Puola aloittaa pedofiilien kastraatiot
Laki pedofiilien pakollisesta kemiallisesta kastraatiosta astui voimaan Puolassa tiistaina.
Lain mukaan tuomioistuin voi määrätä kenet tahansa insestistä tai alle 15-vuotiaan raiskauksesta tuomitun "käymään läpi lääketieteellisen ja psykologisen terapian seksuaalisen halukkuuden vähentämiseksi" vankilajakson jälkeen.
Parlamentti hyväksyi lain viime syyskuussa.
Tuomioistuimen täytyy ottaa huomioon psykiatrien, seksologien ja psykologien mielipiteet päätöstä tehdessään.
Seksuaalirikosten tuomioita on myös pidennetty. Alaikäisen raiskauksesta tai insestistä saa nyt 3-15 vuotta vankeutta 2-12 vuoden sijaan.
Uuden lain mukaan alle 15-vuotiaan viettely-yrityksestä internetissä voi saada kolme vuotta vankeutta.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2188572
Puola on sivistysvaltio, perhana.
18
204
Vastaukset
- men in black
ei mennyt Puolan presidentin hautajaisiin.
- CCCP-juhlat::::!!??+
relaxed_eyes kirjoitti:
ei olekaan sivistysvaltio, perhana.
.
meneillään täyttä häkää jatkuvalla syötöllä elämen raivolla
.
- KoppavaHoro
miksi tämä ei jo ole yleisempi käytäntö. Luulisi, että iso osa pedoistakin haluaisi jotenkin hillitä himojaan.
- ,...,,.,.,.,,.,.
hyötyä naispedofiileille? tuo auttaa vain miespuolisten pedofiilien hillitsemisessä.
- KoppavaHoro
,...,,.,.,.,,.,. kirjoitti:
hyötyä naispedofiileille? tuo auttaa vain miespuolisten pedofiilien hillitsemisessä.
että se miehen raiskaamaksi tullut sukulaislapsi osaisi kuitenkin arvostaa. 50 prossaa vähemmän rikoksia on aina parempi, tai niin yleisesti ajatellaan, kun pyritään rikoksen ehkäisyyn.
- 90
Pedofiilit ovat sairaita ja ajattelevat vain omien himojensa tyydyttämistä.
- fundamentaali
Se varmasti hillitsis petoja.
kysyä, että miten relaxed_eyes pystyy olemaan vaimonsa tappamatta itseään syyllisyydentunnossa, kun hän on mustasukkainen toisen muijasta? Pitäisikö tuollaiset ihmiset kastroida... ehkä se ei riitä... Luulen, että olisi paras hirttää kassit suussa.
relaxed_eyes kirjoitti:
minä en valitettavasti voi sinua tunnelukkojesi kanssa auttaa.
tässähän oli sinun tunnelukoistasi kyse, ei minun. Siirrät työtä varmaan yhtä hyvin, kuin vastuuta... voiko vastuuta siirtävä ihminen tehdä tuottavaa työtä, tai terveitä lapsia?
dazu kirjoitti:
tässähän oli sinun tunnelukoistasi kyse, ei minun. Siirrät työtä varmaan yhtä hyvin, kuin vastuuta... voiko vastuuta siirtävä ihminen tehdä tuottavaa työtä, tai terveitä lapsia?
muuta käytöstäsi, muutan mielikuvaani. Näytä meille mun olevan väärässä, kiitos.
relaxed_eyes kirjoitti:
muuta käytöstäsi, muutan mielikuvaani. Näytä meille mun olevan väärässä, kiitos.
miten muutan käytöstäni? Tiedoksesi, etten ole pyrkinyt hyötymään kirpelasta tms. Aloitimme suhteen aika verkkaisesti tutustuen ja hän on hyvin rakas ja tärkeä mulle. Yöllä toimin tavallaan typerästi siinä luulossa, että tulin jätetyksi ja sen jälkeen loukatuksi.
dazu kirjoitti:
miten muutan käytöstäni? Tiedoksesi, etten ole pyrkinyt hyötymään kirpelasta tms. Aloitimme suhteen aika verkkaisesti tutustuen ja hän on hyvin rakas ja tärkeä mulle. Yöllä toimin tavallaan typerästi siinä luulossa, että tulin jätetyksi ja sen jälkeen loukatuksi.
osoitat kunnioitusta toista kohtaan, että et enää täällä selittele asiaa yhtään enempää. Enkä minä muutenkaan kaipaa mitään selityksiä, oli asia sitten nyt tämä tai joku muu. Asiat on menneet teillä niinkuin ovat menneet, mutta se kuulu tänne. Siihen sä et enää voi vaikuttaa mitä on jo päässyt tapahtumaan, mutta siihen voit vaikuttaa mitä jatkossa tapahtuu.
Muutenkin mua alko taas kyrpiä. Vittuako sä täällä tuota tilannetta mulle, eli vieraalle ihmiselle selität. Selitä kirpelalle, yksityisesti. Tai emmä tiedä, että kuunteleeko se sua noitten touhuluijes takia enää. Mutta, jos sekään ei kuuntele, niin sitten sun pitää nyt vaan tajuta pitää pää kiinni ja hiljaa niellä kaikki.
Kiitos.relaxed_eyes kirjoitti:
osoitat kunnioitusta toista kohtaan, että et enää täällä selittele asiaa yhtään enempää. Enkä minä muutenkaan kaipaa mitään selityksiä, oli asia sitten nyt tämä tai joku muu. Asiat on menneet teillä niinkuin ovat menneet, mutta se kuulu tänne. Siihen sä et enää voi vaikuttaa mitä on jo päässyt tapahtumaan, mutta siihen voit vaikuttaa mitä jatkossa tapahtuu.
Muutenkin mua alko taas kyrpiä. Vittuako sä täällä tuota tilannetta mulle, eli vieraalle ihmiselle selität. Selitä kirpelalle, yksityisesti. Tai emmä tiedä, että kuunteleeko se sua noitten touhuluijes takia enää. Mutta, jos sekään ei kuuntele, niin sitten sun pitää nyt vaan tajuta pitää pää kiinni ja hiljaa niellä kaikki.
Kiitos.Mua kiinnostais sun selitykset siitä, mitä tää puoli vuotta jatkunut itkeminen täällä on? Enhän minä ole meidän asioita tuonut tälle palstalla tuhannesoaa niin paljon, kuin sinä.
Mun käsittääkseni tää oli nyt ensimmäinen kerta, kun tänne olen jotain meidän juttuja tuonut esiin.dazu kirjoitti:
Mua kiinnostais sun selitykset siitä, mitä tää puoli vuotta jatkunut itkeminen täällä on? Enhän minä ole meidän asioita tuonut tälle palstalla tuhannesoaa niin paljon, kuin sinä.
Mun käsittääkseni tää oli nyt ensimmäinen kerta, kun tänne olen jotain meidän juttuja tuonut esiin.sokeille silmille näköjään meni.
relaxed_eyes kirjoitti:
sokeille silmille näköjään meni.
olen siis vastuussa jutuistasi. No, sehän tekee suorastan pienen kiiman vedellä meistä lisää juttua palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811248
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t235569Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520