Olen ymmärtänyt,

että jos miehellä on lapsia ja/tai kumppani, niin hän hyötyy palstalla jotain. Sitä en vielä ole keksinyt, että mitä hyötyy. Joten mitä se on? Onko miehen sanoilla silloin enemmän painoarvoa ja sitä sitten yksinäisten miesten osalta kadehtitaan? Onko yksinäiset naiset kateellisia sille miehen naiselle? Vai mitä vittua? Mä itse ymmärrän, että sinkkumiehellä helpompi on naisten ympäröimänä täällä olla ja muutenkin pidän tätä palstaa parisuhteessa olevalle enemmänkin rasitteena kuin minään viihdykkeenä tai muuna vastaavana. Tai ei tää palstalla välttämättä miehelle ole rasite, mutta parisuhteelle on, koska siinä saattaa huomaamatta keskustella vain ja ainoastaan palstalla, eikä puolisonsa kanssa.

Minä kuitenkin ajattelen, että vain idiootti kuvittelee, että täällä olis jollakin keksitty parisuhde tai lapset.

Kummallista mitä kaikkia ajatuksia sitä ongella ollessa päähän palkähtää...Eipä tässä muuta.

14

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maniamania

kalaa?

• uus ja ilmeisen huono paikka oli tuossa joella missä istuskelin hiljaisuudessa. En kauaa kerenny kyllä ollakaan, ku lähdettiin sitten pois, ettei vaaville kerkee tulla herätessään nälkä ja itku.

• sisäinen
        relaxed_eyes kirjoitti:

uus ja ilmeisen huono paikka oli tuossa joella missä istuskelin hiljaisuudessa. En kauaa kerenny kyllä ollakaan, ku lähdettiin sitten pois, ettei vaaville kerkee tulla herätessään nälkä ja itku.

lapseslaps sulla kylässä hoidossa?

• maniamania
        relaxed_eyes kirjoitti:

uus ja ilmeisen huono paikka oli tuossa joella missä istuskelin hiljaisuudessa. En kauaa kerenny kyllä ollakaan, ku lähdettiin sitten pois, ettei vaaville kerkee tulla herätessään nälkä ja itku.

että näytät vaaville kalastusta.. Se on hyödyllinen taito tytöille, jos saavat retkun miehen ja joutuvat elättämään monta mukulaa! Mulle sen taidon opetti vaari. Opetti se kyl paljon muutakin, joten ei ole sitä retkuakaan nurkissa :) Tsemppiä!

• palstaleski.

Itse olen parisuhteessa palstamiehen kanssa ja voin sanoa, että enemmän palstailusta on harmia ja mielipahaa kuin hyvää. Usein koen niin, että mieheni pitää palstalaisia "kavereinaan" ja keskustelee heidän kanssaan mieluummin kuin minun kanssani.

• Enpä ole ikinä tullut moista ajatelleeksi. Asian ei luulisi muutenkaan kiinnostavan kuin niitä onnettomia, jotka ovat hakeutuneet ML:aan seuraa saadakseen.

Tosin se täytyy sanoa, että onhan se satunnaisesti vähän huvittavaa, kun ikisinkku antaa parisuhdeneuvoja. Vaikka tottahan meillä jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja sen julkituomiseen.

Enkä ymmärrä tuota palstan olemista parisuhteen rasitteenakaan. En ymmärrä, miten olisin enemmän läsnä, jos netin sijasta lukisin kirjaa tai katsoisin televisiota. Puhumattakaan, että kaiket illat olisin kodin ulkopuolella harrastuksissa. Eikä sillä, etteikö mikä tahansa asia voisi överiksi mennä, jos moiseen on taipumusta. Onhan niitäkin, jotka ärsyyntyvät, jos puoliso yrittää keskustella palstailun aikana.

Mistä sen puolison kanssa muuten keskustellaan päivittäin tuntikausia vaikkapa vuosikymmenen kestäneessä suhteessa? Toistetaanko vanhoja juttuja vai keksitäänkö uusia omasta päästä, kun ihmiselossa ei päivässä kuitenkaan kovin monen tunnin tarinan edestä ehdi tapahtua. Tai ei minun elämässäni ainakaan.

Terveisin Ratikkakuski mielikuvitusvaimoineen.

• sisäinen

tollasta huumoria oll-len-kaaan, missä vedätetään viattomampia ihmisiä, kihlasormuksia sormiin sun muuta sumutusta!! Onks pakko AINA pelleillä?? tai mä en leiki enää sun kaa??

• sisäinen kirjoitti:

tollasta huumoria oll-len-kaaan, missä vedätetään viattomampia ihmisiä, kihlasormuksia sormiin sun muuta sumutusta!! Onks pakko AINA pelleillä?? tai mä en leiki enää sun kaa??

Noin muuten sinkkujenkin kannattaisi pitää kihla- tai vihkisormusta, koska pitkällisten kenttäkokeiden perusteella ainakin miesten mahdollisuudet saada piparia paranevat aivan helvetisti. Ei ilmeisesti voi olla aivan toivoton, kun on kelvannut jollekin kanssasisarellekin...

• sisäinen
        Ratikkakuski kirjoitti:

Noin muuten sinkkujenkin kannattaisi pitää kihla- tai vihkisormusta, koska pitkällisten kenttäkokeiden perusteella ainakin miesten mahdollisuudet saada piparia paranevat aivan helvetisti. Ei ilmeisesti voi olla aivan toivoton, kun on kelvannut jollekin kanssasisarellekin...

et sinkkunaistenkinko mahikset paranee miehen metsästyksessä, jos laittavat sormuksen sormeensa?

• sisäinen kirjoitti:

et sinkkunaistenkinko mahikset paranee miehen metsästyksessä, jos laittavat sormuksen sormeensa?

Lihallisiin iloihin kyllä, pidempään suhteeseen päinvastoin.

• ihmeprinssi
        Ratikkakuski kirjoitti:

uskoa, että nainen joka löytää hävyn hämmentäjän sormus sormessa ei löytäisi sitä ilman sormustakin. Ilman sormusta vain joutuu hätyyttelemään joitain parisuhdetta etsiviä miehet loitommalle.

• sisäinen
        Ratikkakuski kirjoitti:

sinä olet siis jymähtänyt vaiheeseen yksi?

Miehille:

Iloista iloa kesästä, nässystä, nyssestä jne...
        ...ja linnunpesästä.
        Mut parast illoo se vasta
        ko illo tulloo ilolihasta.

• KoppavaHoro

mielikuvituskoirineen ja mielikuvituspoikaystävineen komppaa sataprosenttisesti.

Koppis myös lisää, että ei usko epäuskon taustalla olevan oikean epäilyn, vaan tarkoitusperä lienee toisen saattamisessa huonoon valoon. Se kun tunnetusti parantaa omia asemia, varsinkin näin anonyymissä nettimaailmassa.

• tonou

Mulle taas tää tsydeemi antaa vapauden kipata kaikki aivotörky possulaariin muiden öhkijäisten imuroitavaksi. Mä kun oon niin saatanan laiska siivoomaan, edes omaa päätäni. Munkin lessumuija on ihan fiktiivinen. Hän on niin kuin shield kaikelle fuckille.

Siis tänne ripottelu antaa hetken vapauden. Kyllä tässä jotain järkeä on. Nyt pitää lähteä rantsulle bodaamaan.

zau

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      259
      6586
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      211
      6144
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      38
      5630
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      144
      4937
    5. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      23
      3746
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      183
      3678
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      131
      3435
    8. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      33
      3123
    9. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      317
      2730
    10. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      27
      2585
    Aihe