Mitähän autoliikeet tai rahoitus ottaa kuluja kun vie auton pois kun ei ole varaa maksaa osamaksuja?
Vastaukset 9
- Nellahi
riippuupi ihan siitä että kelle hyväuskoselle saat sen myytyä.. ei se rahotusyhtiö sitä ota.. mut jonnekkin jobbarille jos viet niin se voi ostaa sun velan mut eipä ne kovin hyvää hintaa yleensä maksa.. toinen vaihtoehto on jättää osarit maksamatta ja sillon vouti arvio sun auton arvon ja jos velkaa on enemmän kuin auton arvo jää erotus sun piikkiin.. ja niin.. luottotiedot paukkuu.. mut se nyt on ettei kannattas haukata liian isoo palaa kakkua... ja niin onhan sulla varmaan täyskasko...... (varmaan loput osaat itse kuvitella..) siinä oikeestaan ainoot keinot päästä eroon autosta
ps: rahotusyhtiöiden kanssa voi myös yrittää sopia maksuajan pidennystä jos vain hetkellisesti on tiukkaa eli sillon osareiden eräsumma putoo mut en kyllä oo varma onko kaikilla rahotusyhtöillä tällästä mahdollisuutta mut ainakin OP-rahoituksella on. - joppari 1
jos joudutaan hakemaan pois, on noin 30- 40 % käyvästä markkina arvosta. Ja kulut riippuu kuinka hankala tapaus olet. Jos löytyy kaikki auton paperit ja avaimet ilman nurinaa, niin lähdetään 500 eurosta ylöspäin. Mutta jos on hankala tapaus, avaimia ei anneta, niin kaikki lukot vaihtoon. Maksaa aika rajusti. Tuommoinen tonni on keskiarvo. Jos autosi on realistiselta myynti hinnalta 10 000 euroa, niin velkasi lyhenee parhaassa tapauksessa 5 000 eurolla, yleensä noin 4000 eurolla. Joten sovi asia rahoitusyhtiön kanssa, selvit parhaiten, eikä mene luottotiedot
- A.hitman 107
Jos ei pysty maksamaan autoa ja palautaa auton liikeeseen niin rahoitusyhtiö hoitaa maksun saamisen ulosoton kautta. Jos autoliike itse tarjoaa tosi alhaista hintaa, tulee esiin myyjien ahneus.Eräässä tapauksessa rahoitusyhtiö neuvoi koska autosta voi saada parenman hinna mitä autoliike tarjoaa, tosin ulosotto kuluja siihen tulee mutta auton myynti hinta saattaa olla huomattavasti korkeampi.Koska ulostto viranomainen koittaa saada mahdollisemman hyvän hinna mikä on velkojan ja velellisen etujen mukaista.
- --
A.hitman 107 kirjoitti:
Jos ei pysty maksamaan autoa ja palautaa auton liikeeseen niin rahoitusyhtiö hoitaa maksun saamisen ulosoton kautta. Jos autoliike itse tarjoaa tosi alhaista hintaa, tulee esiin myyjien ahneus.Eräässä tapauksessa rahoitusyhtiö neuvoi koska autosta voi saada parenman hinna mitä autoliike tarjoaa, tosin ulosotto kuluja siihen tulee mutta auton myynti hinta saattaa olla huomattavasti korkeampi.Koska ulostto viranomainen koittaa saada mahdollisemman hyvän hinna mikä on velkojan ja velellisen etujen mukaista.
mutta kun se ulosottomies vie mukanaan ne luottotiedotkin.. empä oo koskaan kuullu että rahotusyhtö sais vedettyä saataviaan ulosottomiehelle ilman käräjäoikeuden päätöstä ja kun se saadaan menee tieto asiakasrekisteriin ja se on moro luottotiedoille
- joppari 1
A.hitman 107 kirjoitti:
ulosottomiehellekkin menee, mutta, mutta koskaan ei ulosottomiestä ole kiinnostanut auton hinta. Ne myydään huutokaupalla ja ostajina on minun kaltaseni jopparit. Joten kun ulosottomies ottaa kulunsa, ja perintäfirma myös, kas kun sieltä kautta ne kulkee ulosottoon. Ja viimmeisenä me jopparit, niin olet saanut velan lyhennykseen 10 000 euron autosta korkeintaan kaksi tonnia. Mutta kun rahoitusyhtiön määrittelemä joppari sen hakee pois niin 4- 5 tonniin menee parhaassa tapauksessa velan lyhennykseen. Kas mitä enemmän jakajia, sitä pienempi on kaikkien potti.
Kokemusta kahdeltakymmeneltä vuodelta. - Toyo1234
joppari 1 kirjoitti:
ulosottomiehellekkin menee, mutta, mutta koskaan ei ulosottomiestä ole kiinnostanut auton hinta. Ne myydään huutokaupalla ja ostajina on minun kaltaseni jopparit. Joten kun ulosottomies ottaa kulunsa, ja perintäfirma myös, kas kun sieltä kautta ne kulkee ulosottoon. Ja viimmeisenä me jopparit, niin olet saanut velan lyhennykseen 10 000 euron autosta korkeintaan kaksi tonnia. Mutta kun rahoitusyhtiön määrittelemä joppari sen hakee pois niin 4- 5 tonniin menee parhaassa tapauksessa velan lyhennykseen. Kas mitä enemmän jakajia, sitä pienempi on kaikkien potti.
Kokemusta kahdeltakymmeneltä vuodelta.Sen auton myy liike eikä mikään pelle joppari. On meinaan kokemusta merkkiliikeen rahoituksesta.
- --
Toyo1234 kirjoitti:
Sen auton myy liike eikä mikään pelle joppari. On meinaan kokemusta merkkiliikeen rahoituksesta.
liike? riippuu mitä kutsut liikkeeksi.. kyl mun volvo meni ihan jobbarille nordea rahotuksen toimesta.. tiedämpä vain kun itse käskivät mun viedä se sinne.
- Jobbari = rikollinen
-- kirjoitti:
liike? riippuu mitä kutsut liikkeeksi.. kyl mun volvo meni ihan jobbarille nordea rahotuksen toimesta.. tiedämpä vain kun itse käskivät mun viedä se sinne.
Nettiautossa autojen myyjät on jaoteltu seuraaviin kategorioihin:
1.
"Vähiten ostoturvaa tarjoavat JOBBARIT. Jobbarille on tyypillistä, että hän ei suostu maksamaan ilmoittelusta mitään, ei maksa myyntivoiton veroa, eikä takuulla suostu minkäänlaisiin jälkivaatimuksiin saatuaan autosta pyydetyn hinnan"
2.
"Seuraavaksi turvattomimman ryhmän muodostavat YKSITYISET MYYJÄT
3.
"PIENKAUPPIAS on autokauppaa aloitteleva tai muusta syystä sivutointa pyörittävä myyjä, jolla on yleensä toiminimi, avoin yhtiö tai kommandiittiyhtiö."
4.
"VAIHTOAUTOLIIKE on lähes aina yrittäjävetoinen täyden palvelun autoliike, jolla on kiinteä kauppapaikka ja osoite jossa autot ovat nähtävillä."
5.
MERKKILIIKE
Lainausmerkein siteeratut tekstit ovat sanasta sanaan tarkkoja lainauksia Nettiautosta. Tulojen pimittäminen verottajalta on aina veropetos. Jobbarit syyllistyvät jatkuviin törkeisiin veropetoksiin. Jobbareilla ei ole koskaan Y-tunnusta eikä näin ollen myöskään minkäänlaista yritystä/liikettä. - A.Ina
Jobbari = rikollinen kirjoitti:
Nettiautossa autojen myyjät on jaoteltu seuraaviin kategorioihin:
1.
"Vähiten ostoturvaa tarjoavat JOBBARIT. Jobbarille on tyypillistä, että hän ei suostu maksamaan ilmoittelusta mitään, ei maksa myyntivoiton veroa, eikä takuulla suostu minkäänlaisiin jälkivaatimuksiin saatuaan autosta pyydetyn hinnan"
2.
"Seuraavaksi turvattomimman ryhmän muodostavat YKSITYISET MYYJÄT
3.
"PIENKAUPPIAS on autokauppaa aloitteleva tai muusta syystä sivutointa pyörittävä myyjä, jolla on yleensä toiminimi, avoin yhtiö tai kommandiittiyhtiö."
4.
"VAIHTOAUTOLIIKE on lähes aina yrittäjävetoinen täyden palvelun autoliike, jolla on kiinteä kauppapaikka ja osoite jossa autot ovat nähtävillä."
5.
MERKKILIIKE
Lainausmerkein siteeratut tekstit ovat sanasta sanaan tarkkoja lainauksia Nettiautosta. Tulojen pimittäminen verottajalta on aina veropetos. Jobbarit syyllistyvät jatkuviin törkeisiin veropetoksiin. Jobbareilla ei ole koskaan Y-tunnusta eikä näin ollen myöskään minkäänlaista yritystä/liikettä.pikkupilinenlippisniska on harvinaisen tyhmä aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu126713Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27704
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.166625VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497