Night predator

night predator

Night predator on lepsämäläinen thrash metal-yhtye. Se tulee olemaan yksi tunnetuimmista thrash metal-yhtyeistä. Yhtye aloitti vuonna 2010 Tino Lintosen(minun) kuultua Venomin musiikkia. Itse laulan ja soitan kitaraa, ja rumpali(laulaja) ja basisti puuttuu, ja nyt olisi kiire, koska haluaisin mitä nopeimmin jäseniä, että demon saa tehtyä. Ja jäsenien ei ole pakko olla lepsämästä, voi olla vaikka nurmijärven kirkonkylästä/klaukkalasta tai aivan sama kunhan pääsee treeneihin. Itse olen 12 (täytän 13 lokakuussa), haittaneeko tuo mitään?

9

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuckyou:P

      joo sori en halua olla mitenkään lapsellinen, töykeä tai mtn, mutta siis oot 12 ja aiot vääntää bändis kanssa DEMON? eli jos oot 12, sä vissiin oot joku 97 tai 98?? hahaa mitä sä demon jälkeen aiot tehä?

      Hankkia levytyssopimuksen vai??? :P

      12v muusikoita ei oteta vakavasti, ja thrash metal kersoja ei ainakaan... ja siis noista bändin puutteista päätellen oot ainut jäsen? :P

      Thrash metallia on vitun mahdoton soittaa yhellä kitaristilla. Kuvittele Metallica ilman Kirk Hammettia tai James Hetfieldiä :P

      siis livenä yhen kitaristin thrash metal kokoonpano kusee... pahasti!

      ja onko sulla treeni kämppä? uskon että ei.

      ja millä sä äänität demon? anna ku arvaan: kännykällä? ei! sä et pelkästään äänitä!!! SÄ KUVAAT VITTU MUSAVIDEON!!!!!!!

      ja muutaku ku MTV:lle se video niin sä et ees tarvi demoas!!!!

      ookko sä ees miettiny miks sä haluat soittaa bändissä josta pitäs tulla suomen kuuluisin? jos demon väännät, niin luulis et haluat levytys sopimuksen.

      haluakko sä pillua, rahaa, mainetta, huumeita vai tehä musiikkia?

      Säälin sua. Sulla ei tunnu olevan minkäänlaista visiota, tai ymmärystä musiikista.

      • fuck you too :)

        Pitäiskö olla joku sairaan vanha ukko et voi mennä levytysstudioon? Ja kaksi kitaristia tietenkin, eihän sitä nyt tietenkään voi laulaja-kitaristi soittaa sooloja ilman mitään komppikitaraa taustalla(ja p*****t siitä) ja aion saada jäsenet bändi, meni vaikka 20-vuotiaaksi saakka. Treenikämppä kyllä ON! Ja laadukaskin! Ja oletko niinkin päästäsi vialla, että luulet että tekisin heti musavideon/äänittäisin kännykällä sen demon! En kyllä ole niinkään seko jätkä. Koko mtvn kanssa en tule olemaan tekemisisissä! Ja kuuluisuuksista tuli ehkä höpistyä liikaa. Ja soiton pitää ilman muuta olla hauskanpitoa ilman kärsimistä kaikista suosituimpana olemisen takia. Ja sun pitäis kuulla mun soittoa kitaralla ja rummuilla jne! Vai ei visiota, tai ymmärrystä musiikista. HUH HUH! Sun pitäs säälii mua vasta sen jälkeen jos en löydä jäseniä. Seuraavaks kerraks vihje: Puhu vähän, mutta ASIAA!


      • fuckyou:P
        fuck you too :) kirjoitti:

        Pitäiskö olla joku sairaan vanha ukko et voi mennä levytysstudioon? Ja kaksi kitaristia tietenkin, eihän sitä nyt tietenkään voi laulaja-kitaristi soittaa sooloja ilman mitään komppikitaraa taustalla(ja p*****t siitä) ja aion saada jäsenet bändi, meni vaikka 20-vuotiaaksi saakka. Treenikämppä kyllä ON! Ja laadukaskin! Ja oletko niinkin päästäsi vialla, että luulet että tekisin heti musavideon/äänittäisin kännykällä sen demon! En kyllä ole niinkään seko jätkä. Koko mtvn kanssa en tule olemaan tekemisisissä! Ja kuuluisuuksista tuli ehkä höpistyä liikaa. Ja soiton pitää ilman muuta olla hauskanpitoa ilman kärsimistä kaikista suosituimpana olemisen takia. Ja sun pitäis kuulla mun soittoa kitaralla ja rummuilla jne! Vai ei visiota, tai ymmärrystä musiikista. HUH HUH! Sun pitäs säälii mua vasta sen jälkeen jos en löydä jäseniä. Seuraavaks kerraks vihje: Puhu vähän, mutta ASIAA!

        mutta siis sä hienosti perustelit kaikkea muuta tossa sun viestissäs, mitä jos rupeisit kertomaan sun "visiostas", vitun pikku öykkäri :)

        ja sä rupesit siinä kohassa kans nauraan "musiikin ymmärtämisestä". Sä siis et selvästikkään välitä näistä asioista. Sä oot naiivi pikku öykkäri :) mutta ilman visiota kukaan ei pärjää.

        ja mä en koskaan väittäny että pitää olla joku pappa et voi vääntää demon :) siis vitun helvetti millä vitun perkeleen laitteella sä meinaat sen helvetin demon saatana äänittää? -_-

        ja miks mun pitäs sääliä vasta sen jälkeen jos et löydä jäseniä? mä säälin sua koko ajan. sä kuuntelet pelkästään jotain paska metallia. Mä kuuntelen monipuolisesti kaikkea rock n rollia. mutta sä oot vielä niin pieni ettei sulla oo mitään käsitystä tästä musiikista. :P

        tommosia pikku hevari kersoja riittää. vittu ku te ette tajua paskaakaan mitä tarkoitetaan visiolla.

        ja älä koita ruveta vittuilemaan takasin. Toi oli ihan helvetin säälittävä viesti. Ohiti kaikkein tärkeimmät menestyksen määrittäjät huh-huhhuttelemalla :P

        vitun 12 vuotiaat.


      • BobDylanFan
        fuck you too :) kirjoitti:

        Pitäiskö olla joku sairaan vanha ukko et voi mennä levytysstudioon? Ja kaksi kitaristia tietenkin, eihän sitä nyt tietenkään voi laulaja-kitaristi soittaa sooloja ilman mitään komppikitaraa taustalla(ja p*****t siitä) ja aion saada jäsenet bändi, meni vaikka 20-vuotiaaksi saakka. Treenikämppä kyllä ON! Ja laadukaskin! Ja oletko niinkin päästäsi vialla, että luulet että tekisin heti musavideon/äänittäisin kännykällä sen demon! En kyllä ole niinkään seko jätkä. Koko mtvn kanssa en tule olemaan tekemisisissä! Ja kuuluisuuksista tuli ehkä höpistyä liikaa. Ja soiton pitää ilman muuta olla hauskanpitoa ilman kärsimistä kaikista suosituimpana olemisen takia. Ja sun pitäis kuulla mun soittoa kitaralla ja rummuilla jne! Vai ei visiota, tai ymmärrystä musiikista. HUH HUH! Sun pitäs säälii mua vasta sen jälkeen jos en löydä jäseniä. Seuraavaks kerraks vihje: Puhu vähän, mutta ASIAA!

        Luin tämän keskustelun ja tuo toinen henkilö (fuckyou:P) on kyllä tässä asiassa oikeassa. Vaikuttaisi siltä, että sinulla todellakin on vakava vision puute.
        Visiottomat henkilöt ovat yleensä hyvin naiiveja ja luulevat että heti saavat levy-yhtiön tuen ja julkaisevat vain levyn.

        Jos tämä olisi totta, maailmassa olisi enemmän kuuluisia hevi bändejä.


    • RelaxManOujea

      Vaihteeksi vähän positiivistakin palautetta tänne.

      Asenne on kohdillaan, mutta älä pety jos ei teistä tulekaan se "suurin" träsh-pändi. Jatka yrittämistä vaan!

      Ja lopuille, eikös niitä raitureita ja miksereitä ja mikkejä (niitä millä ne oikeet muusikot äänittää, ne jutut) saa tuolta kaupasta? Antaa musaliikkeen sedälle rahaa niin saa sitä "studiolaitteistoa". Saa sitä kännykälläkin auttavasti äänitettyä, kun muistaa vähän villasukkaa pistää päälle.

      Demon saa tehdä vaikka olis 3-vuotias. Ottaako vain päähän kun joillain on kunnianhimoa?

      Yhdellä kitaralla ei trashia tehdä. Aloitusviestissä lukikin että haetaan lisää jäseniä.

      MTV:n musavideotarjonta on kutistunut todella pieneksi johtuen Jersey Shoreista ja Jackasseista. Paska kanava.

      Ei levysopparia tartte. Ootteko kuulleet omakustanteesta? Keikkailusta? Oheistuotemyynnistä?

      Eikä teillä muillakaan tunnu olevan mitään käsitystä juuri mistään. Älkää huoliko, kyllä sitä tulee. Kiukutelkaa rauhassa. :)

      • keskustelunalottaja

        ja mähän en kuule mikään pikku öykkäri ole että haista sinä ....... ja mä taidan ymmärtää kuule musiikista ehkä paljon enemmänki ku sinä ja vielä edelleen tiedoksi että mähän en kuule mikään pikku öykkäri ole, ja susta mä en välitä ja vihaan sua ku et ymmärrä mistää mitään eli kiitos ja hyvästi


      • mik1234456
        keskustelunalottaja kirjoitti:

        ja mähän en kuule mikään pikku öykkäri ole että haista sinä ....... ja mä taidan ymmärtää kuule musiikista ehkä paljon enemmänki ku sinä ja vielä edelleen tiedoksi että mähän en kuule mikään pikku öykkäri ole, ja susta mä en välitä ja vihaan sua ku et ymmärrä mistää mitään eli kiitos ja hyvästi

        ne jokka haukkuu tätä on paskapäitä! ei toi keskustelun aloittaja välttämättä ookkaan 12 vuotiaana mikään rässimaisteri mut kehitystä tulee vuosien mittaan! onnea bändilles!


      • Guitarmän
        mik1234456 kirjoitti:

        ne jokka haukkuu tätä on paskapäitä! ei toi keskustelun aloittaja välttämättä ookkaan 12 vuotiaana mikään rässimaisteri mut kehitystä tulee vuosien mittaan! onnea bändilles!

        kyllä yhelläkin kitaristilla voi soittaa metallia. Hyvä esimerkki on Dream Theater


    • Satiainennn

      Luin näitä viestejä ja annan 10/10 kunnianhimollesi, aktiivisuudellesi ja reippaudellesi. Tuo fuckyou:P on pahemman luokan trolli ja heittää paskaa päällesi vain, koska hän on sinua vanhempi ja pelkää jalkansa pettävän altaan potentiaalisuutesi edessä.
      Mutta olet silti liian pragmaattinen. Demoista ei kannata höpistä ennen kuin bändi on kokonaan kasassa, heittänyt muutaman keikan ja säveltänyt muutaman biisin. On vissi ero soittaa yksin tai bändissä, sillä bändihenkeen opettelu vie aikansa, eikä yleisestikään alle 15v soittajia oteta vakavasti (silti pidän peukkuja puolestasi!). Joten kannattaa ottaa ihan iisisti ja olla tahdillinen, joskin kuitenkin kunnianhimoinen ettei innostus lopahda...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3141
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2549
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      379
      2439
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1877
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 168
      1280
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe