkut naiset värjäävät kyllä harmaat pois.
Tummemmat on mun poikakaverillani hiukset ku mulla, mutteivat kuitenkaan mustat. Itsekään en ole ihan vaalea, mutta sellainen aika keskiruskea ehkäpä. Luonnolliset hiukseni väriltään kylläkin.- tumma nainen
Kyllä tummat miehet sytyttää enemmän kuin vaaleat. Tummissa on jotain salaperäisyyttä ja intohimoa enemmän. tarkoitan, että ulkonäöllisesti herättävät kiinnostuksen..
- Minkki20v
Hek.kohtasesti pidän just tummista miehistä,sillä ei kauheesti oo väliä onks värjätyt vai luonnostaan mut heti iskee silmään,jotenkin vaaleista en oo koskaan välittäny..
Niin ja ite oon vaaleenruskee/harmaa mut värjättynä brunette ollu yläasteelt asti en vois ees kuvitella itteeni plondina..ei oikeen sopis mun persoonaan ja muutenkin.. - kaunis blondi
Ehdottomasti tummat miehet ja nooooin 5 cm pitempi kuin ite oon.
- oihye
No en nyt oikein tiedä, mutta kyllä tummat jotenkin vaan sytyttää suomalaisen näköiset vaaleahkot eivät kyllä sytytä ollenkaan itse olen vaaleatukkainen
- satu.m
Kyllä vaan tummatukkainen mies saa hymyn kirpoamaan näin vaaleana naisena. Ei väliä onko minkä maalainen.
- uuuuuuuuhh...
Kyllä! Tumma ja karvainen kolahtaa minuun. Jotenkin koen heidät seksuaalisempina ja heillä mieskuntokin on ollut useammin kohdallaan, ehkä tuon hormonin myötä. Sitä kai on enemmän tummilla. Itse olen tumma, vihreä silmäinen nainen ja koen myöskin olevani keskimääräistä kiihkeämpi blondeihin verrattuna...? Ei sitä silti kukaan väritykselleen mitään voi ja varmasti minut vietellään muullakin hyvällä ominaisuudella, jos ei väritys nyt ihan kolahda..
- ----------
katselee vain musta- ja ruskeahiuksisia miehiä. Todella harvalle kelpaa vaalea tai punapäinen mies. Miehet on tässä(kin) ulkonäköasiassa naisia suvaitsevampia: miehille kelpaa niin mustat, ruskeat, vaaleat kuin punaisetkin hiukset.
- kuis on..?
josko vedettäisiin joku galluppi tuosta, niin kyllä miehillä on ihan samanlaisesti haluja enemmän johonkin väriin kuin toiseen, vaikka sitten kelpaisikin mikä vaan...vedän tuonne ihannenainen palstalle kyssärin, niin huomaat...?
- ----------
kuis on..? kirjoitti:
josko vedettäisiin joku galluppi tuosta, niin kyllä miehillä on ihan samanlaisesti haluja enemmän johonkin väriin kuin toiseen, vaikka sitten kelpaisikin mikä vaan...vedän tuonne ihannenainen palstalle kyssärin, niin huomaat...?
"josko vedettäisiin joku galluppi tuosta, niin kyllä miehillä on ihan samanlaisesti haluja enemmän johonkin väriin kuin toiseen, vaikka sitten kelpaisikin mikä vaan...vedän tuonne ihannenainen palstalle kyssärin, niin huomaat...? "
Sopii yrittää. Fakta on että miehille kelpaa paljon laajempi kirjo vaaleasta tummaan ja tummasta punapäähän, kun taas naisille kelpaa vain musta tai ruskeapehkoinen mies,. ---------- kirjoitti:
"josko vedettäisiin joku galluppi tuosta, niin kyllä miehillä on ihan samanlaisesti haluja enemmän johonkin väriin kuin toiseen, vaikka sitten kelpaisikin mikä vaan...vedän tuonne ihannenainen palstalle kyssärin, niin huomaat...? "
Sopii yrittää. Fakta on että miehille kelpaa paljon laajempi kirjo vaaleasta tummaan ja tummasta punapäähän, kun taas naisille kelpaa vain musta tai ruskeapehkoinen mies,.Sittenhän minun pitäisi olla suosittu.
- --------
yäktyyppi kirjoitti:
Sittenhän minun pitäisi olla suosittu.
"Höpö höpö! Sittenhän minun pitäisi olla suosittu."
En sanonutkaan että pelkkä hiusten väri riittää naisille. Miehen täytyy sen lisäksi omata vielä noin 50 täydellistä ominaisuutta jotta hänestä tulisi suosittu. -------- kirjoitti:
"Höpö höpö! Sittenhän minun pitäisi olla suosittu."
En sanonutkaan että pelkkä hiusten väri riittää naisille. Miehen täytyy sen lisäksi omata vielä noin 50 täydellistä ominaisuutta jotta hänestä tulisi suosittu.täydellistä ominaisuutta! No ilmankos! Hyvä on, jollei naista saa moottorisahalla, opetellaan sitten jotain, mistä ne taatusti tykkäävät. Napatanssitunnilla tavataan.
- dwwddwwd
Olen mustahiuksinen suomalainen ja aina tulen torjutuksi... Kaikki naiset on nirsoja
- the wale of Finnland
Sulla on sit vissiin ruma naama, olet liian lyhyt, väristyksiä herättämätön, liian pitkä, omaat vääränlaisen nenän, sinulla ei ole oikeanvärisiä silmiä, olet liian paljon suomalaisen näköinen, et dokaa, eli olet tylsä, sinulla ei ole tatuointeja, olet liian karvaton, liikaa lihaksia tai sitten liian vähän.
Mitähän muuta vielä jäi? - ex-haaparantalainen
Ja Haaparannassa on vaaleehiuksinen mustalainen. Pukeutuu ja käyttäytyy muutoin kyllä kuin aito manne.
- Tummahko
Minäpä vastaan tummana suomalaisena miehenä. Ulkonäköni puolesta sulaudun paremmin massaan esimerkiksi Ranskassa mutta täällä erotun. Saan suht paljon huomiota naisilta heidän omasta ulkonäöstään riippumatta. Tummasta ja lievästi eksoottisesti ulkomuodosta on myös haittaa sillä se tekee minusta vieraan ja ehkä pelottavankin. Uusiin ihmisiin tutustuessa saan tehdä töitä mukavan vuorovaikutuksen eteen johtuen ulkonäöstäni. Reaktiot ovat joskus riemastuttavia kapeakatseisten tajutessa että olen suomalainen. Henkilökohtaisesti pidän väritystä aika merkityksettömänä tekijänä ulkonäön suhteen. Oma on paras oli se sitten tumma, vaalea tai niiden väliltä
- brunette 0
Riippuu siitä, minkä väriset silmät sinulla on. Ruskeat, niin en voi ihastua. Muun väriset käyvät. Hiusten värillä ei ole väliä.
Terkuin syvän tummanruskeat hiukset ja suuret, ruskeat silmät.
Nimim. shoppailessa myyjät aloittavat usein palvelun englanniksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145