Tilletallen oma kiukutteluketju!

sepelisäkki

Avaan tämän ketjun ihan lahjana Sinulle, tilletalle.

Voit tänne purkaa sydäntäsi ja syyttää meitä muita milloin mistäkin. Tänne vaan kerrot kaikki epäkohdat ja sinuun kohdistuvat salaliitot. Helpompi lukea niitä, kun ovat saman ketjun sisällä. Ja pysyvät muut keskustelut asialinjassa!

Eikö olekin kätevää!

9

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilleristi

      tämä on sun palstas.Ihan juuri sinua varten perustettu. tule niin saat purkaa höyryjä.

      • tilletalle

        Pilleristi, mie kaukorakastan sua. Ihanaa että oot tieälä viälä.


    • Antakaa määki huudan

      Saisiko noita tt:n juttuja kopsaa tänne (copypaste) niin olisi luettavaakin sitten?
      Nopsaan saataisiin kammo määrä juttua tähän ketjuun!

      • sepelisäkki

        Anna palaa, jos on luppoaikaa. Mehevimmät herjat on jo poistettu asianomaisen tai ylläpidon toimesta, mutta eiköhän sieltä jotain löydy. :)


      • ???????
        sepelisäkki kirjoitti:

        Anna palaa, jos on luppoaikaa. Mehevimmät herjat on jo poistettu asianomaisen tai ylläpidon toimesta, mutta eiköhän sieltä jotain löydy. :)

        Ette siis pysty olemaan ärsyttämättä tätä yhtä henkilöä?? Vähän kumminkin tökkästään... Olette lapsellisia.


      • tilletalle
        ??????? kirjoitti:

        Ette siis pysty olemaan ärsyttämättä tätä yhtä henkilöä?? Vähän kumminkin tökkästään... Olette lapsellisia.

        oivalsit sen. Mä juttelin puhelimessa aika pitkään ison sedän kanssa, ja laitoin tänään hänelle tietoa vähän karaokesta. Kunhan nyt hoidetaan alta mun kiusaaminen, jahtaaminen ja mustamaalaaminen, niin karaokessa huutaa itse ukkosenjumala. Kaikkia ei naurata toisen ahdinkoon ajaminen. Ja mikä parasta mulla on ihan liveäkin parempi todistusaineisto kiusaamistaktiikasta. Ja ette pysy piilossa nikkienne takana. Teistä kukaan ei turvaa ketään ja mitä pidemmälle itse haluatte asiassa edetä, sitä enemmän joudutte itse vaikeuksiin. Sepelisäkki en kadu yhtään nimittelyäni, en kiroamistani, mutta sinä kadut vielä provosointiasi ja vastaat mitä olet saanut aikaiseksi minun elämässäni.


      • sepelisäkki
        tilletalle kirjoitti:

        oivalsit sen. Mä juttelin puhelimessa aika pitkään ison sedän kanssa, ja laitoin tänään hänelle tietoa vähän karaokesta. Kunhan nyt hoidetaan alta mun kiusaaminen, jahtaaminen ja mustamaalaaminen, niin karaokessa huutaa itse ukkosenjumala. Kaikkia ei naurata toisen ahdinkoon ajaminen. Ja mikä parasta mulla on ihan liveäkin parempi todistusaineisto kiusaamistaktiikasta. Ja ette pysy piilossa nikkienne takana. Teistä kukaan ei turvaa ketään ja mitä pidemmälle itse haluatte asiassa edetä, sitä enemmän joudutte itse vaikeuksiin. Sepelisäkki en kadu yhtään nimittelyäni, en kiroamistani, mutta sinä kadut vielä provosointiasi ja vastaat mitä olet saanut aikaiseksi minun elämässäni.

        "Sepelisäkki en kadu yhtään nimittelyäni, en kiroamistani, mutta sinä kadut vielä provosointiasi ja vastaat mitä olet saanut aikaiseksi minun elämässäni."

        En nyt edelleenkään ymmärrä, mistä puhut. Tällä kertaa ainoa "provosointini" oli se, että kyseenalaistin näkemyksesi naisten ja miesten kyvystä hoitaa asioita samanaikaisesti. Siitähän sinä kilahdit täydellisesti ja aloit tuuppaamaan saitille aikamoista tuubaa. Ja sitä samaa tuubaa tulee jo ties kuinka monetta päivää.

        Moraalisesti enkä laillisesti en ole tehnyt missään vaiheessa mitään väärää, joten omatuntoni ei pistele, eivätkä viranomaiset koputtele oven takana. Päättelen siis tästä, että uhkaat henkeäni ja terveyttäni jollakin tavalla. Onko näin? Vai millä tavalla minun pitäisi vastata? Ja mihin?

        On myös hyvä huomioida se, että jos jonkun ihmisen harmittomat nettikirjoitelut vaikuttavat elämääsi jotenkin vaikeuttavasti, niin ongelma ei ole nettisivustossa, eikä siinä kirjoittajassa, vaan sinussa. Oletko aivan varma, ettei tämä Suomi24:n Karaoke- palsta ole saanut jo hieman liian suurta osaa elämässäsi? Normaali ihminen, kuten minä, ei käytä koko valveillaoloaikaansa tällaisella palstalla notkumiseen, etenkin, kun se selvästi kiihdyttää mieltä epäterveesti.

        En myöskään ymmärrä, että miten eriävä mielipide voi olla kiusaamista. Ja muutenkin, sinun tapauksessasi tilanne on vähän samanlainen kuin että menisit viikonloppuna nakkikioskille ja sanoisit kovaan ääneen "Taitaa kaikki paikalliset miehet olla homoja ja naiset huoria!" ja sitten ihmettelisit, kun joku huumorintajuton tempaisee turpaan. Ymmärrätkö ollenkaan omaa käytöstäsi? Siis sitä uskomatonta herjausta, mitä nyt viime päivinä olet harrastanut. Mahtaisiko siinä olla se syy, miksi ihmiset reagoivat sinuun niin kuin reagoivat?

        Et sinä ole mikään pyhimys, jota syyttömästi jahdataan. Olet säälittävä ämmä, joka notkuu karaokepalstalla kerjäämässä verta nenästään. Huudat ja melskaat ja jos joku sanoo jonkun poikkipuolisen sanan, käyt päälle kuin vesikauhuinen rakki, oksentaen mielenvikaista sanapuuroa kaikkien silmille. Ja sitten yrität ihan oikeasti esittää, että sinua kiusattaisiin. Vaikka kuka tahansa voi kahlata viestiketjuja taaksepäin ja nähdä minuutissa minkälainen mielipuoli olet.

        Voit tuota ylläolevaa kappaletta vapaasti lainata, siinä taitaa olla pahimmat ja rankimmat kommentit, joita olen tällä palstalla koskaan esittänyt. Vie vaikka poliisille, "monta vuotta" on "koko ajan" tällaista tekstiä täysin vailla syytä pienelle poloiselle tilletallelle huudettu.

        Voi pientä!


      • tilletalle
        sepelisäkki kirjoitti:

        "Sepelisäkki en kadu yhtään nimittelyäni, en kiroamistani, mutta sinä kadut vielä provosointiasi ja vastaat mitä olet saanut aikaiseksi minun elämässäni."

        En nyt edelleenkään ymmärrä, mistä puhut. Tällä kertaa ainoa "provosointini" oli se, että kyseenalaistin näkemyksesi naisten ja miesten kyvystä hoitaa asioita samanaikaisesti. Siitähän sinä kilahdit täydellisesti ja aloit tuuppaamaan saitille aikamoista tuubaa. Ja sitä samaa tuubaa tulee jo ties kuinka monetta päivää.

        Moraalisesti enkä laillisesti en ole tehnyt missään vaiheessa mitään väärää, joten omatuntoni ei pistele, eivätkä viranomaiset koputtele oven takana. Päättelen siis tästä, että uhkaat henkeäni ja terveyttäni jollakin tavalla. Onko näin? Vai millä tavalla minun pitäisi vastata? Ja mihin?

        On myös hyvä huomioida se, että jos jonkun ihmisen harmittomat nettikirjoitelut vaikuttavat elämääsi jotenkin vaikeuttavasti, niin ongelma ei ole nettisivustossa, eikä siinä kirjoittajassa, vaan sinussa. Oletko aivan varma, ettei tämä Suomi24:n Karaoke- palsta ole saanut jo hieman liian suurta osaa elämässäsi? Normaali ihminen, kuten minä, ei käytä koko valveillaoloaikaansa tällaisella palstalla notkumiseen, etenkin, kun se selvästi kiihdyttää mieltä epäterveesti.

        En myöskään ymmärrä, että miten eriävä mielipide voi olla kiusaamista. Ja muutenkin, sinun tapauksessasi tilanne on vähän samanlainen kuin että menisit viikonloppuna nakkikioskille ja sanoisit kovaan ääneen "Taitaa kaikki paikalliset miehet olla homoja ja naiset huoria!" ja sitten ihmettelisit, kun joku huumorintajuton tempaisee turpaan. Ymmärrätkö ollenkaan omaa käytöstäsi? Siis sitä uskomatonta herjausta, mitä nyt viime päivinä olet harrastanut. Mahtaisiko siinä olla se syy, miksi ihmiset reagoivat sinuun niin kuin reagoivat?

        Et sinä ole mikään pyhimys, jota syyttömästi jahdataan. Olet säälittävä ämmä, joka notkuu karaokepalstalla kerjäämässä verta nenästään. Huudat ja melskaat ja jos joku sanoo jonkun poikkipuolisen sanan, käyt päälle kuin vesikauhuinen rakki, oksentaen mielenvikaista sanapuuroa kaikkien silmille. Ja sitten yrität ihan oikeasti esittää, että sinua kiusattaisiin. Vaikka kuka tahansa voi kahlata viestiketjuja taaksepäin ja nähdä minuutissa minkälainen mielipuoli olet.

        Voit tuota ylläolevaa kappaletta vapaasti lainata, siinä taitaa olla pahimmat ja rankimmat kommentit, joita olen tällä palstalla koskaan esittänyt. Vie vaikka poliisille, "monta vuotta" on "koko ajan" tällaista tekstiä täysin vailla syytä pienelle poloiselle tilletallelle huudettu.

        Voi pientä!

        tisua suuhunsa? Tuu tänne päin täällä on lehmiä, voi ne antaa sulle vähän imeksittävää. Sepeli - sulla alkaa ote lipsua.

        Se- peli- sä- kin tunnet. Muuten kukahan täällä notkuu? Sinä. Et voi tietää toisten notkumista, jos et ole itse paikalla...! haha!

        Mutta eikö niin, viedään karaoke uudelle loistavalle tasolle, vaikka se putsasu on mun nahkani ryvettänyt?

        Jos olisin yksin, en kestäisikään, mutta en ole yksin. En ole ämmä, olen mumma ja mulla on munat, ja kahdet jalat, joilla niitä kannan. Enkö ole hyvä?

        Mä sanon suoraan sulle sepelisäkki, sä nauraisit mun kanssa vedet silmissä, jos et tietäisi kuka olen. Olen helvetin hauska hemmo. Olen pidentänyt monen ikää, ikävää naurullani, joka ei loukkaa koskaan ketään, ehkä joskus panttaan itseni, mutta minusta on taito nauraa myös itselleni. Sun eriävä mielipide, mikä se oli? En vain huomannut, huomasin sun halusi listiä mut pois tältä saitilta, vaikka esitin sarkastisella, ehkä ihan puhtaalla huumorilla vastineen Vanhalle Vetäjälle. Älä jauha paskaa kumminkaan saksista tai muusta, sillä velvollisuutesi on siinä tapauksessa ilmoittaa poliisille vihje vaarallisesta tilletallesta. Muuten puheesi on herjaa, jota se hyvin pitkälle on ollutkin...


    • RTCZ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe