Vai homoilla naisten aivot?
Onko naisilla homojen aivot?
22
219
Vastaukset
- Tuutikki.
oo omat aivot? :D
joskus vaan niin kyllästyttää naisten aivotoiminta, niin sitä vaan ajattelin, että mikä siinä niin riapoo.
- Tuutikki.
relaxed_eyes kirjoitti:
joskus vaan niin kyllästyttää naisten aivotoiminta, niin sitä vaan ajattelin, että mikä siinä niin riapoo.
naisten aivotoiminnassa on?
Tuutikki. kirjoitti:
naisten aivotoiminnassa on?
on moniamoniamoniamonia monimutkaisuuksia joilla vaivataan miehen päätä. Jos sitä vielä tehdään usemammankin naisen taholta, niin siinä mies väsyy.
- Tuutikki.
relaxed_eyes kirjoitti:
on moniamoniamoniamonia monimutkaisuuksia joilla vaivataan miehen päätä. Jos sitä vielä tehdään usemammankin naisen taholta, niin siinä mies väsyy.
tosi tylsää ilman meitä :D
Tuutikki. kirjoitti:
tosi tylsää ilman meitä :D
mutta kyllä siitä naisen aivotoiminnasta pitäsi joskus lomalle päästä. Sitte sitä osais ehkä arvostaakin taas, kun on ensin vuoden-kaks sössiny asioitaan.
- Marie-Cecile
relaxed_eyes kirjoitti:
melkein vois luulla että akkavalta kotona on ihanaa, PAITSI kun pitäis alkaa vastaamaan niiden kysymyksiin`? XD
- Tuutikki.
relaxed_eyes kirjoitti:
mutta kyllä siitä naisen aivotoiminnasta pitäsi joskus lomalle päästä. Sitte sitä osais ehkä arvostaakin taas, kun on ensin vuoden-kaks sössiny asioitaan.
niitä A -luokan matkoja muutenkin. Vai? Ei kai sua oo vaan yritetty kouluttaa kotona? :)))
Tuutikki. kirjoitti:
niitä A -luokan matkoja muutenkin. Vai? Ei kai sua oo vaan yritetty kouluttaa kotona? :)))
ja oltiinkin tuossa viikko-pari sitten pelkällä äijäporukalla Ruotsissa kolme päivää messumatkalla. Mutta, ei se oikein riitä mihinkään ku mul on avokki tässä nyt sairastanu vähä pidempään ja sitten on ollut anoppi jonkin verran tässä auttelemassa, tai aika paljonkin... ei siinä..ihania naisia molemmat ja rakastan anoppiakin paljon, enkä helposti pois antaisi, mutta kyllä sitä väsyy äitiin ja tyttäreenkin joskus.
Olen huomannut itsestäni sen, että jaksan kodin- ja lastenhoitoa kuin kone loputtomiin, mutta aikuiset väsyttää.Marie-Cecile kirjoitti:
melkein vois luulla että akkavalta kotona on ihanaa, PAITSI kun pitäis alkaa vastaamaan niiden kysymyksiin`? XD
tuo on kyllä kans totta. Mulla menee aina hyvin siihen saakka kunnes pitää alkaa selittämään jotain..
- Marie-Cecile
että kumpaakaan. mutta se on uskon kysymys enkä osaa perustella sitä tiedolla. Mun mielestä vain jotenkin seksuaalinen suuntautuminen ei määritä miten aivot toimii tai aivotoiminta määrittää seksuaalisen suuntautumisen ihan tuolla tavalla...useimmat ns.naisten aivojen multiajo vs. miesten putkiaivo-toiminnallisuudesta esim. on ihan helppoa selittää kasvatuksella ja kulttuurilla ihan niin kuin sosiaaliset taidot- aivot nyt vain kehittyy sen mukaan miten niitä rasittaa eli millaisia virikkeitä ne saavat.
- Marie-Cecile
relaxed_eyes kirjoitti:
että sekä homoilta, että naisilta löytyy aivokurkianen...mutta kummalla se oli ensin?
sullakin on aivokurkiainen...
Sitä paitsi toimii sullakin moniajo, viakka se onkin keskittynyt erilailla kuin sun mielestä naisilla:
et sä pystyis esim. pelaamaan palloa mitenkään ilman tätä taitoa. ;) Marie-Cecile kirjoitti:
sullakin on aivokurkiainen...
Sitä paitsi toimii sullakin moniajo, viakka se onkin keskittynyt erilailla kuin sun mielestä naisilla:
et sä pystyis esim. pelaamaan palloa mitenkään ilman tätä taitoa. ;)Ei se ainakaan sitten toimi.
Vaikka olen mä kyl täs kotonaollessa huomannut, että hyvin pystyy pestä pyykkiä ja astioita yhtäaikaa, ei mitään ongelmia. Sitä voi vielä vaikka samaan aikaa ottaa ja syöttää vauvan, eikä sekään vielä aiheuta aivoissa fatal user erroria.
:)- Marie-Cecile
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei se ainakaan sitten toimi.
Vaikka olen mä kyl täs kotonaollessa huomannut, että hyvin pystyy pestä pyykkiä ja astioita yhtäaikaa, ei mitään ongelmia. Sitä voi vielä vaikka samaan aikaa ottaa ja syöttää vauvan, eikä sekään vielä aiheuta aivoissa fatal user erroria.
:)noo... sulla on nyt vain vähän turhan paljon tekemistä... muistaakseni keskiverto ihminen pystyy pallottelemaan aktiivisesti 6-10 asiaa yhtäaikaa ilman mitään ongelmaa... mutta jos meillä on paljon tekemistä ja ajateltavaa, niin me ei pystytäkään ihan yhtä helposti valitsemaan mitä juttuja me tehtäs yhtäaikaa vaikka kuinka yritetään, kun ne muut jutut (esim. huolet) syrjäyttää sujuvasti niin monia asioita. Mä sanoisin, että sä olet ehkä enemmän tällä hetkellä vain vähän puhki ja tartteisit aikaa vain olla ja rentoutua: mee tekee jotain mitä kukaan ei halua häiritä :P vaikka pilkkoa puita tai ajaa nurmikkoa... siinä saa vielä liikunnan muodossa poltettua stressihormoneja. :D
Marie-Cecile kirjoitti:
noo... sulla on nyt vain vähän turhan paljon tekemistä... muistaakseni keskiverto ihminen pystyy pallottelemaan aktiivisesti 6-10 asiaa yhtäaikaa ilman mitään ongelmaa... mutta jos meillä on paljon tekemistä ja ajateltavaa, niin me ei pystytäkään ihan yhtä helposti valitsemaan mitä juttuja me tehtäs yhtäaikaa vaikka kuinka yritetään, kun ne muut jutut (esim. huolet) syrjäyttää sujuvasti niin monia asioita. Mä sanoisin, että sä olet ehkä enemmän tällä hetkellä vain vähän puhki ja tartteisit aikaa vain olla ja rentoutua: mee tekee jotain mitä kukaan ei halua häiritä :P vaikka pilkkoa puita tai ajaa nurmikkoa... siinä saa vielä liikunnan muodossa poltettua stressihormoneja. :D
tässä samalla ihan tuosta noin vaan. Ainakin siihen saakka kunnes imuri sanoo, että 'Error two. Open up the brush gage and clean brushes'. Sillä imurillakin on muuten naisen ääni, perhana..sekin vielä.
Mut noin muuten, kiitti. :)
ps. Huomenna mä pääsen koiran kanssa pitkälle pyörälenkille kun vanhin tytär hoitaa sen aikaa nuorimmaista. Jos siinä sais sitten poltettua niitä hormoneita.- Marie-Cecile
relaxed_eyes kirjoitti:
tässä samalla ihan tuosta noin vaan. Ainakin siihen saakka kunnes imuri sanoo, että 'Error two. Open up the brush gage and clean brushes'. Sillä imurillakin on muuten naisen ääni, perhana..sekin vielä.
Mut noin muuten, kiitti. :)
ps. Huomenna mä pääsen koiran kanssa pitkälle pyörälenkille kun vanhin tytär hoitaa sen aikaa nuorimmaista. Jos siinä sais sitten poltettua niitä hormoneita.Toi pitkä lenkki kuulostaa tosi hyvältä jutulta: :)
Sun pitää muistaa että joskus pitää muistaa ajatella itseä tai muuten pää räjähtää.
- trust_mii
ei ole kumpienkaan aivoja. Katsoin ohjelman jossa kaksosveljesten aivot ja geenit tai kromosomit tms. tutkittiin eikä ne selittänyt sitä miksi toinen oli homo ja toinen ei.
- trust_mii
Richartti kirjoitti:
...yleistä, että kaksospojista toinen on homo.
Mistähän se johtuu?ohjelman mukaan siihen ei löytynyt syytä koska molemmilla oli samanlainen perimä ja samanlainen kasvatus..siks siinä sitä selvitettiinkin. Kaksoskokeilla on tutkittu montaa muutakin asiaa koska jos noi kaks on samoja voidaan sulkea pois esim. perimän ja kasvuympäristön vaikutus..Toinen oli jo lapsesta ollut kiinnostunut sotaukkeleista ja toinen leikki barbeillä tyttöjen kanssa.
Tosta tuli mieleen hauska muisto. Mulla oli lapsena perhepäivähoidossa paras kaveri poika ja me leikittiin aina yhdessä. Sit hoitopaikkaan ostettiin 2 kpl barbeja (eivät olleet niitä aitoja Barbie-nukkeja tosin vaan jotain halpamarketin rumiluksia)..no mut kuitenkin.. niin me ei saatu leikkiä sen pojan kanssa niillä barbeillä vaan se täti ohjasi pojan leikkimään poikien juttuja. Samoin päiväkodissa kun mä halusin sen bestiksen vieressä samassa pöydässä tehdä sinisen äitienpäiväkukan mut talutettiin väkisin kädestä tyttöjen pöytään jossa tehtiin vaalenpunaiset kukat.
Voiskohan päivähoito & eka paras kaveri olla latentti agentti tässä asiassa...hmmmm??? :D
- tonou
Kaikkea sitä maailmaan mahtuu. Mulla on nimittäin kissa joka osaa sanoa virheettömästi "Mä".
voiko luotettavasti puhua kuin omistaan, ja ne on perinaisellista huttua puolillaan. Loppu on kai sitte ilmaa...
Akkamaisuus tai homous ei musta ole mitenkään rinnastettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584