http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/06/1141373
Eihän se muuten höpöjä puhuisi.
Tuli mieleen, että Nalle on vissiin perse auki.
21
328
Vastaukset 21
- siivoojaperse
useinkin sossun luukulla?
ja kaikki juopot ja narkkarit sun muut yksinäiset luuserit vie kaiken kapasiteetin kotipalvelusta, että ei meille tavallisille perheille riitä apua. Jotta haistakoot vain vitun koko saatanan sosiaalijärjestelmä.
relaxed_eyes kirjoitti:
ja kaikki juopot ja narkkarit sun muut yksinäiset luuserit vie kaiken kapasiteetin kotipalvelusta, että ei meille tavallisille perheille riitä apua. Jotta haistakoot vain vitun koko saatanan sosiaalijärjestelmä.
sain ens viikoksi kodinhoitajan. :)
Nalle halusi provosoimalla saada aikaan keskustelua asiasta ja onnistui siinä näköjään paremmin kuin hyvin. Onhan nyt sanomattakin selvää, että suurin osa kansasta provosoituu puolustamaan sosiaalietuuksia entistäkin tiukemmin. Saattaa jopa olla, että tämä johtaa ennen pitkää keskusteluun siitä, miten tuet on tarkoitus tulevaisuudessa rahoittaa.
- ,..,,,,,.,.,
300 000 euroo maataloustukia, miksi???
- sisäinen
,..,,,,,.,., kirjoitti:
300 000 euroo maataloustukia, miksi???
ko on maanviljellijjä kaho ja hehtaaripelloilla kasvoo villjjoo. Eiks sen sillain demokratissa pidä mennäkkin, tasa-arvoisesti hehtaarien mukaan??? vai nykkö ei demokratiaa saakkaan toteuttaa???
sisäinen kirjoitti:
ko on maanviljellijjä kaho ja hehtaaripelloilla kasvoo villjjoo. Eiks sen sillain demokratissa pidä mennäkkin, tasa-arvoisesti hehtaarien mukaan??? vai nykkö ei demokratiaa saakkaan toteuttaa???
demokratiaa, että annetaan tukia, vaikkei haluaisikaan?
jos köyhä provosoi keskustelua, niin sitä pidetään hulluna, jos rikas provosoi keskustelua, niin se on jumala.
relaxed_eyes kirjoitti:
jos köyhä provosoi keskustelua, niin sitä pidetään hulluna, jos rikas provosoi keskustelua, niin se on jumala.
Kuka noin ajattelee?
Ratikkakuski kirjoitti:
Kuka noin ajattelee?
muita tiedä kuin minut itseni. Kommenttiasi lukiessa sen hokasin.
Jos sinä tykkäät, että Nallella on hyvä maku tallella, niin en minä siihen mitään sano. Mun mielestä ei ole. Eikä tarvitse ottaa kuin tämä palsta esimerkiksi, niin johan sitä muutaman kommentin jälkeen provoajille täällä karjutaan, että ota ne lääkkees. Jotta se siitä hulluudesta. Puolet Suomen kansasta siunaa Nallen puheet, koska kaikki haluaa olla rikkaiden puolella. Kuka sitä nyt köyhä haluais olla ja hulluki vielä? Ei kukaan. '
Trendi on tämä ja sitä se saa ollakin, kuhan vaan töitä riittää...Ah..vittu...niitä töitä ei muuten riitäkkään kaikille...trendin täytyy siis muuttua. Mut se ei tule ilman katastrofia onnistumaan.
Noh, mullon töitä. Paskat muista.se Nallen ovelan siirron täytyy ollakin;) Hämää vaan ja Ratikkalandian ökyrikkaat jakavatkn omaisuutensa
kaiken köyhille.Ei taida Ratikka mikään köyhä ollakkaan....................paitsi henkisesti
puhetta. Kapitalistien mukaan yhteiskuntannan ei pitäisi antaa minkäänlaisia tukia. Tuo kuitenkin paljastaa näiden henkilöiden täydellisen yhteiskuntatuntemattomuuden ja markkinatalouden vastaisuuden; yhteiskunta, mikä ei elätä mitään, on itse elätti.
"yhteiskunta, mikä ei elätä mitään, on itse elätti"
Minä olen käsittänyt, että ihmisten kuuluukin elättää valtion, eikä valtion ihmisiä.relaxed_eyes kirjoitti:
"yhteiskunta, mikä ei elätä mitään, on itse elätti"
Minä olen käsittänyt, että ihmisten kuuluukin elättää valtion, eikä valtion ihmisiä.Eihän valtioita ole edes olemassa. Yhteiskunnan tuottavuus voidaan mielestäni määrittää sen mukaan, kuinka paljon se pystyy elättämään. Esim. tieteen kehittäminen on yksi tällainen elätti... tiede on kehittynyt parhaiten aina niissä maissa, joiden varakkuus on kulloinkin ollut korkea. Yhteiskunnan kyky elättää on mielestäni yhteiskunnan kehityskykyyn sidoksissa niin, että elättävyys=kehittyvyys.
dazu kirjoitti:
Eihän valtioita ole edes olemassa. Yhteiskunnan tuottavuus voidaan mielestäni määrittää sen mukaan, kuinka paljon se pystyy elättämään. Esim. tieteen kehittäminen on yksi tällainen elätti... tiede on kehittynyt parhaiten aina niissä maissa, joiden varakkuus on kulloinkin ollut korkea. Yhteiskunnan kyky elättää on mielestäni yhteiskunnan kehityskykyyn sidoksissa niin, että elättävyys=kehittyvyys.
en tajunnu mitään. Kiitos kuitenkin yrityksestä.
relaxed_eyes kirjoitti:
en tajunnu mitään. Kiitos kuitenkin yrityksestä.
Niin, ajattelen evoluution kautta, että ihmisen tarkoitus on luoda ja sopeutua. Se sopeutuma voidaan mitata yhteiskuntatasolla elättämiskykynä, mikä on samalla yhteiskunnan tuote.
Elättämiskyvyn ja yhteistyön, sekä muista huolehtimisen ansiosta emme elä enää puissa. :) Kapitalistit ajattelevat yleensä vain omaa etuaan koko yhteiskunnan kustannuksella, mistä samalla heijastuu yhteiskunnan kautta päättävien kapitalistien johtamiskyvyttömyys, yhteiskunnan alkaessa toimia sopeutumiskyvyttömästi ja sukupuuttohakuisesti, ilman pyrkimystä elättämiseen=sopeutumiseen=kehittymiseen.dazu kirjoitti:
Niin, ajattelen evoluution kautta, että ihmisen tarkoitus on luoda ja sopeutua. Se sopeutuma voidaan mitata yhteiskuntatasolla elättämiskykynä, mikä on samalla yhteiskunnan tuote.
Elättämiskyvyn ja yhteistyön, sekä muista huolehtimisen ansiosta emme elä enää puissa. :) Kapitalistit ajattelevat yleensä vain omaa etuaan koko yhteiskunnan kustannuksella, mistä samalla heijastuu yhteiskunnan kautta päättävien kapitalistien johtamiskyvyttömyys, yhteiskunnan alkaessa toimia sopeutumiskyvyttömästi ja sukupuuttohakuisesti, ilman pyrkimystä elättämiseen=sopeutumiseen=kehittymiseen.Puutaheinää.
Saatana joka jätkä vaan töihin ja joka jätkä maksaa verot, niin kaikilla menee vittu hyvin. Ei tarvi keksiä teorioita.relaxed_eyes kirjoitti:
Puutaheinää.
Saatana joka jätkä vaan töihin ja joka jätkä maksaa verot, niin kaikilla menee vittu hyvin. Ei tarvi keksiä teorioita.mutta kaikki työ ei ole suoraan tuottavaa ja noita töitä täytyy tukea(elättää). Työttömyys on turha ongelma, mutta se on välttämättömyys kaikissa markkinatalous-kapitalismi-järjestelmissä, koska työmarkkinoilla ei olisi kilpailua ilman työttömyyttä.
- Mitä hä?
tuossa oli? Jos pilkkua viilataan, on meillä kaikilla perse auki (heh-hee, miten voi oma vitsi näin naurattaa), eikä Wahlroos mikään poikkeus siinä joukossa ole. Sanomastasi voi saada myös kuvan siitä, että jokainen, jolla menee taloudellisesti huonosti puhuu vittu ihan pupuja, eikä heidän sanomaansa kannata kuunnella kovinkaan täysjärkisenä puheena.
- kundi.kundine
nordeanki laittais myyntiin, jos vaa joku ostais
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480