Voi taivahan vallat

hyi hävetkää!

.......näitä kakkosnaisia. Voi sitä kimpaantumista kun vähän tonkaisee muurahaispesää jonka ovat itselleen rakentaneet toiselta vikitellyn miehen kanssa. Ovat mielestään vieläpä oikeassakin. Herranjestas sentään minkälaisia horoja! Ja tämä pettävien miesten älyvapaus........ minne munat sattuu viemään ja reikää löytyy!

136

1986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea sitä......

oikeassa ovat ja mikä syyterykelmä, jos otta yhteyttä mieheensä nainen laittaa puhelimen pois päältä.
      kadulla kulkiessa heittelee niskojaan, täytyy katsoa ettei päälle hyökkää.
      puolisolla ei edes keskusteluyhteyttä saa olla, vaikka asiat kesken avioliitossa ollaan.

ja kun ei edes ne yhdet munat riitä, miehellä todella äly laskenut jalkoväliin.
      ja mikä ruma temppu ja millä tavalla toteutettu, vaimon silmien edessä.

elämäntilanne on sellainen pakko olla yhteydessä, kyllä mies puhuu kun nainen ei ole lähellä.
      erovalmistelut vaativat miehenkin osallistumista, omaisuuden osittaminen jne....

• N.arttu

minä paha paha narttu vikittelin pantavan ihanan otuksen nyt nai...aan hetekat ryskyen.
      S

• ei tuollasia

naisia voi ymmärtää. Ja turha sanoa ettei vapaita miehiä löydy, aivan varmasti löytyy mutta jos haluaa olla horo niin sit tehdään vaikka mitä et saadaan varattu mies itselleen (edes vähäksi aikaa). Mutta tuntuu ettei nykyaikana kunnioiteta enää yhtään mitään vaan periaate on mulle kaikki nyt ja heti, hyi helvetti :/

• varattuja, kiitos!

Tähän on pakko vastata...

Oletko tietoinen, minkälaisia vapaita miehiä löytyy 35 vuotiaista? 99,9% on pahasti viallisia. (Jätän 0,1% auki, jos joskus osuisi kohdalle joku normaali.) Kaikenmaailman luonnevikoja ja kehityshäiriöitä, päihdeongelmia ja taloudellista holtittomuutta.

Veikkaisin, että naimisissa olevista miehistä n.30% on ihan ok. Siksi sieltä osuu helpommin kohdalle joku normaali. Ja hei, nämä naimisissa olevat kauppaavat itseään todella tehokkaasti, ei niitä edes tarvitse iskeä. Lasken siis häntäheikit ihan normaaleiksi.

• miettii hän
        varattuja, kiitos! kirjoitti:

Tähän on pakko vastata...

Oletko tietoinen, minkälaisia vapaita miehiä löytyy 35 vuotiaista? 99,9% on pahasti viallisia. (Jätän 0,1% auki, jos joskus osuisi kohdalle joku normaali.) Kaikenmaailman luonnevikoja ja kehityshäiriöitä, päihdeongelmia ja taloudellista holtittomuutta.

Veikkaisin, että naimisissa olevista miehistä n.30% on ihan ok. Siksi sieltä osuu helpommin kohdalle joku normaali. Ja hei, nämä naimisissa olevat kauppaavat itseään todella tehokkaasti, ei niitä edes tarvitse iskeä. Lasken siis häntäheikit ihan normaaleiksi.

voi olla, mutta minkälaisia nämä 35 eronneet naiset ovat? Itse olen tavannut eronneita vapaita 35 fiksuja miehiä, mutta onko se sitten niin, että nämä ko. naiset eivät heille kelpaa? Vai onko se niin, että naimisissa olevat miehet ovat kiinnostavampia nimenomaan siksi, että ovat varattuja, eronneissa on joku vika?

• varattuja, kiitos!
        miettii hän kirjoitti:

voi olla, mutta minkälaisia nämä 35 eronneet naiset ovat? Itse olen tavannut eronneita vapaita 35 fiksuja miehiä, mutta onko se sitten niin, että nämä ko. naiset eivät heille kelpaa? Vai onko se niin, että naimisissa olevat miehet ovat kiinnostavampia nimenomaan siksi, että ovat varattuja, eronneissa on joku vika?

Naimisissa (tai parisuhteessa) olevat miehet on ainakin kertaalleen todettu hyviksi. Jos ne kelpaa jollekin, ehkei niissä ole niin suurta vikaa..?

Eronneissa voi olla enemmän vikaa. Ovat katkeria ja kyynisiä, eivät ehkä osaa ratkoa ongelmia jne.

Todellakin voi olla, että noista 35 ikäisistä vapaista miehistä sopisi sinulle suurin osa. Mutta kun me ihmiset ollaan niin hurjan erilaisia. Arvostamme erilaisia asioita ja tulemme onnelliseksi eritavoilla.

Naimisissa olevat osaavat kaupata itsensä paljon paremmin kuin sinkkumiehet.

Tosiasia on, että oikeasti hyvät miehet ovat varattuja. Jos sitten sattuu tuuri, tälläisella miehellä on huono vaimo jonka voi vaihtaa parempaan.

Veikkaan, että hyvät miehet viedään suoraan suhteesta toiseen. Huonot jäävät sinkuiksi.

"Hyvä" ja "huono" ovat tietysti suhteellisia käsitteitä. Jokainen arvostaa vähän erilaisia asoita. :)

• 4535+098
        varattuja, kiitos! kirjoitti:

Naimisissa (tai parisuhteessa) olevat miehet on ainakin kertaalleen todettu hyviksi. Jos ne kelpaa jollekin, ehkei niissä ole niin suurta vikaa..?

Eronneissa voi olla enemmän vikaa. Ovat katkeria ja kyynisiä, eivät ehkä osaa ratkoa ongelmia jne.

Todellakin voi olla, että noista 35 ikäisistä vapaista miehistä sopisi sinulle suurin osa. Mutta kun me ihmiset ollaan niin hurjan erilaisia. Arvostamme erilaisia asioita ja tulemme onnelliseksi eritavoilla.

Naimisissa olevat osaavat kaupata itsensä paljon paremmin kuin sinkkumiehet.

Tosiasia on, että oikeasti hyvät miehet ovat varattuja. Jos sitten sattuu tuuri, tälläisella miehellä on huono vaimo jonka voi vaihtaa parempaan.

Veikkaan, että hyvät miehet viedään suoraan suhteesta toiseen. Huonot jäävät sinkuiksi.

"Hyvä" ja "huono" ovat tietysti suhteellisia käsitteitä. Jokainen arvostaa vähän erilaisia asoita. :)

häntäheikkiä pidä tavoittelemisen arvoisena. Ja teen itse arviot, en sen mukaan kelpaako muille tms.. :) Aika usein hyvällä miehellä on hyvä vaimo;)

• Ihana Narttu 31
        4535+098 kirjoitti:

häntäheikkiä pidä tavoittelemisen arvoisena. Ja teen itse arviot, en sen mukaan kelpaako muille tms.. :) Aika usein hyvällä miehellä on hyvä vaimo;)

Hyällä miehellä on muuten hyvän vaimon lisäksi ihan superhyvä, siis huippu kakkosnainen, rakastajatar, seksikumppani ja sydänystävä.
        Hyvällä vaimolla ei ole kiinostusta olla seksissä toiveuni, eikä ole halua olla kuuntelijana aina kun mies tarvitsee.
        Olen se huippuhyvä ihana kakkonen, se ihana narttu ja ihana hutsu, seksikäs sängyssä ja seksikäs matkoilla mukana. Olen onnellinen narttu ihanalle varatulle miehelle !
        En häpeä olen ylpeä koska minua halutaan ja minun seurani on ihanalle rakkaalleni tärkeää.

• aatuuutuuu
        Ihana Narttu 31 kirjoitti:

Hyällä miehellä on muuten hyvän vaimon lisäksi ihan superhyvä, siis huippu kakkosnainen, rakastajatar, seksikumppani ja sydänystävä.
        Hyvällä vaimolla ei ole kiinostusta olla seksissä toiveuni, eikä ole halua olla kuuntelijana aina kun mies tarvitsee.
        Olen se huippuhyvä ihana kakkonen, se ihana narttu ja ihana hutsu, seksikäs sängyssä ja seksikäs matkoilla mukana. Olen onnellinen narttu ihanalle varatulle miehelle !
        En häpeä olen ylpeä koska minua halutaan ja minun seurani on ihanalle rakkaalleni tärkeää.

ole iltalääkkeiden aika, iltasatukin tuli luettua:) Ota kuule sinäkin sininen pilleri, kummasti rauhottuu, ja noihin harhoihin voisin suositella......

• ei taas tätä

oikeasti pitäisi hävetä? Eikö sen munattoman miehen, joka ei housujaan pysty jalassaan pitämään? Aivan turhaa on kenenkään petetyn syyttää sitä toista naista. Ei miehiä väkisin viedä. Näyttäkää minulle semmoinen mies jota väkisin pannaan, niin uskon että lehmätkin lentää.
      Pettäminen sattuu ja jos helpottaa sen toisen naisen syyttely omaa mieltä, niin siitä vaan. Mutta kun ne petetyt vaimot tuntuu aina olevan täydellisiä ihmisiä, niin eikö sellaiset pidä mölyt mahassaan, hauku pelkästään pettänyttä miestään?
      Taitaa harvassa olla nykyisin semmoinen pari, joka pettämisen tultua julki ei pura vihaansa kolmanteen osapuoleen, vaan katsoo peiliin ja miettii missä meni vikaan. Jossainhan meni.

• eipä puolustella

Luuletko että mies ei saa kotona kuulla omasta käyttäytymisetään?! Älä muuta luulekaan...............ei se mies kuitenkaan yksin petä äly hoi! Se kolmas osapuoli on ihan yhtä syyllinen!

• 118+0
        eipä puolustella kirjoitti:

Luuletko että mies ei saa kotona kuulla omasta käyttäytymisetään?! Älä muuta luulekaan...............ei se mies kuitenkaan yksin petä äly hoi! Se kolmas osapuoli on ihan yhtä syyllinen!

näiden tietoisesti varattuihin sekoilevien on niin helvetin helppo piiloutua "pettäjän selän taakse" selittämään syyttömyyttään. Samanlaisia syyllisiä ovat olemalla osallisia! Ehkäpä jonkun omatuntoa rauhoittaa, kun voi siirtää kokonaisuudessaa syyn pettäjän niskaan. Kaiken huippu on se kun hakevat syyn petetystä. Eikä se tarkoita ettei petetty osaisi katsoa peiliin. Tosin mitään fiksua ei voi kakkoseksi ryhtyneeltä odottaakaan. Ja en todellakaan usko, että mies pääsee kotona helpolla, päinvastoin! Jos sen ryöpytyksen jaksavat, niin sitä voi jo pitää merkkinä miehen halusta jatkaa liittoaan...

• VapaaNainen 26v
        118+0 kirjoitti:

näiden tietoisesti varattuihin sekoilevien on niin helvetin helppo piiloutua "pettäjän selän taakse" selittämään syyttömyyttään. Samanlaisia syyllisiä ovat olemalla osallisia! Ehkäpä jonkun omatuntoa rauhoittaa, kun voi siirtää kokonaisuudessaa syyn pettäjän niskaan. Kaiken huippu on se kun hakevat syyn petetystä. Eikä se tarkoita ettei petetty osaisi katsoa peiliin. Tosin mitään fiksua ei voi kakkoseksi ryhtyneeltä odottaakaan. Ja en todellakaan usko, että mies pääsee kotona helpolla, päinvastoin! Jos sen ryöpytyksen jaksavat, niin sitä voi jo pitää merkkinä miehen halusta jatkaa liittoaan...

Ei voi piiloutua tai jos piiloutuukin ja jos vaikka minua ei olisikaan luultavasti silti olisin se pahis!

Siis vaikka vaimo ei tiedä eikä tunne hän haukkuu jo valmiiksi ja itse roikkuu siinä luuserimiehessään.
        Kiva mies ja hyvä sängyssä silti haluaa enemmän kun kotoa saa joten minä vapaanainen saan antaa juuri sille jolle minusta itsestä hyvälle tuntuu.

En todellakaan ala murehtimaan jotain uusavutonta kotiäitiä jolle se sama mies on ainoa vaihtoehto.

• vooiiih
        VapaaNainen 26v kirjoitti:

Ei voi piiloutua tai jos piiloutuukin ja jos vaikka minua ei olisikaan luultavasti silti olisin se pahis!

Siis vaikka vaimo ei tiedä eikä tunne hän haukkuu jo valmiiksi ja itse roikkuu siinä luuserimiehessään.
        Kiva mies ja hyvä sängyssä silti haluaa enemmän kun kotoa saa joten minä vapaanainen saan antaa juuri sille jolle minusta itsestä hyvälle tuntuu.

En todellakaan ala murehtimaan jotain uusavutonta kotiäitiä jolle se sama mies on ainoa vaihtoehto.

tyypillinen tyhmä ... Katsotaan asiaa sen jälkeen (jos jollekin vapaalle miehelle kelpaat) kun jaloissasi pyörii pari kersaa ja miehesi pettää.. mitäköhän mieltä silloin olet...Ehkäpä elämä opettaa myös sinua. Yleensä edestään löytää sen, minkä taakseen jättää. Hyvin toit esille millaisia kakkoset ovat;) Eipä kehumista.

• Äiti/Vaimo/Minä itse

Näinhän sinä nyt ajattelet vaan jos saat ihan oman rakkaan jonka kanssa aloitat ELÄMÄN, perustat perheen teette lapsia joitten onnesta ja elämästä teillä on yhteisvastuu, mielesi muuttuu.

Sanonpa vaan että muista silloin minua kun kirppu puree sinua.

• ja hankit lapsia

perheen? Miltä tuntuis, mutta ethän sinä välittäisi jos sinua petettäisiin!
        Ethän sinä ole uusavuton, sinä annat kaikille jotka sitä tarvitsevat.
        Mikä avioliitossa on oikea vaihtoehto aviomies vai salapanot?!!
        Sinä ajattelet vain itseäsi, vaimon pitää ajatella miehensä kanssa perhettäkin!

Mitenkä aviovaimo " roikkuu " aviomiehessään?
        Avioparin kuuluukin halata ja rakastaa, niinhän se menee. ........
        Jotain kotiäitiä aika halveksivaa, isällekin hyvä että ÄITI HOITAA LAPSIA.!!

• huoh!
        ja hankit lapsia kirjoitti:

perheen? Miltä tuntuis, mutta ethän sinä välittäisi jos sinua petettäisiin!
        Ethän sinä ole uusavuton, sinä annat kaikille jotka sitä tarvitsevat.
        Mikä avioliitossa on oikea vaihtoehto aviomies vai salapanot?!!
        Sinä ajattelet vain itseäsi, vaimon pitää ajatella miehensä kanssa perhettäkin!

Mitenkä aviovaimo " roikkuu " aviomiehessään?
        Avioparin kuuluukin halata ja rakastaa, niinhän se menee. ........
        Jotain kotiäitiä aika halveksivaa, isällekin hyvä että ÄITI HOITAA LAPSIA.!!

se pettävä mies todellisuudessa perhettään ja vaimoaan tehdessään tekosensa? Ei ajattele muita kuin itseään ja omaa mielihyväänsä.

• Ajatteleeko?
        huoh! kirjoitti:

se pettävä mies todellisuudessa perhettään ja vaimoaan tehdessään tekosensa? Ei ajattele muita kuin itseään ja omaa mielihyväänsä.

No ei ajattele, mutta ei kyllä ajattele kakkosetkaan. Tietysti eriasia jos se ajattelu on älykkyysosamäärään suhteutettuna ylivoimaista, niin eihän sille sitte mitään mahda. Laput silmillä vaan liikenteeseen.

• KamaBara !
        Ajatteleeko? kirjoitti:

No ei ajattele, mutta ei kyllä ajattele kakkosetkaan. Tietysti eriasia jos se ajattelu on älykkyysosamäärään suhteutettuna ylivoimaista, niin eihän sille sitte mitään mahda. Laput silmillä vaan liikenteeseen.

kakkoseksi suostuvat ovat tyypillisesti näitä vähälahjaisia ja niitä vähemmän kauniita naisia, joilla ei ole mitään muuta mahista kuin roikkua ukkomiehissä.

• VapaaNainen26v
        Ajatteleeko? kirjoitti:

Vaimolla ne laput on jos ei tajua jo heti alussa että on aika turhaa luulla sitovansa
        millään sormuksilla miestä itseensä.
        Ja kuka väittää ettei minulla olisi ihan vapaatakin miestä ja kuka typerys alkaa leikkimään mitään kotileikkiä?
        Jälkeenpäin on turhaa narista, voisi etukäteen hoksata ettei se korttitalo pysy kasassa kuitenkaan ei ainakaan jos ei osaa antaa tilaa sille puolisolleen kun selvästikkin on valinnut
        miehen jolle ei vaan yksi täti riitä.
        Älykkysosamäärien mittailut on turhia tässä asiassa, himoihin ei älykkyys vaikuta hiukkaakaan.
        Olisitte valinneet valmiiksi kuohitun sonnin jos miehen seksuaalisuus on tabu.
        Kaikkihan ajattelee itseään, se ihana vaimokin ajattelee sillon itseään kun miehen toisen naisen kanssa viettämä aika on jotenkin vaimolta pois.
        Kai se mies hiukan ajattelee perhettä jos raataa päivät, että vaimo saa hoitaa kotona lapsia. Jonku nekin on elätettävä.
        En aio hankkia lapsia enkä mennä koskaan naimisiin ja tiedän vastauksen etten minä muka kelpaisikaan. Onhan helpompaa varattujennaisten ajatella noin kun laskee vaan niitä minuutteja joita se mies viettää vaimon päällä ja kuin paljon muiden naisten päällä. Ihminen on justiin tuollanen ja selittelee asiat itselleen mukavaksi ja aivan joo niin ajattelen minäkin minä kelpaan paremmin kun vaimo.
        En jää roikkumaan ja en vaadi mitään ylimääräsiä selvityksä. Minulle ei tarvii valehdella, kestän totuuden ja en kaipaa miestä jatkuvasti passaamaan ja ihailemaan. Riittävä itsetunto itselläkin.
        Aion jatkaa suhteitani miehiin on ne ns. varattuja tai ei. En yhtään miestä ole koskaan vaatinut vierelleni, niin tekee se vaimo. Miehet tulee toisenkin kerran ilman vaatimista.
        Turha keksiä mitenkä olen joku taidinkantaja koska yhtäkään sp. tautia ei ole ollut, osaan varautua ja kannattaa vaimojenkin opetella, ei niitä kakaroitakaan joka vuosi tartte puskea.

• Yksin ja vapaaNainen
        vooiiih kirjoitti:

tyypillinen tyhmä ... Katsotaan asiaa sen jälkeen (jos jollekin vapaalle miehelle kelpaat) kun jaloissasi pyörii pari kersaa ja miehesi pettää.. mitäköhän mieltä silloin olet...Ehkäpä elämä opettaa myös sinua. Yleensä edestään löytää sen, minkä taakseen jättää. Hyvin toit esille millaisia kakkoset ovat;) Eipä kehumista.

Niinkö sulle on käynyt?
        Oletko löytänyt edestäs sen mitä oot taaksesi jättänyt?

• Tää on hauskaa
        VapaaNainen26v kirjoitti:

Vaimolla ne laput on jos ei tajua jo heti alussa että on aika turhaa luulla sitovansa
        Ja kuka väittää ettei minulla olisi ihan vapaatakin miestä ja kuka typerys alkaa leikkimään mitään kotileikkiä?
        Jälkeenpäin on turhaa narista, voisi etukäteen hoksata ettei se korttitalo pysy kasassa kuitenkaan ei ainakaan jos ei osaa antaa tilaa sille puolisolleen kun selvästikkin on valinnut
        Älykkysosamäärien mittailut on turhia tässä asiassa, himoihin ei älykkyys vaikuta hiukkaakaan.
        Kaikkihan ajattelee itseään, se ihana vaimokin ajattelee sillon itseään kun miehen toisen naisen kanssa viettämä aika on jotenkin vaimolta pois.
        Kai se mies hiukan ajattelee perhettä jos raataa päivät, että vaimo saa hoitaa kotona lapsia. Jonku nekin on elätettävä.
        En aio hankkia lapsia enkä mennä koskaan naimisiin ja tiedän vastauksen etten minä muka kelpaisikaan. Onhan helpompaa varattujennaisten ajatella noin kun laskee vaan niitä minuutteja joita se mies viettää vaimon päällä ja kuin paljon muiden naisten päällä. Ihminen on justiin tuollanen ja selittelee asiat itselleen mukavaksi ja aivan joo niin ajattelen minäkin minä kelpaan paremmin kun vaimo.
        En jää roikkumaan ja en vaadi mitään ylimääräsiä selvityksä. Minulle ei tarvii valehdella, kestän totuuden ja en kaipaa miestä jatkuvasti passaamaan ja ihailemaan. Riittävä itsetunto itselläkin.
        Aion jatkaa suhteitani miehiin on ne ns. varattuja tai ei. En yhtään miestä ole koskaan vaatinut vierelleni, niin tekee se vaimo. Miehet tulee toisenkin kerran ilman vaatimista.
        Turha keksiä mitenkä olen joku taidinkantaja koska yhtäkään sp. tautia ei ole ollut, osaan varautua ja kannattaa vaimojenkin opetella, ei niitä kakaroitakaan joka vuosi tartte puskea.

Olisi kiva kuulla sinusta kymmenen vuoden päästä, josko sitten olisit kasvanut aikuiseksi?

• 8++++6666

aika säälittävä totta tosiaan olet. Tämä kyllä kruunaa kakkoset. Lukekaahan nyt ajatuksella, eipä tavii miettiä millainen nainen alentuu kakkoseksi. Ihan oikeasta itsetunnosta ei hippastakaan. Älykkyydestä sun kohdalla ei tosiaan tarvitse puhuakkaan ja monet murkkuikäiset ovat kypsempiä.

• kasva vaan ai...

ukkomiestä on sun päällä maannut?
        se hyväpuoli minkä itsestäs annat, ettet halua lapsia on hyvä.
        millä sinä ne hoitaisit kun ukot makaa päällä, ja kenenkä ne lapset olis?
        ei vaimot, äidit voi joka sekunti ajatella nyt tuli lähtö, mies makaa panodiivalla.
        onko sulla halukkaita ottajia? kun et aio naimisiin mennä naida vaan ukkomiehiä.
        itsetuntoa sulla riittää, jaat sitä ukkomiehillekkin kun niiltäkin puuttuu itsetunto!

• okokokokokokokookok
        KamaBara ! kirjoitti:

kakkoseksi suostuvat ovat tyypillisesti näitä vähälahjaisia ja niitä vähemmän kauniita naisia, joilla ei ole mitään muuta mahista kuin roikkua ukkomiehissä.

"vähälahjaisia ja niitä vähemmän kauniita naisia, joilla ei ole mitään muuta mahista kuin roikkua ukkomiehissä"
        Yhtälailla ne vaimot roikkuu niissä omissa pettävissä ukkomiehissään... ovatko HE sitten kauniita, älykkäitä ja lahjakkaita? *huokaus*

• VapaaNainen26v
        kasva vaan ai... kirjoitti:

ukkomiestä on sun päällä maannut?
        se hyväpuoli minkä itsestäs annat, ettet halua lapsia on hyvä.
        millä sinä ne hoitaisit kun ukot makaa päällä, ja kenenkä ne lapset olis?
        ei vaimot, äidit voi joka sekunti ajatella nyt tuli lähtö, mies makaa panodiivalla.
        onko sulla halukkaita ottajia? kun et aio naimisiin mennä naida vaan ukkomiehiä.
        itsetuntoa sulla riittää, jaat sitä ukkomiehillekkin kun niiltäkin puuttuu itsetunto!

No hyvä kun oivalsit. ei kannata hankkia niitä kersoja kun ette ehdi niihin keskittyä miehen vahtimisen ohella.
        Nykyaikana kaikkien lasten isät selviää jos ette sattuneet tietämään joten onneksi se teidän ukko on hyväuskoinen eikä tutki onko sielä kotonakaan kaikki omasta siemenestä itänyt.
        Älykkyydellä ei annata kehua koska oikeasti älykkäät naiset eivät lankea kotiäidin osaan.
        En ota edes kantaa ala-arvoisiin naljailuihinne. Keksikää hiukan parempia nuo on alakoululaisvitsejä.
        Raasuttelut ei tehoa, säälijät ja voivottelijat on vain ja ainoostaan typeryksiä.
        Katsokaa nyt, justiin nyt peiliin mitä ihanaa ja rakastettavan kaunista sielä miestänne varten on?
        Ei pahalla mutta ihan oikeasti miettikää millä sen miehenne hurmaatte.
        Ruttunaamanen kanttura enintään miettikää sitä.

• en usko satuja

No hyvä kun oivalsit. ei kannata hankkia niitä kersoja kun ette ehdi niihin keskittyä miehen vahtimisen ohella.
        Nykyaikana kaikkien lasten isät selviää jos ette sattuneet tietämään joten onneksi se teidän ukko on hyväuskoinen eikä tutki onko sielä kotonakaan kaikki omasta siemenestä itänyt.
        Älykkyydellä ei annata kehua koska oikeasti älykkäät naiset eivät lankea kotiäidin osaan.
        En ota edes kantaa ala-arvoisiin naljailuihinne. Keksikää hiukan parempia nuo on alakoululaisvitsejä.
        Raasuttelut ei tehoa, säälijät ja voivottelijat on vain ja ainoostaan typeryksiä.
        Katsokaa nyt, justiin nyt peiliin mitä ihanaa ja rakastettavan kaunista sielä miestänne varten on?

aviovaimoille, jotka ovat saaneet lapsia miehensä kanssa ovat äitejä elämän kauneus sekin.
        Sinusta aviovaimoilla on lapset kaikki eri miesten kanssa tehty, ei kaikki jokaisen kalua himoitse.
        Mitenkä sinusta on tullut noin "fiksu ja filmaattinen"minkälaisessa rakkaudettomassa perheessä olet kasvanut?

Odota nyt parikymmentä vuotta, niin huomaat mitenkä "siloposkiselta" näytät.
        Kurttuja voi olla vain liikakäytössä olleessa päässä!
        Mieti millä tavaralla sinä ne ukkomiehet "hurmaat" katso peiliin.
        Lehmä on kanttura!!!! Älä ole niin ylpeä!
        Mikä vapaa sinä olet, kehut olevasi kovassa käytössä? uk..... p.... puu

• kalassa pyytämättä

Ei se lehmä vaan se toinen, se kun antaa lukuisalle miesjoukolle.

Kiitosta saat siitä että ymmärrät olla lisääntymättä.

• VapaaNainen26v
        en usko satuja kirjoitti:

aviovaimoille, jotka ovat saaneet lapsia miehensä kanssa ovat äitejä elämän kauneus sekin.
        Sinusta aviovaimoilla on lapset kaikki eri miesten kanssa tehty, ei kaikki jokaisen kalua himoitse.
        Mitenkä sinusta on tullut noin "fiksu ja filmaattinen"minkälaisessa rakkaudettomassa perheessä olet kasvanut?

Odota nyt parikymmentä vuotta, niin huomaat mitenkä "siloposkiselta" näytät.
        Kurttuja voi olla vain liikakäytössä olleessa päässä!
        Mieti millä tavaralla sinä ne ukkomiehet "hurmaat" katso peiliin.
        Lehmä on kanttura!!!! Älä ole niin ylpeä!
        Mikä vapaa sinä olet, kehut olevasi kovassa käytössä? uk..... p.... puu

Kyllä ylpeys vaan kasvaa kun teidän kirjoituksia lukee.
        Oletko tarkastanut kurttusi kun tosiasia on, ei vaan minun vaan myös ihan tutkijoiden ajatus, että liika käyttö ei kummassakaan päässä naisille ole pahaksi. Ei lisää kurttuja vaan
        lihakset joita on molemmissa päissä kehittyvät.
        Ei minulla ole vaatimuksena miehelle ukkomiehisyys vaan miehisyys yleensä ja sen jo kerroin alussa en mieti onko mies jonkun varaama kun en noihin ihmisten varailuihin usko.
        Siis jos mies naista etsii ja minun tielle sattuu, en pelästy jonkun sormusta mies voi muuten olla ihan hyvä vaikka turhaa korua kantaakin.
        En ole mustasukkaista enkä kateellista tyyppiä. Ei kiinosta lasten lukumäärä eikä vaimo hiukkaakaan.
        Miehen oma munaus jos on riipakseen jonkun naisen ottanut ja silti joutuu ulkoa naista etsimään.
        Odotan tietysti, vaikka 50vuotta niin tekee kaikki ei mua vanhuus pelota. Eikä rypyt.
        Etsin sitten vaan ryppyisistä seuraakin. Luultavasti.
        Olen todella vapaa, onko se vaikea sana vai miksi et ymmärrä?
        En menisi yhdenkään miehen kanssa lupailemaan tyhjää soopaa enkä koskaan mene siihen halpaan että luulisin jonkun rinkulan pitävän miehen vain minun käytössä.
        Lapsuudenkotini rakkausasiat oli ihan samalla mallilla kun muidenkin, siis äiti kotona ihmettelemässä missä se isi luuhaa.
        Tuntuu olevan ainakin tän uskottomuuskerhon tavanomanen tarina.
        Ihan tavallisia vanhempia niin on varmaan ollut kaikilla.
        Yksi hyvä asia teissä rouvissa on, olette todella hauskoja tätejä.

• nainmitävain
        kalassa pyytämättä kirjoitti:

Ei se lehmä vaan se toinen, se kun antaa lukuisalle miesjoukolle.

Kiitosta saat siitä että ymmärrät olla lisääntymättä.

Sivusta: miten nämä keskustelut ovat aina tätä yhtä ja samaa: eli kakkosnainen (ei edes mies) on aina se pahis? Miten aviopuolisot eivät näe omassa puolisossaan mitään vikaa? Puoliso suorastaan huumattiin jollain huumella vieraisiin, muuten ei olisi mennyt.....
        Sinkku olen, mies, en koskaan ole ollut kakkonen, mutta silti ajattelen, että jos olisin, en kokisi siitä mitään tunnon tuskia, koska enhän minä ole tilivelvollinen sille salarakkaani miehelle, -salarakkaani olisi. En minä pettäisi ketään, salarakkaani pettäisi. Ja nyt tulee tietysti kommentteja, että on moraalitonta mennä jonkun kanssa, joka on jossain parisuhteessa. Miten niin? Kuka sen sanoo? Missä se moraali määrätään? Kenen kriteerien mukaan? Jokaisella on omat norminsa, sääntönsä, moraalinsa. Minulla omani ja toimin niiden mukaan. Kukaan ei voi tulla sanomaan, että teen väärin, muutakuin minä itse. Jos joku tulee sanomaan, että teen väärin, kysyn, että sinunko moraali-mallisi mukaan? Mikä ihme ihmiset saat kuvittelemaan, että toiset toimii heidän ja/tai valtaväestön ajatusmaailman mukaan? Ainoa, joka yrittää rajoittaa ihmisen käyttäytymistä, on raamattu ja sekin on vain tiettyjen tyyppien kirjoitelma, joka on heidän oma ajatusmallinsa, joka on muttunut satoja kertoja matkansa varrella aina sen mukaan, mitä kukakin uskonnon saralla
        valtaa tekevä haluaa ajakseen omaa asiaansa. Joku kesksii jonkin "lain" omia tarpeitaan vastaavaksi, ymppää sitä eteenpäin ja sitten lampaina sitä uskotaan.

• MaxFelder
        nainmitävain kirjoitti:

Sivusta: miten nämä keskustelut ovat aina tätä yhtä ja samaa: eli kakkosnainen (ei edes mies) on aina se pahis? Miten aviopuolisot eivät näe omassa puolisossaan mitään vikaa? Puoliso suorastaan huumattiin jollain huumella vieraisiin, muuten ei olisi mennyt.....
        Sinkku olen, mies, en koskaan ole ollut kakkonen, mutta silti ajattelen, että jos olisin, en kokisi siitä mitään tunnon tuskia, koska enhän minä ole tilivelvollinen sille salarakkaani miehelle, -salarakkaani olisi. En minä pettäisi ketään, salarakkaani pettäisi. Ja nyt tulee tietysti kommentteja, että on moraalitonta mennä jonkun kanssa, joka on jossain parisuhteessa. Miten niin? Kuka sen sanoo? Missä se moraali määrätään? Kenen kriteerien mukaan? Jokaisella on omat norminsa, sääntönsä, moraalinsa. Minulla omani ja toimin niiden mukaan. Kukaan ei voi tulla sanomaan, että teen väärin, muutakuin minä itse. Jos joku tulee sanomaan, että teen väärin, kysyn, että sinunko moraali-mallisi mukaan? Mikä ihme ihmiset saat kuvittelemaan, että toiset toimii heidän ja/tai valtaväestön ajatusmaailman mukaan? Ainoa, joka yrittää rajoittaa ihmisen käyttäytymistä, on raamattu ja sekin on vain tiettyjen tyyppien kirjoitelma, joka on heidän oma ajatusmallinsa, joka on muttunut satoja kertoja matkansa varrella aina sen mukaan, mitä kukakin uskonnon saralla
        valtaa tekevä haluaa ajakseen omaa asiaansa. Joku kesksii jonkin "lain" omia tarpeitaan vastaavaksi, ymppää sitä eteenpäin ja sitten lampaina sitä uskotaan.

No nyt voisivat kaikki petetyt Rouvat miettiä, miksi menisi nainen etsimään kakkosmiestä ?
        Olisiko syy mahdollisesti siinä ettei kotoa saa sitä tyydytystä tai läheisyyttä?
        Voisiko olla ettei vaimo joka hakee kakkosmiehen kautta seksiä saakkaan seksiä tarpeeksi tai ei saa senkaltaista seksiä jota haluaa?
        Edellisen kirjoittajan kommentti miehenä on mielenkiintoinen ja olisi mielenkiintoista lukea vaimojen mietteitä kun mies kirjoittaa että voisi surutta naida avioliitossa olevaa naista.
        Onko kakkosmies perheenrikkoja? Vai onko sittenkin se nainen joka lähtee naiskentelemaan vierastamiestä syntisempi?

• 5678

Kyllä se kanttura vielä sinustakin tulee,muutama vuosi ja olet sitä.Minun mieheni petti minua,ja kyllä se sattuu siitä ei pääse mihinkään.Minä annoin miehelleni miettimisaikkaa,jos haluaa sen kakkosensa niin sinne sitten.Yllätys oli aikamoinen kun hän ei sitä eroa halunnut,minun kuulteni ilmoitti että suhde on ohi vaihtoi salanumerot molemmille koska oli kova paikka kakkosen huomata että oli vain pelkkä pano,niin kuin hänelle sanoin.Ja yllätys meillä ei yhteisiä lapsia eikä velkaa ole joten vapaa olisi ollut lähtemään.Niin se vain on että kun se käry käy,sitten vasta mietitään että mitä tuli tehtyä,ja se miksi voin olla varma ettei se suhde jatku,mieheni vaihtoi myös työpaikkansa,kyseinen yksilö asuu monen sadan kilometrin päässä,ja mieheni ei ole öitään pois kotoa,ja työmaa toisella puolella maapalloa joten aika varma olen.Ja voit myös olla varma että mies ei todellakaan ole päässyt helpolla,työtä saa edelleen tehdä että luottamus palaa,ei koskaan samanlaiseksi mutta askel kerrallaan.Olin itse varautunut eroon ja olen kyllä itseni takia joutunut todella tekemään töitä että sitä ukkoani katson,mutta ihminen on erehtyväinen,kerran voin anteeksi antaa,toista en sitten ei enää edes keskustella.Mutta sitä en teistä ns.kakkosista ymmärrä että mitä ylpeilemistä on siinä että on osallisena jo naimisissa olevaan ihmiseen,kyllä se itsetunto taitaa aika nollissa olla,mitä miettii kakkonen kun sitten yhtäkkiä jääkin vaikka mies on varmaan sanonut rakastavansa ja ties mitä muuta,on varmaan kova paikka huomata että olikin pelkkä patja ei muuta.Ja minä en kyttää miestäni en vahdi puhelimia enkä muuta,siihen en lähde.Luotan siihen että jos jotakin vielä touhuaa se käry käy ihan yhtälailla kun ennenkin.Mutta ylpeilemiseen sinulla ei ole mitään aihetta,päinvastoin.Tiedätkö on helppo pakata ne kamppeet ja erota siinä rakkaus vasta punnitaan kun ruvetaan katsomaan sinne peiliin ja korjaamaan sitä rikki mennyttä ihmistä ja liittoa.Ja samalla sanoisin että parit jotka jatkavat käryn käytyä,siinäkin tarvitaan kaksi ei se mies väkisin yritä vain sen takia että vaimo on siihen halukas.Meillä mies on tehnyt suunnattoman muutokse kaikissa asioissa,joten olen varma että hän myös on siinä rehellinen,väkisin ketään ei pidetä eikä ainakaan meidän tapauksessa.Miten olis jos nyt kuitenkin kattoisit sinäkin sinne peiliin,onko se sen arvoista kuitenkaan,vapaan miehen kanssa olisi vapaa myös salailulta,eikö se olisi parempaa elämää.

• Näin se on
        nainmitävain kirjoitti:

Eiks sulla ole ollenkaan moraalista selkärankaa? Tietysti olet osallinen syyllisenä, jos sekaannut parisuhteeseen. Kun tiedät että toisella on kumppani menet sekoittamaan heidän elämäänsä. Sittenkö vasta silmäsi avautuu kun itse olet parisuhteessa ja vaimosi nai ketä vain? Olet mukamas syytön ja höpöhöpö, niinhän huorat aina puolustautuu kun kuvittelevat olevansa vapaita moraalisista velvoitteista.

• urkkipurkki
        okokokokokokokookok kirjoitti:

"vähälahjaisia ja niitä vähemmän kauniita naisia, joilla ei ole mitään muuta mahista kuin roikkua ukkomiehissä"
        Yhtälailla ne vaimot roikkuu niissä omissa pettävissä ukkomiehissään... ovatko HE sitten kauniita, älykkäitä ja lahjakkaita? *huokaus*

kuin nuo "huoh" ja "huokaus" - valitukset viesteissä. Huokailet varmaan oikeassa elämässä samalla tavalla. Tympäisevää.

• Mrs Robinsson
        MaxFelder kirjoitti:

No nyt voisivat kaikki petetyt Rouvat miettiä, miksi menisi nainen etsimään kakkosmiestä ?
        Olisiko syy mahdollisesti siinä ettei kotoa saa sitä tyydytystä tai läheisyyttä?
        Voisiko olla ettei vaimo joka hakee kakkosmiehen kautta seksiä saakkaan seksiä tarpeeksi tai ei saa senkaltaista seksiä jota haluaa?
        Edellisen kirjoittajan kommentti miehenä on mielenkiintoinen ja olisi mielenkiintoista lukea vaimojen mietteitä kun mies kirjoittaa että voisi surutta naida avioliitossa olevaa naista.
        Onko kakkosmies perheenrikkoja? Vai onko sittenkin se nainen joka lähtee naiskentelemaan vierastamiestä syntisempi?

sen kakkosmiehen, kun edelliseltä ei herunut lämpöä tai läheisyyttä. MUTTA minä jätin ykköseni samantien, enkä roikottanut ketään löysässä hirressä. Miehet sen sijaan haluavat sekä pitää vaimonsa että panna kakkosta.

• .
        Näin se on kirjoitti:

Eiks sulla ole ollenkaan moraalista selkärankaa? Tietysti olet osallinen syyllisenä, jos sekaannut parisuhteeseen. Kun tiedät että toisella on kumppani menet sekoittamaan heidän elämäänsä. Sittenkö vasta silmäsi avautuu kun itse olet parisuhteessa ja vaimosi nai ketä vain? Olet mukamas syytön ja höpöhöpö, niinhän huorat aina puolustautuu kun kuvittelevat olevansa vapaita moraalisista velvoitteista.

mikä tekee kakkosesta syyllisen?????? Ei ketään pakoteta pettämään puolisoaan. Ja jos yksi ei anna petturille niin joku toinen antaa. Joka pettäjän tielle lähtee, se hakee niin kauan sitä vierasta että sitä myös saa. Eli kyllä se on siinä pettäjässä se vika - täysin! Ei kakkonen kenenkään parisuhteeseen sekaannu ja elämää sekoita, se on jo sekasin jos sinne kolmannet sopii. Mutta ainahan se on helppo syyttä muita, paha paikka mennä tunnustamaan oma epäonnistumisensa.

• VapaaNainen26v
        . kirjoitti:

mikä tekee kakkosesta syyllisen?????? Ei ketään pakoteta pettämään puolisoaan. Ja jos yksi ei anna petturille niin joku toinen antaa. Joka pettäjän tielle lähtee, se hakee niin kauan sitä vierasta että sitä myös saa. Eli kyllä se on siinä pettäjässä se vika - täysin! Ei kakkonen kenenkään parisuhteeseen sekaannu ja elämää sekoita, se on jo sekasin jos sinne kolmannet sopii. Mutta ainahan se on helppo syyttä muita, paha paikka mennä tunnustamaan oma epäonnistumisensa.

Yes, Yes,Yes,
        Yes!!!!!

Paras puheenvuoro tällä sivulla aikoihin!

;-)))

• nainsitämitähaluan
        Näin se on kirjoitti:

Olisiko pitänyt sinun lukea loppuun asti? Ja miettiä tuota moraali-kysymystä? Eli vielä kerran ja rautalangasta: kuka sen moraalin kellekin määrää ja minkä opin mukaan?

• vai näin?
        KamaBara ! kirjoitti:

Minä olen käsittänyt että yleensä ukko roikkuu kakkosessa, ja vaimo ukossa. Jos se ei menisi näin, niin kolmiodraamaa ei vain voisi olla. Jos ukko roikkuisi vaimossa, vaimo olisi vapaa lähtemään pettäjän luota, ellei haluaisi roikkua. Jos kakkonen roikkuisi ukossa, mutta ukkoa ei kiinnostaisi, suhdetta ei olisi.

• onnellinen kakkonen
        5678 kirjoitti:

Kyllä se kanttura vielä sinustakin tulee,muutama vuosi ja olet sitä.Minun mieheni petti minua,ja kyllä se sattuu siitä ei pääse mihinkään.Minä annoin miehelleni miettimisaikkaa,jos haluaa sen kakkosensa niin sinne sitten.Yllätys oli aikamoinen kun hän ei sitä eroa halunnut,minun kuulteni ilmoitti että suhde on ohi vaihtoi salanumerot molemmille koska oli kova paikka kakkosen huomata että oli vain pelkkä pano,niin kuin hänelle sanoin.Ja yllätys meillä ei yhteisiä lapsia eikä velkaa ole joten vapaa olisi ollut lähtemään.Niin se vain on että kun se käry käy,sitten vasta mietitään että mitä tuli tehtyä,ja se miksi voin olla varma ettei se suhde jatku,mieheni vaihtoi myös työpaikkansa,kyseinen yksilö asuu monen sadan kilometrin päässä,ja mieheni ei ole öitään pois kotoa,ja työmaa toisella puolella maapalloa joten aika varma olen.Ja voit myös olla varma että mies ei todellakaan ole päässyt helpolla,työtä saa edelleen tehdä että luottamus palaa,ei koskaan samanlaiseksi mutta askel kerrallaan.Olin itse varautunut eroon ja olen kyllä itseni takia joutunut todella tekemään töitä että sitä ukkoani katson,mutta ihminen on erehtyväinen,kerran voin anteeksi antaa,toista en sitten ei enää edes keskustella.Mutta sitä en teistä ns.kakkosista ymmärrä että mitä ylpeilemistä on siinä että on osallisena jo naimisissa olevaan ihmiseen,kyllä se itsetunto taitaa aika nollissa olla,mitä miettii kakkonen kun sitten yhtäkkiä jääkin vaikka mies on varmaan sanonut rakastavansa ja ties mitä muuta,on varmaan kova paikka huomata että olikin pelkkä patja ei muuta.Ja minä en kyttää miestäni en vahdi puhelimia enkä muuta,siihen en lähde.Luotan siihen että jos jotakin vielä touhuaa se käry käy ihan yhtälailla kun ennenkin.Mutta ylpeilemiseen sinulla ei ole mitään aihetta,päinvastoin.Tiedätkö on helppo pakata ne kamppeet ja erota siinä rakkaus vasta punnitaan kun ruvetaan katsomaan sinne peiliin ja korjaamaan sitä rikki mennyttä ihmistä ja liittoa.Ja samalla sanoisin että parit jotka jatkavat käryn käytyä,siinäkin tarvitaan kaksi ei se mies väkisin yritä vain sen takia että vaimo on siihen halukas.Meillä mies on tehnyt suunnattoman muutokse kaikissa asioissa,joten olen varma että hän myös on siinä rehellinen,väkisin ketään ei pidetä eikä ainakaan meidän tapauksessa.Miten olis jos nyt kuitenkin kattoisit sinäkin sinne peiliin,onko se sen arvoista kuitenkaan,vapaan miehen kanssa olisi vapaa myös salailulta,eikö se olisi parempaa elämää.

se kakkosnainen onnellinen, että pidät miehesi edelleen pettämisestä huolimatta. Hän ei tuollaista miestä todellakaan ansaitse eikä tarvitse. Ai miksikö? Koska mitä se kertoo miehestä, joka kakkossuhteen paljastuttua sanoo toisesta naisesta, että oli pelkkä patja? Säälittävä ukko, paskat housussa puhuu mustan valkoiseksi. Eikös sanonutkin, että väkisin vei, mitään ei mahtanut itse? Yökki ukko.

• samanainen,
        Näin se on kirjoitti:

mitä nainmitävain kirjoitti? Vai etkö ymmärtänyt? Hän kirjoitti toimivansa juuri oman moraalinsa mukaan. Hänen moraalinen selkärankansa on vain erilainen kuin sinulla. Olisi maailma jotekin luonnoton paikka elää, jos kaikki toimisivat samalla tavalla. Muutoin yhdyn täysin hänen kirjoitukseensa. Nainen olen ja tiedän tasan tarkkaan, mitä hyväksyn itseltäni, ei tuo maailmaani kaada, jos joskus varatun miehen kanssa vehtaan. Eikä minua haittaa, vaikka muutkin vehtaa. Jokaisen oma asia. Turha ketään syytellä.

• ansaitse parempaa

Ihan samaa mieltä olen. Monet naiset alkavat vongata naimisiinmenoa juuri silloin kun tuntevat suhteensa epävarmaksi. He olettavat että sormus korjaa kaiken ja sillä voi pitää miehen itsellään. Mies taas kokee sormuksen enemmänkin naisen lepyttelynä ja velvollisuutena. Oikeasti silloin kun tuntee olonsa epävarmaksi suhteessa, kun tuntee ettei saa toiselta tarpeeksi, tulisi miettiä onko oikean ihmisen kanssa, eikä mennä naimisiin!

Opetelkaa ensin rakastamaan itseänne, niin ette ole niin helkutin epävarmoja. Silloin myös on voimaa tehdä oikeat päätökset. Se että mies pettää, tai ei mahdollisesti rakastakaan, on kivuliasta, mutta hyvällä itsetunnolla sen kestää kyllä. Voi jatkaa eteenpäin pelkäämättä yksinjäämistä. Kun luotat siihen että sinua voi rakastaa, niin sinulla ei ole mitään pelättävää, eikä ole tarvetta takertua siihen mikä on jo "saavutettu". Sen menettäminen ei ole mikään häpeä. Mutta etsikää hyvät ihmiset itsellenne kumppani johon voitte luottaa, jota ymmärrätte ja joka kunnioittaa teitä ihmisenä ja naisena!

• +& --&
        . kirjoitti:

tarvitaan aina kaksi avioliitossa, ei yksin voi riidellä.
        Kakkonen tietoisena että jakaa ukkomiehelle, sotkee liiton. sana "ei" on olemassa,
        Jos vielä avaa poksinsa oven tietoisena ukkomiehelle, ja pilttuunsa raottaa p..ta...SI.

Ikuinen lohduttaja, kyllä nuoret naiset löytää " kauniit " vapaatakin riistaa.
        Avioparin on itse selvitettävä " sotkunsa" riitansa, se kasvattaa luonnetta, sen jälkeen on elämä taas ruhtinaallista. Eihän ne miehet kuitenkaan usein jätä vaimojaan.
        Se etu on kakkosilla ei tarvi huolehtia pyykeistä, vaimot ei ole niin laiskoja ne huolehtii kummppanistaan.

Epäonnistumiset ratkaistaan erolla ei panolla!

• PeppiLottaRullakarti
        +& --& kirjoitti:

tarvitaan aina kaksi avioliitossa, ei yksin voi riidellä.
        Kakkonen tietoisena että jakaa ukkomiehelle, sotkee liiton. sana "ei" on olemassa,
        Jos vielä avaa poksinsa oven tietoisena ukkomiehelle, ja pilttuunsa raottaa p..ta...SI.

Ikuinen lohduttaja, kyllä nuoret naiset löytää " kauniit " vapaatakin riistaa.
        Avioparin on itse selvitettävä " sotkunsa" riitansa, se kasvattaa luonnetta, sen jälkeen on elämä taas ruhtinaallista. Eihän ne miehet kuitenkaan usein jätä vaimojaan.
        Se etu on kakkosilla ei tarvi huolehtia pyykeistä, vaimot ei ole niin laiskoja ne huolehtii kummppanistaan.

Epäonnistumiset ratkaistaan erolla ei panolla!

Opeta nyt miehelles miten pesukonetta käytetään.
        Kyllä kannattaa ihan vaan senki vuoksi että et ole ikuinen sinäkään ja jos olet joskus estynyt pyykkikoneen käyttämiseen miehesi ja lapset raukkaparat kulkee paskasissa
        vaatteissa!

• rapuliini
        KamaBara ! kirjoitti:

mitä juttuja ! Täällä taas nämä surkeat, petetyt ykköset = aviovaimot haukkuvat kakkosia vähälahjaisiksi ja vähemmän kauniiksi ( koska muuhun eivät pysty!) eivät saa pidettyä edes yhtä aviomiestä ja sitten kun mies käy vieraissa, niin vielä parkuvat perään. Ei käy ykkösiä kateeksi. Ketjun aloittajan viestihän oli pelkkä provo! Tiedän useita kakkosia, jotka, sori nyt vaan vaimot, ovat sekä älykkäitä että kauniita ja ennen kaikkea pystyvät tarjoamaan miehellesi sellaista, mitä hän ei Sinulta saa. Ja kyllä se vaan niin on, että turha siinä on kakkosia syytellä; katso vaan peiliin ja syytä itseäsi ja miestäsi! Jos suhde on kunnossa, siihen väliin ei kolmatta mahdu!

• Rouva H.
        rapuliini kirjoitti:

mitä juttuja ! Täällä taas nämä surkeat, petetyt ykköset = aviovaimot haukkuvat kakkosia vähälahjaisiksi ja vähemmän kauniiksi ( koska muuhun eivät pysty!) eivät saa pidettyä edes yhtä aviomiestä ja sitten kun mies käy vieraissa, niin vielä parkuvat perään. Ei käy ykkösiä kateeksi. Ketjun aloittajan viestihän oli pelkkä provo! Tiedän useita kakkosia, jotka, sori nyt vaan vaimot, ovat sekä älykkäitä että kauniita ja ennen kaikkea pystyvät tarjoamaan miehellesi sellaista, mitä hän ei Sinulta saa. Ja kyllä se vaan niin on, että turha siinä on kakkosia syytellä; katso vaan peiliin ja syytä itseäsi ja miestäsi! Jos suhde on kunnossa, siihen väliin ei kolmatta mahdu!

Mies ei saa minulta persereikää, mutta kakkoselta saa. Omapahan on paskanpidätyksenkyvyttömyytensä.

• Sysi Musta

lumpun tytär on lumppu, äitiinsä tullut.

• Lehmänkanttura

Yes, Yes,Yes,
        Yes!!!!!

Paras puheenvuoro tällä sivulla aikoihin!

;-)))

ja ikää oli 13 vee?

• Totta mikä totta!
        rapuliini kirjoitti:

Kyllähän KAKKOSET pystyvät tarjoamaan persettään, kun mies tulee naimaan.
        Mutta sitähän varten ne KAKKOSET ovatkin, että persettään antavat ja ainahan se vaimossa on vika, kun vieraisiin mennään. Entäs se munahaukka KAKKONEN, joka iskemällä iski sen varatun ja niin säälittävän ukkomiehen ja pitelee sitten munahaukan kynsissään ukkopoloa:((
        Se älykäs KAKKONEN, kun pitää sitä miestä kynsissään ja mollaa miehen vaimoa.
        Täällää kärkevänä arvostellaan aviovaimoja, mutta entäs nämä KAKKOSET, jotka eivät kunnioita mitään, heille kun ei merkitse mitään se, onko mies varattu vai ei.
        Horo mikä horo - ei siitä mihinkään pääse!

• reth
        rapuliini kirjoitti:

Mieheni kakkonen oli ruma kuin mikäkin, luuseri perin pohjin, alkoholisti ym ym...Peiliin ei tartte katsoa koska vikaapa ei löytynyt mieheni ja minun suhteesta, syyt löytyivät miehen käsittelemättömistä ongelmista. Mutta tuo kakkonen teki elämästämme pitkäksi aikaa varsinaisen helvetin parkumalla perään...Ja kyllä se nyt vain on niin että myöskin syytän tuota paskamaista kakkosta. On ollut pitkä ja vaikea matka kavuta tuosta helvetistä yhdessä mieheni kanssa taas takaisin maan pinnalle.

• MaxFelder
        reth kirjoitti:

Mieheni kakkonen oli ruma kuin mikäkin, luuseri perin pohjin, alkoholisti ym ym...Peiliin ei tartte katsoa koska vikaapa ei löytynyt mieheni ja minun suhteesta, syyt löytyivät miehen käsittelemättömistä ongelmista. Mutta tuo kakkonen teki elämästämme pitkäksi aikaa varsinaisen helvetin parkumalla perään...Ja kyllä se nyt vain on niin että myöskin syytän tuota paskamaista kakkosta. On ollut pitkä ja vaikea matka kavuta tuosta helvetistä yhdessä mieheni kanssa taas takaisin maan pinnalle.

Aika epätoivoinen on miehesi ollut pillujahdissaan jos noin ruman luuseri alkoholistin on ainoastaan kiinni napannut.
        Onneksi noin kammottavaa tapausta ei löydy montaa.
        Olen miehenä nähnyt naisia ja yhteenkään rumaanholistiluuseriin en vielä ole törmännyt ehkä miehesi on etsinytkin jostain parantolan nurkilta.

• kokokokokook
        urkkipurkki kirjoitti:

kuin nuo "huoh" ja "huokaus" - valitukset viesteissä. Huokailet varmaan oikeassa elämässä samalla tavalla. Tympäisevää.

*huoh* *hohhoijaa* *huoks* *huokaus* *huh*
        siinä sulle

• MaxFelder
        Sysi Musta kirjoitti:

lumpun tytär on lumppu, äitiinsä tullut.

Ja pojathan ottaa mallia isästään.
        Miten käy miesten tulevaisuudessa kun ne malli-isit on teidän petturimiehiä ?

• Naikkonen Vapaana
        Rouva H. kirjoitti:

Mies ei saa minulta persereikää, mutta kakkoselta saa. Omapahan on paskanpidätyksenkyvyttömyytensä.

Ei se paska niin vain valu turhaa semmosta pelkäät.
        Yleensä se on sevverran kiinteetä tavaraa ettei se silleen valu.

Peppuseksi on ihan oikeesti ihanaa.

Muutenki hyvä treenata alapään lihaksia siinä treenaantuu peppu ja pimppa ja alavatsan lihakset samalla.

• reth
        MaxFelder kirjoitti:

Aika epätoivoinen on miehesi ollut pillujahdissaan jos noin ruman luuseri alkoholistin on ainoastaan kiinni napannut.
        Onneksi noin kammottavaa tapausta ei löydy montaa.
        Olen miehenä nähnyt naisia ja yhteenkään rumaanholistiluuseriin en vielä ole törmännyt ehkä miehesi on etsinytkin jostain parantolan nurkilta.

Älä muuta sano.Tässä kaupungissa baareissa löytyy useitakin tuollaisia "parantolasta" karanneita;-) Aluksi luulin että kakkosnainen olisi joku ihana, fiksu ja filmaattinen mutta jösses ku ensi kertaa tapasin hänet silmätysten...

• MaxFelder
        reth kirjoitti:

Älä muuta sano.Tässä kaupungissa baareissa löytyy useitakin tuollaisia "parantolasta" karanneita;-) Aluksi luulin että kakkosnainen olisi joku ihana, fiksu ja filmaattinen mutta jösses ku ensi kertaa tapasin hänet silmätysten...

Sitten on miehellä ollut ihan tautinen puutos ja jos olet tuon miehen vaimo sinun olisi kaiken järjen mukaan pitänyt huomata se jo aiemmin.

Minulla on ollut naisia eikä koskaan ole tarvinnut noin epätoivoisessa tilanteessa olla.
        Parantolat on saaneet jäädä minulta rauhaan ja niiden asukit.

• sfgvdfxvb
        reth kirjoitti:

tästä heräsi: jos miehelläsi on kerran käsittelemättömiä ongelmia, eikö sinun vaimona olisi pitänyt auttaa häntä niitä ratkomaan..? Kyllä vikaa on teidän suhteessannekin, jos jätät miehen "haaskalintujen armoille" ongelmineen! Etpä kauhean kaksista kuvaa itsestäsi anna ainakaan, mitä empaattisuuteen tulee - tuskinpa olisi miehesi ruodusta livennyt, jos olisit ollut VAIMO, jonka kanssa jakaa ilot ja surut!

• reth
        sfgvdfxvb kirjoitti:

tästä heräsi: jos miehelläsi on kerran käsittelemättömiä ongelmia, eikö sinun vaimona olisi pitänyt auttaa häntä niitä ratkomaan..? Kyllä vikaa on teidän suhteessannekin, jos jätät miehen "haaskalintujen armoille" ongelmineen! Etpä kauhean kaksista kuvaa itsestäsi anna ainakaan, mitä empaattisuuteen tulee - tuskinpa olisi miehesi ruodusta livennyt, jos olisit ollut VAIMO, jonka kanssa jakaa ilot ja surut!

Ongelmia, joista ei ole minulle koskaan mitään näyttänyt tai puhunut, tapahtuneet jo paljon ennen meidän tapaamista, osa jo lapsuudessa. Ihan tiedoksi, olimme erittäin läheisiä ja oli hyvä olla yhdessä. Monenlainen stressi laukaisi pintaan sitten nämä ongelmatkin ja lumipallona lähti pyörimään. Joo, empaattisuudesta, minulla ei ole minkäänlaisia empaattisuuden tunteita kakkosnaisia kohtaan, ilman tuollaisia haaskoja maailmassa moni perhe voisi paljon paremmin.

• ihmettelen vaan
        reth kirjoitti:

Ongelmia, joista ei ole minulle koskaan mitään näyttänyt tai puhunut, tapahtuneet jo paljon ennen meidän tapaamista, osa jo lapsuudessa. Ihan tiedoksi, olimme erittäin läheisiä ja oli hyvä olla yhdessä. Monenlainen stressi laukaisi pintaan sitten nämä ongelmatkin ja lumipallona lähti pyörimään. Joo, empaattisuudesta, minulla ei ole minkäänlaisia empaattisuuden tunteita kakkosnaisia kohtaan, ilman tuollaisia haaskoja maailmassa moni perhe voisi paljon paremmin.

Syytä vaan kakkosta... itsekin tiedät ketkä ne todelliset syylliset ovat! Eikös erittäin läheiselle ihmiselle kerrota kaikki? Jopa lapsuudessa tapahtuneet...

• sfgvdfxvb
        reth kirjoitti:

Empaattinen ihminen kyllä vaistoaa ja osaa ottaa selville ELÄMÄNKUMPPANISTAAN tämän syvimmätkin tunnot. Mitä väliä, jos ongelmat ovat peräisin ajalta ennen sinua? Ne ovat kuitenkin osa miehesi elämää - miten voit sanoa teidän olleen erittäin läheisiä, jollei mies luottanut sinuun niin paljoa, että olisi näistä ongelmistaan avautunut? No, olet selvästikin ihminen, joka ei mielestään kerta kaikkiaan osaa tehdä mitään väärin... Näppärästi yrität kääntää tuon kyvyttömyytesi empatiaan siihen, ettei sinun tarvitse olla empaattinen miehesi kakkosta kohtaan... Vaikka tiedät vallan hyvin minun tarkoittaneen jotain muuta...
        Kannattaisiko katsoa peiliin ja miettiä, miksi miehellesi kelpasi joku tasoton pano sen sijaan, että olisi sinun kanssasi ongelmansa jakanut..? Kun toinen ihminen on heikoimmillaan, hän tarvitsee tukea - missä olit, kun miehesi sitä tarvitsi? Tuskin kovin "läheisenä lähellä", koska vieras vosu pääsi väliin!

• Totta mikä totta! kirjoitti:

Mutta sitähän varten ne KAKKOSET ovatkin, että persettään antavat ja ainahan se vaimossa on vika, kun vieraisiin mennään. Entäs se munahaukka KAKKONEN, joka iskemällä iski sen varatun ja niin säälittävän ukkomiehen ja pitelee sitten munahaukan kynsissään ukkopoloa:((
        Täällää kärkevänä arvostellaan aviovaimoja, mutta entäs nämä KAKKOSET, jotka eivät kunnioita mitään, heille kun ei merkitse mitään se, onko mies varattu vai ei.

ei kyllä millään saa! Tuosta nyt niin tiedä, nimittäin kakkosten per..en tarjoamisesta. Sinulla taitaa olla aika suppea käsitys siitä, mitä kakkoset tarjoavat miehelle(si). Suhde on aina myös paljon, paljon muuta kuin seksiä. Eipä tässä mitenkään kärkkäänä ole tullut arvosteltua vaimoja, kunhan kehoitin katsomaan peiliin. En käy ketään haukkumaan, se on aivan turhaa. (luulisi sinunkin ymmärtävän sen). "Munahaukka, joka pitelee kynsissään ukkopoloa" hah haa! Tuo on kyllä NIIN surkeaa tekstiä! Eikä sillä ole totuuden kanssa mitään tekemistä. Kirjoituksestasi ei ilmene oletko mies vai nainen, mutta mitä ilmeisimmin sinulla on erittäin paha olla ja haluat purkaa sen kanssaihmisiisi täällä palstalla kirjoittelemalla rumia ja haukkumalla kakkosia. Suosittelen lämpimästi hoitoon hakeutumista todellisen ongelmasi kanssa. Elä, ole ja nauti !

• edgnkuj
        Totta mikä totta! kirjoitti:

eipä ole ihme, että sinunkin ukkosi on lähtenyt horo-munahaukan kyytiin! Sen verran tasotonta tekstiä päästelet, kertoo paljon sielunmaisemastasi. Hyi hitto, mikä rääväsuu! Luojan lykky, etten jaa elämääni tuollaisen törkyturvan kanssa!
        Niin, olen sitten muuten toisessa liitossa elävä mies enkä kenenkään kakkonen.

• 13+16

Oletko tarkastanut kurttusi kun tosiasia on, ei vaan minun vaan myös ihan tutkijoiden ajatus, että liika käyttö ei kummassakaan päässä naisille ole pahaksi. Ei lisää kurttuja vaan
        Ei minulla ole vaatimuksena miehelle ukkomiehisyys vaan miehisyys yleensä ja sen jo kerroin alussa en mieti onko mies jonkun varaama kun en noihin ihmisten varailuihin usko.
        Siis jos mies naista etsii ja minun tielle sattuu, en pelästy jonkun sormusta mies voi muuten olla ihan hyvä vaikka turhaa korua kantaakin.
        En ole mustasukkaista enkä kateellista tyyppiä. Ei kiinosta lasten lukumäärä eikä vaimo hiukkaakaan.
        Miehen oma munaus jos on riipakseen jonkun naisen ottanut ja silti joutuu ulkoa naista etsimään.
        Odotan tietysti, vaikka 50vuotta niin tekee kaikki ei mua vanhuus pelota. Eikä rypyt.
        En menisi yhdenkään miehen kanssa lupailemaan tyhjää soopaa enkä koskaan mene siihen halpaan että luulisin jonkun rinkulan pitävän miehen vain minun käytössä.
        Lapsuudenkotini rakkausasiat oli ihan samalla mallilla kun muidenkin, siis äiti kotona ihmettelemässä missä se isi luuhaa.

"Lapsuudenkotini rakkausasiat oli ihan samalla mallilla kun muidenkin, siis äiti kotona ihmettelemässä missä se isi luuhaa"

Tässähän se perimmäisin syy ja selitys "kakkoskäyttäytymiselle" taitaa olla. Ei tarvita kummoistakaan keittiöpsykologiaa sen hoksaamiseen. Olen pahoillani puolestasi.

Täällä S24:ssa törmää kaikenlaisiin ihmisiin ja viesteihin, mutta näin kovaa ja kylmää tekstiä en ole ennen tainnut lukea, mitä sinun viestisi ovat. Toivottavasti jossain vaiheessa pääset kosketuksiin aitojen tunteittesi kanssa.

Enkä ole sitten kenenkään ykkönen, vaan ihan sinkku, joka ei kyllä varattuihin miehiin koske. Jaa se vastuu on kyllä molemmilla osapuolilla, kun petetään jotakuta. It takes two to tango.

• 7+6
        . kirjoitti:

Totta kai kakkonen on omalta osaltaan syyllinen! Jokaiseen pettämiseen tarvitaan kaksi osapuolta. Molemmat ovat myös vastuussa siitä, koska ovat siinä kerran osallisena.

Vastuuta ei voi paeta noin, että joku muu kuitenkin tekee sen saman. Ihminen on aina itse vastuussa jokaisesta tietoisesta valinnastaan ja teostaan. Omia tekoja ei voi sysätä toisten harteille.

Ja totta kai kolmas osapuoli sekoittaa parisuhdetta omalla olemassaolollaan ja tekemisillään, täysin riippumatta siitä mitä parin keksinäiset ongelmat ovat tai ovat olleet muuten. Et oikeasti voi olla niin yksinkertainen, ettet tajua sitä.

Niin, olisihan se hyvä, että kaikki kolme osapuolta voisivat nähdä ja hyväksyä omat epäonnistumisensa ja virheensä tuollaisessa sopassa. Ja kaikki osapuolet voisivat myös miettiä perheen lasten vointia, jos niitä on kuviossa mukana.

• Korjaus
        sfgvdfxvb kirjoitti:

Empaattinen ihminen kyllä vaistoaa ja osaa ottaa selville ELÄMÄNKUMPPANISTAAN tämän syvimmätkin tunnot. Mitä väliä, jos ongelmat ovat peräisin ajalta ennen sinua? Ne ovat kuitenkin osa miehesi elämää - miten voit sanoa teidän olleen erittäin läheisiä, jollei mies luottanut sinuun niin paljoa, että olisi näistä ongelmistaan avautunut? No, olet selvästikin ihminen, joka ei mielestään kerta kaikkiaan osaa tehdä mitään väärin... Näppärästi yrität kääntää tuon kyvyttömyytesi empatiaan siihen, ettei sinun tarvitse olla empaattinen miehesi kakkosta kohtaan... Vaikka tiedät vallan hyvin minun tarkoittaneen jotain muuta...
        Kannattaisiko katsoa peiliin ja miettiä, miksi miehellesi kelpasi joku tasoton pano sen sijaan, että olisi sinun kanssasi ongelmansa jakanut..? Kun toinen ihminen on heikoimmillaan, hän tarvitsee tukea - missä olit, kun miehesi sitä tarvitsi? Tuskin kovin "läheisenä lähellä", koska vieras vosu pääsi väliin!

vaimo/mies saa selville ne syvimmät tunnot, jos toinen on valmis ne jakamaan, niistä puhumaan ja niitä käsittelemään. Kieli on väline, jolla näitä syvimpiä tuntoja voidaan jakaan. On hvyin lapsenomaista luulla, että toisen pitäisi jollain maagisella tavalla tietää, mitä toinen ajattelee, jos asioita ei ilmaista. Jos lapsuus on ollut kovin vaikea, ei ihmisellä ole välttämättä kykyä ja uskallusta jakaa itsestään. Ihminen saa suhteelta juuri niin paljon kuin on itse valmis itsestään jakamaan ja antamaan. Ongelmia voi myös olla niin paljon, että ainoa keino selvitä niistä olisi hakeutua pitkäkestoiseen terapiaan. Terveessä parisuhteessa kumpikin seisoo omilla jaloillaan eikä tarvitse toisen jatkuvaa tukea.

• Huutoa
        sfgvdfxvb kirjoitti:

kertooko pettäminen sinun mielestäsi pettäjän valtavasta EMPATIAKYVYSTÄ ja avoimesta ja arvostavasta suhtautumisesta omaan ELÄMÄNKUMPPANIIN? Syyt pettämiseen löytyvät pettäjän oman pään sisältä ja vain pettäjä on vastuussa pettämisestä. Asioita voi ratkoa ja käsitellä monella muulla RAKENTAVALLA tavalla.

• sfgvdfxvb
        Huutoa kirjoitti:

kertooko pettäminen sinun mielestäsi pettäjän valtavasta EMPATIAKYVYSTÄ ja avoimesta ja arvostavasta suhtautumisesta omaan ELÄMÄNKUMPPANIIN? Syyt pettämiseen löytyvät pettäjän oman pään sisältä ja vain pettäjä on vastuussa pettämisestä. Asioita voi ratkoa ja käsitellä monella muulla RAKENTAVALLA tavalla.

Ei tässä ole nyt siitä, mitä pettäjä on ja mitä ei ole - hän ei ole täällä kommentoimassa tapahtunutta.Sitä en kyseenalaista lainkaan, etteikö tekisi väärin.
        Ihmettelen vain sitä, miten vaikeaa petetyltä on huomata, että itsessä ja omassa käytöksessäkin olisi jotain toivomisen varaa. Mutta ei... Se, että on tullut petetyksi, oikeuttaa huonon käytöksen koko yhteiselämän aikana...

• sfgvdfxvb
        Korjaus kirjoitti:

vaimo/mies saa selville ne syvimmät tunnot, jos toinen on valmis ne jakamaan, niistä puhumaan ja niitä käsittelemään. Kieli on väline, jolla näitä syvimpiä tuntoja voidaan jakaan. On hvyin lapsenomaista luulla, että toisen pitäisi jollain maagisella tavalla tietää, mitä toinen ajattelee, jos asioita ei ilmaista. Jos lapsuus on ollut kovin vaikea, ei ihmisellä ole välttämättä kykyä ja uskallusta jakaa itsestään. Ihminen saa suhteelta juuri niin paljon kuin on itse valmis itsestään jakamaan ja antamaan. Ongelmia voi myös olla niin paljon, että ainoa keino selvitä niistä olisi hakeutua pitkäkestoiseen terapiaan. Terveessä parisuhteessa kumpikin seisoo omilla jaloillaan eikä tarvitse toisen jatkuvaa tukea.

miten sinä perustelet, että aiempi kirjoittaja korostaa heidän suhteensa läheisyyttä - ja silti hän ei havainnut, ettei miehellään ollut kaikki ok? Kenelle sitten voi puhua, jollei läheisimmälle ihmiselle maailmassa..??
        Terveessä parisuhteessa tuetaan toista, kun hän sitä tarvitsee. Ei tarkoita sitä, että koko ajan pitäisi olla toisen kainalokeppinä, mutta näytetään, että tarkoitetaan sitä, että niin myötä- kuin vastamäet mennään rinnakkain!

• Puheen merkitys
        sfgvdfxvb kirjoitti:

miten sinä perustelet, että aiempi kirjoittaja korostaa heidän suhteensa läheisyyttä - ja silti hän ei havainnut, ettei miehellään ollut kaikki ok? Kenelle sitten voi puhua, jollei läheisimmälle ihmiselle maailmassa..??
        Terveessä parisuhteessa tuetaan toista, kun hän sitä tarvitsee. Ei tarkoita sitä, että koko ajan pitäisi olla toisen kainalokeppinä, mutta näytetään, että tarkoitetaan sitä, että niin myötä- kuin vastamäet mennään rinnakkain!

niin läheinen kuin mihin mies on pystynyt, mutta on silti ollut kykenemätön avautumaan omista asioistaan Läheisyyttä ei voi syntyä, jos toinen ei avaudu. Toinen osapuoli voi hyvinkin huomata, että toisella ei ole kaikki ok, mutta eihän tilanteelle voi tehdä mitään, jos toinen ei pysty puhumaan tuntemuksistaan.

• Max Fekder
        13+16 kirjoitti:

"Lapsuudenkotini rakkausasiat oli ihan samalla mallilla kun muidenkin, siis äiti kotona ihmettelemässä missä se isi luuhaa"

Tässähän se perimmäisin syy ja selitys "kakkoskäyttäytymiselle" taitaa olla. Ei tarvita kummoistakaan keittiöpsykologiaa sen hoksaamiseen. Olen pahoillani puolestasi.

Täällä S24:ssa törmää kaikenlaisiin ihmisiin ja viesteihin, mutta näin kovaa ja kylmää tekstiä en ole ennen tainnut lukea, mitä sinun viestisi ovat. Toivottavasti jossain vaiheessa pääset kosketuksiin aitojen tunteittesi kanssa.

Enkä ole sitten kenenkään ykkönen, vaan ihan sinkku, joka ei kyllä varattuihin miehiin koske. Jaa se vastuu on kyllä molemmilla osapuolilla, kun petetään jotakuta. It takes two to tango.

Ja minä luin tämän ja meni ohi, voisitko keittiöåsykoloki kertoa miten tämä selittää kaiken?

Rakkausasiat samallamallilla kun muillakin tarkoittaa sitä että kaikesta syytetään vanhempien rakkausasioita.
        Vapaa kirjoittaa kylmän tunteettomasti jota vopisi myös sanoa että kirjoittaa fiksusti.

Meidän yli 30 vuotiaiden lapsuudenkodeissa useillakin on ollut vähän tilanteita
        joissa lapset olisivat nähneet hellyydenosoituksia vanhempiensa välillä.
        Suomalaiseen tapaan ei kuulunut julkinen halailu tai suukottelu.
        Ei se tehnyt meistä kaikista psykopaatteja, tunteettomia julmia ihmisiä.

Ota myös huomioon ettei sinun periaatteesi olla sinkkuna ja koskematta varattuihin ole kaikille ainoa oikea malli elää.
        Minä olen elänyt myös lapsuuteni näkemättä paljoakaan hellyydenosotuksia ja olen pettänytkin silti en kyllä ala siitä isäukkoa syyttämään.

Siis kerro nyt se selitys mikä tämän vapaan elämässä sinulle kaiken selitti?

• Virheetön
        sfgvdfxvb kirjoitti:

Ei tässä ole nyt siitä, mitä pettäjä on ja mitä ei ole - hän ei ole täällä kommentoimassa tapahtunutta.Sitä en kyseenalaista lainkaan, etteikö tekisi väärin.
        Ihmettelen vain sitä, miten vaikeaa petetyltä on huomata, että itsessä ja omassa käytöksessäkin olisi jotain toivomisen varaa. Mutta ei... Se, että on tullut petetyksi, oikeuttaa huonon käytöksen koko yhteiselämän aikana...

sellaisen pettäjän, joka on aina ja joka tilanteessa kohdellut puolisoaan oikein, ei ikinä tehnyt virheitä eikä käyttäytynyt väärin koskaan, voit sanoa, että pettämisen voisi oikeuttaa petetyn käytöksellä. Parisuhde on nimenomaan parisuhde ja virheitä tehdään puolin ja toisin: ei toisen virheillä voi oikeuttaa omaa pettämistä.

• kaikenlaista...
        Virheetön kirjoitti:

sellaisen pettäjän, joka on aina ja joka tilanteessa kohdellut puolisoaan oikein, ei ikinä tehnyt virheitä eikä käyttäytynyt väärin koskaan, voit sanoa, että pettämisen voisi oikeuttaa petetyn käytöksellä. Parisuhde on nimenomaan parisuhde ja virheitä tehdään puolin ja toisin: ei toisen virheillä voi oikeuttaa omaa pettämistä.

myös se, ettei kunnioita toista ihmisenä eikä sukupuolensa edustajana. Aivan turhaa lätinää tuijottaa vain pelkästään sitä, ettei sukupuolielimiä käytetä muiden kuin oman siipan lähestymiseen!
        Seurasin pitkään tilannetta lähipiirissä: mies oli niitä, jotka hakevat vaikka kuun taivaalta vaimolleen, joka asiassa kysyi ensimmäisenä vaimon mielipidettä ja laittoi tämän toivomukset omiensa edelle. Vaimolle tämä kaikki oli täysin päivän selvää. Mies oli pelkkä renki ja lapsenlikka loppupeleissä. Oli tuonut julki halunsa ottaa mietintätauon liitossa, mutta vaimon mielestä tämä oli hänen kyykyttämistään eikä tullut kysymykseenkään. Rouva riensi "edustamassa" ym ja kun miehen suhde naapurin yh-äidin kanssa tuli esille, siitähän helvetti repesi. Minusta tässä tilanteessa miestään pelkkänä pellenä ja palvelijana pitävä vaimo oli se uskottomampi osapuoli.
        (Ja minä muuten en ole sitten se naapurin yh-äiti)

• ilmeisesti
        Puheen merkitys kirjoitti:

niin läheinen kuin mihin mies on pystynyt, mutta on silti ollut kykenemätön avautumaan omista asioistaan Läheisyyttä ei voi syntyä, jos toinen ei avaudu. Toinen osapuoli voi hyvinkin huomata, että toisella ei ole kaikki ok, mutta eihän tilanteelle voi tehdä mitään, jos toinen ei pysty puhumaan tuntemuksistaan.

mies pystyi kuitenkin kakkoselleen avautumaan...?

• nainen myös, 44v
        vai näin? kirjoitti:

Minä olen käsittänyt että yleensä ukko roikkuu kakkosessa, ja vaimo ukossa. Jos se ei menisi näin, niin kolmiodraamaa ei vain voisi olla. Jos ukko roikkuisi vaimossa, vaimo olisi vapaa lähtemään pettäjän luota, ellei haluaisi roikkua. Jos kakkonen roikkuisi ukossa, mutta ukkoa ei kiinnostaisi, suhdetta ei olisi.

oot niin oikeassa kuin olla ja voi!!!! En ole kakkonen; mistäpä sitä tietää olenko ykkönenkään:) Avoliitossa kyllä ja pari ihanaa tenavaa...
        Ajattelen kyllä just samoin ku sä! Nimittäin jos tosiaankin ukko roikkuisi vaimossa; olisi vaimo vapaa lähtemään (jos mies pettää), jos ei haluaisi roikkua! Ja TODELLAKIN , jos kakkonen roikkuisi ukossa, eikä ukkoa kiinnostaisi niin SUHDETTA EI OLISI!!!
        10 pistettä sulle ja papukaijan merkki FIKSUSTA OIVALLUKSESTASI!!

• Max Felder
        ilmeisesti kirjoitti:

mies pystyi kuitenkin kakkoselleen avautumaan...?

Toisaalta voidaan pitää miestä onnekkaana kun on apua
        löytänyt, parantolan nurkilta tai sieltä karanneelta, apua kuitenkin niihin
        ongelmiinsa joihin vaimo kuinka läheinen hyvänsä ei ole kyennyt reakoimaan.
        Voisi olla ikävämmät seuraukset vakavien ongelmien kanssa yksin painiessa.
        Lopultahan vaimo voi vain kiittää tätä holistiluuseria joka omista huolistaan piittaamatta on ojentanut auttavan käden miehelle hänen uskomattoman rankassa tilanteessaan. Nykyään ei ole niin selvää avun saaminen noin pyyteettömästi.
        Kakkosten apu on siis joskus korvaamatonta ja useimmiten jää huomaamatta ja vaille kiitoksen sanaa.

• oikeutta kehiin

On se kumma etteivät kakkoset halua ottaa vastuuta omasta syyllisyydestään pettämisessä, vaan vierittävät koko vastuun miehelle.
        Hei kakkosakat, tasa-arvoa kehiin hei, senkin luntut, kyllä aivan varmasti tiesitte mihin ryhdyitte, ja onko se oikein auttaa sen vakinaisen murskaamisessa, on todella epäeettistä ja psykopaattista ajatella että no entäs sitten, mieshän se pettää.
        Olette täysillä siinä mukana, niin että silleen.

• juoppoämmä
        reth kirjoitti:

Kyllä ne miehet vaan noihin juoppoakkoihinkin hairahtuvat, koska nuo akat ovat niin todella helppoja otettavia.
        Meidän ongelmana oli juuri miehen viinankäyttö, niin että kakkosnaisen kanssa heillä oli valmiina yhteinen harrastus.
        Tuo ruma ämmä sanoi minulla puhelimesssa ennenkuin olin nähnyt häntä, että minä en olekaan mikään ruma nainen, ja voi hirvitys miten ruma läski hän oli.
        Häneen verrattuna olen 20-vuotias Brigitte Bardot, mutta koska olen raitis niin en voinut valitettavasti jakaa mieheni kanssa viinanjuontiharrastusta.

• ikuinen ykkönen

Hyvä ettet vaadi miehiltä mitään, eivät ne sinun vaatimuksia haluakaan vaan helppoa persettä.
        Hupiakka sinä vaan olet niille, leikkikalu, joka heitetään pois ku käy kuluneeksi.
        Vielä muka että pysyisit vaatimaan, höh, siihen sinulla ei ole oikeuksia, olethan VAIN kakkonen.
        Ikuinen sellainen, yritä sitten tuolla leuhkuudellas paikkailla itseinhoasi.

• kakkoset, voi v-ttu
        . kirjoitti:

On se vaan niin kamala vimma noilla petturimiehen rikostovereilla, kakkosilla, todistella syyttömyyttään.
        'Haistakaa paskaa kaikki horoperseet jotka ette välitä toiselle naiselle aiheuttamasta tuskasta yhteisymmärryksessä tämän miehen kanssa.
        Olette syyllisiä kuten myös mies, näin on ja vaietkaa koloissanne.
        Kitukaa senkun jaksatte, siinä rangaistuksenne.

• KeuruunPirkko
        juoppoämmä kirjoitti:

Kyllä ne miehet vaan noihin juoppoakkoihinkin hairahtuvat, koska nuo akat ovat niin todella helppoja otettavia.
        Meidän ongelmana oli juuri miehen viinankäyttö, niin että kakkosnaisen kanssa heillä oli valmiina yhteinen harrastus.
        Tuo ruma ämmä sanoi minulla puhelimesssa ennenkuin olin nähnyt häntä, että minä en olekaan mikään ruma nainen, ja voi hirvitys miten ruma läski hän oli.
        Häneen verrattuna olen 20-vuotias Brigitte Bardot, mutta koska olen raitis niin en voinut valitettavasti jakaa mieheni kanssa viinanjuontiharrastusta.

Pakko kysyä, mitä te miehesi kanssa sitten yhdessä pystyitte harrastamaan?
        Tuskin se kakkosnainen vain viinanjuontiharrastuskaveri oli.
        Yleensä aviopuolisoilla on edes joku yhteinen harrastus ja sanon vaan ettei sinun miehesikään kovin korkeatasoiselta vaikuta jos etsi vaan viinottelukaveria.
        Täytyy olla jo aika pohjalla.
        Olisi sinun vaimona luullut jo aiemmin huomaavan tollasen alko-ongelman.
        Siihen puuttumalla olisit voinut pystyä miestäsi auttamaan ja välttämään muutkin ongelmat (kakkosen) etukäteen.

• KeuruunPirkko
        kakkoset, voi v-ttu kirjoitti:

On se vaan niin kamala vimma noilla petturimiehen rikostovereilla, kakkosilla, todistella syyttömyyttään.
        'Haistakaa paskaa kaikki horoperseet jotka ette välitä toiselle naiselle aiheuttamasta tuskasta yhteisymmärryksessä tämän miehen kanssa.

Syyttömiä tai syyllisiä kaikki kolme.
        Yhtä syyllinen kuin kakkosnainen on myös ykkösnainen oikeasti ykkösellä on ollut jopa kauemmin aikaa reakoida ongelmiin joista miehen tai yhtähyvin pettävän naisenkin perheen unohtaminen johtuu.
        Vaimot ainakin kun näitä tejkstejä lukee välttelevät jopa enemmän vastuutaan syytellen muita.
        Ei sinne lasten ja avioliittolupauksen taakse piiloutuminen ole vastuun ottamista.
        Ensin kun vaimo/mies huomaa kolmannen osapuolen olevan mukana, on keskusteltava aviopuolison kanssa mitä pettäjä on hakenut rakastajaltaan tai ystävältään. Siitä se on vaan alotettava ja sillon on myös ykkösen katsottava peiliin.
        Kakkonenhan on ulkopuolinen ei ole vielä siinä vaiheessa kun syitä on ilmaantunut ollut paikalla.
        En ole kakkonen ja en syytä ketään kolmesta enemmän kun toista. Yhdessä olette kolme aikuista siinä liemessä ja yhdessä se on purettävä.
        eniten töitä on parisuhteessa olevilla ja ongelma ei poistu vain kakkosen katoamisella. Syy pysyy jos siihen ei puututa.

• minäNainen44v
        kakkoset, voi v-ttu kirjoitti:

En ole kakkonen, mutta jos olisin, niin en kyllä syyllisyyttä tuntisi ollessani pettäjämiehen kanssa. Se kun nyt vaan on niin, että ei se kakkosnainen tule ja vie kenenkään MIESTÄ. Mies se on, joka etsii itselleen kakkosen, jos ei ole tyytyväinen ykköseen! Suhteessa ymmärtääkseni silloin jotain pielessä? JOKAINEN parisuhde muuttuu suhteen edetessä; ja on se sitten hyvää tai huonoa, niin väitän, että jokaisessa parisuhteessa tulee eteen asioita mistä ei pidä ja mikä ei tunnu hyvältä. Miehestä ja naisesta sitten riippuu miten he näihin asioihin puuttuvat (yrittävätkö korjata ongelmat vai "sulkeutuvat") ja etsivät esim. lohdun jostain muualta. Nuorena kuulin sanonnan:"mitä ei tiedä, se ei vahingoita" ja onhan se osaltaan niin. Mutta aina on puolensa ja puolensa. Nää on niin tosi vaikeita asioita. Lukemalla kuitenkin näitä juttuja, tulee sellainen tunne etten kakkosta lähtisi syylistämään, koska joku muu olisi se kakkonen, jos en minä. En siis ole kakkonen, mutta mielestäni miehen pettäminen ei ole todellakaan kakkosnaisen syy, koska harvoinpa se nainen ISKEE TOISEN (naisen) MIEHEN. Silloin, jos niin, onhan se selvä, että se on ISKIJÄN SYY. Tätä mieltä olen minä, enkä ole edes tytönhupakko enää. Ikää on jo 44v ja parisuhdetta takana yli 20 vuotta.

• onhan se
        minäNainen44v kirjoitti:

En ole kakkonen, mutta jos olisin, niin en kyllä syyllisyyttä tuntisi ollessani pettäjämiehen kanssa. Se kun nyt vaan on niin, että ei se kakkosnainen tule ja vie kenenkään MIESTÄ. Mies se on, joka etsii itselleen kakkosen, jos ei ole tyytyväinen ykköseen! Suhteessa ymmärtääkseni silloin jotain pielessä? JOKAINEN parisuhde muuttuu suhteen edetessä; ja on se sitten hyvää tai huonoa, niin väitän, että jokaisessa parisuhteessa tulee eteen asioita mistä ei pidä ja mikä ei tunnu hyvältä. Miehestä ja naisesta sitten riippuu miten he näihin asioihin puuttuvat (yrittävätkö korjata ongelmat vai "sulkeutuvat") ja etsivät esim. lohdun jostain muualta. Nuorena kuulin sanonnan:"mitä ei tiedä, se ei vahingoita" ja onhan se osaltaan niin. Mutta aina on puolensa ja puolensa. Nää on niin tosi vaikeita asioita. Lukemalla kuitenkin näitä juttuja, tulee sellainen tunne etten kakkosta lähtisi syylistämään, koska joku muu olisi se kakkonen, jos en minä. En siis ole kakkonen, mutta mielestäni miehen pettäminen ei ole todellakaan kakkosnaisen syy, koska harvoinpa se nainen ISKEE TOISEN (naisen) MIEHEN. Silloin, jos niin, onhan se selvä, että se on ISKIJÄN SYY. Tätä mieltä olen minä, enkä ole edes tytönhupakko enää. Ikää on jo 44v ja parisuhdetta takana yli 20 vuotta.

elät aikaa yli kaksikymmentä vuotta sitten. Naiset "iskevät" siinä missä miehetkin. Päivitä hyvä ihminen tilanne. Itse tekisin eron siihen, kun "kakkonen"tietoisesti sekaantuu varattuun mieheen tai jos "kakkonen" on myös tullut petetyksi miehen taholta, eli jos mies on valehdellut olleensa vapaa. Kun vehtaa tietoisesti varatun kanssa on "kakkonen" totta vieköön osa syyllinen ja toivon mukaan kokee syyllisyyttä. Osa ainakin hyvin suvereenisti "kakkosista"yritetävää selitellä avioliiton ongelmilla. Jos vaikka ja kun avioliitossa on ongelmia, niin se ei oikeuta pettämiseen, eikä kakkosten sekaantumista toisten avioliitton/mieheen. Mielestäni on pelkkää vastuun pakoilua, "jos en minä niin joku muu" ja eikö se silloin myös merkitse, että se "kakkonen ei merkitse sen kummempaa, eli aivan sama kuka hänen paikallaan on? Näin nainen 47, avioliittoa 29 vuotta.

• PitkäHarri
        Max Felder kirjoitti:

Toisaalta voidaan pitää miestä onnekkaana kun on apua
        löytänyt, parantolan nurkilta tai sieltä karanneelta, apua kuitenkin niihin
        ongelmiinsa joihin vaimo kuinka läheinen hyvänsä ei ole kyennyt reakoimaan.
        Voisi olla ikävämmät seuraukset vakavien ongelmien kanssa yksin painiessa.
        Lopultahan vaimo voi vain kiittää tätä holistiluuseria joka omista huolistaan piittaamatta on ojentanut auttavan käden miehelle hänen uskomattoman rankassa tilanteessaan. Nykyään ei ole niin selvää avun saaminen noin pyyteettömästi.
        Kakkosten apu on siis joskus korvaamatonta ja useimmiten jää huomaamatta ja vaille kiitoksen sanaa.

Kyllä ne kakkoset on tosissaan oikeita terapeutteja ja terapia ei todellaan
        tehoa yleensä kerrasta eikä kahdestakaan.

Jaksavat kuunnella kun toista ahdistaa kakkosen luona saa levätä kunnolla.

Saa purkautua mieli ja ruumis, sananmukaisesti.
        Kiitosta odottamatta ottavat vastaan, hyvä vieras osaa muistaa kiittää
        sanoin ja teoin.

• ongelmanratkaisu
        PitkäHarri kirjoitti:

Kyllä ne kakkoset on tosissaan oikeita terapeutteja ja terapia ei todellaan
        tehoa yleensä kerrasta eikä kahdestakaan.

Jaksavat kuunnella kun toista ahdistaa kakkosen luona saa levätä kunnolla.

Saa purkautua mieli ja ruumis, sananmukaisesti.
        Kiitosta odottamatta ottavat vastaan, hyvä vieras osaa muistaa kiittää
        sanoin ja teoin.

kuin kaikki psyykkisesti sairaat kakkosten luo terapiaan. On taas yksi ongelma ratkaistu:) Meillä vaan kävi niin ikävästi, että miehen kuuppa sekosi pahemmin keittiöpsykologin huomassa:( eikä kestänyt syyllisyyttä tekemisistään.

• =)(=
        ongelmanratkaisu kirjoitti:

kuin kaikki psyykkisesti sairaat kakkosten luo terapiaan. On taas yksi ongelma ratkaistu:) Meillä vaan kävi niin ikävästi, että miehen kuuppa sekosi pahemmin keittiöpsykologin huomassa:( eikä kestänyt syyllisyyttä tekemisistään.

Sun miehesi olisi tarvinnut hoitoa paljopn aiemmin ja useammin etkö sinä auttanut yhtään?
        Syyllistit vaan?
        Miesparka aina ei ehdi saamaan apua ennenkun on liian myöhäistä.

• 1+1=kaksi
        onhan se kirjoitti:

elät aikaa yli kaksikymmentä vuotta sitten. Naiset "iskevät" siinä missä miehetkin. Päivitä hyvä ihminen tilanne. Itse tekisin eron siihen, kun "kakkonen"tietoisesti sekaantuu varattuun mieheen tai jos "kakkonen" on myös tullut petetyksi miehen taholta, eli jos mies on valehdellut olleensa vapaa. Kun vehtaa tietoisesti varatun kanssa on "kakkonen" totta vieköön osa syyllinen ja toivon mukaan kokee syyllisyyttä. Osa ainakin hyvin suvereenisti "kakkosista"yritetävää selitellä avioliiton ongelmilla. Jos vaikka ja kun avioliitossa on ongelmia, niin se ei oikeuta pettämiseen, eikä kakkosten sekaantumista toisten avioliitton/mieheen. Mielestäni on pelkkää vastuun pakoilua, "jos en minä niin joku muu" ja eikö se silloin myös merkitse, että se "kakkonen ei merkitse sen kummempaa, eli aivan sama kuka hänen paikallaan on? Näin nainen 47, avioliittoa 29 vuotta.

Tulihan se sieltä:-)
        Toi on SUN MIELIPITEES JA TODELLAKIN MIELIPITEESI!
        Ihan sama minkä ikäinen sä olet ja kuin paljo sul on avioliittoo takana, kun näemmä otit sen mittapuuksi.
        Mä nyt vain, TODELLAKIN OLEN SITÄ MIELTÄ, että syy ei ole kakkosen, jos mies pettää. Eikä hänen myöskään tarvitse siitä syyllisyyttä kantaa, että muka sekaantuu toisen avioliittoon/mieheen.
        Tarkoitin nimenomaan sitä, että jos nainen TIETOISESTI JA TARKOITUKSELLA iskee naimisissa olevan tai ylipäätään varatun miehen, niin silloin häntä VOI TODELLAKIN SYYTTÄÄ; sekaantumisesta toisen liittoon ja silloin voi sanoa hänen olevan syyllinen!
        Herää sinä vaan päiväunistasi ja kuvitelmistasi ja yritä ymmärtää mitä kirjoitetaan. Vai onko noin vaikeaa luetun ymmärtäminen? T. minä vaan, 44v.

• !!!!!
        1+1=kaksi kirjoitti:

Ihan sama minkä ikäinen sä olet ja kuin paljo sul on avioliittoo takana, kun näemmä otit sen mittapuuksi.
        Mä nyt vain, TODELLAKIN OLEN SITÄ MIELTÄ, että syy ei ole kakkosen, jos mies pettää. Eikä hänen myöskään tarvitse siitä syyllisyyttä kantaa, että muka sekaantuu toisen avioliittoon/mieheen.
        Tarkoitin nimenomaan sitä, että jos nainen TIETOISESTI JA TARKOITUKSELLA iskee naimisissa olevan tai ylipäätään varatun miehen, niin silloin häntä VOI TODELLAKIN SYYTTÄÄ; sekaantumisesta toisen liittoon ja silloin voi sanoa hänen olevan syyllinen!
        Herää sinä vaan päiväunistasi ja kuvitelmistasi ja yritä ymmärtää mitä kirjoitetaan. Vai onko noin vaikeaa luetun ymmärtäminen? T. minä vaan, 44v.

Kysyn yhden tai muutaman kysymyksen,onko MIES joka pettää
        ollut TIETOINEN ja TOSITARKOITUKSELLA matkassa kun on mennyt avioliittoon?

Toivottavasti kysyit useita kertoja onko se viimeinen vastauksesi ja haluatko soittaa kaverille?
        Annettiinko mahdollisuutta vielä miettiä tarkemmin vai oliko edes vastaus-aikaa?

Tiedottomana kulkevaa ihmistä ei syytetä mistään ja jos ymmärrys on heikkoa laatua sekin on lieventävä asia.
        Tiedoton = ymmärrystä vailla, ihmettelen mistä noin heikkoja ihmisiä on raahattu alttarille?
        Laitan tässä vastuun myös puolisolle joka ymmärtää paremmin ja on siis vastuussa puolisostaan. Miksi tämä avohoitopotilas päästetään yksin ilman saattajaa kuljeksimään pahassa maailmassa?

• allx

Joopa joo, ja nämä kakkosetkin ihan väkisin kaadetaan ja pannaan.

• sinä, minä, hän...
        !!!!! kirjoitti:

Kysyn yhden tai muutaman kysymyksen,onko MIES joka pettää
        ollut TIETOINEN ja TOSITARKOITUKSELLA matkassa kun on mennyt avioliittoon?

Toivottavasti kysyit useita kertoja onko se viimeinen vastauksesi ja haluatko soittaa kaverille?
        Annettiinko mahdollisuutta vielä miettiä tarkemmin vai oliko edes vastaus-aikaa?

Tiedottomana kulkevaa ihmistä ei syytetä mistään ja jos ymmärrys on heikkoa laatua sekin on lieventävä asia.
        Tiedoton = ymmärrystä vailla, ihmettelen mistä noin heikkoja ihmisiä on raahattu alttarille?
        Laitan tässä vastuun myös puolisolle joka ymmärtää paremmin ja on siis vastuussa puolisostaan. Miksi tämä avohoitopotilas päästetään yksin ilman saattajaa kuljeksimään pahassa maailmassa?

Nyt en kyllä ymmärrä, enkä haluakaan ymmärtää. Mut sen verran oli pakko tulla sanomaan, että miks ihmeessä tähän pitää sotkee PSYYKE mukaan?? Vai avohoitopotilas:)
        Kuule kadut on tänäpäivänä täynnä avohoitopotilaita, koska hoitopaikkoja on vähennetty ja kadulle pistetään jokainen joka jotenkin "tulee toimeen". Sillä ajatuksella psyykeongelmaisia aika paljon ylipäätään. Ja enpä ihmettele, että lisää tulee nyky-yhteiskunnassa. Väitän, että ihan jokaisella "viiraa" jollain tavalla jossain vaiheessa elämäänsä, et sen puoleen on ihan turha edes puhua avohoitopotilaista, kun me kaikki sitä tavalla tai toisella olemme:-)

• sattuiko
        1+1=kaksi kirjoitti:

mikä sun ongelma on? Taitaa olla tosi paha olla? Ainakin tekstistä päätellen. Miltä päiväunilta, jos sinä elät jossain muinaisuudessa? Ja tosta mittapuusta, etköhän ihan itse ottanut ikäsi ja avioliittovuotesi mittapuuksi? Eiköhän minun mielipide päde siinä kuin sinunkin, vaikka miten yrität sitä todella korostaa. Osoitat vaan tolla, että osuin oikeaan, mihinkäs se kalikka kalahtikaan;) nainen 47.

• Max Felder
        sinä, minä, hän... kirjoitti:

Nyt en kyllä ymmärrä, enkä haluakaan ymmärtää. Mut sen verran oli pakko tulla sanomaan, että miks ihmeessä tähän pitää sotkee PSYYKE mukaan?? Vai avohoitopotilas:)
        Kuule kadut on tänäpäivänä täynnä avohoitopotilaita, koska hoitopaikkoja on vähennetty ja kadulle pistetään jokainen joka jotenkin "tulee toimeen". Sillä ajatuksella psyykeongelmaisia aika paljon ylipäätään. Ja enpä ihmettele, että lisää tulee nyky-yhteiskunnassa. Väitän, että ihan jokaisella "viiraa" jollain tavalla jossain vaiheessa elämäänsä, et sen puoleen on ihan turha edes puhua avohoitopotilaista, kun me kaikki sitä tavalla tai toisella olemme:-)

Kaikki merkit psyykkisesti heikosta ihmisestä löytyy näissä vaimojen tuskaisissa kirjoitelmissa, mies on tahdoton ja jonkun hyväksikäyttäjän vietävissä.
        Enemmän pitäisi välittää ihmisistä jotka kaipaavat huolehtimista ja silti joutuvat "haukan hampaisiin" koska eihän vaimo ehdi kaikkia ympärillä pörrääviä vahtimaan. Ymmärrän tämän olevan liikaa vaadittu perheenäidiltä kun mies ei enää hallitse kunnolla omia toimiaan.
        Liian vähän on hoitopaikkoja ja onhan siinä vaarana että raskaan taakan alla
        voi puolisollakin loppua voimat. Selviä esimerkkejä tässä maassa on
        alkoholisoituneet ja oman elämäntahtonsa menettäneet vaimot.

• 22
        Max Felder kirjoitti:

Kaikki merkit psyykkisesti heikosta ihmisestä löytyy näissä vaimojen tuskaisissa kirjoitelmissa, mies on tahdoton ja jonkun hyväksikäyttäjän vietävissä.
        Enemmän pitäisi välittää ihmisistä jotka kaipaavat huolehtimista ja silti joutuvat "haukan hampaisiin" koska eihän vaimo ehdi kaikkia ympärillä pörrääviä vahtimaan. Ymmärrän tämän olevan liikaa vaadittu perheenäidiltä kun mies ei enää hallitse kunnolla omia toimiaan.
        Liian vähän on hoitopaikkoja ja onhan siinä vaarana että raskaan taakan alla
        voi puolisollakin loppua voimat. Selviä esimerkkejä tässä maassa on
        alkoholisoituneet ja oman elämäntahtonsa menettäneet vaimot.

vaan, että reaktiot ovat normaaleja ja normaalin tuntevan ihmisen reaktioita petetyksi tultuaan. Näissä vaimoissa on monta kertaa vahvuutta huomattavasti enemmän kuin monissa muissa. Pettäjä on heikko, ratkaistessaan ongelmia pakenemalla pettämiseen ja kakkonen paetessaan kokonaan vastuusta tekemisiinsä. Hyvin usein nämä häntäheikit kuitenkin ovat "tahdottomia" jos niin ei olisi niin he eroaisivat ensin ja aloittaisivat sen jälkeen uuden suhteen. Mutta ei, kun vaimostakaan ei pysty luopumaan. Eikö sekin ole tahdottomuutta/kyvyttömyyttä...

• minä44 vain
        sattuiko kirjoitti:

mikä sun ongelma on? Taitaa olla tosi paha olla? Ainakin tekstistä päätellen. Miltä päiväunilta, jos sinä elät jossain muinaisuudessa? Ja tosta mittapuusta, etköhän ihan itse ottanut ikäsi ja avioliittovuotesi mittapuuksi? Eiköhän minun mielipide päde siinä kuin sinunkin, vaikka miten yrität sitä todella korostaa. Osoitat vaan tolla, että osuin oikeaan, mihinkäs se kalikka kalahtikaan;) nainen 47.

Ai mun ongelma? Sitä ei ole:-)
        Mielipiteitä kaikki tyynni, mutta kyllä se sinä olit joka otit iän ja avioliittosi mittapuuksi! Kuten kirjoitin, niin yritä ymmärtää lukemaasi! Kirjoitinko jossain vaiheessa olevani avioliitossa?? Kirjoitin parisuhteessa! Joka ei kyllä tarkoita avioliittoa! Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa; tarkoittaa kohdallani sitä, että jos ja kun saan tyhmiä vastauksia, niin vastaan takuulla, sillä minä en jää sanattomaksi. Sun kannattaa todella opetella tota luetun ymmärtämistä, jotta et väännä sanojani toiseksi kuin ne on. Toinen puhuu aidasta toinen seipäästä :D HEH.

• onhan se
        minä44 vain kirjoitti:

Ai mun ongelma? Sitä ei ole:-)
        Mielipiteitä kaikki tyynni, mutta kyllä se sinä olit joka otit iän ja avioliittosi mittapuuksi! Kuten kirjoitin, niin yritä ymmärtää lukemaasi! Kirjoitinko jossain vaiheessa olevani avioliitossa?? Kirjoitin parisuhteessa! Joka ei kyllä tarkoita avioliittoa! Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa; tarkoittaa kohdallani sitä, että jos ja kun saan tyhmiä vastauksia, niin vastaan takuulla, sillä minä en jää sanattomaksi. Sun kannattaa todella opetella tota luetun ymmärtämistä, jotta et väännä sanojani toiseksi kuin ne on. Toinen puhuu aidasta toinen seipäästä :D HEH.

sinun olisi parempi kun jäisit sanattomaksi, tekisi sinusta fiksumman. Sorry, että sinua hiertää pitkä avioliittoni. Taidat olla kateellinenkin. Ei ollut tarkoitus elvistellä. Nyt ymmärrän mikä sinua kirpaisee.

• minäNainen44v
        onhan se kirjoitti:

sinun olisi parempi kun jäisit sanattomaksi, tekisi sinusta fiksumman. Sorry, että sinua hiertää pitkä avioliittoni. Taidat olla kateellinenkin. Ei ollut tarkoitus elvistellä. Nyt ymmärrän mikä sinua kirpaisee.

Uskomatonta minkälainen ääliö oletkaan:D
        Päivän parhaimmat naurut sain kirjoituksestasi; vai vielä kateellinen, sinulleko? Hah, hah. Itse asiassa säälin sinua. Kuvittelet olevasi fiksumpi kuin oletkaan. No, se on hyvä kun ymmärrät. Minä kun en itsestäni kuvittele sinun laillasi mitään, enkä yritä olla sen fiksumpi kuin muutkaan. Toisen päähän kun et pääse mitenkään. Etkä koskaan voi todella tietää mitä toinen ajattelee tai tarkoittaa, koska sinulla on luetun ymmärtämisen ongelma ja siten myös käsityskyvyssäsi ONGELMA.

• Tutki itseäsi !!!

Narsistinainen olet "VapaaNainen26"
        Ei mitään väliä millään muulla kuin ainoastaan sillä että käytät miehiä ovat he sitten vapaita tai varattuja!
        Kun nainen käyttää miehiä, tottakai hän ylistää näitä pettäviäkin miehiä, eihän hän muuten miehiä saisikaan. Sinulle mies on vain pantava ei muuta!?
        Ei sinulla ole muuta kuin kuviteltua omanarvontuntoa ja vapautta, olet itse riippuvainen miehistä ja siksi toimit ja ajattelet ottamatta huomioon että maailmassa on tiettyjä lakeja ja moraalintaju, joiden mukaan ihminen elää ihmisenä toiselle eikä pelkillä eläinten vaistoilla.
        Mikään ei taida olla sinulle pyhää ja kunnioitettavaa?

• onhan se
        minäNainen44v kirjoitti:

Uskomatonta minkälainen ääliö oletkaan:D
        Päivän parhaimmat naurut sain kirjoituksestasi; vai vielä kateellinen, sinulleko? Hah, hah. Itse asiassa säälin sinua. Kuvittelet olevasi fiksumpi kuin oletkaan. No, se on hyvä kun ymmärrät. Minä kun en itsestäni kuvittele sinun laillasi mitään, enkä yritä olla sen fiksumpi kuin muutkaan. Toisen päähän kun et pääse mitenkään. Etkä koskaan voi todella tietää mitä toinen ajattelee tai tarkoittaa, koska sinulla on luetun ymmärtämisen ongelma ja siten myös käsityskyvyssäsi ONGELMA.

kovasti, tosin sanailullesi en paljon perusta. Pahasti on elämä kolhinut sinua, kun noin äkäinen olet, tai taitaa kuulua luonteeseesi. Minä en tarvitse sääliäsi, siihen sinulla ei ole varaa, olemme kuitenkin aivan eri sarjassa. Kumma lause sinulta " toisen päähän kun et pääse mitenkään" ihanko itse keksit? Opiskelu ei olisi sinulle pahitteeksi, sydämen sivistystä tokko koskaan saavutat;)

• tämä vain sinulle
        onhan se kirjoitti:

kovasti, tosin sanailullesi en paljon perusta. Pahasti on elämä kolhinut sinua, kun noin äkäinen olet, tai taitaa kuulua luonteeseesi. Minä en tarvitse sääliäsi, siihen sinulla ei ole varaa, olemme kuitenkin aivan eri sarjassa. Kumma lause sinulta " toisen päähän kun et pääse mitenkään" ihanko itse keksit? Opiskelu ei olisi sinulle pahitteeksi, sydämen sivistystä tokko koskaan saavutat;)

Luuletko sä, että mä perustan sun sanailullesi? Joka ainoassa viestissäsi ylistät sitä, miten sä olet jotenkin mun ja muiden yläpuolella!! Kuinka naurettavaa! Mitään muuta sulta ei voi odottaakkaan. Sulta meni kokonaan ohi mistä tää keskustelu ylipäätään oli ja keskityit kaikkeen muuhun kun hallitset mainiosti tuon ymmärtämättömyytesi. Opiskelusta puheenollen; mä olen suhtkoht korkeasti koulutettu, en sanan varsinaisessa merkityksessä, vain opistotason tutkinto. Mutta ammatteja 4. Eli en ajatellut enään opinahjoon mennä. Mutta sulle voisi tehdä hyvää ihan pelkkä äidinkielen opiskelu, jotta oppisit siellä luetun ymmärtämistä ja siten pystyisit paremmin kommunikoimaan näissä viestiketjuissa (kun edes ymmärtäisit mitä toiset kirjoittaa).

• 7879

olla naimissa oleva nainen, kun näiden petettyjen aviovaimojen kommentteja lukee.

KIelenkäyttö täysin ala-arvoista ja muutenkin suosittelisin usealle näistä ammattiauttajaa.

Kyllä tässä keskustelussa vaimot osoittavat todella "älykkyyden", tuntuu että se liikkuu 5-vuotiaan tasolla. Valitettavasti pisteet menevät kyllä näille ns.kakkosille. He sentään kirjoittavat ihan järkevästi ja kielekäyttö on huomattavasti parempaa, ja myöskin kirjoittavat asiaa. Vaimot ainoastaan nimittelevät.

• sinkku olen ++++

kaikessa rauhassa ja niin usein kun sua hävettää.
        sinkku olen en käytä varattuja miehiä.

• sillee se menee..

Aivan ala-arvoinen viestiketju kaikenkaikkiaan. Tuon perusteella en ihmettele, jos mies lähtee vieraisiin. Kyllä ykkösten kielenkäyttö on hirveää ja se on sitä varmaan kotonakin..haukutaan suut silmät täyteen..

Kakkonen Ei halua elää salaista elämää, se on lähtökohta suhteelle. Salaista elämää haluaa viettää vain Pettäjä, se on hänen periaatteensa. Ei kukaan vapaa nainen kauaa katsele pettäjän ihmeellistä touhua salaisuuksineen, etteikö siihen loppu tule kakkosen puolelta. Kakkonen useimmiten on ykkösen puolella joka tapauksessa, ja ajattelee kaiken olevan väärin niin kauan kun petos jatkuu.

En tiedä miksi petetään, mutta luulisin sen lähteneen parisuhteen sisältä. Kun vain vähänkin sopiva osuu eteen, niin ei kun koukuttamaan..

• PeppiLottaRullakarti
        sinkku olen ++++ kirjoitti:

kaikessa rauhassa ja niin usein kun sua hävettää.
        sinkku olen en käytä varattuja miehiä.

Pysy sinkkuna jos et tahdo tohon kiukuttelevien tyttökerholaisten piiriin!

• petos kosti
        sillee se menee.. kirjoitti:

Aivan ala-arvoinen viestiketju kaikenkaikkiaan. Tuon perusteella en ihmettele, jos mies lähtee vieraisiin. Kyllä ykkösten kielenkäyttö on hirveää ja se on sitä varmaan kotonakin..haukutaan suut silmät täyteen..

Kakkonen Ei halua elää salaista elämää, se on lähtökohta suhteelle. Salaista elämää haluaa viettää vain Pettäjä, se on hänen periaatteensa. Ei kukaan vapaa nainen kauaa katsele pettäjän ihmeellistä touhua salaisuuksineen, etteikö siihen loppu tule kakkosen puolelta. Kakkonen useimmiten on ykkösen puolella joka tapauksessa, ja ajattelee kaiken olevan väärin niin kauan kun petos jatkuu.

En tiedä miksi petetään, mutta luulisin sen lähteneen parisuhteen sisältä. Kun vain vähänkin sopiva osuu eteen, niin ei kun koukuttamaan..

liian sinisten lasien takaa, kyllä kakkosetkin osaa olla ilkeitä.

Miehenä tiedän olen pettänyt, ja vaimoni menetin.

Olen tyhmyyteni kanssa saanut opetuksen.

Kakkoset haluaa usein että vaimot saisivat tietää, että miehelläsi onkin parempi.

Mikä siinä on kun käy jossain, on naiset tarraamassa kiinni vaikka sormusta pidin.

Naiset jopa ehdottelee ensin , minäkin olen aivan tavallisen näköinen jörrikkä.

Omansa kun vielä saisi takaisin, taisin hänet kokonaan menettää.

En ole sitten löytänyt esinnän tuloksena, entisen vaimoni kaltaista naista.

• PeppiLottaRullakarti
        petos kosti kirjoitti:

Kakkoset haluaa usein että vaimot saisivat tietää, että miehelläsi onkin parempi.

Mikä siinä on kun käy jossain, on naiset tarraamassa kiinni vaikka sormusta pidin.

EI-sana on keksitty!

• sillee se meni
        petos kosti kirjoitti:

Ai että on naiset tarraamassa joka paikassa -en usko! itse olet ollut tyrkyttämässä itseäsi! Aina voi kohteliaasti kieltäytyä jos joku nyt tarjoilee jotain. Taisit aloittaa pidemmän kaavan mukaisen suhteen, kun vaimosi menetit vai?
        Niin tämä minunkin ukkomieheni teki, siis täysimittaisen suhteen aloitti kanssani. Avioliittoansa saa jatkaa rauhassa, en sotkeudu millään tavalla, mutta toivon. että hän jättäisi minut rauhaan..

• VapaaNainen26v
        PeppiLottaRullakarti kirjoitti:

EI-sana on keksitty!

tässä kun luin ja ennenkin olen huomannut kommentin että pettävällä miehellä varmaan siis naisellakin on huono itsetunto.
        Mikä ihmeen itsetunto_ puutos _epidemia suomessa oikein on?
        Ei ainakaan haukkumalla tai moittimalla toisen itsetuntoa kasvateta, positiivinen palaute yleensäkin on tehokkaampaa kaikissa asioissa.
        Tämä oli vinkki vaimoille sinne kotiin antakaa miehillenne kehuja ihan mistävaan asioista ja uskon senkin auttavan miehen kotona viihtymiseen.
        Ehkä kakkoset usein just kehuukin enempi miestä ei pelkästään sängyssä vaan esim ulkonäköäkin.

• tavallinen tyttö

tässä kun luin ja ennenkin olen huomannut kommentin että pettävällä miehellä varmaan siis naisellakin on huono itsetunto.
        Mikä ihmeen itsetunto_ puutos _epidemia suomessa oikein on?
        Ei ainakaan haukkumalla tai moittimalla toisen itsetuntoa kasvateta, positiivinen palaute yleensäkin on tehokkaampaa kaikissa asioissa.
        Tämä oli vinkki vaimoille sinne kotiin antakaa miehillenne kehuja ihan mistävaan asioista ja uskon senkin auttavan miehen kotona viihtymiseen.
        Ehkä kakkoset usein just kehuukin enempi miestä ei pelkästään sängyssä vaan esim ulkonäköäkin.

taitaa pitkässä parisuhteessa ollakin yleistä, että puolisot alkavat pitää toista itsestäänselvyytenä. Ajattelevat, että kyllä se toinen vierellä pysyy, mitä tuota huomioimaan. Mutta annas olla, kun vieras nainen tai mies astuu kehiin, niin tiikerin raivolla mollataan sitä avioliiton ulkopuolista ihmistä, väkisin viejäksi, avioliiton rikkojaksi. Malkaa ei nähdä omassa silmässä. Monesta naisesta tulee valitettavasti vuosien myötä nalkuttava paska.
        Kuinka moni aviovaimo on esim. tänään sanonut miehelleen mitään positiivista? Kuinka moni mies vaimolleen? Tiedän, että miehet ei paljon kehuja antele, mutta jos niitä sattuvat suustaan päästämään, niin tosissaan ovat.

• Amalia Kamalia
        sillee se menee.. kirjoitti:

pillu on kullin herkku, siksi petetään.

• Testosteroniiiiii
        PeppiLottaRullakarti kirjoitti:

EI-sana on keksitty!

kun mulkku ei osaa puhua eikä paljon ajatellakaan!

• VapaaNainen 26v
        tavallinen tyttö kirjoitti:

taitaa pitkässä parisuhteessa ollakin yleistä, että puolisot alkavat pitää toista itsestäänselvyytenä. Ajattelevat, että kyllä se toinen vierellä pysyy, mitä tuota huomioimaan. Mutta annas olla, kun vieras nainen tai mies astuu kehiin, niin tiikerin raivolla mollataan sitä avioliiton ulkopuolista ihmistä, väkisin viejäksi, avioliiton rikkojaksi. Malkaa ei nähdä omassa silmässä. Monesta naisesta tulee valitettavasti vuosien myötä nalkuttava paska.
        Kuinka moni aviovaimo on esim. tänään sanonut miehelleen mitään positiivista? Kuinka moni mies vaimolleen? Tiedän, että miehet ei paljon kehuja antele, mutta jos niitä sattuvat suustaan päästämään, niin tosissaan ovat.

Tosissaan tai ei silti sillä kehulla on paljon enempi voimaa kun naljailulla ja narinalla.
        Olkoon vaan epärehellistä kun ne nätit sanat ei maksa mitään, suosittelen kokeilemaan.
        Mitä väliä onko mies komea silti niin voi sanoa ja kehua seksikkään näköiseksi.
        Vaikka kuinka suomalainen mies on jäyhä jörri silti kukavaan ymmärtää että kivat sanat lämmittää.
        Niin ne lämmittää naistakin.

• väkisinköhän vei?

sinunkaan miestä kukaan on väkisin vietellyt. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Aivan turhaan horoksi haukut. Suurin osa kakkosista on aivan tavallisia, fiksuja ja koulutettuja naisia, jotka huolehtivat hyvin lapsistaan, kodistaan ja työstään. Monella takana pitkä, eroon syystä tai toisesta päättynyt liitto. Ovat sinut itsensä kanssa. Eivät horottele eivätkä huorittele ketään. Taitaa monella olla sydämen sivistystä huomattavasti enemmän kuin sinunlaisellasi petetyllä naisella. Empä oikeastaan ihmettele tekstisi perusteella jos miehesi toiselle naiselle menetit.
      Anna miehesi uuden naisen olla asioista aivan mitä mieltä tahtoo. Mitä se sinulle enää kuluu? Ja mikä sinä olet sanomaan, kuka on oikeassa ja kuka ei? Oletko ajatellut, ihan tosissasi ajatellut, mikä toisessa naisessa mahtoi olla parempaa kuin sinussa? Jotain on pakosti ollut. Se satuttaa, mutta siitä voi myös oppia. Minua on petetty. Olen itse pettänyt. Olen vehdannut varattujen miesten kanssa. Jokaisessa "roolissa" olen jotain oppinut. Ainakin sen, että en ole yhtään parempi enkä huonompi kuin kukaan muukaan ihminen. Sinä tunnut olevan?

• ...

pääset ihan mummomuorin tasolle. Jatka samaan malliin.

• naurattaa

Nämä vastaukset naurattaa. Vastaukset ovat niinko tiedettäisiin aloittajan elämä. Metsään menee koko vuodatus. Eiks ne tyhmät vaan opi kantapään kautta ettei ole omaa järkee asioita ajatella ennenko niihin sotkeentuu?

• Magian Millla
        naurattaa kirjoitti:

Nämä vastaukset naurattaa. Vastaukset ovat niinko tiedettäisiin aloittajan elämä. Metsään menee koko vuodatus. Eiks ne tyhmät vaan opi kantapään kautta ettei ole omaa järkee asioita ajatella ennenko niihin sotkeentuu?

Tärkeintä että huomaa nauttia elämästään eikä sitten vanhainkodilla muistele vain kuinka naapurinpojaltakin oisi voinut saada suukon kun jäi huolimatta siinä jumalanpelossa.

Elämä on elämistä varten!

Mitään ette menetä vaikka hetkeksi pipoa löysättäisi ja annettaisi mennä oikein täysillä edes hetken.
        Ei se tarkoita että tehdään kaikki mistä tietää toisten loukkaantuvan vaan toteutetaan omia haaveita joita ei ole uskallettu toteuttaa. Ottakaa joskus riskejäkin niitäkin voi hallita ja silti tuntea elävänsä.

Jos aina varotaan kuinka voisi käydä tyyliin jää moni juttu vaan haaveeksi. Narttuilkaa edes kotona leikkikää ja nauttikaa. Ei se narttu sana teitä tapa ja voi aina kokeilla vielä rumempia ja ns. hurjempiakin juttuja oman puolison kanssa. Varmasti oma ukkokin innostuu jos ehdotatte suuseksiä, peppuseksiä edes kerran.

Kokemuksesta voin kertoa että oma mies sai huikean orkun kun laitoin oman dildon hänen peppuun
        kun samalla oltiin 69. Eipä tartte miehen mennä vieraisiin kun omakin vaimo haluaa uusia juttuja.

Pitäkää hauskaa kun vielä voitte ja olette nuoria.

• taas seksiä!
        Magian Millla kirjoitti:

Tärkeintä että huomaa nauttia elämästään eikä sitten vanhainkodilla muistele vain kuinka naapurinpojaltakin oisi voinut saada suukon kun jäi huolimatta siinä jumalanpelossa.

Mitään ette menetä vaikka hetkeksi pipoa löysättäisi ja annettaisi mennä oikein täysillä edes hetken.
        Ei se tarkoita että tehdään kaikki mistä tietää toisten loukkaantuvan vaan toteutetaan omia haaveita joita ei ole uskallettu toteuttaa. Ottakaa joskus riskejäkin niitäkin voi hallita ja silti tuntea elävänsä.

Jos aina varotaan kuinka voisi käydä tyyliin jää moni juttu vaan haaveeksi. Narttuilkaa edes kotona leikkikää ja nauttikaa. Ei se narttu sana teitä tapa ja voi aina kokeilla vielä rumempia ja ns. hurjempiakin juttuja oman puolison kanssa. Varmasti oma ukkokin innostuu jos ehdotatte suuseksiä, peppuseksiä edes kerran.

Kokemuksesta voin kertoa että oma mies sai huikean orkun kun laitoin oman dildon hänen peppuun
        kun samalla oltiin 69. Eipä tartte miehen mennä vieraisiin kun omakin vaimo haluaa uusia juttuja.

Mieheni jätti syrjähyppynsä kovin ihmeesti miettimättä, kun asia minulle selvisi. Molemmat pitkien ja kipeiden keskustelujen jälkeen halusimme alkaa kokeilla pistää parempaan kuntoon omaa, parikymmentä vuotta kestänyttä parisuhdettamme. Suhteeseen on tullut taas molemmin puolista avoimuutta, puhumista, toisen huomioimista, vaikka välillä pimahdan ja turhaudun ja puran loukkaantumistani ja vihaani mieheeni. Hän ymmärtää aika hyvin. Ja seksi on ollut niiiiin nautinnollista! Lukot ovat lähteneet aukeamaan. Mies on huokaillut tyytyväisenä että kun sinä tiedät mistä hän tykkää.

Uskokaa vaan petetyt naiset vetovoimaanne, jos päädytte kokeilemaan parisuhteenne eheyttämistä ja päätätte antaa syrjähypyn anteeksi miehellenne. Ei ne kakkospanot ole välttämättä olleet ollenkaan niin kovin ihmeellisiä.

• Magian Milla
        taas seksiä! kirjoitti:

Mieheni jätti syrjähyppynsä kovin ihmeesti miettimättä, kun asia minulle selvisi. Molemmat pitkien ja kipeiden keskustelujen jälkeen halusimme alkaa kokeilla pistää parempaan kuntoon omaa, parikymmentä vuotta kestänyttä parisuhdettamme. Suhteeseen on tullut taas molemmin puolista avoimuutta, puhumista, toisen huomioimista, vaikka välillä pimahdan ja turhaudun ja puran loukkaantumistani ja vihaani mieheeni. Hän ymmärtää aika hyvin. Ja seksi on ollut niiiiin nautinnollista! Lukot ovat lähteneet aukeamaan. Mies on huokaillut tyytyväisenä että kun sinä tiedät mistä hän tykkää.

Uskokaa vaan petetyt naiset vetovoimaanne, jos päädytte kokeilemaan parisuhteenne eheyttämistä ja päätätte antaa syrjähypyn anteeksi miehellenne. Ei ne kakkospanot ole välttämättä olleet ollenkaan niin kovin ihmeellisiä.

Jotain hyvää kuitenkin on oltava. Jos kotona on ihana hengetär, kaunis ja seksikäs ei kukaan mies
        lähde etsimään jotain ääliötä vain pantavaksi !

Kaikkien kakkosten ja ykkösten ja salapanojen kannattaa uskoa omaan vetovoimaansa
        se itseluottamus näkyy päälle ja se on kaunista.

• !!!!!!!!!!!!
        Magian Millla kirjoitti:

Upee nainen !!!
        Mahtava kirjotus ja naiset voi olla ihania kun oikein oivaltaa....

• Bella Bora
        Magian Milla kirjoitti:

Jotain hyvää kuitenkin on oltava. Jos kotona on ihana hengetär, kaunis ja seksikäs ei kukaan mies
        lähde etsimään jotain ääliötä vain pantavaksi !

Kaikkien kakkosten ja ykkösten ja salapanojen kannattaa uskoa omaan vetovoimaansa
        se itseluottamus näkyy päälle ja se on kaunista.

maailma on pullollaan miehiä, joilla on ihana, kaunis ja seksikäs vaimo, ja joiden miehet todellakin etsivät nimenomaan vierasta lihaa pantavaksi. Miehelle vaimo ja se toinen nainen ovat kaksi aivan eri maailmaa eikä mies halua niiden maailmojen koskaan kohtaavan.

• Velipoika 30
        Bella Bora kirjoitti:

maailma on pullollaan miehiä, joilla on ihana, kaunis ja seksikäs vaimo, ja joiden miehet todellakin etsivät nimenomaan vierasta lihaa pantavaksi. Miehelle vaimo ja se toinen nainen ovat kaksi aivan eri maailmaa eikä mies halua niiden maailmojen koskaan kohtaavan.

Tuon keksit ihan omalla hyvällä mielikuvituksellasi?

Minä olen mies ja minulla on kaksi rakasta, vaimo ja vaimon kaveri.
        Vaimoni tyttökaveri on todella läheinen minulle ja niin on vaimollekin minulle kyllä yhtä rakas kun vaimokin.
        Nämä maailmat kohtaavat usein ja uskon että hyvä kun kohtaavat, vaimoni ei tiedä minun ja
        hänen ystävän seksisuhteesta.
        Vierasta en panisi enkä ainakaan mitään pelkkää reikää.

Aliarvioitte miestänne kun puhutte tuommosta paskaa.

Vaikka mies voi panna tosiaan vaan reikää tai karvarukkasta ei se riitä minä ainakin vaadin tasokasta sänkyseuraa ja voisin kuvitella että pimeässä takaapäin voin paneskella vasta kun olen ollut vuoden ilman.

Rakastajatar on rakas eikä vaan rukkanen.

• kehtaatki kehuskella
        Velipoika 30 kirjoitti:

Vaimoni tyttökaveri on todella läheinen minulle ja niin on vaimollekin minulle kyllä yhtä rakas kun vaimokin.
        Nämä maailmat kohtaavat usein ja uskon että hyvä kun kohtaavat, vaimoni ei tiedä minun ja

Vaikka mies voi panna tosiaan vaan reikää tai karvarukkasta ei se riitä minä ainakin vaadin tasokasta sänkyseuraa ja voisin kuvitella että pimeässä takaapäin voin paneskella vasta kun olen ollut vuoden ilman.

Vai niin, on kivaa elää tollasta kaksinaamaista elämää niinkö? ei sua oikein voi arvostaa elämäsi valinnoista. odotas kun vaimosi tulee tietämään. ´Kertaheitolla voit joutua elämäsi myllytykseen.

• Isoveli 38
        kehtaatki kehuskella kirjoitti:

Vai niin, on kivaa elää tollasta kaksinaamaista elämää niinkö? ei sua oikein voi arvostaa elämäsi valinnoista. odotas kun vaimosi tulee tietämään. ´Kertaheitolla voit joutua elämäsi myllytykseen.

Oletko mun velipoika?

Minäkin nain sitä sun vaimos parasta likkakaveria tosiaan on huippunainen ja tasokas!

Antaa noitten rusinan näkösten mummelien ruikuttaa ne ei vaan osaa ottaa sillon kun tarjotaan.

• 1212
        Velipoika 30 kirjoitti:

kommentti mielestäni. Täällä petetyt aviovaimot ovat sitä mieltä, että nämä heidän miestensä rakastajattaret ovat "hirveän näköisiä luuskia" ja ne ovat vain pelkkiä reikiä.

Totuushan on aivan toinen, mutta helpompaa se petetylle on uskotella näin, ja näinhän ne miehet sepittää kiinni jäätyään, säilyttääkseen katon päänsä päällä. Eihän se mies voi kertoa, että tämä toinen olisi ollut huomattavasti paremman näköinen kuin vaimo. Siitähän se vaimo riemastuisi.

Jos minun mieheni kertoisi, että hänen "kakkosensa" olisi ollut aivan kauhean näköinen ja täysin tasoton nainen, niin kyllä mies lentäisi pihalle samantien. Jos miehelle kelpaa mikä tahansa, niin kyllä se kertoo siitä, mikä se taso siellä kotona on.

• Uppotukki Pietarinen
        1212 kirjoitti:

kommentti mielestäni. Täällä petetyt aviovaimot ovat sitä mieltä, että nämä heidän miestensä rakastajattaret ovat "hirveän näköisiä luuskia" ja ne ovat vain pelkkiä reikiä.

Totuushan on aivan toinen, mutta helpompaa se petetylle on uskotella näin, ja näinhän ne miehet sepittää kiinni jäätyään, säilyttääkseen katon päänsä päällä. Eihän se mies voi kertoa, että tämä toinen olisi ollut huomattavasti paremman näköinen kuin vaimo. Siitähän se vaimo riemastuisi.

Jos minun mieheni kertoisi, että hänen "kakkosensa" olisi ollut aivan kauhean näköinen ja täysin tasoton nainen, niin kyllä mies lentäisi pihalle samantien. Jos miehelle kelpaa mikä tahansa, niin kyllä se kertoo siitä, mikä se taso siellä kotona on.

huomattavasti paremman näköinen kuin vaimo, niin mies jättäisi vaimonsa.

• Little candy lolly
        !!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Upee nainen !!!
        Mahtava kirjotus ja naiset voi olla ihania kun oikein oivaltaa....

Ukkomiehet osaavat seksin niksit. Olen 18 v, mun kaveri on 39 v ja aviksessa. Se on opettanut mulle kaikkia kivoja jutskia seksistä. Mua ei haittaa vaik sillä on vaimo ja 2 kersaa ja ilmeisesti kolmas tulossa. Mä oon nähny sen vaimon iha ohimennen äskettäin. Aika kulahtaneelta vaikutti. Eipä ihme, että mies viihtyy seurassani. Se ostaa kaikkee kivaa(vaatteita ja meikkejä). No mä oon sen kans ainaskin toistaiseks, mua ei avis kiinnosta lainkaan. Just ollaan kohta lähdös sen mökille. On kuulemma työmatkoilla, haha.

• moraalia olla pitää
        Little candy lolly kirjoitti:

Ukkomiehet osaavat seksin niksit. Olen 18 v, mun kaveri on 39 v ja aviksessa. Se on opettanut mulle kaikkia kivoja jutskia seksistä. Mua ei haittaa vaik sillä on vaimo ja 2 kersaa ja ilmeisesti kolmas tulossa. Mä oon nähny sen vaimon iha ohimennen äskettäin. Aika kulahtaneelta vaikutti. Eipä ihme, että mies viihtyy seurassani. Se ostaa kaikkee kivaa(vaatteita ja meikkejä). No mä oon sen kans ainaskin toistaiseks, mua ei avis kiinnosta lainkaan. Just ollaan kohta lähdös sen mökille. On kuulemma työmatkoilla, haha.

Hyi häpeä pikku hutsu! Toivottavasti et ole mun ukkoni kainalossa. Ei kuule kunnian kukko laulaisi.

• Herkkupeppu20
        moraalia olla pitää kirjoitti:

Hyi häpeä pikku hutsu! Toivottavasti et ole mun ukkoni kainalossa. Ei kuule kunnian kukko laulaisi.

Mä voin olla sun ukon kainalossa, oon kuitenkin toisen naisen ukon kanssa ollut viime viikot.
        Minä olen 20 ja mies on 40 tai niin väittää. Uskon että hiukan vähättelee ikäänsä ja seksiä meilläki on tosi paljon ja mökkeily lomia. Sen vaimo ei kai viihdy niin hyvinb sielä mökillä kun ei ole niin luksusta. Mulle riittää sen kivat lahjat ja seksi.
        Tai autto kyllä autonhankinnassakin kun mun vanha alko oleen ihan laho.
        Maksan vähitellen takasin. Ei ole kiirettä sano niin.
        En haaveile kans mistään perheestä mullahan on jo kaikkea. Ostettiin isompi sänkykin.
        En ole nähny kaverin vaimoa mutta tiedän missä se on töissä ajattelin mennä sinne kurkkimaan.

• Mari täti
        Herkkupeppu20 kirjoitti:

Mä voin olla sun ukon kainalossa, oon kuitenkin toisen naisen ukon kanssa ollut viime viikot.
        Minä olen 20 ja mies on 40 tai niin väittää. Uskon että hiukan vähättelee ikäänsä ja seksiä meilläki on tosi paljon ja mökkeily lomia. Sen vaimo ei kai viihdy niin hyvinb sielä mökillä kun ei ole niin luksusta. Mulle riittää sen kivat lahjat ja seksi.
        Tai autto kyllä autonhankinnassakin kun mun vanha alko oleen ihan laho.
        Maksan vähitellen takasin. Ei ole kiirettä sano niin.
        En haaveile kans mistään perheestä mullahan on jo kaikkea. Ostettiin isompi sänkykin.
        En ole nähny kaverin vaimoa mutta tiedän missä se on töissä ajattelin mennä sinne kurkkimaan.

No voi täälläkös sä taas hillut ja sepität noita vauvajuttujas.
        Tuuhan nyt niin saadaan taas sun vaippas vaihettuu ja tutti suuhun.

• Herkkupeppu20
        Mari täti kirjoitti:

No voi täälläkös sä taas hillut ja sepität noita vauvajuttujas.
        Tuuhan nyt niin saadaan taas sun vaippas vaihettuu ja tutti suuhun.

Mari tätinä tiedät varmaan nämä naisten vaippakaudet yhtä hyvin kun mä
        Tuttia en aio suihini ottaa otan ihan mielellään jotain mukavampaa, tuttiaika meni ja nyt mussutan isompaa herrkua.
        Älä mua syytä itsehän kysyit!

• iso pää,pienet aivot
        Herkkupeppu20 kirjoitti:

Mari tätinä tiedät varmaan nämä naisten vaippakaudet yhtä hyvin kun mä
        Tuttia en aio suihini ottaa otan ihan mielellään jotain mukavampaa, tuttiaika meni ja nyt mussutan isompaa herrkua.
        Älä mua syytä itsehän kysyit!

kuulehan herkkupeppu. kaikki tietää tässä viestiketjussa nuo sinun kommenttisi olevan pelkkää provoa. kukaan ei (et edes sinä) oikeasti tuollaista toisi julki, jos kaikki olisi faktaa. älykkönä ymmärrät sen, ettei tuon ukkosi sitä mm. aikuisena hyväksyisi ja sinä menettäisit hyvän lompakon.... fiktion voit työntää sinne, minne aurinko ei paista.

• VeliPoika 30
        Uppotukki Pietarinen kirjoitti:

huomattavasti paremman näköinen kuin vaimo, niin mies jättäisi vaimonsa.

Jos teidän miehet olisi valinneet ulkonäön perusteella naisjoukosta vaimon tuskin olisitte nyt siinä ns. ykköskorokkeella.

Eiköhän ykkös-sija tullut keneltä helpoimminpillua kisasta. Olette siis pillullanne sen paikan
        tienanneet ja vasta kirkonmenojen jälkeen aloittaneet siveydensipulin uranne.

Aika epäreilua huijata mies naimisiin pillulla ja sitten jättää ilman kaikenlisäksi vahtia ettei saisi muualtakaan.

Kidutusta ja henkistä riistoa sanon minä!

• aapo40
        VeliPoika 30 kirjoitti:

Jos teidän miehet olisi valinneet ulkonäön perusteella naisjoukosta vaimon tuskin olisitte nyt siinä ns. ykköskorokkeella.

Eiköhän ykkös-sija tullut keneltä helpoimminpillua kisasta. Olette siis pillullanne sen paikan

Aika epäreilua huijata mies naimisiin pillulla ja sitten jättää ilman kaikenlisäksi vahtia ettei saisi muualtakaan.

että sua on kusetettu. Kaikilla ei ole käynyt noin huonosti. Itse valitsin vaimon ja ensimmäiseksi kiinnitin huomiota kauniiseen tyttöön minua ei huijattu pillulla eikä muulllakaan. Enkä olisi vaimoksi huolinut jos olisi "helppopillukisassa" ollut. Ei semmonen ole minun juttu. Vaimo on vaimo, salajutut on oma luku, siksi yritän pitää salassa jotta saisin pitää vaimon.

• VeliPoika30
        aapo40 kirjoitti:

että sua on kusetettu. Kaikilla ei ole käynyt noin huonosti. Itse valitsin vaimon ja ensimmäiseksi kiinnitin huomiota kauniiseen tyttöön minua ei huijattu pillulla eikä muulllakaan. Enkä olisi vaimoksi huolinut jos olisi "helppopillukisassa" ollut. Ei semmonen ole minun juttu. Vaimo on vaimo, salajutut on oma luku, siksi yritän pitää salassa jotta saisin pitää vaimon.

Aika monella kuitenkin ykkössija siitä kisasta, hyvä jos sinulla kävi tuuri.
        Minun vaimo tietää minun kakkosnaisesta ei siis ole salainen.

• vain naisihminen
        iso pää,pienet aivot kirjoitti:

kuulehan herkkupeppu. kaikki tietää tässä viestiketjussa nuo sinun kommenttisi olevan pelkkää provoa. kukaan ei (et edes sinä) oikeasti tuollaista toisi julki, jos kaikki olisi faktaa. älykkönä ymmärrät sen, ettei tuon ukkosi sitä mm. aikuisena hyväksyisi ja sinä menettäisit hyvän lompakon.... fiktion voit työntää sinne, minne aurinko ei paista.

Olin nuorena kakkonen, sitten rakastajani ykkönen nyt jo yli 20 v, vaihtelevalla menestyksellä. Elämähän on ylä- ja alamäkiä.
        Ymmärrän kaikkia osapuolia, ja senkin ettei kukaan ole korvaamaton.Aina löytyy tilalle joku. Liikun paljon maailmalla eri kuvioissa, avoimin silmin. Sielä sattuu ja tapahtuu. Mieheni on pettänyt useita kertoja minua, mutten ole iskuista taintunut. Silti tiedän olevani ainutlaatuinen, muuten korvaamaton. Itsetuntoni ja naiseuteni ei murru syrjähypyistä ja tieddän kelpaavani itsekin.
        Pelimiehet ja -naiset tunnistaa , ne hakee huvia ,nautintoa ja joskus pitempiaikaistakin "elämänsuolaa" . Rehellisimmät tunnustaa heti alkulauseissa tarkoituksensa: vierasta tekee mieli, ei muuta. Jos sattuu kohdalle jotain erityisen mukavaa ja "keikkaan" sisältyy viihtymistä ja henkistä kohtaanmista, saattaa suhde jatkua pitkäänkin. Silti se puoliso edustaa kotipesää, kiva palata maailmalta. Jos mieheni haluaa lähteä menköön .Jos muualta löytyy parempi pesä, niin sitten niin. Ei pakkoa mihinkään ,ei harhakäsityksiä kenelläkään.

• Uppotukki Pietarinen
        VeliPoika 30 kirjoitti:

valittiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Ja kun vierasta pillua tekee mieli, niin kyllä siihen ne rumammatkin kelpaa.

• koppeloko?
        Uppotukki Pietarinen kirjoitti:

valittiin nimenomaan ulkonäön perusteella. Ja kun vierasta pillua tekee mieli, niin kyllä siihen ne rumammatkin kelpaa.

uppotukki pietarinen, velipojat ja muut kukkometsot.
        Muistakaahan nyt se tosiasia: kauneus on katsojan silmässä. Tämä sanonta pitää täysin paikkansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe