Minulle ehdotettiin työnjohtajan paikkaa harkittavaksi tulevaisuudessa ja minulla olisi muutamia kysymyksiä mihin haluaisin saada asiallisia vastauksia.
Ensinnäkin olen 27v.nainen ja työskennellyt kys.tehtaassa,työntekijänä 8v.Työnjohtajan toimenkuvaan kuuluisi toimia pomon "oikeana kätenä" ja oppimista ja tekemistä tulisi ihan mielettömästi lisää plus pitäisi alkaa oppimaan kieliä lisää...Työhön perehdytettäisiin n.vuoden verran ennenkuin virallinen nimitys olisi ajankohtainen,mikäli opin työn kunnolla..Kysymys kuuluukin,Onko minulla oikeutta vaatia tuolta perehdyttämisajalta lisää palkkaa,koska työnkuva muuttuu ja vastuu kuitenkin kasvaa tuollakin ajalla kun teen työnjohtajan työtehtäviä,vaikken kaikkia vielä? Toinen asia on että jos nyt sitten saan nimityksen,palkkaneuvottelut on edessä..onko jotain tiettyä linjaa,mitä työnjohtajat saavat enemmän kuin "rivityöntekijät"? Mitä voi vaatia,ilman että tekee itsensä tyhmäksi.Olen vain utelias... =) Ja sehän se kai on kaikkein vaikeinta,että siinä hommassa saat kakkaa niskaan nykyisiltä työkavereiltasi tai esimieheltäsi..ihan kumman puolen valitset minäki päivänä 8/ Vai pitäisikö kääntää se myytti ,että saisikin paljon kiitosta työntekijöiltä ja esimieheltäsi =) eiköhän se ole itsestäni kiinni,kuinka motivoitunut ja ahkera olisin työssäni =)
Työnjohtajaksiko?
etelänvaris83
0
577
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833