Onko naisilla liian kovat vaatimukset miehen ulkonäölle? Onko naisilla varaa edes vaatia niin komeita miehiä kuin vaativat?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9134187
Naisilla rima liian korkealla?
16
1024
Vastaukset
- tyytyväinen nainen
Senhän takia naiset yleensä laittavat isteään. Että voisivat saada miehiä, näyttää hyvältä ja tavoiteltavalta.
- komea vai ei
on vain kiertoilmaisu sille että nainen parantelee luonnollista ulkonäköään valheellisesti: meikeillä, hiusvärillä, vaatekappaleilla jotka peittää, tukee ja korostaa eri kehonosia jne....
Voiko tavisnainen joka on meikannut itsensä kauniiksi, vaatia luonnollisen komeaa miestä? - la bamba
komea vai ei kirjoitti:
on vain kiertoilmaisu sille että nainen parantelee luonnollista ulkonäköään valheellisesti: meikeillä, hiusvärillä, vaatekappaleilla jotka peittää, tukee ja korostaa eri kehonosia jne....
Voiko tavisnainen joka on meikannut itsensä kauniiksi, vaatia luonnollisen komeaa miestä?Sinä elät siinä markkinamaailmassa ja käsityksesi rakkaudesta on hämärtynyt. Tärkeintä on loppupeleissä se, että kaksi ihmistä voivat rakastua toisiinsa ja jos niin voi tapahtua, millään muulla kuten ulkonäöllä ei ole väliä.
Jos nainen saa ikään kuin huijattua miehen rakastumaan itseensä laittautumalla niin se on naisen oma ongelma, jos mies myöhemmin kyllästyy. Ja muutenkaan miksi kukaan haluaisi tällaista miestä? Joten on naisen oma asia, laittautuuko vai ei; itse hän kohtaa seuraamukset. Ei siihen tarvita mitään markkinoiden ylivalvojaa arvioimaan, kenellä on lupa kehenkin.
- yks tykkää yhdestä
mutta perinteisesti, kun teillä miehillä kuitenkin on se suurin valta ja kunnia sitä valintaa tehdä, niin lähestykää niitä naisia, joita haluatte!!!! Jos ei ole ulkonäköä, niin jotain pitää miehessä löytyä. Arvostakaa naisia ja kohdelkaa ystävällisesti. Miehet ne vasta ulkonäköä vaatiikin, kaikki juoksee sen saman misun perässä, oli mahkuja tai ei...Tää on niin päättymätön juttu....
- aikunen mies
Aikuiset naiset asettaa jo huomattavasti inhimillisempiä ja maanläheisempiä vaatimuksia. Mutta ehkä sä et ole vielä siinä iässä, vaan tahkoot niiden pikkuprinsessojen kanssa joilla pää on vielä pilvissä ja luulot itsestäkin aika epärealistiset.
- no huhhuh taas
ylimielinen vaatimustaso säilyy teini-iästä pitkälle varhaiskeski-ikään.
- mutta sellainen on
En ole vaatnut mieheltäni komeaa ulkomuotoa mutta minkäs sille voi että komea ulkomuoto viehättää kovasti ?
Kai nyt miestäkin naisen kauneus miellyttää enemmän kuin rumuus ?
On ihan eri asia kun tapaa ihmisen johon rakastuu ja jonka itselleen valitsee. Olen elämäni varella rakastunut enemmän kuin yhteen rumaan mieheen ennenkaikkea heidän persoonansa ja itsevarmuuteensa. Kyllä rumakin mies alkaa silloin näyttää komealta.
Nykyinen elämänkumppanini sattuu nyt olemaan poikkeuksellisen komea kaveri. Häntä lähestyin aikoinani juuri sen vuoksi. Silmää hivelevä komistus jota en edes kuvitellut iskeväni mutta oli pakko mennä sanomaan hänelle kuinka komea hän oli. (jos nyt joku muu nainen ei minua ennen ollut muka sanonut?)
Olen esteetikko ja sanon usein jos joku ihminen on mielestäni kaunis tai komea.
Tosiasiassa mies todellakin oli kuullut ulkonäöstään muutamia kommentteja niin miehiltä kuin naisiltakin silti hänelle itselleen sillä ei juurikaan ollut mitään merkitystä. Eipä tuo peiliin juuri katso eikä mieti mitä päälleensä pukee. Se piirre oli taas se mihin rakastuin. Ja moni muukin asia.
On ollut tietenkin hienoa ja imartelevaakin että tämä komea kaveri ihastui myös minuun ja siitä huolimatta että trjolla on ollut nuorempia ja nätimpiä naisia hän edelleen kanssani viihtyy.
Olisi kyllä kieltämättä nyt aika vaikea vaihtaa rumempaan mieheen kun on vähän niinkuin tottunut katselemaan hyvän näköistä.
En koskaan olisi ajatellut saavani sellaista itse..hassua- no huhhuh taas
"On ihan eri asia kun tapaa ihmisen johon rakastuu ja jonka itselleen valitsee. Olen elämäni varella rakastunut enemmän kuin yhteen rumaan mieheen ennenkaikkea heidän persoonansa ja itsevarmuuteensa. Kyllä rumakin mies alkaa silloin näyttää komealta."
Mitä mieltä olisit siitä jos miehesi sanoisi sinusta "olethan sä oikeesti ruma mutta kun ihastuin suhun ni et sä sit enää niin ruma olekaan"? - Tottakai niin
no huhhuh taas kirjoitti:
"On ihan eri asia kun tapaa ihmisen johon rakastuu ja jonka itselleen valitsee. Olen elämäni varella rakastunut enemmän kuin yhteen rumaan mieheen ennenkaikkea heidän persoonansa ja itsevarmuuteensa. Kyllä rumakin mies alkaa silloin näyttää komealta."
Mitä mieltä olisit siitä jos miehesi sanoisi sinusta "olethan sä oikeesti ruma mutta kun ihastuin suhun ni et sä sit enää niin ruma olekaan"?Mut niinhän se voi ollakkin ?? Luuletko sä että mä näille miehille joihin olen ollut rakastunut olisin sanonut itse nuo sanat? Totta se on että rakastunut ihminen näkee rakkautensa kohteen aina ihanana ja kauniina ja komeana. Saattaa olla että ei tuo minun nykyinenkään ole oikeasti komea vaan minä näen hänet sellaisena kun olen vielä'kin rakastunut??? no...nekin näkee jotka ei ole eli pakkohan sen on olla komea?
Se edel.
- Metal Girl
No minuun ei ainakaan vetoa millään tapaa lipevä ja sliipattu pukupelle että sori nyt vaan. Aivan yksi ja sama että onko sillä vähän keskivertoa kivemmät kasvot vai ei. Ei tuollainen mies ole minusta komea, kun pidän fyysisesti kiinnostavana aivan eri näköisiä ihmisiä, ja piste.
- niimpä.
asiaa
- .
makuja on monenlaisia, kyllä niille pukupelleille -laiheliineillekin on ottajansa(jos vaan nää pojat huolisi muuta kuin laittautuneita langanlaihoja bileprinsessoita).
- joopa jooo
niitä naisten kommentteja sen esimerkkimiehen ulkonäöstä. Ap:n kysymys on aiheellinen: naisilla tosiaan on rima liian korkeella, hipoo pilviä oikeestaan.
- blinblingblin21
Kyllä mä katson miehiä, jotka on ns. saman tasoisia, kuin itsekin olen. Liian kämäsiä en noteeraa, enkä myöskään liian komeita.
- 1+1=?
Totta hitossa rimani (miehen luonteen suhteen) on liian korkealla. Mitä sen tietäminen hyödyttää kun en voi asialle mitään?
vastaa siihen, itsesäälinen neropatti-ap. - rimaa...
pidä pitää korkealla juuri siksi, että pääsisi edes lähelle tavoitetta? Jos laittaa riman liian matalalle, joutuu alentamaan vielä siitäkin, näin se elämässä vaan monesti menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648