Minulle ehdotettiin työnjohtajan paikkaa harkittavaksi tulevaisuudessa ja minulla olisi muutamia kysymyksiä mihin haluaisin saada asiallisia vastauksia.
Ensinnäkin olen 27v.nainen ja työskennellyt kys.tehtaassa,työntekijänä 8v.Työnjohtajan toimenkuvaan kuuluisi toimia pomon "oikeana kätenä" ja oppimista ja tekemistä tulisi ihan mielettömästi lisää plus pitäisi alkaa oppimaan kieliä lisää...Työhön perehdytettäisiin n.vuoden verran ennenkuin virallinen nimitys olisi ajankohtainen,mikäli opin työn kunnolla..Kysymys kuuluukin,Onko minulla oikeutta vaatia tuolta perehdyttämisajalta lisää palkkaa,koska työnkuva muuttuu ja vastuu kuitenkin kasvaa tuollakin ajalla kun teen työnjohtajan työtehtäviä,vaikken kaikkia vielä? Toinen asia on että jos nyt sitten saan nimityksen,palkkaneuvottelut on edessä..onko jotain tiettyä linjaa,mitä työnjohtajat saavat enemmän kuin "rivityöntekijät"? Mitä voi vaatia,ilman että tekee itsensä tyhmäksi.Olen vain utelias... =) Ja sehän se kai on kaikkein vaikeinta,että siinä hommassa saat kakkaa niskaan nykyisiltä työkavereiltasi tai esimieheltäsi..ihan kumman puolen valitset minäki päivänä 8/ Vai pitäisikö kääntää se myytti ,että saisikin paljon kiitosta työntekijöiltä ja esimieheltäsi =) eiköhän se ole itsestäni kiinni,kuinka motivoitunut ja ahkera olisin työssäni =)
Työnjohtajaksiko?
etelänvaris83
0
565
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984