miesten brassi

brassi08

Onko kokemuksia miesten brassi hoidosta?
Missä tekevät ja onko laatu hyvä.
Tää ainainen karvojen ajelu ja siistiminen ottaa voimille.

38

11772

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smooth_

      Kokemuksia on, laatu ollut hyvä ja palvelu asiallista.
      Itse kyllästyin kans sheivaamiseeen ja karkeaan sänkeen, nyt iho sileänä pitkään, ja ei näppyjä.
      Helsinki-Espoo alueella useampikin, katso netistä eri paikkoja. Vai mistäpäin olet etsimässä kauneushoitolaa?

      • brassi08

        Kiitti tiedoista.Kiinnostaisi kuitenkin tietää millaiselta alueelta brassissa siistitään karvat?
        Peniksen varsi, pallit, persevako?
        Kuinka asiallisia kauneushoitolat ovat ensikertalaiselle varsinkin jos on hiukan herkkä kaveri seisomaan?
        Voisitko suositella Hki-Espoon alueelta jotain paikkaa.
        Itse kärsin varsin runsaasta karvojen kasvusta ja en jaksa aina ajella ja ajattelin jos löytyisi jokin parempi ja pysyvämpi ratkaisu.


      • Anonyymi
        brassi08 kirjoitti:

        Kiitti tiedoista.Kiinnostaisi kuitenkin tietää millaiselta alueelta brassissa siistitään karvat?
        Peniksen varsi, pallit, persevako?
        Kuinka asiallisia kauneushoitolat ovat ensikertalaiselle varsinkin jos on hiukan herkkä kaveri seisomaan?
        Voisitko suositella Hki-Espoon alueelta jotain paikkaa.
        Itse kärsin varsin runsaasta karvojen kasvusta ja en jaksa aina ajella ja ajattelin jos löytyisi jokin parempi ja pysyvämpi ratkaisu.

        Ennen toimenpidettä kysyttiin että jätetäänkö jotain vai kaikki pois. Vastasin kaikki pois. Toimenpiteen aikana kyselin muista mies asiakkaista, niitä käy paljon. Yleisin tyyli on jättää osa karvoista. Mielestäni miehelle ei sovi kiitorata, naisille kylläkin. Pakaraväli myös sokeroitiin, siihenkin kysyttiin lupa. Eli palvelun sai sellaisena kun halusi, kuten parturissa. Oon käynyt samassa paikassa kolme kertaa ja ihan luonnolliselta alkaa tuntumaan. Ja kyllä, jossain vaiheessa on alkanut seisomaan, tokalla kerralla pyysin anteeksi mutta ei kuulemma haitannut. Viimeksi en sit edes pyytänyt 😁. Rohkeasti vaan jos on asiaa edes harkinnut. Brassi on niin paljon vaivattomampaa kuin ainainen sheivaaminen, kestää 4-5 viikkoa ennenkuin sänki alkaa tuntumaan. Ja karva on paljon ohuempaa, hennompaa ja harvemmassa kuin ennen. Ja joka kerta vähenee hieman mut siksi sokeroinnissa käynkin.


    • Eerik(a)

      Oletko kokeillut jos ottaisi silikoonit tilalle niin ei kasvaisi ollenkaan, kuulemieni tovereiden puheet on olleet ihan mielenkiintoisia ja jännittäviä.

    • Nainen!

      Olisin niin halunut sut nähdä karvojen kanssa. Töissäkin salaa katselen miesten karvoja - siis käsivarressa ja ehkä paidan kaulussa näkee hieman karvoja. Olen siis heikkona miesten karvoihin.

      • rabolle

    • Rantaleijona 2000.

      Olen poistanut karvojani säännöllisesti pakaroista ja genitaalialueen ympäriltä. Sheivaamalla (vaahdon kanssa) tulos on melko hyvä, mutta jo hetken päästä sänki alkaa pistellä esim. istuessa. Iho on pian täynnä punaisia laikkuja ja pisteitä, eikä pistely tunnu lainkaan mukavalta.

      Kokeilin epilaattoria. Pakaroiden epiloiminen on yhtä tuskaa, ja iho nousee koholle siitä kohtaa, mistä karva poistettiin. Iho punoittaa pitkään, ja ihossa on jatkuvasti punaisia läiskiä. Mahtaisiko joku rauhoittava voide vähentää punoitusta epiloinnin jälkeen?

      En ole koskaan käynyt missään vahauksessa tai sokeroinnissa. Pelkäänpä, että sama ihon ärsyyntyminen ja punaiset pisteet vaivaavat senkin jälkeen, sillä eikös niissäkin karva nyppäistä pois kuten epiloinnissakin?

      On vain niin turhauttavaa, kun pers/munakarvat kasvavat aivan älytöntä vauhtia. Niitä saa olla koko ajan poistamassa ja iho punoittaa sen jälkeen. Voin olla karvainen rinnasta, leuasta, sääristä tai reisistä, mutta EN takapuolesta! Lisäksi ärsyttää kun munakarvoja kasvaa melkein navassa asti. Ajoin ennen reisistäkin, mutta lakkasin ajamasta niitä tämän ongelman takia.

      Menisin heti laseriin ellen olisi köyhä opiskelija.

    • strigi fani

      Tamperella brassi hoituu miehille Diva nailsissa. Mustalaldenkadulla

      • Anonyymi

        on lopettanut


    • jokuvaan

      Kauneushoitola Femissä tehdään ammattitaitoisesti. lämminhenkinen pieni hoitola Pyynikintorilla. Suosittelen lämpimästi.

      • Anonyymi

        Entäs Raisio - Turku alueella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Raisio - Turku alueella?

        Pikkufiini, Lieto


    • Justus98

      Femi on hyvä paikka!

    • Tatjana1970

      www.diona2015.com Teen miehellekin brassi. Tervetuloa

    • brassailija

      Everydaybeauty Ramsinniementiellä (Vuosaartako se on) hyvä, Hajusteeton kauneushetki Lauttasaaressa parempi, Denova Ruoholahdessa: ei kannata edes harkita

    • Ex-Nalle

      Löytyy kokemusta, suosittelen lämpimästi!!! Elämä helpottuu ilman karvoja huomattavasti!

      • Kalle-45

        Olen käynyt Hair Garage:ssa kosmetologi Kirsillä - suosittelen! Asiallinen ja kokenut tekijä jolta homma hoituu sen kummemmitta mutkitta! Hintakin oli erittäin kohtuullinen, ei veloitettu erikseen"miesbrassista".


    • asiastakiinnostuneet

      Löytyyköhän Etelä-Pohjanmaalta mahdollisuutta miehille brasilialaiseen vahaukseen?

    • Latexinen

      Oulussa ainakin kauneushoitola Ihanainen tekee.

    • mies60vuotta

      Chandi Lahdessa, ammattilainen, miellyttävä ja ystävällinen. Suosittelen niin miehille kuin naisille

      • Anonyymi

        Vain hyviä kokemuksia.


    • TaistoJumula

      Tekeekö mikää kauneushoitola terskajuuston poistoja ?

      • Anonyymi

        Tämä oli hauska


    • Anonyymi

      J&K Beauty tekee miestenbrasseja Helsingin Itäkeskuksessa. Voin suositella

    • Anonyymi

      ’Miesbrassi’=??? Pallit ja tyven ajelen itse,mutta v.tuttaa tuo karvainen persvako,kattaako tuo brassi sen? Sattuu varmaan ihan stanasti? Mitäköhän bungaa? (H:ki)

      • Anonyymi

        Brassi kattaa käsittääkseni aina myös pyllyvakoon kohdistuvan karvanpoiston. Ainakin niin oli itselläni. Kipu on takapuolelta sokeroitaessa selvästi lievempää kuin penis juuren ja kivespussin seudulla.


    • Anonyymi

      tekeekö mikään liike kymenlaaksossa brassia miehille?

    • Anonyymi

      Mitä jos saa erektion kesken toimenpiteen? Voi posket alkaa punottaa.

      • Anonyymi

        Itselle kävi, niin olin nolona mutta kosmetologi sanoi että parempi jos seisoo, niin saa paremmin karvat poistettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle kävi, niin olin nolona mutta kosmetologi sanoi että parempi jos seisoo, niin saa paremmin karvat poistettua.

        Itselläni seisoo aina, kun olen brassissa. Ei nolota tippaakaan itseäni eikä kosmetologia, joka on aina tehnyt brassin minulle.
        Ei myöskään ole kivuliasta, hän osaa kyllä asiansa, joten samalla kosmetologilla tulen jatkossakin käymään.
        Lisään vielä, että karvattomana olo on kyllä hienoa mielestäni.


    • Anonyymi

      Kokemukset hyviä ja toiminta erittäin ammattitaitoista ja ymmärtävää... Suosittelen Jyväskylässä M n Pajaa

    • Anonyymi

      Ei pysty ymmärtämään, että miksi jotkut valmisnuudelit on niin suosittuja eihän niitä pysty erkkikään syömään kokeiltu on. Siinä jos missä on se aito teollisen tuotteen raikas maku jotain tärpättiä kai mausteena.

    • Anonyymi

      Armeijassa huomattiin, että jos erikokoisiin kikuleihin löi kumipäislla malleteilla, niin niistä kuului eri korkuisia ääniä. Yhtenä iltana eräs rumpali soittikin meidän kaluilla Finlandia hymnin. Se oli hyvin kaunis hetki vakavoitua.

    • Anonyymi

      Laatu on hyvä, suosiitelen!

    • Anonyymi

      Tampereella tekee useampikin paikka, ainakin niiden sivujen mukaan. Monessa paikassa ei kumminkaan ollut arvosteluja miehiltä. Yhdessä oli useampiakin joten uskaltaisin sinne. Vastaanotto oli ystävällinen. Sanoin kyllä että eka kerta ainakin vähän nolottaa, tekijä ihmetteli vain että miksi, hänellä käy paljonkin miehiä.

      Kyllä siinä jossain vaiheessa alkoi tuo peniksen sivuun siirtäminen ja koskettelu tuntumaan turhankin hyvältä vaikka kohta seurasi taas kivun tunne. Sokeroija ei ollut moksiskaan , varmasti kyllä huomas! Mutta kipu ei ollut ollenkaan paha. Kivekset ja persvako oli pahimmat mut kyllä sen kestää.

      Kaikkinensa kesti noin tunnin ja nyt on koko alapää sileä ja myös persvako. Ei jäänyt kyllä viimeiseksi käynniksi. Kun olin lähdössä niin seuraava nuorimies oli jo jonossa.

    • Anonyymi

      Ihana hoito. Pikkasen löytyy eloa alapäässä kun nuori ihana nainen hellii jalkoväliä. Voisin maksaa tuosta vaikka karvoja ei poistettaisikaan.

    • Anonyymi

      Kotona voi aloitella ilmastointiteipillä, kyllä sillä suurimmat lähtee.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe